SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink L2B's Mixcloud
Hij Haakt me wel binnenquote:
Geen wereldartiestquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik gooi de DVD van Q&Q ook wel in de brievenbus in Amsterdam...
Heb je wel bij Nick Hook gekeken?quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen wereldartiest
Engelstalige Wikipedia kent Nico Haak niet eens
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Mad, nééé!quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je wel bij Nick Hook gekeken?
Als het even zou kunnenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je wel bij Nick Hook gekeken?
Kom ik 'n keertje Floris kijkenquote:
Die heb ikquote:
Da's ook de dokter van Sylvia Millecam geweest zeker...quote:Op donderdag 27 april 2017 22:41 schreef chufi het volgende:
Nico.. Maat van me heeft hem als een van de laatste doktoren behandelt op Mallorca ...
bedank hem maarquote:Op donderdag 27 april 2017 22:41 schreef chufi het volgende:
Nico.. Maat van me heeft hem als een van de laatste doktoren behandelt op Mallorca ...
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook het 'minst slechte' kunnen noemen.
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ook de dokter van Sylvia Millecam geweest zeker...
Je liegt vast, maar wil Lucky niet nog meer op stang jagen...quote:Op donderdag 27 april 2017 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik
Beide seizoenen, maar het 1e seizoen blijft het beste
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef livelink het volgende:
In een groen, groen knollenland. Daar heb ik nog blokfluittrauma's van
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je liegt vast, maar wil Lucky niet nog meer op stang jagen...
Touchwoodquote:Op donderdag 27 april 2017 22:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Da's een held zomaar beetje door de tijd reizen met kikker.
Die blokfluit is intussen op raadselachtige wijze verdwenenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
En kun je het inmiddels wel spelen?
quote:Op donderdag 27 april 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Die blokfluit is intussen op raadselachtige wijze verdwenen
Ik heb er nog 2 liggen hierquote:Op donderdag 27 april 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Die blokfluit is intussen op raadselachtige wijze verdwenen
Why, tell me whyquote:
Wat jij ooit in die brievenbus gepropt krijgt, weegt niet op tegen de verzameling die muis al in huis heeft. Een hel is het. HEL zeg ik je!quote:Op donderdag 27 april 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je liegt vast, maar wil Lucky niet nog meer op stang jagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |