SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
exact!quote:Op zondag 30 april 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima aanpak. Ik heb vaak wel een basis staan, maar tijdens de show kom je soms op andere ideeën
Getransformeerd van een walvis naar een black mollyquote:Op zondag 30 april 2017 23:09 schreef sacha het volgende:
huh? wat de n**k is er met de database aan de hand?
al mijn favo's zijn wegquote:Op zondag 30 april 2017 23:10 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Getransformeerd van een walvis naar een black molly
Pavlov reactie - Corry Koningsquote:Op zondag 30 april 2017 23:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wordt wel weer aangevuld, idd Muis even tippen wat er weer in moet.
Ik switch zonder probleem.quote:Op zondag 30 april 2017 23:21 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Track recently playedbof jij weer ff
dat is nogal watquote:Op zondag 30 april 2017 23:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wordt wel weer aangevuld, idd Muis even tippen wat er weer in moet.
Selecteren is lastig en veel werk, gewoon radicaal en weer bij soort van basis beginnen werkt stuk handiger.quote:
Je hebt Gup gevoerd?quote:Op zondag 30 april 2017 23:31 schreef Tuned22 het volgende:
Wil je nog wat horen Piet of klik je zelf..?heb er nog 1 over geloof ik.
Ben wat onvoorspelbaar met draaien, moet inspiratie hebben en te vaak moet het ook niet worden.quote:Op zondag 30 april 2017 23:37 schreef Tuned22 het volgende:
Maar je mag gerust gaan draaien uiteraardben nog werk aan het voorbereiden... dan voer ik die vis nog wel eens.
Elke CCR is wel okeequote:
Had je Gerda aan de lijn..?quote:Op zondag 30 april 2017 23:44 schreef knokkels het volgende:
Howdo![]()
![]()
Ik was even enkele uren telefonisch afgeleid *zwijmel*
Gerda? Kenniknie, en mijn tante belt me niet zo laatquote:
Gerda de olifant niet kennenquote:Op zondag 30 april 2017 23:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gerda? Kenniknie, en mijn tante belt me niet zo laat
Nee, niet Gerda
Ik ken Nellyquote:
De Radio49 Wekservicequote:
Ze hebben meer pareltjesquote:
Dub zo vet dat ze uit bed glibbert? Of keiharde dubstep. Ben je meteen wakkerquote:Op zondag 30 april 2017 23:53 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat wil je horen? , uiteraard moet het wel hard zijn en geen hardrock.
ehm...quote:Op zondag 30 april 2017 23:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat wil je horen? , uiteraard moet het wel hard zijn en geen hardrock.
slaapze sachaquote:
Goedemorgen livelink. Jij bent er ook vroeg bij.quote:Op maandag 1 mei 2017 06:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. En moet jij nou nog gaan slapen, Stien?
Mijn wekker gaat ook elke dag om 05.30quote:Op maandag 1 mei 2017 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Jij bent er ook vroeg bij.
Dag van de arbeidquote:Op maandag 1 mei 2017 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat ook elke dag om 05.30![]()
Werk ze!
De mijne ook.quote:Op maandag 1 mei 2017 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat ook elke dag om 05.30![]()
Werk ze!
Vrij vandaag, Tuned?quote:Op maandag 1 mei 2017 06:53 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dag van de arbeiddus gaan met die banaan
Op maandag, dinsdag en donderdag wel. Woensdag en vrijdag maak ik lange dagen.quote:Op maandag 1 mei 2017 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
De mijne ook.
Ben je dan ook op tijd klaar met je werk?
jep, nog een weekje maar mijn poetswerk gaat gewoon door! Dus zo even aan de slag. Mensen zijn gelukkig op vakantie dus muziek hard aan, dan vliegt de tijdquote:
owjee, waarom moet je die stopzetten? Klaar met de studie?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:30 schreef DevFreak het volgende:
Mogge
Straks mijn OV-kaart stopzetten
It's happening
Soort vanquote:Op maandag 1 mei 2017 08:35 schreef just me het volgende:
[..]
owjee, waarom moet je die stopzetten? Klaar met de studie?
ja dat is ook zo, wel balen als je toch veel gebruik van het ov wilt makenquote:Op maandag 1 mei 2017 08:36 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Soort van
Ik sta niet meer ingeschreven, dus ja, dan is het over
mijn familie en vrienden wonen niet in dezelfde stad als ik dus dat kan wel duur wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat is ook zo, wel balen als je toch veel gebruik van het ov wilt maken
daluren voordeelkaart van de NS, aanschaf 50,00, korting 40% op alle reizen na 9 uur en voor 16.00 uurquote:Op maandag 1 mei 2017 08:42 schreef DevFreak het volgende:
[..]
mijn familie en vrienden wonen niet in dezelfde stad als ik dus dat kan wel duur worden
Ja, ik kan hem gratis aanvragenquote:Op maandag 1 mei 2017 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
daluren voordeelkaart van de NS, aanschaf 50,00, korting 40% op alle reizen na 9 uur en voor 16.00 uur
soms heeft de NS ze ook in de aanbieding voor 25,00 en dan heb je het er zo uit!
40% korting buiten de spits
40% korting in het weekend
40% korting voor 3 medereizigers
Gratis persoonlijke OV-chipkaart
quote:
Mogguhquote:
net een mailtje teruggehad van uitzenbureau. of ik een VCA certificaat heb.quote:
Okay, lekker. Dat is dan goed te doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
jep, nog een weekje maar mijn poetswerk gaat gewoon door! Dus zo even aan de slag. Mensen zijn gelukkig op vakantie dus muziek hard aan, dan vliegt de tijd
Ik heb nog niet geluisterd.quote:Gisteren nog genoten van Grey Lotus ?
Møhningquote:
Oeh! nais!quote:
Dat wordt dan extra genietenquote:Op maandag 1 mei 2017 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog niet geluisterd.Ik had ook een elpee van UB40 gekocht en die eerst geluisterd. Daarna kreeg de platenspeler kuren. Als de nieuwe kast klaar is en er staat, komt er een nieuwe platenspeler.
Goed bezig geweest.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef just me het volgende:
[..]
Dat wordt dan extra genieten![]()
klaar met poetswerk, zoon des huizes gelukkig gemaakt want zijn fiets stond niet op slot buiten, fiets maar binnen gezet en zijn moestuintje water gegeven
Nee.quote:
quote:
quote:
Stadsgenootquote:
Smeltendequote:
Ik weet waar de naam vandaan komt, maar toch klinkt het altijd alsof men smurfin heeft lopen vingerenquote:
Ik heb helemaal geen verstand van die namenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik weet waar de naam vandaan komt, maar toch klinkt het altijd alsof men smurfin heeft lopen vingeren
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik weet waar de naam vandaan komt, maar toch klinkt het altijd alsof men smurfin heeft lopen vingeren
Zoals in zoveel plaatsen heeft ook Zwolle een scheld- of bijnaam voor zijn inwoners, die in de loop der eeuwen is uitgegroeid tot geuzennaam. Een volksverhaal moet de naam 'blauwvingers' verklaren. In eerste instantie was de naam puur als scheldnaam in zwang. In de Middeleeuwen bestond er een flinke rivaliteit tussen de steden Zwolle en Kampen. Men maakte elkaar het leven zo moeilijk mogelijk: Zwollenaren werden beroofd, het vee van de Kampenaren werd gestolen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen verstand van die namen![]()
Iemand zei een keer tegen mij dat ik een blauwvinger was , maar ik, voel me nog steeds een Deventer koek
Dèmter?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen verstand van die namen![]()
Iemand zei een keer tegen mij dat ik een blauwvinger was , maar ik, voel me nog steeds een Deventer koek
28 jaar , en ik kom er nog regelmatigquote:
Ik heb er een tijd gewoond.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
28 jaar , en ik kom er nog regelmatig![]()
Kom jij uit Deventer ? Of woon je er?
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is overigens geen blauwvinger maar een galgenzager
ik eengeboren limbo en ik schaam me er niet voorquote:
Oh ja? Haha . het is mijn geboortestad ,maar er is zoveel veranderd in de tijd dat ik er niet meer woonde. Het blijft mijn favo stadquote:Op maandag 1 mei 2017 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er een tijd gewoond.Ik geloof 11 jaar, maar ben er ook al weer 12 jaar weg.
12 jaar al weer, damn....toch voelt Deventer meer als "thuis" aan dan de omgeving waar ik nu woon. En dat terwijl ik de eerste jaren juist een heel negatieve kijk op Deventer had toen ik er woonde.
Ja idd; ik ben er laatst ook weer geweest (met just me en mijn vriendin), en er is idd veel veranderd; veel nieuwbouw, maar het centrum is ook veel gezelliger geworden met veel nostalgische winkeltjes, en het is iets verder uitgebreid.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja? Haha . het is mijn geboortestad ,maar er is zoveel veranderd in de tijd dat ik er niet meer woonde. Het blijft mijn favo stad
Dat heb ik even opgezocht. Mijn opa was het ook.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is overigens geen blauwvinger maar een galgenzager
Smurfen?quote:
Ik geloof niet in smurfenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in smurfen![]()
Hoi knokkels![]()
![]()
Ik had het gisteren met Mark nog over jou![]()
Alleen maar positief uiteraard
Ik zei al dat jij hem al een tijdje niet gezien had, en dat ik jouw onderschrift zo leuk vondquote:Op maandag 1 mei 2017 15:47 schreef knokkels het volgende:
[..]Ha Puzzie
Wanneer komt Mark hier weer eens langshobbelen?
Mark van Rinsum ,maar hij heet nu anders (ben alleen ff kwijt hoe hij nu heetquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mark van Rinsum ,maar hij heet nu anders (ben alleen ff kwijt hoe hij nu heet)
quote:
knokkels weet het vast welquote:Op maandag 1 mei 2017 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik was zo gewend aan zijn andere username , en nu weet ik alleen dat het iets met voetbal te maken heeft
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:01 schreef puzziepie het volgende:
Ben ik ff blij dat ik geen Feijenoord zei
Klopt maar bij Mark wist ik dat het een van die2 wasquote:Op maandag 1 mei 2017 16:02 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
er zijn nog meer clubs behalve Ajax en Feijenoord
Neequote:
Een wattuh?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef knokkels het volgende:
Net de Philips OneBlade in huis gehaald. Wat een episch apparaat
quote:
Ziet er prima uit 😊 glad gezicht nu?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een oplaadbaar scheermes waar je mee kunt stylen, scheren zowel droog als nat.
Mesje gaat 4 maanden mee, die electiciteit is er sowieso wel. Ligt heel goed in de hand en scheert goed.
Ik dacht dat ie tegen de 100 euro zou kosten maar hij kosttte me 35 euro
Ja, glad gezicht. Mijn sikje is er zelfs af. Ik moest testen natuuurlijkquote:
gaat alleen nog wel even duren. Eerst moet de kast nog gemaakt worden.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef just me het volgende:
[..]
Dat wordt dan extra genieten![]()
klaar met poetswerk, zoon des huizes gelukkig gemaakt want zijn fiets stond niet op slot buiten, fiets maar binnen gezet en zijn moestuintje water gegeven
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.![]()
Want aan het werk.![]()
En de bestelde elektricien die thuis een aansluiting zou komen maken, komt maar niet.![]()
Dus kan ik mijn computers tot die tijd niet verplaatsen.
Dat was toch diegene die het in drie uur moest gaan opknappen?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Onze bestelde schilder komt maar niet. Binnenkort maar op zoek naar een andere.
Nee, dat was de tuinman van just me. Onze schilder had de tijd gekregen en zou langskomen om te kijken hoeveel verf hij nodig zou hebben. Is 2 keer niet komen opdagen.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was toch diegene die het in drie uur moest gaan opknappen?
Hoe krijg je een slechte review in een zo kort mogelijke tijd.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat was de tuinman van just me. Onze schilder had de tijd gekregen en zou langskomen om te kijken hoeveel verf hij nodig zou hebben. Is 2 keer niet komen opdagen.
nou inderdaad. Het ergste vind ik wel dat we nu op zoek naar een andere schilder moeten. Ik had gehoopt dat alles klaar zou zijn in april.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe krijg je een slechte review in een zo kort mogelijke tijd.
En zelf afdekken, en verven wordt hem niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nou inderdaad. Het ergste vind ik wel dat we nu op zoek naar een andere schilder moeten. Ik had gehoopt dat alles klaar zou zijn in april.
Nee. Het zijn de boeien buiten (hoog) die geverfd moeten worden. Beneden en binnen kan mijn vader wel doen. Maar die gaat niet hoog op ladder of steiger staan.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
En zelf afdekken, en verven wordt hem niet?
Ik zal me ook niet aanbieden hoor, overleeft de virtuele vriendschap wat beterquote:Op maandag 1 mei 2017 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee. Het zijn de boeien buiten (hoog) die geverfd moeten worden. Beneden en binnen kan mijn vader wel doen. Maar die gaat niet hoog op ladder of steiger staan.
Buiten moet het ook goed gedaan worden. Dan hoeven we voorlopig niet meer.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zal me ook niet aanbieden hoor, overleeft de virtuele vriendschap wat beter![]()
Kwartiertje voor jij opstond.quote:Op maandag 1 mei 2017 06:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. En moet jij nou nog gaan slapen, Stien?
nahhquote:Op maandag 1 mei 2017 19:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar hangt de verjaardagskalender al.
Jij hebt mij vast nog nooit horen draaien, of wil je zeggen dat ik niet lang van stof ben? Past toch wel bij me?quote:
De DJ met aankondigingen langer dan het nummer.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt mij vast nog nooit horen draaien, of wil je zeggen dat ik niet lang van stof ben? Past toch wel bij me?
Sounds about rightquote:Op maandag 1 mei 2017 19:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De DJ met aankondigingen langer dan het nummer.
Moet jij eens oplettenquote:
quote:Programma van vandaag
20:18 - 22:20 DJ Knokkels - Streamhoer Central
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ooohh YEAH!quote:
quote:
quote:
Vind dit ook al prima hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:40 schreef knokkels het volgende:
Stien, voel je je grote vriend al aankomen?
Dus wilde paarden krijgen jullie niet uit elkaar, zeg maar?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Stien_Struis het volgende:
*btw, ken 'm niet via de muziek maar door het peerden fokken.
Ik ookquote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef tailfox het volgende:
ik denk nogsteeds dat ik stien ken door de paarden
Lang verhaal, ga ik jullie niet met lastigvallen.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus wilde paarden krijgen jullie niet uit elkaar, zeg maar?
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Symphonic het volgende:
De Wifi is hier zo bagger, tegen de tijd dat jullie dit lezen, zijn we morgen al in Venetië geweest
Nou dat is meer iets voor een veearts. Ik heb wel eens OP een paard gezeten.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Lang verhaal, ga ik jullie niet met lastigvallen.
puzziequote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:02 schreef knokkels het volgende:
weirdnessfactor gaat even factor 49 omhoog
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik neem nog unne CECe melk on the rocks.
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik neem nog unne CeCe melk on the rocks.
I got that need! The FEELING!quote:Op maandag 1 mei 2017 21:05 schreef livelink het volgende:
Hee leuk! Knokkels draait op een tijdstip dat ik nog geheel en al wakker ben
De kattenkrabziektequote:Op maandag 1 mei 2017 21:07 schreef knokkels het volgende:
en zoals altijd, totally random gemixte muziekjes, aan mekaar gedraaid door een woord in de vorige titel, artiest, of het zieke brein des DJ's
Muziek voor je kat om de krabpaal in te wijdenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:10 schreef knokkels het volgende:
En uw drillsergeant voor vanavond, de zanger van Pantera
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:10 schreef Stien_Struis het volgende:
Hij klinkt alsof ie hoognodig moet poepen.
de sockpuppets remix hiervan is heelleukquote:
Oh? Die ken ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
de sockpuppets remix hiervan is heelleuk
Dat wisten ze goed te overschreeuwenquote:
quote:
Wat dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
Volgens mij komt puzziepie helemaal tot rust nu
Niks, ik dacht dat jij een keer gezegd had dat dit soort muziek jou kalmeerde? Maar dat kan ik fout hebben.quote:
Ik word rustig van bepaalde muziek, dat welquote:Op maandag 1 mei 2017 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Niks, ik dacht dat jij een keer gezegd had dat dit soort muziek jou kalmeerde? Maar dat kan ik fout hebben.
nou gewoon gelopenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
Ik probeer je associaties niet meer te volgen, Knokkels.
Maar hoe je ergens van Pantera's Walk bij The Duck Song bent gekomen is me toch een raadsel.
Bryant Odenquote:
Walk, Waddle Waddle.. Waggelen... zo lopen eenden.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
Ik probeer je associaties niet meer te volgen, Knokkels.
Maar hoe je ergens van Pantera's Walk bij The Duck Song bent gekomen is me toch een raadsel.
Ik ga dwars door alle mappen heenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:31 schreef Stien_Struis het volgende:
Knok is gewoon zijn map vage shit aan het doorspitten.
Ook wel zijn obscure archieven genoemd.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:31 schreef Stien_Struis het volgende:
Knok is gewoon zijn map vage shit aan het doorspitten.
Ja, die ken ik nog welquote:Op maandag 1 mei 2017 21:32 schreef knokkels het volgende:
Iemand bekend met Trappelzak Boogie? Vast wel
Da's mijn KELdertjequote:Op maandag 1 mei 2017 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook wel zijn obscure archieven genoemd.
Lemon Jelly, van het magistrale album KYquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:36 schreef livelink het volgende:
De trappelzak boogie die ik ken is al vanuit de oudheid![]()
Daarvoor bestond er nog geen muziek.
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:36 schreef livelink het volgende:
De trappelzak boogie die ik ken is al vanuit de oudheid![]()
Daarvoor bestond er nog geen muziek.
2 nummers tegelijk werkt niet Knokkels.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze dus![]()
Ik was vergeten dat ik laatst een novelty map had verwijderd. Niet de goede, want deze zat erin
Ik heb hem toch nog even geluisterdquote:Op maandag 1 mei 2017 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze dus![]()
Ik was vergeten dat ik laatst een novelty map had verwijderd. Niet de goede, want deze zat erin
Bloedende engel klinkt lang niet zo mooi als Blutengel.quote:
Føgelquote:
Dat was een geslaagde cover van Cry Little Sister van Gerard McMahonquote:Op maandag 1 mei 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Bloedende engel klinkt lang niet zo mooi als Blutengel.
In de muziek is Duits een mooie taal.
kan een aparte mashup wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
2 nummers tegelijk werkt niet Knokkels.
daar begon ik dan wel mee maar wie weetquote:
Volgens mijn kalender tot 2245quote:
Ja ik had retroactieve vertraging.quote:
Einde dienstmededelingquote:De DJ die origineel zou stoppen om 22:20 zal nu stoppen om 22:45
Ahquote:Op maandag 1 mei 2017 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ik had retroactieve vertraging.
[..]
Einde dienstmededeling
Owquote:Op maandag 1 mei 2017 22:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat is altijd weer de grote vraag.
Maar deze keer had ik hem al in de queue staanquote:Op maandag 1 mei 2017 22:03 schreef Fogel het volgende:
Dit is iets wat ik aan zou kunnen vragen trouwens
Fear The Scheduler!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat is altijd weer de grote vraag.
Uhohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |