quote:Another one using images of her self on the backdrop. Including a very off-putting close up of her chest, it looks like she's standing in her own cleavage.
Dat hoofd op de achtergrond is gewoon onderdeel van de staging toch, bedacht door Malta zelf?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:26 schreef ijs_beer het volgende:
Weer een hoofd in beeld. Oekraïners zijn niet echt goed in het bedenken van veel verschillende backdrops is het?
Vind het iig wel opvallend dat er zoveel landen opeens projecties van de artiest zelf hebben. Terwijl je dat tot nog toe eigenlijk nooit zag. Daarom dat ik denk dat niet alleen van de landen zelf komt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hoofd op de achtergrond is gewoon onderdeel van de staging toch, bedacht door Malta zelf?
Ik denk dat ze allemaal gedacht hebben: "He, weet je wat je normaal nooit ziet? Laten we dat doen."quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vind het iig wel opvallend dat er zoveel landen opeens projecties van de artiest zelf hebben. Terwijl je dat tot nog toe eigenlijk nooit zag. Daarom dat ik denk dat niet alleen van de landen zelf komt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal gedacht hebben: "He, weet je wat je normaal nooit ziet? Laten we dat doen."
En zie het resultaat.
Misschien heeft het team in Oekraine duidelijk gemaakt dat dit nu live kan (zijn toch live beelden?) en dat meerdere landen dachten he dat is wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal gedacht hebben: "He, weet je wat je normaal nooit ziet? Laten we dat doen."
En zie het resultaat.
Het is Malta, dus reken maar op flink wat jurypunten en een finaleplek, die hebben dezelfde praktijken als Azerbaijan qua jury-manipulatie... het is bijna knap dat ze nog nooit gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:30 schreef grazz het volgende:
Malta: Klikt goed, maar dat is niet verrassend. Achtergrond is inspiratieloosDenk dat dit lied echt te old school songfestival is om door te gaan.
Ik hoop dat ie de finale haalt en een Roman Lob-je doetquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:38 schreef ijs_beer het volgende:
Die Oostenrijkse jongen kan trouwens goed zingen zeg.
Ja , smerig van ze. Daarom hoop ik dat beide landen een keer keihard onderuit gaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is Malta, dus reken maar op flink wat jurypunten en een finaleplek, die hebben dezelfde praktijken als Azerbaijan qua jury-manipulatie... het is bijna knap dat ze nog nooit gewonnen hebben
Dat zou ook kunnen idd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Misschien heeft het team in Oekraine duidelijk gemaakt dat dit nu live kan (zijn toch live beelden?) en dat meerdere landen dachten he dat is wel een leuk idee.
quote:
Ja, ben toch wel erg benieuwd naar wat ze met die kanonnen gaan doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |