SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Jawel, maar kan het eigenlijk niet weigeren.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt daar zelf niets over te zeggen?
En dan Motiv8 slecht vinden?quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont had deze op cd single
En dan Motiv8 bashen...quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:39 schreef OscarMopperkont het volgende: * OscarMopperkont had deze op cd single
![]()
quote:
Met Zig & Zag maakte je vrienden... met Motiv8 nietquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel, maar kan het eigenlijk niet weigeren.
[..]
En dan Motiv8 slecht vinden?![]()
ook dit hoor ik voor het eerstquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:41 schreef Melting het volgende:
Was wel lang geleden dat ik deze nog eens gehoord had.
Parodie op I Like To Move It Move It....quote:
Ik ken heel Zig & Zag niet...quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Met Zig & Zag maakte je vrienden... met Motiv8 niet
MTV, van toen MTV nog tof was...quote:
Ow okay. Het dringt niet helemaal tot mij door vrees ik.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Parodie op I Like To Move It Move It....
Dit zal voortaan tegen jou gebruikt wordenquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Met Zig & Zag maakte je vrienden... met Motiv8 niet
quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay. Het dringt niet helemaal tot mij door vrees ik.
Ah, MTV was nooit tof.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
MTV, van toen MTV nog tof was...
altijd een tof nummer gevondenquote:
Ik keek nooit MTV, ben ook geen clipjes liefhebber...quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee poppen, Muppet-achtig., die een programma op MTV hadden.
Ik had op mijn 16e pfeiffer en moest toen weken thuis blijven en had ik een bed in de woonkamer. Heel veel MTV gezien in die tijd, dat was een van de weinige dingen die overdag te zien en leuk was. Mijn favoriet was "What is the question"quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik keek nooit MTV, ben ook geen clipjes liefhebber...
quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik dacht eerst Una Paloma van Sjors Bakker z'n selectie... maar tis iets anders
quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik dacht eerst Una Paloma van Sjors Bakker z'n selectie... maar tis iets anders
Het is een ander nummer.quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:47 schreef MadMaster het volgende:
George Baker Selection - Sweet Sweet Love?
Die dame kijkt alsof ze een onverwachte verrassing voelt....quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:48 schreef peaceman het volgende:
weer een nummer wat ik nog nooit eerder hoorde... lekker bezig Melting
die smiley vind ik dan weer wat ver gaanquote:
Lidy...quote:Op zaterdag 29 april 2017 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die dame kijkt alsof ze een onverwachte verrassing voelt....
Van de reclamequote:Op zaterdag 29 april 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
dit heb ik wel vaker gehoord, maar wie het zingt? geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |