Ik zie nu dames met een gekleurde streep zodat je kan zien wie er geneukt is, zoals bij schapenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alle vrouwelijke fokschaapjes bezwangeren?
Maar hoe ver ga je dan terug? Neem je iedereen mee die hier ooit heeft gepost?quote:
Zou wel handig zijn. Weer es wat anders dan kwijtgeraakte lijstjes.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zie nu dames met een gekleurde streep zodat je kan zien wie er geneukt is, zoals bij schapen
geilquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zie nu dames met een gekleurde streep zodat je kan zien wie er geneukt is, zoals bij schapen
Ik maak ze wel even dood danquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn er. Is net als kinderen, je hoeft ze niet te zien om te weten dat ze er zijn.
Nouja. Je moet in ieder geval alle posters van nu pakken en hun acties. Tot zover men t nog weetmquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar hoe ver ga je dan terug? Neem je iedereen mee die hier ooit heeft gepost?
Alsof hier mensen og steeds batsen met elkaar, laat staan er voor uit willen komen die ze gebatst hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja. Je moet in ieder geval alle posters van nu pakken en hun acties. Tot zover men t nog weetm
En dan bijhouden.
Dat is the key
Alsof de Boebiedoe lijst volledig op waarheid gebaseerd wasquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof hier mensen og steeds batsen met elkaar, laat staan er voor uit willen komen die ze gebatst hebben
quote:
Dat is altijd een probleem geweest jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof hier mensen og steeds batsen met elkaar, laat staan er voor uit willen komen die ze gebatst hebben
Al die lijstjes zijn gebaseerd op roddel en achterklapquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alsof de Boebiedoe lijst volledig op waarheid gebaseerd was
IK ZEI NEE!quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:44 schreef Faxie het volgende:
Er zijn er nog wel een paar hier die ik zou willen batsen hoor
Ja zowat alles met een kutje denk ik inmiddelsquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:44 schreef Faxie het volgende:
wie dan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:44 schreef Faxie het volgende:
Behalve Andro. Al zou dat ook haatseks kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zowat alles met een kutje denk ik inmiddels
Moet het ook nog een hartslag hebben of is dat overdreven?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zowat alles met een kutje denk ik inmiddels
Ik heb vanavond en morgen tijdquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:46 schreef Witlofje het volgende:
Volgens mij is dat de enige manier om de kliek hier binnen te komen
Dus, wie heb jij allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:46 schreef Witlofje het volgende:
Eigenlijk is gewoon leuk meeposten het makkelijkste. Maar als je eerst iemand wil neuken, fine.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:46 schreef Witlofje het volgende:
Neequote:Op zaterdag 29 april 2017 20:48 schreef Cue_ het volgende:
Andro en faxie zijn dus t ideale koppel voor eenmalige seks nu.
Zou zeggen, doe jullie ding!
Ingang en membership verloopt via Faxiequote:Op zaterdag 29 april 2017 20:46 schreef Witlofje het volgende:
Vroeger werd er begonnen met het posten van je tieten. Je kan proberen of dat nog steeds werkt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:46 schreef Witlofje het volgende:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is gewoon leuk meeposten het makkelijkste. Maar als je eerst iemand wil neuken, fine.
Dat helpt als ze heel snel wil wieberenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vroeger werd er begonnen met het posten van je tieten. Je kan proberen of dat nog steeds werkt.
Ahja, de goede oude tijdquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vroeger werd er begonnen met het posten van je tieten. Je kan proberen of dat nog steeds werkt.
Kom maar langs. Kunnen de hondjes lekker in mijn tuin spelen.quote:
Hihi je zei komenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:46 schreef Witlofje het volgende:
Ja oke, linkje naar kpd-post danquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat helpt als ze heel snel wil wieberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |