Regen is ook heerlijkquote:
Maak er een stopcontact. Hebben wij ook gedaanquote:Op zondag 30 april 2017 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik daar in 4-5 jaar tijd 10 keer heb gezeten is het veel.
[..]
Nee, het komt gewoon niet in me op om naar buiten te gaan
Zelfs al zit er een verandadeur net naast de stoel waar ik meestal zit en die bank is daar weinig meter vandaan
Zit er al. Een dubbele. En buitenverwarming.quote:Op zondag 30 april 2017 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maak er een stopcontact. Hebben wij ook gedaan
Bohhhhh... en buiten is zo fijn!quote:Op zondag 30 april 2017 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zit er al. Een dubbele. En buitenverwarming.
Ja tegenwoordig kan er niks meer op. Stomme platte beeldbuizenquote:
Gelukkig is er nog de mediabox als ligplekquote:Op zondag 30 april 2017 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig kan er niks meer op. Stomme platte beeldbuizen
Had je dat er niet bij kunnen vermelden dan dat ze pas vanaf dinsdag kunnen afleveren?quote:Op zondag 30 april 2017 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag besloten dat het tijd werd voor nieuwe toiletten voor het team en eventuele logees dus vier nieuwe kattenbakken en meteen ook maar grit besteld. Alleen bezorgen ze erg snel, morgen komt de hele handel vanuit twee verkopers in drie pakketten aan. Ik ben de hele dag weg.Hoopte op dinsdagbezorging want dan ben ik wel thuis.
Ik hoop dat de buren niet thuis zijn, dit alles aannemen is wel erg vervelend.
Nope.quote:Op zondag 30 april 2017 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je dat er niet bij kunnen vermelden dan dat ze pas vanaf dinsdag kunnen afleveren?
Wel jammer dan dat ze zo snel leverenquote:
Alweer gehannes achter de schermenquote:
Achter het gordijnenkoordquote:
Kan iemand een kort verslag maken van wat er gebeurd is en dat dm'en of pm'en. Ben nu wel benieuwdquote:
Je mag best blij zijn hoor! Ik wilde eigenlijk meer een beetje meegenietenquote:
Ohquote:Op zondag 30 april 2017 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag best blij zijn hoor! Ik wilde eigenlijk meer een beetje meegenieten
Neen.quote:Op zondag 30 april 2017 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan iemand een kort verslag maken van wat er gebeurd is en dat dm'en of pm'en. Ben nu wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |