quote:He looks handsome on the stage. The background images, "the times of the day" are definitely involved with the song. He is singing his song by sitting on a disco moon. His first round was successful and he got a big applause from Press.
Oh, was dat dansen?quote:
Disco moon?quote:
quote:The staging is interestingly empty. She's "dancing alone". She is wearing green dress with a leather jacket. It looks like she doesn't have any problems vocally, but it could be better.
Disco deel van die maan hadden ze iets beter kunnen uitwerken, maar misschien zit dat op een ander moment wel goed. Het heeft zo niet de sparkle die ik had verwacht.quote:
Prachtig met die wolken!quote:
Gelukkig heeft ze een goede achtergrond zang.quote:
Als ik het zo zie hadden ze wat meer van de video mee moeten nemen.quote:
Oh, dit ziet er niet zo best uit en de zang is vrij slecht.quote:
Achtergrond vind ik wel oke. Zang vind ik niet echt geweldig. Kleding wordt anders zei ze in een interview.quote:
quote:Another one using images of her self on the backdrop. Including a very off-putting close up of her chest, it looks like she's standing in her own cleavage.
Dat hoofd op de achtergrond is gewoon onderdeel van de staging toch, bedacht door Malta zelf?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:26 schreef ijs_beer het volgende:
Weer een hoofd in beeld. Oekraïners zijn niet echt goed in het bedenken van veel verschillende backdrops is het?
Vind het iig wel opvallend dat er zoveel landen opeens projecties van de artiest zelf hebben. Terwijl je dat tot nog toe eigenlijk nooit zag. Daarom dat ik denk dat niet alleen van de landen zelf komt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hoofd op de achtergrond is gewoon onderdeel van de staging toch, bedacht door Malta zelf?
Ik denk dat ze allemaal gedacht hebben: "He, weet je wat je normaal nooit ziet? Laten we dat doen."quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vind het iig wel opvallend dat er zoveel landen opeens projecties van de artiest zelf hebben. Terwijl je dat tot nog toe eigenlijk nooit zag. Daarom dat ik denk dat niet alleen van de landen zelf komt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal gedacht hebben: "He, weet je wat je normaal nooit ziet? Laten we dat doen."
En zie het resultaat.
Misschien heeft het team in Oekraine duidelijk gemaakt dat dit nu live kan (zijn toch live beelden?) en dat meerdere landen dachten he dat is wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal gedacht hebben: "He, weet je wat je normaal nooit ziet? Laten we dat doen."
En zie het resultaat.
Het is Malta, dus reken maar op flink wat jurypunten en een finaleplek, die hebben dezelfde praktijken als Azerbaijan qua jury-manipulatie... het is bijna knap dat ze nog nooit gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:30 schreef grazz het volgende:
Malta: Klikt goed, maar dat is niet verrassend. Achtergrond is inspiratieloosDenk dat dit lied echt te old school songfestival is om door te gaan.
Ik hoop dat ie de finale haalt en een Roman Lob-je doetquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:38 schreef ijs_beer het volgende:
Die Oostenrijkse jongen kan trouwens goed zingen zeg.
Ja , smerig van ze. Daarom hoop ik dat beide landen een keer keihard onderuit gaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is Malta, dus reken maar op flink wat jurypunten en een finaleplek, die hebben dezelfde praktijken als Azerbaijan qua jury-manipulatie... het is bijna knap dat ze nog nooit gewonnen hebben
Dat zou ook kunnen idd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Misschien heeft het team in Oekraine duidelijk gemaakt dat dit nu live kan (zijn toch live beelden?) en dat meerdere landen dachten he dat is wel een leuk idee.
quote:
Ja, ben toch wel erg benieuwd naar wat ze met die kanonnen gaan doen.quote:
quote:What the...? The background is colourful, schizophrenic, energetic... but that's not even the strangest part. During the bridge, Alex Florea runs off the back of the stage and is then pushed onto the stage again riding a cannon. There's two cannons and a big countdown... and then nothing happens. But you can bet your bottom dollar that something is coming out of them! It's a big party song, so I can see this finishing high with the televoters!
twitter:Eurovision_ESP twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 13:07:42Ensayo de Ilinca y Alex Florea con "Yodel it!" (Rumanía) #Eurovision #ESC2017 🇷🇴🇷🇴🇷🇴 https://t.co/C8MvW38W43 reageer retweet
Ik zou het niet weten. Het kan of heel nadelig of juist positief uitpakken, ligt puur aan het moment denk ik. Ook hoe dat explosieve optreden voor O'G3NE wordt opgevangen door de zaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:10 schreef ato het volgende:
Hmm wat ik dacht hysterisch ledje van Roemenië wordt zo fout aangewezen dat het dik door is naar de finale.
Is dat niet een nadeel voor Nederland, vlak na zo'n hysterisch liedje wat opvalt het rustige serieuze Nederland?
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:12 schreef ijs_beer het volgende:
De artiest van Roemenië is van het kanon gevallen.
Heerlijke plaspauze na zoveel hectiek.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:14 schreef ijs_beer het volgende:
Na zo'n clusterfuck moet Nederland er toch wel goed uit komen?
Dan maar hopen dat er inderdaad confetti uit de kanonnen komt, dat moeten ze ff opruimen en dan is iedereen weer op tijd terug voor Nederlandquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heerlijke plaspauze na zoveel hectiek.
twitter:escbelgiumLIVE twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 13:24:04De Nederlandse @OG3NE zet een geweldig en emotioneel optreden neer, dit gaat punten scoren in de finale! #Eurovision reageer retweet
quote:They killed it! OG3NE were amazing! They all look beautiful with the shiny black dresses. The backdrop is taking a part of having some sentences from the song. They look cool and they got a really huge applause from Press!
twitter:RichardCrommert twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 13:23:17Ze lopen een stukje naar voren bij begin van tweede couplet. Zingen overtuigend en kijken elkaar aan. Einde eerste repetitie OG3NE reageer retweet
twitter:Rene_Romkes twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 13:25:51Geweldige eerste repetitie van OG3NE! Pakten nog niet alle camera's, maar plaatje is top! Applaus in perscentrum! #songfestival #eurovision reageer retweet
Jammer, maar het zij zo.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:26 schreef libranl het volgende:
"Het klonk erg goed, prachtige staging en als Nederland-fan zou je erg tevreden moeten zijn. Een zekere qualifier." Aldus een hoofd op de stream.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:26 schreef aarontje112 het volgende:
Escunited is heel enthousiast
13:24 The first round of The Netherlands
They killed it! OG3NE were amazing! They all look beautiful with the shiny black dresses. The backdrop is taking a part of having some sentences from the song. They look cool and they got a really huge applause from Press!
Ja, die kijk ik ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
De stream die ik kijk (escxtra) is minder enthousiast....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |