SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ik keek vanochtend door het raam, flink buitje, keek door het andere raam: Zonnig, droog. Extreem plaatselijk plensbuitjequote:Op dinsdag 25 april 2017 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zitten is ook wel het devies, het is dramatisch qua weer.
Hagelbui is net weer klaar...
Het is in de tuin niet te doen als er wolken voor de zon zijn, maar met zonnetje erbij is het heerlijk. Voor de zekerheid toch maar binnen blijven plakken bij de radio.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zitten is ook wel het devies, het is dramatisch qua weer.
Hagelbui is net weer klaar...
Nu schijnt de zon hier ook weer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik keek vanochtend door het raam, flink buitje, keek door het andere raam: Zonnig, droog. Extreem plaatselijk plensbuitje
Buiten zitten?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is in de tuin niet te doen als er wolken voor de zon zijn, maar met zonnetje erbij is het heerlijk. Voor de zekerheid toch maar binnen blijven plakken bij de radio.
Eind van de week komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon hier ook weer.
Four seasons in one day, werd er ooit gezongen...
Da's te laat...quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eind van de week komt het helemaal goed.
Nou, niet zitten, ik most van muis de ramen lappen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buiten zitten?
Het is hier 9,2 graden...
Dat is 3 hele graden warmer dan hierquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buiten zitten?
Het is hier 9,2 graden...
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, niet zitten, ik most van muis de ramen lappen.
Ja maar die regen dan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zag jullie al zitten in je skipak onder een dekentje...quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag jullie al zitten in je skipak onder een dekentje...
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen budget voor regen.
Nee, mw. MM is gisteren geopereerd en ze moet wat bewegen.quote:
En dan stuur jij die gozer van je naar buiten met een emmer water?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is 3 hele graden warmer dan hier
Oh mèn, wat een gebed zonder end ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM is gisteren geopereerd en ze moet wat bewegen.
Bij voorkeur doe ik dat buiten met haar, maar met dit weer is het hopeloos...
Sterkte voor jullie beidenquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het regende toch al?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan stuur jij die gozer van je naar buiten met een emmer water?
Beestachtig...
sterkte Mad en mw MM.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit betrof haar galblaas, die is ze nu definitief kwijt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh mèn, wat een gebed zonder end ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |