Niks gegeten?quote:Op woensdag 26 april 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben na anderhalf duvel aangeschoten. Wat een kutleven.
Veelte moe en inderdaad niet veel gegeten. En dan is de film spectral gewoon nog steeds slechtquote:
Saind vindt jou een enorme boeler.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog steeds ja?quote:
goedkoop dronken. Ideaalquote:Op woensdag 26 april 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dochterlief lekker in bed. Ik zou een wijntje open maken met je vriendin.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nieuws, ik ben veilig en wel thuis.
Mijn dochter is logeren.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dochterlief lekker in bed. Ik zou een wijntje open maken met je vriendin.
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die is zelfs uit logeren.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
als dat geen ne... nee.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Die is zelfs uit logeren.
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoorde dat vanmiddag al van GGMM namelijk.
Tjeumig, en dat is niet eens zo'n heel sterk spul.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Whehehehehequote:Op woensdag 26 april 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ja, heerlijk hoor. Zo nog even paar afleveringen van Fargo kijken.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Godsamme Haags.Goed voor elkaar.
Hoezo heeft GGMM zoveel interesse voor Haags z'n dochter? Zij is toch al 1 jaar geweest.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
gadverdamme.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo heeft GGMM zoveel interesse voor Haags z'n dochter? Zij is toch al 1 jaar geweest.
Heb net de nieuwste afleveringen van Designated Survivor en Better Call Saul gekeken. BCS valt nog wat tegen.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk hoor. Zo nog even paar afleveringen van Fargo kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |