Best wel goede recensies over Portugal, hoe het in het geheel eruit gast zien.quote:Op zondag 30 april 2017 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik hoopte al te lezen dat hij idd op het platformpje gaat staan. Tof!
Ik denk dat die Belgische 'kenner' die voorspelde dat Finland niet kwalificeert er heel erg naast gaat zittenquote:Op zondag 30 april 2017 17:56 schreef Cee het volgende:
Mijn favoriet Finland bezorgt me zelfs in dat kleine stukje al kippenvel.![]()
Fijn om te horenquote:Op zondag 30 april 2017 18:09 schreef ato het volgende:
[..]
Best wel goede recensies over Portugal, hoe het in het geheel eruit gast zien.
Ook hoe liedje overkomt. Zijn zus deed het ook goed.
Ach ben benieuwd of ooit een kenner de 20 qualifiers goed heeft voorspeld.quote:Op zondag 30 april 2017 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat die Belgische 'kenner' die voorspelde dat Finland niet kwalificeert er heel erg naast gaat zitten
'T is allemaal een beetje maf, maar vind het best een leuke actquote:
Helemaal mee eens. Optreden druk en chaotisch, matige zang. Het lied blijft lekker hangen!quote:Op zondag 30 april 2017 20:14 schreef ato het volgende:
Ik heb net het fragment met Slavko gezien.
Wat ziet het er debielig uit, hysterisch zwaaiend met zijn staart en matige zang.
Ik vind het nummer wel erg leuk.
Bedankt voor het delen. Beetje apart, maar vind dit er van afstand al wel veelbelovend uit zien.quote:
quote:
What the fuckquote:
Dit is toch de dark horse..quote:
Die gooien een kanshebber weg ja als het allemaal zo uitkomt... Doodzondequote:Op zondag 30 april 2017 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Jeetje, wat hebben ze het dan laten liggen zeg.
Haha ja, ik vind het er op het filmpje hierboven ook wel interessant uit zien. Denk wat grazz ook zegt, dat het op de tv-beelden misschien wel gaaf is.quote:Op zondag 30 april 2017 21:50 schreef ato het volgende:
[..]
Dit is toch de dark horse..
Ps Azerbeidzjan is wel goed ontvangen door de pers.
Jaquote:
Wat typisch Griekenland weerquote:And Greece is first up today, and as expected it's a solid visual performance. Raindrops fall from the sky behind her as she stands on a platform that rises up and down. There's a lack of movement from Demy but she has two topless male dancers in a water bath (I know...) who perform in front of her. The raindrops turn gold during the choruses. The second chorus sees a waterfall projected in front of the trio as Demy moves from the platform to the front of the stage.
IJsland niet heel speciaal dusquote:Iceland have taken their first run through and it's a solid performance if a little uninspiring. Svala also takes the lone tactic on stage and is wearing a white dress top with some colourful leggings. She does cutting motions with her hand and is trying to channel Bjork like so many Icelandic people before her. The backdrop looks like ice crystals with blue and purple lighting. Iceland love reminding people that they're Iceland!
quote:
Pfff wat een matige zang, het totaalplaatje heeft ze nog niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Doet me denken aan een beter uitgevoerde backdrop van de 3js.
Staging is niet opvallend genoeg, live is zij wel goed.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:36 schreef grazz het volgende:
IJslandse delegatie is 42 koffers kwijtHoe krijgen ze dat voor elkaar. Lijkt er op dat de eerste repetitie ook niet bijzonder was, jammer. Vind Paper een goede track.
Hoe komen jullie aan de filmpjes? Als ik op you tube kijkt, zie ik 15 seconden filmpjes of de reviews van Wiwiblogs.quote:
Officiële account van Eurovisie op Youtube: https://www.youtube.com/user/eurovision/videosquote:Op maandag 1 mei 2017 12:05 schreef ato het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan de filmpjes? Als ik op you tube kijkt, zie ik 15 seconden filmpjes of de reviews van Wiwiblogs.
Overigens is men vrij positief over Polen.
Klopt. Ik vond dat eerst eigenlijk helemaal niets, maar toen ik daarnet zo een fragment zag vond ik het stiekem toch best wel leuk. De Epic Sax Guy is sowieso al populair. Dus wie weet.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Moldavië durf ik toch ook niet uit te vlakken voor kwalificatie, dat springt er echt uit
Ik word heel blij van dat enorme verschil in punten tussen Portugal en Zweden.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:07 schreef libranl het volgende:
Ik weet niet of de press poll van de 9 landen die gisteren repeteerden hier al ergens is geplaatst, anders bij deze de uitslag:
[ afbeelding ]
Hier wat beelden van Tsjechiëquote:Op maandag 1 mei 2017 14:07 schreef ijs_beer het volgende:
Tsjechië schijnt een erg interessante staging te hebben
Ja, Fok heeft een preciezere tijdsaanduiding nodig.quote:
quote:
quote:
Ik krijg behoorlijke 'Rusland 2016' vibes van die achtergrond.quote:
Dit is echt helemaal m'n ding, zal wel niet doorgaan dus.quote:
Blijft met Portugal in de halve finale hangen. Dan gaan we ons dus gruwelijk bezuipen, dat snap je.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is echt helemaal m'n ding, zal wel niet doorgaan dus.
Minstens.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijft met Portugal in de halve finale hangen. Dan gaan we ons dus gruwelijk bezuipen, dat snap je.
Jemig dat liggen, die witte achtergrond die verandert in vierkanten, die choreografie, dat is toch gewoon Loic Nottet maar dan slechter?quote:
De kroonluchter is gaaf, het nummer absoluut niet.quote:
Wow dat ziet er kleurrijk uit, stem is niet het beste maar daar zlu ze in dit nummer wel mee weg moeten komen. Een van mijn persoonlijke favorietenquote:Op maandag 1 mei 2017 19:21 schreef libranl het volgende:
Nog wat beelden van het laatste land van vandaag Letland:
Goed geregeldquote:Op maandag 1 mei 2017 19:27 schreef Momo... het volgende:
Nou mensen heb speciaal gevraagd voor morgen de thuiswerk dag te doen in plaats van woensdag, ik kan helemaal los gaan op de jurken/staging/bijzaken.
Zelfs onder Slovenië?quote:
Ik vind het gewoon goed. Wat is er slecht aan dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 19:51 schreef libranl het volgende:
[..]
Zelfs onder Slovenië?Zo slecht is het nou ook weer niet. Vind zelf IJsland ook erg leuk, maar vrees inderdaad dat dit niet doorgaat.
Klopt. Gisteren vielen met name Azerbeidzjan en Finland in positieve zin op. Toch heb ik bij geen enkel land uit semi 1 het idee dat we een mogelijke winnaar hebben gehoord. Donderdag repeteren ze voor de tweede keer. Heel erg benieuwd welke landen succesvolle wijzigingen hebben aangebracht in hun performance.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:53 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij niet zo veel verrassingen vandaag, als ik zo rondlees. Blijkbaar goede optredens van Armenië, Griekenland en Moldavië, en tussen de anderen weinig spectaculairs.
Ik vind het zelf een fantastische inzending. Het nummer lijkt wel iets te missen en ik vind haar niet echt veel uitstraling hebben. Kan me zo voorstellen dat niet iedereen dit bovenaan zijn lijstje zet met zoveel goede inzendingen in de eerste semi (wmb). Maar zo slecht als de pers doet voorkomen is dit lied absoluut niet. Dat was meer mijn punt.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon goed. Wat is er slecht aan dan?
escXtraquote:Op maandag 1 mei 2017 20:14 schreef ijs_beer het volgende:
De planning voor de Dinsdag 2 mei:
10:00: Serbia – Rehearsal 1
10:40: Austria – Rehearsal 1
11:20: FYR Macedona – Rehearsal 1
12:00: Malta – Rehearsal 1
LUNCH
13:40: Romania – Rehearsal 1
![]()
14:20: The Netherlands – Rehearsal 1
![]()
![]()
15.00: Hungary – Rehearsal 1
BREAK
16:00: Denmark – Rehearsal 1
16:40: Ireland – Rehearsal 1
Iemand een linkje voor een goede hoofdenstream voor morgen?
Top.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:14 schreef ijs_beer het volgende:
De planning voor de Dinsdag 2 mei:
10:00: Serbia – Rehearsal 1
10:40: Austria – Rehearsal 1
11:20: FYR Macedona – Rehearsal 1
12:00: Malta – Rehearsal 1
LUNCH
13:40: Romania – Rehearsal 1
![]()
14:20: The Netherlands – Rehearsal 1
![]()
![]()
15.00: Hungary – Rehearsal 1
BREAK
16:00: Denmark – Rehearsal 1
16:40: Ireland – Rehearsal 1
Iemand een linkje voor een goede hoofdenstream voor morgen?
Wat ziet ze er gaaf uit!quote:Op maandag 1 mei 2017 19:21 schreef libranl het volgende:
Nog wat beelden van het laatste land van vandaag Letland:
Hahaha, viel mij ook al op in dat filmpje. Die choreografie oefen je toch van tevoren. Of doe het niet als je niet op één been kan staanquote:
Wat slechtquote:
Dat ziet er best triest uit zo.quote:
Ditquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hahaha, viel mij ook al op in dat filmpje. Die choreografie oefen je toch van tevoren. Of doe het niet als je niet op één been kan staan
Dank jequote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef libranl het volgende:
[..]
Officiële account van Eurovisie op Youtube: https://www.youtube.com/user/eurovision/videos
of de updates op hun website, daar komen ze ook te staan: https://eurovision.tv/
![]()
Hahaha kan hij zijn pootje niet omhoog houden? Cyprus is een te veel copy van alles volgens mij.quote:
Dame in de stream had het er vanmiddag al even over. Uiteindelijk lukte het hem zijn evenwicht te pakken en daar was hij duidelijk erg blij om.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
Tip bij als je als minder bedreven danser moeite hebt om op een been te staan is recht voor je uitkijken. Da's wel een foutje in de choreo zo.
quote:Vocally she had no problems with her voice, but the dance choreographies don't have any logical connection with the song. She did it well but it's still not enough according to press.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |