Ik houd het bij omega 3 pillen. Niet hetzelfde, maar 't is iig wat.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Meer vis eten wordt jij nog gezonder, wel van die met antibiotica gevoede vis of desnoods rondgezwommen bij china of waar was het?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al willen gaan, en van afstand toekijken, niemand weet dat ik Sjon heet.
Weet jij hoe die gemaakt worden, nog minder controle als vis geloof ik?quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik houd het bij omega 3 pillen. Niet hetzelfde, maar 't is iig wat.
Sorry man. Er zijn allerhande atmosferische storingen hier waardoor wij tegelijk post 301 hadden. Volgende keer beter.quote:
Ja, wat is dat ding eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:09 schreef Bart2002 het volgende:
Er staat opeens een soort kanon in de OP. En ik krijg hem niet weg...
Ik kom zeker, als je ook komt DM dan te zijner tijd je nummer en dan bel je gewoon als in het betreffende etablissement gearriveerd bent en dan steek ik mijn hand op. Heel eenvoudig.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:10 schreef KetchupFTW het volgende:
Enig idee wie tot nu toe zou komen Kowloon? En hoe ik jullie kan identificeren aangezien ik niemand ken.
Zal k 's moeten uitzoeken op een dag dat ik me niet over andere zaken aan het druk maken ben.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet jij hoe die gemaakt worden, nog minder controle als vis geloof ik?
Kanon is weg.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:09 schreef Bart2002 het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Discovery of hoe heet dat programma waar ze uitzoeken of dat wat erop staat er ook inzit was het eens op.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zal k 's moeten uitzoeken op een dag dat ik me niet over andere zaken aan het druk maken ben.
Aah zo. Was al bang dat ik iedereen individueel moest afgaan of ze ''van het forum Fok! zijn''.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kom zeker, als je ook komt DM dan te zijner tijd je nummer en dan bel je gewoon als in het betreffende etablissement gearriveerd bent en dan steek ik mijn hand op. Heel eenvoudig.
Ik kijk geen tv meer john.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Discovery of hoe heet dat programma waar ze uitzoeken of dat wat erop staat er ook inzit was het eens op.
Het is het cloudbusting kanon van Kate Bush en haar vader. Geniaal wijf overigens Kate. Mijn eerste LP (dat is een zwarte schijf met een gaatje in het midden) was "Wuthering Heights". Die is nog steeds geniaal, 39 jaar later. Hoeveel? 39 jaar. Kolere.quote:
Ik ben nog wel oud genoeg om ouders gehad te hebben die zo'n LP-speler, vanwege sentimentele redenen, in de huiskamer hadden staan.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is het cloudbusting kanon van Kate Bush en haar vader. Geniaal wijf overigens Kate. Mijn eerste LP (dat is een zwarte schijf met een gaatje in het midden) was "Wuthering Heights". Die is nog steeds geniaal, 39 jaar later. Hoeveel? 39 jaar. Kolere.
Ik was altijd te druk met bekeken worden om anderen te bekijken.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:17 schreef john2406 het volgende:
Wat zou ik het heerlijk vinden nogmaals om van afstand te kijken, deed ik vroeger ook graag in de stad.
Keek mij dan de ogen uit mijn hoofd.
Je moet je cocaine natuurlijk ook niet aan de bar snuiven.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik was altijd te druk met bekeken worden om anderen te bekijken.
Ook in POL gaan we met onze tijd mee.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aah zo. Was al bang dat ik iedereen individueel moest afgaan of ze ''van het forum Fok! zijn''.
78 toeren of met een swengel?quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben nog wel oud genoeg om ouders gehad te hebben die zo'n LP-speler, vanwege sentimentele redenen, in de huiskamer hadden staan.
Idealiter niet inderdaad...maar op een gegeven moment ben je er ook wel klaar mee dat je het van de badkamervloer moet snuiven. Klote papiertjes.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je moet je cocaine natuurlijk ook niet aan de bar snuiven.
Als ik naar een onbewoond eiland zou moeten dan neem ik deze mee:quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:24 schreef Kowloon het volgende:
Je post wel aardige nummers, Bart. Komt redelijk overeen met wat ik ook luister als ik niet-elektronische muziek luister.
Pappa is blijven hangen in de sixties.quote:
Nou nee 70 en 80 kan ook nog desnoods ook nog gedeeltelijk 90 maar dan houdt het op bij mij, waar ze tegenwoordig naar luisteren is mijn smaak niet meer.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Pappa is blijven hangen in de sixties.
Ik heb een dochter, zij is 11 jaar. Wat zij luistert is in 1 woord: gruwzaam! Ik wijs haar op Kate Bush, Editors desnoods, Deep Purple, Moody Blues. Verstandig ouderschap. En wat denk je? ZIJ MOET DAAR NIETS VAN HEBBEN. %$#@&!!eINZZ.quote:Op zaterdag 29 april 2017 03:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee 70 en 80 kan ook nog desnoods ook nog gedeeltelijk 90 maar dan houdt het op bij mij, waar ze tegenwoordig naar luisteren is mijn smaak niet meer.
Opera operette kan ook nog bij mij, niks zwaars trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |