SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Gewoon even een berg muziek queuen toch?quote:Op zondag 30 april 2017 14:39 schreef DevFreak het volgende:
[..]
moet even naar supermarkt, kan dan lastig draaien
quote:
dat plaatje kan toch niet wie heeft dat gemaakt?quote:Op zondag 30 april 2017 14:46 schreef knokkels het volgende:
[..]!
![]()
Nee, maar tegenwoordig is hij soms Vout
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 30 april 2017 14:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat plaatje kan toch niet wie heeft dat gemaakt?
D.C. Lewis - Mijn Gebedquote:
Diaanquote:
Le middagquote:Op zondag 30 april 2017 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ben wel online, maar te druk met muziek op Spotify luisteren en een playlist opstellen. Wou toch even goedemiddag zeggen.
Alles weer schoon. Nou ja behalve de keuken en de gang danquote:
Prima hoor. Spotify-playlist met nieuwe muziek aan het maken. Best een tijdrovend karweitje, want ik moet tientallen nummers langsluisterenquote:Op zondag 30 april 2017 16:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alles weer schoon. Nou ja behalve de keuken en de gang dan
Und da dann?
Gewoon een vraagje, why the flying fudgeknockers bij Zalando?quote:Op zondag 30 april 2017 16:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij Zalandoaan het kijken voor schoenen... alles wat je aanklikt is "uitverkocht"
Omdat A. winkels vaak tyfus duur zijn en B. vaak alleen gevuld zijn met schoenen voor bontkraagjesquote:Op zondag 30 april 2017 16:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje, why the flying fudgeknockers bij Zalando?
Eens. Ik koop schoenen ook vaak online. Net als kleding trouwens.quote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat A. winkels vaak tyfus duur zijn en B. vaak alleen gevuld zijn met schoenen voor bontkraagjesOftewel lelijke schoenen
Gewoon knappe sneakers. En dan niet van die rare achterlijke modellen.quote:Op zondag 30 april 2017 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Wat zoek je voor schoenen, of wat zijn schoenen voor bontkraagjes?
Rookoven opstoken...
Vans, Converse, DC, dat soort werk?quote:Op zondag 30 april 2017 17:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon knappe sneakers. En dan niet van die rare achterlijke modellen.
Persoonlijk wil ik schoenen eerst wel graag passen voordat ik ze koop...quote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat A. winkels vaak tyfus duur zijn en B. vaak alleen gevuld zijn met schoenen voor bontkraagjesOftewel lelijke schoenen
Dat dus, en ook zien of het enigzins bij me past...quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Persoonlijk wil ik schoenen eerst wel graag passen voordat ik ze koop...
wie de schoen past...quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, en ook zien of het enigzins bij me past...
Wehkampquote:Op zondag 30 april 2017 16:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij Zalandoaan het kijken voor schoenen... alles wat je aanklikt is "uitverkocht"
Groeten terugquote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef Symphonic het volgende:
Groetjes uit een prachtig en zonnig Italië
oeh! enjoy!quote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef Symphonic het volgende:
Want Zalando is niet duur?quote:Op zondag 30 april 2017 16:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kunt ze altijd gratis terugsturen als ze niet passen.quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Persoonlijk wil ik schoenen eerst wel graag passen voordat ik ze koop...
Ik kan me herinneren dat jij altijd hetzelfde merk en soort schoenen had, ben je daarvan afgeweken?quote:Op zondag 30 april 2017 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, en ook zien of het enigzins bij me past...
geniet ervan!quote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vrij moeilijke voeten en stel vrij specifieke eisen aan schoenen. Ik moet er echt even op lopen voordat ik ze koop. Ieder z'n voorkeuren hèquote:Op zondag 30 april 2017 18:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt ze altijd gratis terugsturen als ze niet passen.
herkenbaarquote:Op zondag 30 april 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vrij moeilijke voeten en stel vrij specifieke eisen aan schoenen. Ik moet er echt even op lopen voordat ik ze koop. Ieder z'n voorkeuren hè
Nee, ik ben redelijk merkvast wat dat betreft.quote:Op zondag 30 april 2017 18:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij altijd hetzelfde merk en soort schoenen had, ben je daarvan afgeweken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |