Gewoon de tepels afplakken.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat helpt als ze heel snel wil wieberen.
Alsof ze het dan wel zou doen. Dat persoon stelt alleen maar vragenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef de nieuwe even tips, profiteur.
We moeten nog even verdelen wie jou gaat neuken trouwens, heb je zelf een voorkeur?quote:
Ja uiteraard niet. Maar okay.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ze het dan wel zou doen. Dat persoon stelt alleen maar vragen
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar langs. Kunnen de hondjes lekker in mijn tuin spelen.
Best vervelend.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ze het dan wel zou doen. Dat persoon stelt alleen maar vragen
Wie is RJ?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:53 schreef Andromache het volgende:
Not sure if serious... En zo ja dan ben je een gore klootzak RJ.
of iemand heel ergens anders. je weet het nietquote:
In hoeveel Topics post ze nog meer?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:55 schreef Ruse het volgende:
[..]
of iemand heel ergens anders. je weet het niet
Dat is zo.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duh. Het wordt niet voor niets gepost.
Alleen zonder een bord met foto's en lijntjesquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
Alsof we de puzzel van de AIVD zitten te maken hier
Zouden ze t al hebben gedaan en is ze nu boos dat hij zei haar niet te willen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
Zou het een aantijging zijn jegens Faxie?
Nee joh. Dat ie wel voor Samzz honden wil kopen en niet voor haar.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zouden ze t al hebben gedaan en is ze nu boos dat hij zei haar niet te willen?
Misschien heeft de aivd wel een wie neukt wie overzicht.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen zonder een bord met foto's en lijntjes
Neequote:Op zaterdag 29 april 2017 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zouden ze t al hebben gedaan en is ze nu boos dat hij zei haar niet te willen?
Ik zou Maxima's leven niet willenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Beetje lief zijn voor Andro, alsof iedereen hier het leven ven Maxima of Johhny Depp heeft
Mag het hopen voor zequote:Op zaterdag 29 april 2017 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien heeft de aivd wel een wie neukt wie overzicht.
Ik. En bevestigd. Maar dat betekent niet dat ze hem bedoelt. Misschien jaar ex.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:59 schreef DrMarten het volgende:
Wie weet de echte naam van Faxie en kan ff die initialen bevestigen?
Ik refereerde naar de kerstpuzzel eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen zonder een bord met foto's en lijntjes
Post die hier ook?quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. En bevestigd. Maar dat betekent niet dat ze hem bedoelt. Misschien jaar ex.
misschien is ze gewoon tv aan het kijkenquote:
Ken ik nietquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de kerstpuzzel eigenlijk.
Das wel erg saaiquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
misschien is ze gewoon tv aan het kijken
Ik denk dat ze hem wel bedoelde want ze reageerde ook een keer heel overdreven op een gif die ik plaatstequote:Op zaterdag 29 april 2017 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. En bevestigd. Maar dat betekent niet dat ze hem bedoelt. Misschien jaar ex.
Nee die post hier niet.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Post die hier ook?
Of zal ze het meer alla hvjjn bedoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |