Zweudze reggaequote:Op donderdag 27 april 2017 14:59 schreef livelink het volgende:
Dit is Zweeds toch? Ik kan er echt niks van maken.
Van alles door elkaar volgens mij.quote:Op donderdag 27 april 2017 14:59 schreef livelink het volgende:
Dit is Zweeds toch? Ik kan er echt niks van maken.
Lekker lekkerquote:
Hier gaat het ook wel!quote:Op donderdag 27 april 2017 15:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker lekkerEn bij jullie daar dan?
quote:Op donderdag 27 april 2017 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier gaat het ook wel!Net ff de stad in gegaan voor Koningsdag, maar op een vals spelend bandje en ladingen mensen die ouwe troep verkochten na, was er verder weinig te doen daar.
Dat weet je toch zo onderhand wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier gaat het ook wel!Net ff de stad in gegaan voor Koningsdag, maar op een vals spelend bandje en ladingen mensen die ouwe troep verkochten na, was er verder weinig te doen daar.
Stien, is dat hint?quote:Op donderdag 27 april 2017 15:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Knokkels dit is mooie tune voor een jingle.
Hehehe ik ga er nooit naar toe. Ja jaren geleden een paar keer in Apeldoorn.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat weet je toch zo onderhand wel.
Is dit de stoep voor Mansion Chez Muffinman?quote:
Neuh, ben nog niet buiten geweest joh.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is dit de stoep voor Mansion Chez Muffinman?
quote:
Ja, Egyptian Reggae heeft dat ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |