Haags heeft mijn stem. Hij staat dag in, dag uit op als de ruiten nog bevroren zijn en heeft zelfs zijn genen al doorgegevenquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik durf hier wel een poll over aan te gaan. Zul je zien dat ik tweede zal worden na kingflopland.
Is al goedkoop in NLquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja of gewoon minder auto;s op de weg, treintickets eens voor een normale prijs.
Zo duur is de trein ook weer niet. Je moet alleen niet im de spits reizen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit voelt als een dolk in de rug.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haags heeft mijn stem. Hij staat dag in, dag uit op als de ruiten nog bevroren zijn en heeft zelfs zijn genen al doorgegeven
Ambtenaar
Eh, ja...quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haags heeft mijn stem. Hij staat dag in, dag uit op als de ruiten nog bevroren zijn en heeft zelfs zijn genen al doorgegeven
Ambtenaar
Treintickets zijn echt schandalig ja. Mijn hart bloed die enkele keer dat ik uitcheck.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die zijn echt hoog jaquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg je er van als je niet echt privatiseers. Al is Nederland goed betaalbaar nogquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is echt bizar ja
maar niet heel gek met een monopoly natuurlijk
Minimaal 10 euro op je kaart (of 20) is natuurlijk ook van het belachelijk af.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is echt bizar ja
Net weer de game voor rank 10 verloren goffedomme.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
die zijn echt hoog ja
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net weer de game voor rank 10 verloren goffedomme.
het is wachten op een 1 2tje van Uber en Teslaquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Minimaal 10 euro op je kaart (of 20) is natuurlijk ook van het belachelijk af.
Altijd tot het einde van de maand.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer stopt dit seizoen? misschien ook nog effe een push wagen
Alsof die zonder chauffeur er op korte termijn komt zolang de overheid beslistquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is wachten op een 1 2tje van Uber en Tesla
private taxi zonder chauffeurgod
Ohja.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd tot het einde van de maand.
Volgend jaar proeven in brabant geloof ik.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof die zonder chauffeur er op korte termijn komt zolang de overheid beslist
natuurlijk nietquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof die zonder chauffeur er op korte termijn komt zolang de overheid beslist
eindhoven zeker?quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgend jaar proeven in brabant geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |