Totdat ze het nog een keer doet... en nog een keer..quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij gooide net met een beker alles buiten het bad. Alles zeiknat maar ze zat te schaterlachen. Dat was ook wel schattig.
Als jij een keer in/ de buurt van rotterdam komt zal je het gevoel hebben alleen op de weg te rijden man.quote:
Ik bevestig dit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij een keer in/ de buurt van rotterdam komt zal je het gevoel hebben alleen op de weg te rijden man.
Tijdens de spits ja? Volgens mij zit het in regio rdam het meest vast van heel de randstadquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij een keer in/ de buurt van rotterdam komt zal je het gevoel hebben alleen op de weg te rijden man.
Dan moet je een keer naar het oosten van het land gaan, daar rijd je echt alleen op de weg.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
twitter:JohanCruyff twitterde op dinsdag 25-04-2017 om 19:44:50We are happy and proud that from now on it will be the #JohanCruijffArenA! #14forever #CruyffLegacyMore info:… https://t.co/FkYJRujZ7S reageer retweet
Valt erg tegen met die hatelijke tweebaans A1 en vrachtwagensquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je een keer naar het oosten van het land gaan, daar rijd je echt alleen op de weg.
Wow. Ik ben inderdaad wel perfect ja.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als elke ADO supporter als jij was, dan was ado mijn favoriete club
Ik ben een keer in Drenthe geweest, dat was echt rustig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt erg tegen met die hatelijke tweebaans A1 en vrachtwagens
In de spits is de A10 een hel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tijdens de spits ja? Volgens mij zit het in regio rdam het meest vast van heel de randstad
En dan te bedenken dat ik een nog betere versie van jou ben.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wow. Ik ben inderdaad wel perfect ja.
Ja, toen stond de badkamer blank idd.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Totdat ze het nog een keer doet... en nog een keer..
In Den Haag is het ook vaak rustaaaaaagquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben een keer in Drenthe geweest, dat was echt rustig.
Je kan ook overdrijven, Oppermans. Maar we zijn beide wel compleet ja.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik een nog betere versie van jou ben.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je een keer naar het oosten van het land gaan, daar rijd je echt alleen op de weg.
die tweebaans A1 wordt verbreed meen ik. iig nabij eemnes/amersfoortquote:Op dinsdag 25 april 2017 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt erg tegen met die hatelijke tweebaans A1 en vrachtwagens
Dat zou errug fijn zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die tweebaans A1 wordt verbreed meen ik. iig nabij eemnes/amersfoort
A4 bij leiden ook. Ik ben benieuwd hoe ze dat tussentijds gaan oplossenquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die tweebaans A1 wordt verbreed meen ik. iig nabij eemnes/amersfoort
Ik durf hier wel een poll over aan te gaan. Zul je zien dat ik tweede zal worden na kingflopland.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, Oppermans. Maar we zijn beide wel compleet ja.
sta altijd in de file daar.quote:
ja of gewoon minder auto;s op de weg, treintickets eens voor een normale prijs.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat ik nog een keer voor meer asfalt zou worden
Ik sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik durf hier wel een poll over aan te gaan. Zul je zien dat ik tweede zal worden na kingflopland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |