Dat kind is ten eerste anoniem, en ten tweede durf je het vast niet tegen de ouders te zeggen, en ten derde heb je eigenlijk niets te vinden van het uiterlijk van kinderen in ontwikkeling, ten vierde waarom zou je het überhaupt zeggen, wat maakt knap of niet knap uit voor de waarde van mensen behalve een lekker gebbetje in de kroeg?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer mag t wel dan. Ik vond laatst een baby nog lelijk. Mag dat wel?
Voortaan gewoon zeggen dat t op 1 van de ouders lijkt.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe oud. Wel lelijk. Flaporen en rood haar.
"Een lief kind"quote:Op donderdag 27 april 2017 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer mag t wel dan. Ik vond laatst een baby nog lelijk. Mag dat wel?
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De middelste lijkt een halve downer. En komt op tv heel dom over (die paar beelden die ik zag)
Die rechtse komt juist goed op beeld over, vriendelijk gezicht.
Nee, die krijgt t nog zwaar als ze niet leuk opdroogt.
Dat had ik als baby ookquote:Op donderdag 27 april 2017 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe oud. Wel lelijk. Flaporen en rood haar.
Ze zullen vast wel normaal zijnquote:Op donderdag 27 april 2017 19:43 schreef Fascination het volgende:
. Zijn gewoon normale meiden, hoewel de oudste wat te zwaar is.
Babyvetquote:Op donderdag 27 april 2017 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]. Zijn gewoon normale meiden, hoewel de oudste wat te zwaar is.
Wat ik nu wel krijg daardoor als iemand zegt dat je lief bent dat er een stemmetje zegt: je bent lelijkquote:
Precies. De oudste heeft denk ik aanleg ervoor ofzo want ze is altijd al zo geweest. De middelste heeft mooi haarquote:Op donderdag 27 april 2017 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]. Zijn gewoon normale meiden, hoewel de oudste wat te zwaar is.
Dat kind is niet anoniem, want ik ken het kind. Ik durf dat ook wel aan de ouders te zeggen maar doe het niet omdat het niks toevoegt, ik mag natuurlijk wel iemand knap of niet knap vinden, nergens spreek ik het verder uit behalve hier of met vriendinnen.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat kind is ten eerste anoniem, en ten tweede durf je het vast niet tegen de ouders te zeggen, en ten derde heb je eigenlijk niets te vinden van het uiterlijk van kinderen in ontwikkeling, ten vierde waarom zou je het überhaupt zeggen, wat maakt knap of niet knap uit voor de waarde van mensen behalve een lekker gebbetje in de kroeg?
Ja goed, ik vind alle baby's lelijkquote:Op donderdag 27 april 2017 19:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voortaan gewoon zeggen dat t op 1 van de ouders lijkt.
Vaak zegt dat dan wel genoeg
Stemmetje van Finkers ook?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat ik nu wel krijg daardoor als iemand zegt dat je lief bent dat er een stemmetje zegt: je bent lelijk
Die middelste wordt denk ik een heel knap meisjequote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. De oudste heeft denk ik aanleg ervoor ofzo want ze is altijd al zo geweest. De middelste heeft mooi haaren de jongste vind ik schattig.
Wat zijn trollenoogjesquote:Op donderdag 27 april 2017 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik als baby ooken trollenoogjes
De middelste gaat heel knap worden vermoed ik.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. De oudste heeft denk ik aanleg ervoor ofzo want ze is altijd al zo geweest. De middelste heeft mooi haaren de jongste vind ik schattig.
Beterquote:Op donderdag 27 april 2017 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik was gister nog ziekig en voel me nu best oké
quote:
Ja dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Die middelste wordt denk ik een heel knap meisje
Oh houd toch op zeg. Die meiden liggen er echt niet wakker van omdat ik Amalia niet knap vind.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:46 schreef Andromache het volgende:
Precies. Het voegt niets toe. Deze kinderen zijn extra kwetsbaar, doe het dan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |