Ik heb het zelf gezien! Het was om half tien op nummer 10quote:Op zondag 30 april 2017 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan iemand een kort verslag maken van wat er gebeurd is en dat dm'en of pm'en. Ben nu wel benieuwd
Chillquote:
Een eckte ´het is ook nooit goedquote:Op zondag 30 april 2017 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dan dat ze zo snel leveren
Het nieuwe FOK!quote:
Dat is een hele mooie nachtquote:
Over anderhalf uur echt?quote:Op zondag 30 april 2017 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
O verrek. Over een anderhalf uur heb ik een nieuwe baas
Volgende week maandag maar eens mee gaan kennis maken.
Over anderhalf uur?quote:Op zondag 30 april 2017 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
O verrek. Over een anderhalf uur heb ik een nieuwe baas
Volgende week maandag maar eens mee gaan kennis maken.
Gister nog een klein stukje met wat collega's, maar voor de rest veel gewerkt dit weekend. Morgen effe dagje uitrustenquote:Op zondag 30 april 2017 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ChillNiet veel gedaan, komt morgen weer (een soort van)
En jij dan? Nog gefietst?
Inderdaad!quote:Op zondag 30 april 2017 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een eckte ´het is ook nooit goed'
![]()
Ah well, ik heb toffe buren en anders moeten ze dinsdag maar terug komen.
Wat is een klein stukje voor jou?quote:Op zondag 30 april 2017 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister nog een klein stukje met wat collega's, maar voor de rest veel gewerkt dit weekend. Morgen effe dagje uitrusten![]()
Wel lekker rustige zondag dus daar, beter wel!
Contractdatum 1 meiquote:Op zondag 30 april 2017 22:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Over anderhalf uur echt?
Ik heb over twaalf uur een nieuwe tv
23,5 km in een klein uurtje wel laag tempo voor mijn doenquote:Op zondag 30 april 2017 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is een klein stukje voor jou?
Morgen weer dingen doen, nu nog ff relaxen
Over anderhalf uur zou het 23:55 uur zijn toen je het postte dus daarom vroeg ik hetquote:
Wow okquote:Op zondag 30 april 2017 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
23,5 km in een klein uurtje wel laag tempo voor mijn doen
En dan nog een beetje CCR ookquote:Op zondag 30 april 2017 22:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yay!
You killed a helicopter with a car!!
I was out of bullets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |