Maar dat is binnen een directe sociale kring, wat maakt je anonimiteit dan nog uit?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Klopt. Alles gaat via snapchat, instagram, FB en aanverwante kanalen. Daar heb ik dan minder mee. Zeker omdat je dan niet meer gehuld bent in de anonimiteit
Ik doe daar ook weinig mee verder.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Klopt. Alles gaat via snapchat, instagram, FB en aanverwante kanalen. Daar heb ik dan minder mee. Zeker omdat je dan niet meer gehuld bent in de anonimiteit
Er bestaan nog steeds van die domme tokkies die op met name nieuwsberichten hun ongezouten mening uiten.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dat is binnen een directe sociale kring, wat maakt je anonimiteit dan nog uit?
heegs, de beest uitgehangen op wlly's b-day?quote:
Je mening is sowieso iets wat je voor jezelf moet houden.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaan nog steeds van die domme tokkies die op met name nieuwsberichten hun ongezouten mening uiten.
Nee rustig aan gedaan die dag. Jij nog wat leuks gedaan?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
heegs, de beest uitgehangen op wlly's b-day?
lol.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mening is sowieso iets wat je voor jezelf moet houden.
een vriendin moest optreden, daar even gekeken, maar bovenal ook mak anquote:Op maandag 1 mei 2017 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee rustig aan gedaan die dag. Jij nog wat leuks gedaan?
Lekker.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vriendin moest optreden, daar even gekeken, maar bovenal ook mak an
Peter R komt ze opzoekenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaan nog steeds van die domme tokkies die op met name nieuwsberichten hun ongezouten mening uiten.
Dat is dus juist het punt. Omdat het binnen een sociale kring is kan je dus niet zeggen dat je wilt. Dat is juist het idee van een forum voor mijquote:Op maandag 1 mei 2017 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dat is binnen een directe sociale kring, wat maakt je anonimiteit dan nog uit?
tot dat hij bij jou voor de deur staat voor een opmerking hier van jequote:
Ik ben hier heel anders dan irl.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is dus juist het punt. Omdat het binnen een sociale kring is kan je dus niet zeggen dat je wilt. Dat is juist het idee van een forum voor mij
Er een mening op nahouden waar je je voor schaamt en deze derhalve niet durft te delen en je terug moet vallen op anonimiteit op een forumquote:Op maandag 1 mei 2017 10:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is dus juist het punt. Omdat het binnen een sociale kring is kan je dus niet zeggen dat je wilt. Dat is juist het idee van een forum voor mij

Mwah.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
tot dat hij bij jou voor de deur staat voor een opmerking hier van je
Ik absoluut niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben hier heel anders dan irl.
drink jij ook thee met melk¿quote:
En kwaliteit neemt ook af door gebrek aan nieuwe aanwas. En de nieuwe users die actief mee gaan posten zijn 9/10x kloonsquote:Op maandag 1 mei 2017 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fora zijn gewoon niet zo populair meer.
Ja, intens kut!quote:Op maandag 1 mei 2017 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
En kwaliteit neemt ook af door gebrek aan nieuwe aanwas. En de nieuwe users die actief mee gaan posten zijn 9/10x kloons
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
En kwaliteit neemt ook af door gebrek aan nieuwe aanwas. En de nieuwe users die actief mee gaan posten zijn 9/10x kloons
jezelf zijn is knap?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |