Blair is geen echte oorlogscimineel?quote:Op zondag 30 april 2017 10:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zegt dus de man die een echte oorligscrimineel als avatar heeft. Tjah.
Tja als je alleen maar fake news leest of kijkt word je natuurlijk ook niet wijzer.quote:Op zondag 30 april 2017 10:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wellicht missen we wat omdat wij onszelf niet informeren middels dubieuze haatblogjes.
Mijn god krijgen we allemaal van die kleine Schwarzeneggertjes en Laura Croftjes.quote:Op zondag 30 april 2017 11:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.bd.nl/brabant/(...)ardashians~ad5e5faa/
Prima rolmodel.
Niemand vraagt ernaar maar hoe was je date?quote:Op zondag 30 april 2017 11:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mijn god krijgen we allemaal van die kleine Schwarzeneggertjes en Laura Croftjes.
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 30 april 2017 10:55 schreef Kaas- het volgende:
's Nachts fappen doe ik in Rotterdam regelmatig, heerlijk rustig op straat dan. In de duinen moet je dat niet proberen zonder verlichting.
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.quote:
Maar waar zit je mee? Voor de draad ermee man!quote:
Wil een cadeautje kopen voor iemand maar geen idee wat. Kom er wel uit hoorquote:Op zondag 30 april 2017 11:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar waar zit je mee? Voor de draad ermee man!
En dan denk je aan magneten.quote:Op zondag 30 april 2017 11:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil een cadeautje kopen voor iemand maar geen idee wat. Kom er wel uit hoor
Ja, want magneten zijn cool. Ik weet alleen niet welke ik moet hebben. 23 kilo trekkracht klinkt wel als veel, hè. Te veel?quote:
Ik zou de sterkste nemen die er voor jouw budget te koop is. Kan in principe nooit te sterk. Zodat je bij wijze van spreken een olifant aan het plafond kunt bevestigen. Reken maar dat dat een verrassing voor haar is.quote:Op zondag 30 april 2017 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want magneten zijn cool. Ik weet alleen niet welke ik moet hebben. 23 kilo trekkracht klinkt wel als veel, hè. Te veel?
Zo-eentje van 140 kilo lijkt me kek hey. Meteen alle elektrische apparaten in de wijde omgeving kaduuk en je kunt haar zelf aan het plafond hangen.quote:Op zondag 30 april 2017 12:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zou de sterkste nemen die er voor jouw budget te koop is. Kan in principe nooit te sterk. Zodat je bij wijze van spreken een olifant aan het plafond kunt bevestigen. Reken maar dat dat een verrassing voor haar is.
Het ideale geschenk dus. Dat hebben we snel opgelost.quote:Op zondag 30 april 2017 12:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo-eentje van 140 kilo lijkt me kek hey. Meteen alle elektrische apparaten in de wijde omgeving kaduuk en je kunt haar zelf aan het plafond hangen.
Niet zo netjes om iemand met een olifant te vergelijken.quote:Op zondag 30 april 2017 12:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zou de sterkste nemen die er voor jouw budget te koop is. Kan in principe nooit te sterk. Zodat je bij wijze van spreken een olifant aan het plafond kunt bevestigen. Reken maar dat dat een verrassing voor haar is.
Er worden verder geen namen genoemd dus het kan denk ik wel.quote:Op zondag 30 april 2017 12:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet zo netjes om iemand met een olifant te vergelijken.
Op hoeveel oppervlakte?quote:Op zondag 30 april 2017 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want magneten zijn cool. Ik weet alleen niet welke ik moet hebben. 23 kilo trekkracht klinkt wel als veel, hè. Te veel?
Je moet nog even drie ton betalen.quote:Op zondag 30 april 2017 12:49 schreef Kowloon het volgende:
Foutje ontdekt in de belastingaangifte, net nu het mooi weer is.
Het is ook zo complex allemaal!!!quote:Op zondag 30 april 2017 12:49 schreef Kowloon het volgende:
Foutje ontdekt in de belastingaangifte, net nu het mooi weer is.
Ga je magneetvissen?quote:Op zondag 30 april 2017 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt Bart. Was gezellig. Onwijs mooie vrouw. Heel nuchter typje maar heb haar gelijk verteld dat ik een enorme zweefteef ben. Er komt denk ik wel een vervolgdate.quote:Op zondag 30 april 2017 11:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Niemand vraagt ernaar maar hoe was je date?
Begint Ron Beton nog geen scheurtjes te vertonen inmiddels?quote:Op zondag 30 april 2017 13:26 schreef Tchock het volgende:
Kan echt alle kanten op vanavond. Denk dat Vitesse aanvallend meer kwaliteit heeft maar AZ heeft Ron Beton.
Hoop op een leuke wedstrijd met verlenging.
Misschien wat haarscheurtjes, maar nog steeds een van de beste verdedigers van de Eredivisie als je het mij vraagt.quote:Op zondag 30 april 2017 13:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Begint Ron Beton nog geen scheurtjes te vertonen inmiddels?
Dat is echt dramatisch inderdaad. Zo zonde.quote:Op zondag 30 april 2017 13:59 schreef Kaas- het volgende:
Helaas bakt voormalige held Tim Krul er weinig meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |