Hey Jappie, weet jij trouwens nog hoe dat boek over de geschiedenis van de CIA heet? Dat boek dat George aanraadde? (Ik reageer later trouwens nog op die post in dat topic).quote:
Bedoel je nou die formulieren van het UWV?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hey Jappie, weet jij trouwens nog hoe dat boek over de geschiedenis van de CIA heet? Dat boek dat George aanraadde? (Ik reageer later trouwens nog op die post in dat topic).
Nee, formulieren van de gemeente heb ik zojuist al ingevuld.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bedoel je nou die formulieren van het UWV?
Oh, verkeerde gequotequote:Op maandag 1 mei 2017 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bedoel je nou die formulieren van het UWV?
De mannelijke doch wat lievere versie van Hillary.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Binnenkort weer Frans Underwood kijken.
Ik maakte een grap, baklap.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij niet nee, saaibal.
Nee, je hebt wél iets te verbergen
Claire als Bill. Doet het ook met anderen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De mannelijke doch wat lievere versie van Hillary.
Ff stemmen kapen bij die blonde.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, de pro-EU kandidaat Macron wil dat de EU gaat veranderen.
Die blonde wil juist in de EU blijven.quote:
Dat willen de meeste 'pro-EU kandidaten' toch ook wel?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Nou ja, "willen".quote:Op maandag 1 mei 2017 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat willen de meeste 'pro-EU kandidaten' toch ook wel?
En Le Pen wil de Euro houden en Frexit uitstellen. Rare wereld.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef GSbrder het volgende:
Heeft de GBL al woest getwitterd?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Le Pen wil de Euro houden en Frexit uitstellen. Rare wereld.
Geertje heeft de EU eigenlijk ook losgelaten. Is alleen nog maar islamhaat wat er gepredikt wordt.quote:
De EU bashen is pas hip als er nieuwe cijfers naar boven komen hoeveel de Brexit Nederland kost, of wanneer Zuid-Europese landen om hulp vragen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geertje heeft de EU eigenlijk ook losgelaten. Is alleen nog maar islamhaat wat er gepredikt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |