Werk zequote:Op vrijdag 28 april 2017 07:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaa ma![]()
Nu gauw pleitewerkse allemaal
quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaa ma![]()
Nu gauw pleitewerkse allemaal
quote:
gewoon vanavond laat buiten zetten. Dat doen wij trouwens altijd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:53 schreef just me het volgende:
[..]Diaan
ze hebben hier de vuilnisophaal veranderd, ik moet op zaterdag (!!) de grijze container aan de straat hebben staan om 07.30 uur
op vrijdagavond ??quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon vanavond laat buiten zetten. Dat doen wij trouwens altijd.
wij op donderdagavond. Maar ook weleens op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
op vrijdagavond ??
![]()
ik kan het proberen maar handig is het niet
Hoe bevalt je werk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik zou om 08:00 uur moeten opstaan, maar ja... ik was rond 06:20 uur wakker. Moet nog erg wennen aan het nieuwe ritme, maar vroeg opstaan lukt primaIk ben 's avonds rond 23:30 - 00:00 uur echt moe (niks voor mij), maar de nachtrust is nog te kort.
Dat moet nog blijken. Het is eerst 5-6 weken opleidingquote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken. Het is eerst 5-6 weken opleidingMaar tot nu toe is het leuk en het is een gezellige groep mensen.
die met aardbeienquote:Op vrijdag 28 april 2017 08:21 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is; weer wat lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag: Limburgse vlaai.![]()
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
heb je ook Zwitserse Roomvlaai ?quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:21 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is; weer wat lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag: Limburgse vlaai.![]()
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
quote:
Ow die lust ik ook wel.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas. Vandaag niet.
Wel Limburgse roomvlaai.
[ afbeelding ]
Die is ook lekker.quote:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst vlaai heb gehad. Ik denk een keer op het werk. Vroeger kocht ik het wel vaak voor verjaardag...quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is ook lekker.
Heb ik jaar of 3 geleden nog eens gehad.
Tegenwoordig altijd taart?quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst vlaai heb gehad. Ik denk een keer op het werk. Vroeger kocht ik het wel vaak voor verjaardag...
quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:38 schreef peaceman het volgende:
Wil je met Lennon vanmiddag naar de bios... heeft ie geen zin
zelfs aandringen hielp niet...quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat is dat nou? Een kind dat niet naar de bios wil? Meteen naar bed, en de dokter bellen..... dat kan niet goed zijn.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs aandringen hielp niet...
dat rare heeft ie van zijn moeder.. kan niet anders.
Werk ze, just me.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:42 schreef just me het volgende:
vlaai voor ontbijt
![]()
werken tot 11.30 uur
Eigenlijk niet meer nodig. De kinderen willen alleen slagroomtaart van de Hema en ik maak dan meestal zelf een kwarktaart erbij.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig altijd taart?![]()
Jammer genoeg is er zo veel erg lekkere vlaai.
Hee, ik lees mee hè?quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs aandringen hielp niet...
dat rare heeft ie van zijn moeder.. kan niet anders.
Ik vind kwarktaart ook erg lekker.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet meer nodig. De kinderen willen alleen slagroomtaart van de Hema en ik maak dan meestal zelf een kwarktaart erbij.
Wij vieren meestal onze verjaardagen niet en als we hem vieren, komt bezoek na de koffie en gebak en gaan dan meteen aan de borrel.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 04:54 schreef Stien_Struis het volgende:
5:00u vertrek ik, want dan dreigt het licht te worden.
oeh... bustedquote:
Gewoon doen, doe ik hier ook altijdquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
op vrijdagavond ??
![]()
ik kan het proberen maar handig is het niet
Mooi verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:23 schreef Melting het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-uit-rioolput.dhtml
![]()
Heldin.
Misschien is Vout de schuldige. Staat Bob Rivers er tussen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:42 schreef Melting het volgende:
Ben even op mijn Nas aan het kijken of ik nog wat leuks tegenkom..... zie ik een mapje Kerst muziek. Kwam me niet bekend voor. Zit er voor dik 85 GB aan muziek in.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien is Vout de schuldige. Staat Bob Rivers er tussen?
Dank, maar ik ga altijd voor de rijstevlaai...quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas. Vandaag niet.
Wel Limburgse roomvlaai.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:42 schreef Melting het volgende:
Ben even op mijn Nas aan het kijken of ik nog wat leuks tegenkom..... zie ik een mapje Kerst muziek. Kwam me niet bekend voor. Zit er voor dik 85 GB aan muziek in.
Ow die is ook lekker inderdaadquote:Op vrijdag 28 april 2017 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik ga altijd voor de rijstevlaai...
Goedemorgen!![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 april 2017 09:44 schreef Melting het volgende:
Maar nu eerst naar mijn ouders. Even over de weekmarkt, en dan wat thee drinken.
Tot later.
Lekker. Ik heb tom poucen meegenomen naar het werk. Nu tijd voor thee en tom pouce.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:50 schreef DevFreak het volgende:
Wordt ik net wakker, staat er tom pouce in de koelkast!
Oh ja, die had ik daar laten staan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:50 schreef DevFreak het volgende:
Wordt ik net wakker, staat er tom pouce in de koelkast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |