Nee, gewoon geen zin in buiten.quote:Op zondag 30 april 2017 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jou ligt er nog 2 meter sneeuw?
Oeh, klinkt goed ja.quote:
Altijd een optie natuurlijk.quote:
Fijn! Stond best een flinke wind nog wel.quote:Op zondag 30 april 2017 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed ja.
Ik ben een stuk gaan fietsen en later nog naar de sportschool.
Of eigenlijk, ben wel buiten geweest, even gekeken of ik genoeg materiaal heb om een buitenbank te bouwen.quote:
Klinkt Best productief.quote:Op zondag 30 april 2017 20:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of eigenlijk, ben wel buiten geweest, even gekeken of ik genoeg materiaal heb om een buitenbank te buiten.
Geconcludeerd met ja, dat heb ik en ben weer naar binnen gegaan.
Mag op zondag toch geen herrie maken met mijn zaag, eigenlijk. En mijn conclusie was dat ik waarschijnlijk die bank toch niet ga gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar jaar geleden gebouwd.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 30 april 2017 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag op zondag toch geen herrie maken met mijn zaag, eigenlijk. En mijn conclusie was dat ik waarschijnlijk die bank toch niet ga gebruiken.
Zoals deze:Zomers met een lekker biertje beetje hangen doe je daar niet op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar jaar geleden gebouwd.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
De gedachte dat het kan, is al leuk ..en genoeg dusquote:Op zondag 30 april 2017 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[quote]Mag op zondag toch geen herrie maken met mijn zaag, eigenlijk. En mijn conclusie was dat ik waarschijnlijk die bank toch niet ga gebruiken.
quote:Zoals deze:Mooi ( en knap)! Teveel weg om te gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar jaar geleden gebouwd....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Als ik daar in 4-5 jaar tijd 10 keer heb gezeten is het veel.quote:Op zondag 30 april 2017 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zomers met een lekker biertje beetje hangen doe je daar niet op?
Nee, het komt gewoon niet in me op om naar buiten te gaanquote:Op zondag 30 april 2017 20:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
De gedachte dat het kan, is al leuk ..en genoeg dus
[..]
Mooi ( en knap)! Teveel weg om te gebruiken?
Koenquote:
Dat is niet overdreven veel nee.quote:Op zondag 30 april 2017 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik daar in 4-5 jaar tijd 10 keer heb gezeten is het veel.
Staat de deur wel open op mooie dagen?quote:Op zondag 30 april 2017 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nee, het komt gewoon niet in me op om naar buiten te gaan
Zelfs al zit er een verandadeur net naast de stoel waar ik meestal zit en die bank is daar weinig meter vandaan
Ja, ook op regendagen. Regenquote:Op zondag 30 april 2017 20:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Staat de deur wel open op mooie dagen?
Je had beter eenzelfde stoel buiten kunnen zetten. Of Zwab een rails laten aanleggen, afstandbediening, zoeff.
Het geluid? Druppelsporen op het raam? De nattigheid? De geur?quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we hier te maken met een spontane topic kill
Geluid en geur, en vooral het verminderd aanwezig zijn/ontbreken van dingen waar ik allergisch op reageer.quote:Op zondag 30 april 2017 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het geluid? Druppelsporen op het raam? De nattigheid? De geur?
Dat lijkt mij zo vervelend.quote:Op zondag 30 april 2017 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geluid en geur, en vooral het verminderd aanwezig zijn/ontbreken van dingen waar ik allergisch op reageer.
Regen is ook heerlijkquote:
Maak er een stopcontact. Hebben wij ook gedaanquote:Op zondag 30 april 2017 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nee, het komt gewoon niet in me op om naar buiten te gaan
Zelfs al zit er een verandadeur net naast de stoel waar ik meestal zit en die bank is daar weinig meter vandaan
Zit er al. Een dubbele. En buitenverwarming.quote:Op zondag 30 april 2017 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maak er een stopcontact. Hebben wij ook gedaan
Bohhhhh... en buiten is zo fijn!quote:Op zondag 30 april 2017 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zit er al. Een dubbele. En buitenverwarming.
Ja tegenwoordig kan er niks meer op. Stomme platte beeldbuizenquote:
Gelukkig is er nog de mediabox als ligplekquote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig kan er niks meer op. Stomme platte beeldbuizen
Had je dat er niet bij kunnen vermelden dan dat ze pas vanaf dinsdag kunnen afleveren?quote:Op zondag 30 april 2017 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag besloten dat het tijd werd voor nieuwe toiletten voor het team en eventuele logees dus vier nieuwe kattenbakken en meteen ook maar grit besteld. Alleen bezorgen ze erg snel, morgen komt de hele handel vanuit twee verkopers in drie pakketten aan. Ik ben de hele dag weg.Hoopte op dinsdagbezorging want dan ben ik wel thuis.
Ik hoop dat de buren niet thuis zijn, dit alles aannemen is wel erg vervelend.
Nope.quote:Op zondag 30 april 2017 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je dat er niet bij kunnen vermelden dan dat ze pas vanaf dinsdag kunnen afleveren?
Wel jammer dan dat ze zo snel leverenquote:
Alweer gehannes achter de schermenquote:
Achter het gordijnenkoordquote:
Kan iemand een kort verslag maken van wat er gebeurd is en dat dm'en of pm'en. Ben nu wel benieuwdquote:
Je mag best blij zijn hoor! Ik wilde eigenlijk meer een beetje meegenietenquote:
Ohquote:Op zondag 30 april 2017 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag best blij zijn hoor! Ik wilde eigenlijk meer een beetje meegenieten
Neen.quote:Op zondag 30 april 2017 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan iemand een kort verslag maken van wat er gebeurd is en dat dm'en of pm'en. Ben nu wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |