hou toch eens op joh, gezeverquote:Op donderdag 27 april 2017 19:46 schreef Andromache het volgende:
Precies. Het voegt niets toe. Deze kinderen zijn extra kwetsbaar, doe het dan ook niet.
Is ook alles behalve bekend. Maar is geweldig!quote:Op donderdag 27 april 2017 19:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die moest ik even googlen, nooit van gehoord..
Sowieso niet bij kinderen, en bij volwassenen zie ik de noodzaak niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:48 schreef Ruse het volgende:
[..]
hou toch eens op joh, gezever
als iemand lelijk en dik is dan mag je het daar toch over hebben. of stel je censuur voor?
Bedankt voor de tip, zal eens gaan kijken danquote:Op donderdag 27 april 2017 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is ook alles behalve bekend. Maar is geweldig!
Wat deed je net zelf dan over de baard van die meneerquote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Sowieso niet bij kinderen, en bij volwassenen zie ik de noodzaak niet.
Gelukkig zien we jou nooit posten over het uiterlijk van je dates en hoe wel of niet knap je ze vindt. Of vond.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind een stijl iets anders dan uiterlijk.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat deed je net zelf dan over de baard van die meneer. Fuck zeg, hypocriet.
Ja, bij kinderen is het wel echt sneu.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zijn fysiek wil ik welquote:
Coolquote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bedacht t me 2 seconde later
Maar ja
Dat was in een context waarin het ging over aantrekkelijkheid, en het was een volwassene.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat deed je net zelf dan over de baard van die meneer. Fuck zeg, hypocriet.
Heeft 2 dvd's maar uitgebracht. Maar zeker de moeite waard. Vooral "scherp blijven"quote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zal eens gaan kijken dan
Is toch ook onderdeel van het uiterlijk?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind een stijl iets anders dan uiterlijk.
Nu net pas hoorquote:Op donderdag 27 april 2017 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn fysiek wil ik wel#nohomo
[..]
Cool
Aaah, dus je mag een volwassene wel lelijk vinden. Maar een kind niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat was in een context waarin het ging over aantrekkelijkheid, en het was een volwassene.
Staat genoteerdquote:Op donderdag 27 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft 2 dvd's maar uitgebracht. Maar zeker de moeite waard. Vooral "scherp blijven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |