Heeft niks te maken met schamen. Als ik jou een irritante kut neger vind dan kan ik dat hier gewoon zeggen, maar op FB krijg ik dan gelijk de popo over de vloer en op andere social media vraagt men zich af wat mij bezielt dat ik dat zo openlijk zeg.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er een mening op nahouden waar je je voor schaamt en deze derhalve niet durft te delen en je terug moet vallen op anonimiteit op een forum_______
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Me geforceerd anders gedragen lijkt me lastiger.
Shots fired at YNGquote:Op maandag 1 mei 2017 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
En kwaliteit neemt ook af door gebrek aan nieuwe aanwas. En de nieuwe users die actief mee gaan posten zijn 9/10x kloons
Dan hou je er toch een mening op na waar je niet voor uit durft te komen of niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met schamen. Als ik jou een irritante kut neger vind dan kan ik dat hier gewoon zeggen, maar op FB krijg ik dan gelijk de popo over de vloer en op andere social media vraagt men zich af wat mij bezielt dat ik dat zo openlijk zeg.
love ur titsquote:
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je eens niet zo vast aan het verleden joh.
Klonk het uit de kantoortuinquote:
ik zou niemand anders willen zijnquote:Op maandag 1 mei 2017 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om hier mezelf te zijn.
blankquote:
nee dan stond er iedereen andersquote:
Waarom? heb twee buurvrouwen.quote:
Het is heerlijk om op fok een act te doen en die ook lang vol te houden.quote:
ok zeerquote:Op maandag 1 mei 2017 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is heerlijk om op fok een act te doen en die ook lang vol te houden.
Kan niet ontkennen dat het heerlijk is om in NWS een kut opmerking te plaatsen en iedereen over je heen te krijgen.quote:
je zal het nodig hebbenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is heerlijk om op fok een act te doen en die ook lang vol te houden.
Ik beschuldig niemand. Voorts is homofilie geaccepteerd in Nederland. Pedofilie vind ik afkeurenswaardig en onze wetten alhier zijn het daarmee eens.quote:
Klopt, ik doe het op de FP. Het is ook wel simpel.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat het heerlijk is om in NWS een kut opmerking te plaatsen en iedereen over je heen te krijgen.
Ik deed het vorig jaar hier in de SC. Nu stukken minder.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het op de FP. Het is ook wel simpel.
Schitterend wel dat wanneer hij anoniem op het internet staat en beledigd wordt hij dit onder smaad schaart.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand. Voorts is homofilie geaccepteerd in Nederland. Pedofilie vind ik afkeurenswaardig en onze wetten alhier zijn het daarmee eens.
Er bestaan ook nog wetten om mensen aan te pakken die na herhaaldelijk vragen daarmee te stoppen aan te klagen voor smaad.
Die wetten ga ik niet hanteren vooralsnog. Ik laat het aan de leiding van FOK! over.
Je weet best wat hij bedoelt. Gewoon even chargeren voor de leuk kan hier gewoon.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan hou je er toch een mening op na waar je niet voor uit durft te komen of niet?
Dit jaar 3 financiele fouten gemaakt. Geen spijt van. Wie z'n billen brand moet op de blaren zitten. Ik heb in ieder geval niet m'n waardigheid verloren. Ook al is het kut bij m'n familie te moeten aankloppen.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand. Voorts is homofilie geaccepteerd in Nederland. Pedofilie vind ik afkeurenswaardig en onze wetten alhier zijn het daarmee eens.
Er bestaan ook nog wetten om mensen aan te pakken die na herhaaldelijk vragen daarmee te stoppen aan te klagen voor smaad.
Die wetten ga ik niet hanteren vooralsnog. Ik laat het aan de leiding van FOK! over.
Oh dus jij bent niet echt zo vervelend met je ITS THE MOST WONDERFULL... enfin?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik deed het vorig jaar hier in de SC. Nu stukken minder.
Hele andere doelgroep ook op de FP. Het enige wat je daar kan doen is actief kankeren op alle onderwerpen die voorbij komen. Zeg iets positiefs en je wordt begraven onder minnetjes. En Danny vindt het schitterend.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet best wat hij bedoelt. Gewoon even chargeren voor de leuk kan hier gewoon.
Het is WONDERFUL.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dus jij bent niet echt zo vervelend met je ITS THE MOST WONDERFULL... enfin?
Gewoon thee. Liefst groene of bosvruchten. Maar bakkie koffie is ook lekkerquote:Op maandag 1 mei 2017 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klonk het uit de kantoortuin
Nee, thee met thee
En jij?
Zegt niks. Ken zelfs Groningers en Bredanaren die OK zijn. Sterker, zelfs Vlissingnaren en Maastrichters. Zegt helemaal niks.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit jaar 3 financiele fouten gemaakt. Geen spijt van. Wie z'n billen brand moet op de blaren zitten. Ik heb in ieder geval niet m'n waardigheid verloren. Ook al is het kut bij m'n familie te moeten aankloppen.
Duh.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dus jij bent niet echt zo vervelend met je ITS THE MOST WONDERFULL... enfin?
Klopt maar je hebt overal debieltjes.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hele andere doelgroep ook op de FP. Het enige wat je daar kan doen is actief kankeren op alle onderwerpen die voorbij komen. Zeg iets positiefs en je wordt begraven onder minnetjes. En Danny vindt het schitterend.
ja heel simpel, en nog makkelijker als je direct bij het originele nieuwsbericht kan reageren, meer bereik en vaak gaan alle reacties via FB dus scoren ze gelijk likes, dag fokquote:Op maandag 1 mei 2017 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De anonimiteit opent een mogelijkheid om te kunnen zeggen wat je wilt zonder dat er consequenties aanzitten. En die consequenties heb je wel als je herkenbaar bent.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan hou je er toch een mening op na waar je niet voor uit durft te komen of niet?
Ik weet niet wat je zegt.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt maar je hebt overal debieltjes.
Je hebt al een tijd geen minnetjes enzo meer. Lijkt me toch niet echt dat Danny een mening heeft over minnetjes of plusjes bij bepaalde gebruikers op de FP?
Ik zit maar te klieren, ik weet wat je bedoelt.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De anonimiteit opent een mogelijkheid om te kunnen zeggen wat je wilt zonder dat er consequenties aanzitten. En die consequenties heb je wel als je herkenbaar bent.
Vind het op FB ook weleens grappig. En daarna boze berichtjes in je inbox krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat het heerlijk is om in NWS een kut opmerking te plaatsen en iedereen over je heen te krijgen.
Doe even een pic anders. Gewoon een dikkewijvenoptocht hier. Bewijs maar dat het niet zo iis. Met je kaasdoos.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet best wat hij bedoelt. Gewoon even chargeren voor de leuk kan hier gewoon.
Ja ook lekkerquote:Op maandag 1 mei 2017 10:43 schreef wise het volgende:
[..]
Gewoon thee. Liefst groene of bosvruchten. Maar bakkie koffie is ook lekker
Dacht echt dat jij zo wasquote:
Gelukkig wel. Je zal vrouw zijn, maagd, en ook nog moslima.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zegt niks. Ken zelfs Groningers en Bredanaren die OK zijn. Sterker, zelfs Vlissingnaren en Maastrichters. Zegt helemaal niks.
Als je maar blank bent.
Maar doen homo's dat niet dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot je echt niet meer kan! Liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |