Feestdag? Weinig van gemerktquote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
Gut, tref wel weer een gezellig moment hier geloof ik.. En dat op een feestdag
Sorryquote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat heeft ze toch uitgelegd?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah, dus je mag een volwassene wel lelijk vinden. Maar een kind niet.
Why?
De haat en nijd onderling is de rode draad hier. De verrassing blijft elke keer opnieuw via welk inhoudelijk onderwerp die haat en nijd wordt uitgewisseld.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb je gewerkt dan ofzo? Ik hoor de party verderopquote:
Fijn, je deed het niet express. Op naar een leuker onderwerpquote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Wist niet dat dit zou gebeuren toen ik zei Amalia geen schoonheid te vinden
.
Dit! Uit het niets, daar stoor ik me dus ook aan.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me loopt ook altijd alles en iedereen af te zeiken. Vindt zichzelf ook heel wat, is ook overal goed in. Word er soms wel schijtziek van. Loopt er iemand langs die zich anders kleedt dan normaal of alto is of weet ik veel wat, begint ie erover te smiespelen dat het er niet uitziet en hoe lelijk het is.
Ik stond laatst ergens een foto van te maken en blijkbaar stond ik naast een oude vrouw met veel te veel make-up op. Begon ie daarover te zeiken. Het was me niet eens opgevallen. Ik had het wel gezien, maar ik dacht er verder niet over na.
En door dat soort mensen durf ik niet langs terrasjes te lopen of op het strand te liggen
Ik vind het een verschil als je iemand lelijk vindt of als je iemand zn baard lelijk vindt.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch ook onderdeel van het uiterlijk?
Hier is het altijd feest.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik wist niet dat je bevriend bent met UitStraling.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me loopt ook altijd alles en iedereen af te zeiken. Vindt zichzelf ook heel wat, is ook overal goed in. Word er soms wel schijtziek van. Loopt er iemand langs die zich anders kleedt dan normaal of alto is of weet ik veel wat, begint ie erover te smiespelen dat het er niet uitziet en hoe lelijk het is.
Ik stond laatst ergens een foto van te maken en blijkbaar stond ik naast een oude vrouw met veel te veel make-up op. Begon ie daarover te zeiken. Het was me niet eens opgevallen. Ik had het wel gezien, maar ik dacht er verder niet over na.
En door dat soort mensen durf ik niet langs terrasjes te lopen of op het strand te liggen
Nee ziekig. Dus gewoon thuisgebleven afgelopen 2 dagen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je gewerkt dan ofzo? Ik hoor de party verderopDj Cliche trapt even allerlei muzikale deuren in
Do let's. Goede dag gehad?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je gewerkt dan ofzo? Ik hoor de party verderopDj Cliche trapt even allerlei muzikale deuren in
[..]
Fijn, je deed het niet express. Op naar een leuker onderwerp
Ik vind haar ook flink hoor, maar er werd net met down gesmeten enzo, dat is meer schelden.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Wist niet dat dit zou gebeuren toen ik zei Amalia geen schoonheid te vinden
.
Oh juist dan. Had een collega met zo een vriend. Lelijkste outfit aan en op haar verjaardag naast hem gaan zittenquote:Op donderdag 27 april 2017 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Paradise by the dashboard light al 4x langs geweest?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef Scary_Mary het volgende:
Ook doet vermoeden dat iemand hier alles en iedereen afzeikt. Wie wie wiequote:Op donderdag 27 april 2017 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Hihi.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradise by the dashboard light al 4x langs geweest?
Ik zou daar mega onzeker van worden. Hier lees is ook regelmatig "dik en lelijk" en dat is toch wel iets waar ik gevoelig voor ben. Probeer mijzelf altijd te vertellen dat aantrekkelijkheid persoonsgebonden is maar oei oei wat zijn dat gevoelige puntenquote:Op donderdag 27 april 2017 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Je zou zeggen dat het met de "lente" enzo wel wat zou bijtrekken, but noquote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De haat en nijd onderling is de rode draad hier. De verrassing blijft elke keer opnieuw via welk inhoudelijk onderwerp die haat en nijd wordt uitgewisseld.
Wwas een term om te omschrijven.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind haar ook flink hoor, maar er werd net met down gesmeten enzo, dat is meer schelden.
we kunnen het ook wel over liefde hebben op zich.. heeft er iemand nog wat liefde ergens voor?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het met de "lente" enzo wel wat zou bijtrekken, but no
Bij hem is het volgens mij een soort van onzekerheid ofzo. Ik maak waarschijnlijk ook regelmatig steken onder water zonder er erg in te hebbenquote:Op donderdag 27 april 2017 19:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit! Uit het niets, daar stoor ik me dus ook aan.
Ja daarvoor moet je mij niet aankijken, want dat zei ik niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind haar ook flink hoor, maar er werd net met down gesmeten enzo, dat is meer schelden.
Dat klinkt plausibel.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij hem is het volgens mij een soort van onzekerheid ofzo.
Dergelijke opmerkingen snap ik nou nooit. Waarom zou t weer daar van invloed op zijn. Mensen blijven netzo zuur. Veranderen niet ineens.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gelukkig was ik aardig tegen jequote:Op donderdag 27 april 2017 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ja dat idee had ik al. Zeker
Ah beterschapquote:Op donderdag 27 april 2017 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee ziekig. Dus gewoon thuisgebleven afgelopen 2 dagen.
Gelukkig hoor ik de muziek niet uit de stad.
Jawel. Leuk boekje gescoord, naar het strand geweest. Lekker bitterballetje en biertje gehad. Nu lang uit op de bank in mijn sexy sexy joggingbroek. Hopelijk gaat die kutherrie niet tot laat doorquote:
Spelen de hormonen op, mensen worden hitsig, gaan daardoor extra op uiterlijk letten en voor je het weet zit je in een discussie over uiterlijk.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik vind het juist leuk als mensen zich anders kleden, als ze tatoeages en piercings hebben en gewoon doen wat ze willen en er schijt aan hebben. Wil ik ookquote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zou daar mega onzeker van worden. Hier lees is ook regelmatig "dik en lelijk" en dat is toch wel iets waar ik gevoelig voor ben. Probeer mijzelf altijd te vertellen dat aantrekkelijkheid persoonsgebonden is maar oei oei wat zijn dat gevoelige punten
Ik keek je niet aan. Niet daarom in ieder gevalquote:Op donderdag 27 april 2017 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daarvoor moet je mij niet aankijken, want dat zei ik niet.
En het is niet omdat Amalia flink is. Maar goed, val in herhaling.
Koningsnacht wordt hier niet gevierdquote:Op donderdag 27 april 2017 19:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah beterschap
[..]
Jawel. Leuk boekje gescoord, naar het strand geweest. Lekker bitterballetje en biertje gehad. Nu lang uit op de bank in mijn sexy sexy joggingbroek. Hopelijk gaat die kutherrie niet tot laat door
En jij? Nog een beetje kunnen feesten of gewoon lekker gerelaxt nu je middagje vrij was?
Nee, niet eens. Misschien was ik toen net even weg of komt ie nog.. Wat heb jij/jullie gedaan vandaag?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradise by the dashboard light al 4x langs geweest?
Wat mij opviel net op de beelden is dat ze haar jas constant dicht had. Denk dat ze het merendeel van de genen van haar vader heeft en dat vind ik best sneu, ze zit al in de puberteit en staat ook nog vol in de spotlights zou voor geen goud met haar leven willen ruilenquote:Op donderdag 27 april 2017 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flink? Zeg maar gerust een ongezond prednison hoofd, slaat ook nergens op van die moeder, baart ze een publiek figuur voor in de schijnwerpers, geeft ze haar taart en hamburgers als ontbijtquote:Op donderdag 27 april 2017 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee oké. Maar als 'geen schoonheid' al zulke reacties uitlokt... Sja.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik keek je niet aan. Niet daarom in ieder geval
Sam quote altijd een random iemand om tegen in verdediging te gaanquote:Op donderdag 27 april 2017 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik keek je niet aan. Niet daarom in ieder geval
Strandquote:Op donderdag 27 april 2017 19:56 schreef Ruse het volgende:
[..]
we kunnen het ook wel over liefde hebben op zich.. heeft er iemand nog wat liefde ergens voor?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat mij opviel net op de beelden is dat ze haar jas constant dicht had. Denk dat ze het merendeel van de genen van haar vader heeft en dat vind ik best sneu, ze zit al in de puberteit en staat ook nog vol in de spotlights zou voor geen goud met haar leven willen ruilen
Wat een onzin. Ik was met CL in discussie.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
Sam quote altijd een random iemand om tegen in verdediging te gaan
Ik viel meer over de downiequote:Op donderdag 27 april 2017 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee oké. Maar als 'geen schoonheid' al zulke reacties uitlokt... Sja.
Van alles; wat vrijmarkten afgelopen in de omgeving, aansluitend uitgebreid geluncht buiten de deur, 's middags wat mensen over de vloer en nu in dito outfit als jij nog ff relaxen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:59 schreef Scary_Mary het volgende:
Nee, niet eens. Misschien was ik toen net even weg of komt ie nog.. Wat heb jij/jullie gedaan vandaag?
Morgen is de tattoo en piercingshop gewoon weer open, wat let je?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk als mensen zich anders kleden, als ze tatoeages en piercings hebben en gewoon doen wat ze willen en er schijt aan hebben. Wil ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |