SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink L2B's Mixcloud
Hij Haakt me wel binnenquote:
Geen wereldartiestquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik gooi de DVD van Q&Q ook wel in de brievenbus in Amsterdam...
Heb je wel bij Nick Hook gekeken?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen wereldartiest
Engelstalige Wikipedia kent Nico Haak niet eens
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Mad, nééé!quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je wel bij Nick Hook gekeken?
Als het even zou kunnenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je wel bij Nick Hook gekeken?
Kom ik 'n keertje Floris kijkenquote:
Die heb ikquote:
Da's ook de dokter van Sylvia Millecam geweest zeker...quote:Op donderdag 27 april 2017 22:41 schreef chufi het volgende:
Nico.. Maat van me heeft hem als een van de laatste doktoren behandelt op Mallorca ...
bedank hem maarquote:Op donderdag 27 april 2017 22:41 schreef chufi het volgende:
Nico.. Maat van me heeft hem als een van de laatste doktoren behandelt op Mallorca ...
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook het 'minst slechte' kunnen noemen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ook de dokter van Sylvia Millecam geweest zeker...
Je liegt vast, maar wil Lucky niet nog meer op stang jagen...quote:Op donderdag 27 april 2017 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik
Beide seizoenen, maar het 1e seizoen blijft het beste
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef livelink het volgende:
In een groen, groen knollenland. Daar heb ik nog blokfluittrauma's van
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je liegt vast, maar wil Lucky niet nog meer op stang jagen...
Touchwoodquote:Op donderdag 27 april 2017 22:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Da's een held zomaar beetje door de tijd reizen met kikker.
Die blokfluit is intussen op raadselachtige wijze verdwenenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
En kun je het inmiddels wel spelen?
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Die blokfluit is intussen op raadselachtige wijze verdwenen
Ik heb er nog 2 liggen hierquote:Op donderdag 27 april 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Die blokfluit is intussen op raadselachtige wijze verdwenen
Why, tell me whyquote:
Wat jij ooit in die brievenbus gepropt krijgt, weegt niet op tegen de verzameling die muis al in huis heeft. Een hel is het. HEL zeg ik je!quote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je liegt vast, maar wil Lucky niet nog meer op stang jagen...
Da dachkquote:
Livelink is de hare kwijt. Kun jij er 1 missen?quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat jij ooit in die brievenbus gepropt krijgt, weegt niet op tegen de verzameling die muis al in huis heeft. Een hel is het. HEL zeg ik je!
Ik moet ineens aan Villa Volta denken...quote:Op donderdag 27 april 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat jij ooit in die brievenbus gepropt krijgt, weegt niet op tegen de verzameling die muis al in huis heeft. Een hel is het. HEL zeg ik je!
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:45 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Livelink is de hare kwijt. Kun jij er 1 missen?
Ik denk dat ze geen belangstelling heeft, ik ben neusverkoudenquote:
Het is een hel gelijk....quote:Op donderdag 27 april 2017 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Villa Volta denken...
Zo iets, maar dan voller.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Villa Volta denken...
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze geen belangstelling heeft, ik ben neusverkouden
oogafwijking of knipoog? Dat houdt me bezig..quote:
quote:
Knipoog naar Voutquote:Op donderdag 27 april 2017 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
oogafwijking of knipoog? Dat houdt me bezig..
Vliegje in d'r oog.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
oogafwijking of knipoog? Dat houdt me bezig..
En de meeste radiostations gooien ze gewoon voor de zwijnenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je blijft je iedere keer weer verbazen over de verzameling parels die Vout in zijn collectie heeft.
Wat zie je er jong uit Madquote:
Fok! heeft vele geheimen maar waar Vout die muziek vandaan haalt is het grootste geheimquote:Op donderdag 27 april 2017 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je blijft je iedere keer weer verbazen over de verzameling parels die Vout in zijn collectie heeft.
Parels -> Snuf en Snuitje -> Pipoquote:Op donderdag 27 april 2017 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de meeste radiostations gooien ze gewoon voor de zwijnen
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de meeste radiostations gooien ze gewoon voor de zwijnen
Mijn benen kunnen niet stoppen met bewegen. Ik weet niet of dat een goed teken of een teken van een zware hersenbeschadiging is alleenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn benen kunnen niet stoppen met bewegen. Ik weet niet of dat een goed teken of een teken van een zware hersenbeschadiging is alleen
Er schijnen laptops spontaan van te kunnen overlijden. Dit is de 2e al in relatief korte periode.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Fok! heeft vele geheimen maar waar Vout die muziek vandaan haalt is het grootste geheim
Komt door de hoeveelheid koffie.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn benen kunnen niet stoppen met bewegen. Ik weet niet of dat een goed teken of een teken van een zware hersenbeschadiging is alleen
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er schijnen laptops spontaan van te kunnen overlijden. Dit is de 2e al in relatief korte periode.
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er schijnen laptops spontaan van te kunnen overlijden. Dit is de 2e al in relatief korte periode.
Dit ja. En stiekem is deze show best nog heel Vout geworden.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is nog best moeilijk om een nummer geplugd te krijgen ben ik achter gekomen. Bij 4 geprobeerd, bij 1 is het gelukt. En dat was het regionale radiostation waar ik die presentator dan weer van kenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kan toch niet! Knok kan het wel even regelen, die gaat toch stem lobbyen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
DISCLAIMERquote:Op donderdag 27 april 2017 22:54 schreef just me het volgende:
* just me zal eens in de kleine letters kijken, iets over schadevergoeding
Oh ja, hij is nog niet opquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:54 schreef just me het volgende:
Een laptop kan altijd uit, weer aan is ander verhaal.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Daar hebben we die disclaimer toch voor?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:54 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit ja. En stiekem is deze show best nog heel Vout geworden.
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een laptop kan altijd uit, weer aan is ander verhaal.
Volgens mij is het zo grotendeels wel gedekt, ja. Misschien nog een regeltje over relatieproblemen cq scheidingen opnemen?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DISCLAIMER
DISCLAIMERquote:
Zijn die er nog?quote:
Die moet niet zeuren.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DISCLAIMER
scheidingen heb ik hier nog niet meegemaakt, huwelijk e.d. welquote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo grotendeels wel gedekt, ja. Misschien nog een regeltje over relatieproblemen cq scheidingen opnemen?
Dat valt onder geestelijk letselquote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo grotendeels wel gedekt, ja. Misschien nog een regeltje over relatieproblemen cq scheidingen opnemen?
There's a window that I can see trough.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef just me het volgende:
[..]nog kleinere lettertjes!
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
There's a window that I can see trough.
There's a mountain so high, reaching the sky
Somewhere between me and you...
Uit het blote hoofd...![]()
[sub]Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's[/sub]quote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
DISCLAIMER
[sub]Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's[/sub]
* just me zingt ook mee hoorquote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar ik schreef mountain, bedoelde ik wall. Stop.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn hoefsmid laat het afweten na 26 jaar. Familie problemen.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
scheidingen heb ik hier nog niet meegemaakt, huwelijk e.d. wel
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[sub]Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's[/sub]
Moet Vout werken?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Zo maar weer plat.
Morgen om 6 uur gaat de wekker weer.
Maar dat heeft niet met R49 te maken mag ik hopenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn hoefsmid laat het afweten na 26 jaar. Familie problemen.
Allebei van steen...quote:Op donderdag 27 april 2017 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar ik schreef mountain, bedoelde ik wall. Stop.
Beide niet. Sportschool gaat om 7 uur open. Dan is het nog lekker rustig daar.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet Vout werken?
Of thee zetten voor Melting?
Auchquote:Op donderdag 27 april 2017 22:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Beide niet. Sportschool gaat om 7 uur open. Dan is het nog lekker rustig daar.
En nu?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn hoefsmid laat het afweten na 26 jaar. Familie problemen.
Graag gedraaid weer.quote:
Dit en dan in Chrome de muisknop naar je toe trekken.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DISCLAIMER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met R49 te maken mag ik hopen
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou DJ Vout, het was weer huilen hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor het luisteren allemaal.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:01 schreef livelink het volgende:
Even afkicken nu![]()
Die overgang naar 'normaal' komt dan toch weer hard aan.
Dank je wel Vout
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu?
Voortaan toch maar schoenen dragen?
Niet in Drent(h)e, daar bin ze nog van plaggequote:
quote:
Tja.... tegenwoordig wordt nog maar weinig kwaliteitsmuziek gemaakt.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:01 schreef livelink het volgende:
Even afkicken nu![]()
Die overgang naar 'normaal' komt dan toch weer hard aan.
Dank je wel Vout
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Tja.... tegenwoordig wordt nog maar weinig kwaliteitsmuziek gemaakt.
Nah, hunebedde benne van steenquote:Op donderdag 27 april 2017 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet in Drent(h)e, daar bin ze nog van plagge
whehehehequote:Op donderdag 27 april 2017 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu?
Voortaan toch maar schoenen dragen?
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:02 schreef just me het volgende:
* just me gaat even in alle rust afkicken
bedankt voor de gezelligheid en welterusten
Dat was een ding, zoals er vele neer gepleurd worden.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet met R49 te maken mag ik hopen
Oeh, luxe!quote:
Deuntjes ja.quote:
Trusten, jm en succes morgenmiddag. Oh, 's morgens ook trouwens.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:02 schreef just me het volgende:
quote:
quote:
Slaap lekker just mequote:Op donderdag 27 april 2017 23:02 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, luxe!![]()
I huff and I puff and I ... ohhh sod it
Nee, Stien moet nog tochquote:
Ik heb het meeste niet aan kunnen horen maar verder vond ik het erg bijzonder !quote:Op donderdag 27 april 2017 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]![]()
Bedankt voor het luisteren allemaal.
Vout is een beetje vreemd, maar went welquote:Op donderdag 27 april 2017 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het meeste niet aan kunnen horen maar verder vond ik het erg bijzonder !
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na een tijdje treedt resistentie op. Daarin is Vout net een blaasontsteking. Alleen grappiger.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik weet van niets en ben al geweest.
Goed puntquote:Op donderdag 27 april 2017 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat Stien nog veel trek heeft na al die uren draaien van 'm.
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Na een tijdje treedt resistentie op. Daarin is Vout net een blaasontsteking. Alleen grappiger.
Wacht altijd geduldig totdat andere liefhebbers zich melden.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat Stien nog veel trek heeft na al die uren draaien van 'm.
Ik vind de nummers perfect gekozen mooi bij elkaar gezocht (dat vind ik knap ),quote:Op donderdag 27 april 2017 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vout is een beetje vreemd, maar went wel
Weet 't, daar ben je erg tof mee.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wacht altijd geduldig totdat andere liefhebbers zich melden.
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Na een tijdje treedt resistentie op. Daarin is Vout net een blaasontsteking. Alleen grappiger.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uj vind de nummers perfect gekozen mooi bij elkaar gezocht (dat vind ik knap ),
en ik vind het ook grappig en goed gedaan
Maar ik ben van mezelf al onrustig en van die nummers krijg ik alleen maar meer onrust
Heb je mazzel dat ik op dit moment even niet kan draaien, anders had ik er een uurtje happy hardcore achteraan gegooidquote:Op donderdag 27 april 2017 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uj vind de nummers perfect gekozen mooi bij elkaar gezocht (dat vind ik knap ),
Maar ik ben van mezelf al onrustig en van die nummers krijg ik alleen maar meer onrust
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Ik hou ook van hardcorequote:Op donderdag 27 april 2017 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je mazzel dat ik op dit moment even niet kan draaien, anders had ik er een uurtje happy hardcore achteraan gegooid![]()
Nou ik heb wel vaak moeten lachen totdat het fysiek erg ongemakkelijk werdquote:Op donderdag 27 april 2017 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch wel iets minder pijnlijk ook, maar wat scheelt het.
Ik kan er wel wat onrust ingooien hoor.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind de nummers perfect gekozen mooi bij elkaar gezocht (dat vind ik knap ),
Dat had muis met ene laptop.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ik heb wel vaak moeten lachen totdat het fysiek erg ongemakkelijk werd
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat onrust ingooien hoor.
quote:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had muis met ene laptop.
Nog meer van dit soort muziek?quote:Op donderdag 27 april 2017 23:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
U mag alvast oefenen in de Scenic.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mooi, moet ik alleen weer even zorgen dat ik na mijn vakantie weer kan gaan draaien
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
U mag alvast oefenen in de Scenic.
Leuk!!quote:Op donderdag 27 april 2017 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mooi, moet ik alleen weer even zorgen dat ik na mijn vakantie weer kan gaan draaien
Komt wel goed, laat Stien maar schuiven.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog meer van dit soort muziek?![]()
\
Ik vond dit wel ff mooi maar als je andere muziek draait
[..]
Ik heb hem vanmiddag gehoordquote:Op donderdag 27 april 2017 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt wel goed, laat Stien maar schuiven.
Now !!!quote:
Noem je Stien nu een bleekscheet?quote:Op donderdag 27 april 2017 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
HG Stien - Doet wat het ie belooftde.
Dat is een goed ideequote:Op donderdag 27 april 2017 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd bij Stien.Tijd voor een Top Stien show.
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een goed idee
Weet Stien het al?
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daarom gaat ie ff een vette draaien.
Ik ken maar een nummer van die andere 2 belgen, en die zingen over Lenaquote:Op donderdag 27 april 2017 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaliter klinken ze zo lievvv.
*bier paktquote:Op donderdag 27 april 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik waarschuw alvast, dit wordt heftig.
Geen idee.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken maar een nummer van die andere 2 belgen, en die zingen over Lena
Uw punt daarmee is....?quote:Op donderdag 27 april 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Zal de schutting nog wat verstevigen, brb.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat bee gee fans beter kunnen gaan slapenquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bee gee fans beter kunnen gaan slapen
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bee gee fans beter kunnen gaan slapen
Enórm stoned wordenquote:
quote:
Ja papaquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch dagelijkse kost bij Pie t/ eh Stien
[..]
[..]
1972 of zo maar in het Duitsquote:Op donderdag 27 april 2017 23:41 schreef knokkels het volgende:
Hey, dat was een origineel nieuwbericht
Dat het Duits was, was ik redelijk snel achterquote:
Ging gewoon over een drugsdealer die was opgepakt (wat ik in de gauwigheid zo verstond)quote:Op donderdag 27 april 2017 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat het Duits was, was ik redelijk snel achter![]()
Ik hoorde iets over Bischoff?
Als in Silke Bischoff? mmmm Nee die was later.
Ah, dankequote:Op donderdag 27 april 2017 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ging gewoon over een drugsdealer die was opgepakt (wat ik in de gauwigheid zo verstond)
quote:
Snoeihard draaien?quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Snoeihard draaien?![]()
Je linker buurvrouw was toch doof?
De reserve staat al klaar.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:45 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dat wordt een extra rondje op de wasmachine
Die wordt toch elders verpleegd? Of haal ik link en recht nu door elkaar?quote:
Stien komt uit Tilburg dus dat was hem nietquote:Op donderdag 27 april 2017 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ging gewoon over een drugsdealer die was opgepakt (wat ik in de gauwigheid zo verstond)
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:45 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dat wordt een extra rondje op de wasmachine
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die wordt toch elders verpleegd? Of haal ik link en recht nu door elkaar?
Had Stien niet meerdere stekken (qua woonruimte) tot zijn beschikking?quote:Op donderdag 27 april 2017 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Stien komt uit Tilburg dus dat was hem niet
secondhand listening. Het nieuwe gevaar voor de volksgezondheidquote:
Heb gekeken vandaag maar het was niet geweldig, dat kan ik beters.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Stien komt uit Tilburg dus dat was hem niet
FOK! Fix. Yo. Shit.quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Da's iedere dag. Checkpoint van de databasequote:
Ik wil Willem Alexander wel eens zien dansen op jouw darkwavequote:Op donderdag 27 april 2017 23:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb gekeken vandaag maar het was niet geweldig, dat kan ik beters.
Ik heb het over de hele dag heen.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's iedere dag. Checkpoint van de database
Ow, ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 27 april 2017 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb het over de hele dag heen.
Ik zit ook dichter op het toetsenbord dan gemiddeldquote:
En dat ie dan tussen neus en lippen door zo heel nonchalant een WC-potje werpt.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil Willem Alexander wel eens zien dansen op jouw darkwave
Ik mag 'm wel die Willem.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil Willem Alexander wel eens zien dansen op jouw darkwave
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zit ook dichter op het toetsenbord dan gemiddeld
Misschien is het een subtiele hint dat ik IETS minder moet FOK!kenquote:
De muts van Willemquote:
Die van mij luistert aardig goed.quote:
Ik hou de stats van wie/wat/wanneer/waar al jaren niet meer bijquote:Op donderdag 27 april 2017 23:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien is het een subtiele hint dat ik IETS minder moet FOK!ken
Volgens mij is het een toffe vrouw.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die van mij lluistert aardig goed.
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net, maar je dacht ik zet het nog ff online.
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 april 2017 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hou de stats van wie/wat/wanneer/waar al jaren niet meer bij
Stien heeft de muts van Willem gescoord?quote:
Respect hoor voor die gozert, zijn broer is helemaal lachen, die weet steeds net niet in beeld te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |