Ik heb een order op model 3. Maar de overheid boycot zo enorm veelquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgend jaar proeven in brabant geloof ik.
Zijn ze trouwens ooit van plan om dat gekke stuk aan te gaan pakken als je van Delft af komt en richting Den Haag zuid wilt gaan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Traject van 40+ kilometer om ze te paaien.
Heeft Messi al een tattoo van JC?quote:
Wat ziet die er uit zeg momenteel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is zo lekker normaal gebleven die messi.![]()
![]()
dat zal mij echt mijn reet roestenquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is zo lekker normaal gebleven die messi.![]()
![]()
Geen idee. Mijn nieuwe werkbus heeft toch bluetooth, USB-aansluitingen en meer dus ik rijd spoedig met plezier de file in (lol)quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn ze trouwens ooit van plan om dat gekke stuk aan te gaan pakken als je van Delft af komt en richting Den Haag zuid wilt gaan?
lekker hoahquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn nieuwe werkbus heeft toch bluetooth, USB-aansluitingen en meer dus ik rijd spoedig met plezier de file in (lol)
Cruyffgod >quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zal mij echt mijn reet roesten
wat een voetbalgod is dat
Dat doen ze normaal alleen in vrachtwagens.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn nieuwe werkbus heeft toch bluetooth, USB-aansluitingen en meer dus ik rijd spoedig met plezier de file in (lol)
zal welquote:
Er worden schoten afgevuurd.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal wel
na hoeveel jaar geen kampioenschap kwam die weer ajax helpen?
7 toch? zitten jullie alweer op de helft
Ja leuk, beetje meer respect op deze dag.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal wel
na hoeveel jaar geen kampioenschap kwam die weer ajax helpen?
7 toch? zitten jullie alweer op de helft
S8+ heb ik voor 350 eu.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet maar eens op zoek gaan naar een nieuwe telefoon.
Teletubbiesquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh Oh, de teringveel makende herrie teletubbie ligt nog in mijn dochters bed.
Ik moet nog 3 maandjes met de S6 die ik nu heb. Ben er ook wel klaar mee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet maar eens op zoek gaan naar een nieuwe telefoon.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |