Heb er zin in dit jaarquote:Op maandag 1 mei 2017 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Binnenkort is dat walgelijke songfestival weer, dan zal er wel weer een piek zijn.
Jawel, maar ik ken de meisjes van O'G3NE persoonlijk, dus ik vind het leuk dat ze er zijn dit jaar.quote:
lol.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ken de meisjes van O'G3NE persoonlijk, dus ik vind het leuk dat ze er zijn dit jaar.
Ik kon er twee uur lang mijn gang gaan met wat kutgrappen. Daarna was het ook 24 uur exit.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorig jaar kreeg ik direct een ban in ESF. Ik weet niet of ik daar me nog durf te vertonen
Sowieso modden tijdens (halve) finalequote:Op maandag 1 mei 2017 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kon er twee uur lang mijn gang gaan met wat kutgrappen. Daarna was het ook 24 uur exit.
Ging echt debiel snel ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso modden tijdens (halve) finale1 topic per 5 minuten...
Wel een stabiele dalingquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorig jaar kreeg ik direct een ban in ESF. Ik weet niet of ik daar me nog durf te vertonen
Fora zijn gewoon niet zo populair meer.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel een stabiele daling
Zal ook wel te maken hebben met het feit dat de FOK! generatie ouder wordt en daarmee meer aftakelen. Aan de andere kant heb je dan weer een opkomende generatie die meer met social media bezig zijn en minder met fora. Dus of het geheel aan FOK zelf te wijten is?
Ja minus de suikerquote:Op maandag 1 mei 2017 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
ik ben vegan dus iedereen moet vegan zijn want dat is het beste want ik ben het.
[..]
kinderkoffie!!
Welke grollen haalde je daar uit?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klopt. Alles gaat via snapchat, instagram, FB en aanverwante kanalen. Daar heb ik dan minder mee. Zeker omdat je dan niet meer gehuld bent in de anonimiteitquote:Op maandag 1 mei 2017 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fora zijn gewoon niet zo populair meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |