SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dank je, muis.quote:Op maandag 24 april 2017 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Deze![]()
En dit mixen met Enya -Orinoco Flow (sail away)
Die had ik willen lijmen om nog een keer terug te horen.quote:Op maandag 24 april 2017 23:19 schreef livelink het volgende:
Dit was wel een heel mooie overgang vond ik.
Met alleen PC gaat wat lastiger dan met vinyl, groeven en mengpaneel vind ik.quote:Op maandag 24 april 2017 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die had ik willen lijmen om nog een keer terug te horen.
Dat heb jij jįren zo gedaan, dus snap ik best.quote:Op maandag 24 april 2017 23:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Met alleen PC gaat wat lastiger dan met vinyl, groeven en mengpaneel vind ik.
Komt ook denk ik omdat jij er niet op zit te wachten om met mijn singles van Doris D. & the Pins te gaan mixen?quote:Op maandag 24 april 2017 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb jij jįren zo gedaan, dus snap ik best.
quote:Op maandag 24 april 2017 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
23:35 - 01:35 Stien gooit er nog wat Soul achter.
Word al steeds handiger.quote:Op maandag 24 april 2017 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb jij jįren zo gedaan, dus snap ik best.
Moet je toch zelf gaan mixen...quote:Op maandag 24 april 2017 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt ook denk ik omdat jij er niet op zit te wachten om met mijn singles van Doris D. & the Pins te gaan mixen?
quote:Op maandag 24 april 2017 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
23:35 - 01:35 Stien gooit er nog wat Soul achter.
Nah, ik praat de gaatjes tussen de plaatjes volquote:
Godsamme!quote:Op maandag 24 april 2017 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt ook denk ik omdat jij er niet op zit te wachten om met mijn singles van Doris D. & the Pins te gaan mixen?
Heb je die echt?quote:Op maandag 24 april 2017 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er ergens nog één moet hebben rondslingerenquote:
Dank je voor het luisteren en geniet van je biertje. Proost!quote:Op maandag 24 april 2017 23:35 schreef livelink het volgende:
Lucky, dank je wel voor de mix. Het was fijn![]()
En nu ga ik nog een biertje pakken, de keuken opruimen en wat soul luisteren. En ik ga vooral niet denken aan mijn wekker en dat ik morgen extra vroeg de deur uit moet om naar Delft te reizen.
Je kan er ook aan denken om je wekker te vergeten te zettenquote:Op maandag 24 april 2017 23:35 schreef livelink het volgende:
Lucky, dank je wel voor de mix. Het was fijn![]()
En nu ga ik nog een biertje pakken, de keuken opruimen en wat soul luisteren. En ik ga vooral niet denken aan mijn wekker en dat ik morgen extra vroeg de deur uit moet om naar Delft te reizen.
Ik wou dat ik het kon, maar helaas. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel verbiedt me dat. Proostquote:Op maandag 24 april 2017 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan er ook aan denken om je wekker te vergeten te zetten
Proost
Take it slow. Hoe kom je er ineens op om op de soul toer te gaan?quote:Op maandag 24 april 2017 23:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De songtitel doet anders vermoeden.
Past wel ik na jouw set. dit en hee geen standaard bekend spul uiteraard.quote:Op maandag 24 april 2017 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Take it slow. Hoe kom je er ineens op om op de soul toer te gaan?
Stien is van vele muzikale markten thuis, alleen met hip hop heeft ie niet zo heel veel geloof ik.quote:Op maandag 24 april 2017 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Take it slow. Hoe kom je er ineens op om op de soul toer te gaan?
Dat is juist leukquote:Op maandag 24 april 2017 23:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Past wel ik na jouw set. dit en hee geen standaard bekend spul uiteraard.
Heb ik ook maar kan Paro beter.quote:Op maandag 24 april 2017 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stien is van vele muzikale markten thuis, alleen met hip hop heeft ie niet zo heel veel geloof ik.
Leuk! Heb het je nog niet eerder horen doen.quote:Op maandag 24 april 2017 23:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Past wel ik na jouw set. dit en hee geen standaard bekend spul uiteraard.
Da's de hip hop hippiequote:Op maandag 24 april 2017 23:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb ik ook maar kan Paro beter.
Echt?quote:Op maandag 24 april 2017 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
Stien is van vele muzikale markten thuis
Heeft veel meer dan ik en ook nog eens veel meer verstand ervan.quote:
Alleen over de muzikale kerstmarkt ben ik nog niet zekerquote:
Denk niet dat er iets langskomt vanavond met de naam Servaas.quote:Op maandag 24 april 2017 23:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De afdeling verantwoorde smartlappen is dit.
quote:Op maandag 24 april 2017 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen over de muzikale kerstmarkt ben ik nog niet zeker
Dan duik ik onder.quote:Op maandag 24 april 2017 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen over de muzikale kerstmarkt ben ik nog niet zeker
Servaes is het.quote:Op maandag 24 april 2017 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat er iets langskomt vanavond met de naam Servaas.
Klein mapje maar.quote:Op maandag 24 april 2017 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga me nu niet vertellen dat je dat óók hebt hč.
Ik ookquote:
Die kon tenminste nog jodelen. Mary kon op zijn hoogst een beetje mee hinkelen op de maat.quote:
quote:
Had ik maar een vak geleerdquote:Op dinsdag 25 april 2017 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die kon tenminste nog jodelen. Mary kon op zijn hoogst een beetje mee hinkelen op de maat.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:01 schreef livelink het volgende:
Gelukkig is er geen overeenkomst tussen de muziek die ik hoor en de muziek waarover hier gepraat wordt.
Nee, maar het gaat wel over muziek.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:01 schreef livelink het volgende:
Gelukkig is er geen overeenkomst tussen de muziek die ik hoor en de muziek waarover hier gepraat wordt.
Ben ook wat gespleten en van alles door elkaar word ik nerveus.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:01 schreef livelink het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld ...quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat wel over muziek.
Nee hoor dat was best relaxt wel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, je was hyper geworden van het gebonk van mij!
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee hoor dat was best relaxt wel.
De afdeling wel gemaakt maar nooit doorgebroken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klinkt een klein beetje als de kruising tussen Barry White en The Trammps dit.
Zonde, het klonk lekker.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De afdeling wel gemaakt maar nooit doorgebroken.
Ik hoor er serieus geen gebrek aan. Lekker dit en weer eens iets totaal anders.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Toch zitten er best wel mooie tussen.
Dit dusquote:Op dinsdag 25 april 2017 00:14 schreef livelink het volgende:
Voor een flop-uitzending klinkt het allemaal wel erg lekker.
Ja hoor, zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:14 schreef livelink het volgende:
Voor een flop-uitzending klinkt het allemaal wel erg lekker.
De top 2000 draaien kan iedereen, ik pruts liever wat onbekend spul aan elkaar.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik hoor er serieus geen gebrek aan. Lekker dit en weer eens iets totaal anders.
Kostte me pallets vol hout.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit dus
Kon je over mijn Top of Flop shows niet zeggen
Ik had het best vaak goed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit dus
Kon je over mijn Top of Flop shows niet zeggen
Dat is ook de hoofdreden dat ik je meestal heel lekker vind draaien.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De top 2000 draaien kan iedereen, ik pruts liever wat onbekend spul aan elkaar.
Er tussendoor lullen is echt niet mijn ding, misschien nog keer bij vette Reggae Dub show.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook de hoofdreden dat ik je meestal heel lekker vind draaien.
Denk dat je dat best wel leuk zou doen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er tussendoor lullen is echt niet mijn ding, misschien nog keer bij vette Reggae Dub show.
Ik klink als soort Kimi Raikonen over de board radio.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je dat best wel leuk zou doen.Beetje ouwehoeren met een joint en een biertje erbij en het komt wel in orde.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:25 schreef livelink het volgende:
Ik ga verstandig worden en dus sluit ik hier af![]()
Dank jullie wel voor de muziek en de aanspraak!
Bubbelsquote:
Jij ook bedankt nog en slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:25 schreef livelink het volgende:
Ik ga verstandig worden en dus sluit ik hier af![]()
Dank jullie wel voor de muziek en de aanspraak!
So truequote:Op dinsdag 25 april 2017 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helleuh, dat is een tijdje geleden.
Zeker weten! In juni, als alles meezit, diploma 3 en dan in juli aan m'n nieuwe baan beginnenquote:Op dinsdag 25 april 2017 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op zich een goed teken. Hoop ik.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zeker weten! In juni, als alles meezit, diploma 3 en dan in juli aan m'n nieuwe baan beginnen
Dat zijn de betere berichten! Ga je nog eens draaien hier?quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zeker weten! In juni, als alles meezit, diploma 3 en dan in juli aan m'n nieuwe baan beginnen
Ik verzamel ook diploma's.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Soul?quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dit nog soul, of valt dit onder ehm, ben de naam kwijt, maar daar komt muis wel mee.
Wie weet, als ik de tijd er weer enigszins voor hebquote:Op dinsdag 25 april 2017 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn de betere berichten! Ga je nog eens draaien hier?
Leuk!quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wie weet, als ik de tijd er weer enigszins voor heb
Gewoon doen!!!!quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wie weet, als ik de tijd er weer enigszins voor heb
Is dat Brenda Russel met speed op een metalen skateboard????quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat Brenda Russel met speed op een metalen skateboard????
De Gay BIkers on Acid doe ik wel weer andere keer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat Brenda Russel met speed op een metalen skateboard????
quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De Gay BIkers on Acid doe ik wel weer andere keer.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 april 2017 00:56 schreef xBubbles het volgende:
Goed, mijn lijf zegt "Slapen!"
Dus dat doe ik maar
Goodnight!
Tot 2034 dan maar.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:56 schreef xBubbles het volgende:
Goed, mijn lijf zegt "Slapen!"
Dus dat doe ik maar
Goodnight!
GospelSpeedMetal, dat hoor je toch zo?quote:
De boel beetje wakker houden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
GospelSpeedMetal, dat hoor je toch zo?
GSM, daar krijg je bereik mee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
GospelSpeedMetal, dat hoor je toch zo?
Het kan gewoon, alleen te snel achter elkaar dan raak ik in de war.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet weet altijd heel subtiel te switchen naar een ander genre.
Zie nog wel of ik verder knal.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar overigens ook weer niets mis mee is.
Zeg net tegen muis dat ik je nog nóóit slecht heb horen draaien en niet snap hoe dat kan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het kan gewoon, alleen te snel achter elkaar dan raak ik in de war.
Inspiratie en het is ook een gave natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg net tegen muis dat ik je nog nóóit slecht heb horen draaien en niet snap hoe dat kan.
En minstens 35 jaar ervaringquote:Op dinsdag 25 april 2017 01:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Inspiratie en het is ook een gave natuurlijk.
Dit is geen misplaatste arrogantie, maar waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Inspiratie en het is ook een gave natuurlijk.
Moest ooit kiezen, peerden fokken of vol met muziek bezig, heb voor die knollen gekozen, beide tegelijk gaat niet werken.quote:
Zou het liefst gezien hebben dat je koos voor de muziek en ik het peerd op brood met mayo.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Moest ooit kiezen, peerden fokken of vol met muziek bezig, heb voor die knollen gekozen, beide tegelijk gaat niet werken.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou het liefst gezien hebben dat je koos voor de muziek en ik het peerd op brood met mayo.:9~
Weet natuurlijk wel een beetje waar Abraham de mosterd haalt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is geen misplaatste arrogantie, maar waarheid als een koe.
Tsja, liefde en dan ook nog fanatieke dochter.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou het liefst gezien hebben dat je koos voor de muziek en ik het peerd op brood met mayo.:9~
quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Weet natuurlijk wel een beetje waar Abraham de mosterd haalt.
Bij Abraham’s Mosterdmakerij toch???quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Weet natuurlijk wel een beetje waar Abraham de mosterd haalt.
Idemquote:Op dinsdag 25 april 2017 01:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Rook er nog ene en dan een verdieping hoger. Stien, bedankt voor de soul en de ehm, andere tunes.Was weer tof om te luisteren.
Bier is opquote:
Ook opquote:Op dinsdag 25 april 2017 01:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik begin dan altijd aan de chocomelk.
Morodor beat.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
Dat rythm beatje doet mij een beetje denken aan Donna Summer - Love to love you baby
Verhipquote:
Mijn kennis is beperkt tot de meer obscure gebieden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet niet wie er meer kennis heeft van muziek, 11 of Stien. Denk toch de laatste.
Misschien tot straks.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:35 schreef Stien_Struis het volgende:
Truste, ik knal nog ff verder, geen slaap nog.
Maak er maar 3 uur van danquote:Op dinsdag 25 april 2017 01:38 schreef Stien_Struis het volgende:
De Autist in mij wil graag op heel uur eindigen.
Ow ik maak het geen 3 uur overigens. Zit aan mn laatste pils en sigaret. Wel lekker muziek ditquote:
Heb nog geen idee hoe lang ik doorga.quote:Op dinsdag 25 april 2017 02:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik maak het geen 3 uur overigens. Zit aan mn laatste pils en sigaret. Wel lekker muziek dit
Ik heb net een paar nachtdiensten achter de rug, dus ik probeer weer een beetje in het dagritme te komen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 02:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb nog geen idee hoe lang ik doorga.
Nog 1 cyclus 5 ploegen en dan weer terug in de 2. Voor zolang het duurt dan. Kan ook zomaar ineens 3 ploegen wordenquote:
3 ploegen is helemaal kut, 5 dagen vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 02:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nog 1 cyclus 5 ploegen en dan weer terug in de 2. Voor zolang het duurt dan. Kan ook zomaar ineens 3 ploegen worden
Dat moet ik met de 2 ook. Tevens 5 nachten is ook redelijk killingquote:Op dinsdag 25 april 2017 02:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
3 ploegen is helemaal kut, 5 dagen vroeg opstaan.
3 deed ik er op zijn hoogst, no problem, controlekamer met dikke muziek.quote:Op dinsdag 25 april 2017 02:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat moet ik met de 2 ook. Tevens 5 nachten is ook redelijk killing![]()
Na 3 ochtenddiensten was ik bijna dood.quote:Op dinsdag 25 april 2017 02:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat moet ik met de 2 ook. Tevens 5 nachten is ook redelijk killing![]()
Welterusten.quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]Je kunt ook overdrijven zeg... 05:36
trustuh Pietquote:
Ochtendstond ...quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:45 schreef just me het volgende:
ik heb vakantie en dan maak ik een afspraak tussen 7 uur en 9 uur
Jij bent trouwens ook vroeg Tuned
Spuugt wat rond...quote:
Daar hebben ze regenjassen voor uitgevondenquote:Op dinsdag 25 april 2017 06:49 schreef just me het volgende:
[..]
Spuugt wat rond...
lekker die regen, mijn tuin moet worden opgeknapt vandaag
dat die mannen nat worden boeit mij niet zo erg, maar ze moeten wel door mijn gang en keukenquote:Op dinsdag 25 april 2017 06:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Daar hebben ze regenjassen voor uitgevonden![]()
Hier regende het net alleen onder de douche... tis buiten gewoon droog
Ook daar heeft men wat voor uitgevonden.. nl. stucloperquote:Op dinsdag 25 april 2017 06:53 schreef just me het volgende:
[..]
dat die mannen nat worden boeit mij niet zo erg, maar ze moeten wel door mijn gang en keuken![]()
geniet er maar van dan het droog is, ik ga even wat anders aantrekken dan een rose ochtendjas
we veranderen het plan, ik ga eerst nog koffie drinken en dan douchen, ben net gebeld dat ze vertraging hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2017 06:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ook daar heeft men wat voor uitgevonden.. nl. stucloper![]()
Vergeet ook je bunnyslippers niet uit te doen
quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:41 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik ben onderweg naar Leeuwarden! Zo een tussenstop in Almelo en dan met de auto verder.
Lange dag vandaag voor mij. Ik moet ook nog vanmiddag in Almelo weer zijn en tot half 6 werken.
Thnx. Gelukkig na vandaag 2 dagen vrij!quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:45 schreef just me het volgende:
[..]goede reis Diaan, succes met deze lange dag!
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:35 schreef DevFreak het volgende:
Koffie :| en eens zien hoe ver mijn PC is met downloaden
quote:
quote:
Het is BIEM tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was gewoon weer ordinair boem.
woeiquote:Op dinsdag 25 april 2017 08:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was gewoon weer ordinair boem.
Hier bewijsquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
woei![]()
En ik werd vanochtend weer eens op de bank wakker
Oh ja, dįt!quote:
Schoonheidsslaapje muss seinquote:Op dinsdag 25 april 2017 08:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe krijg je het voor elkaar? Gisterenavond naar Stien zitten luisteren, toen keurig in bed gaan slapen en nu weer naar (helaas) Gup luisteren.
make him famousquote:Op dinsdag 25 april 2017 08:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat kereltje is wel goed als sample te verwerken.
quote:
* knokkels verpulvert Oscar's medicatie en vouwt het in wat leverworst om het daarna op de het deksel van zijn vuilnisbak achter te laten.quote:
LoLquote:Op dinsdag 25 april 2017 09:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels verpulvert Oscar's medicatie en vouwt het in wat leverworst om het daarna op de het deksel van zijn vuilnisbak achter te laten.
There there
quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels verpulvert Oscar's medicatie en vouwt het in wat leverworst om het daarna op de het deksel van zijn vuilnisbak achter te laten.
There there
biem meneerquote:
EX-TER-MI-NAAAAAAATEquote:
Broederquote:
knokkelsquote:
Ow ja, brb. Fixendequote:Op dinsdag 25 april 2017 09:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
knokkels
Koffie break
hier al gefixtquote:
Dat was kort maar krachtig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zal weer aan de arbeit
broertjequote:
Nu wachtendequote:
Arbeit goes better with.. coffee *Ting* Reclamedeuntjequote:Op dinsdag 25 april 2017 09:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zal weer aan de arbeit
quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:56 schreef DevFreak het volgende:
Zal ik over een kwartiertje wat platen erop gooien?
Yes gaarne!quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:56 schreef DevFreak het volgende:
Zal ik over een kwartiertje wat platen erop gooien?
voor 10:10quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zou iemand Dev op het rooster willen zetten?
best wel kortquote:
Ik zet je op het roosterquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:04 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Doe maar tot 11 uur
Ik wil zo nog even weg.
quote:Programma van vandaag
10:10 - 11:00 DJ DevFreak - Short n Sweet Bluesy Tunes
EUh.... mmm checkendequote:Op dinsdag 25 april 2017 10:12 schreef DevFreak het volgende:
Ik kan alleen niet inloggen. Is het wachtwoord veranderd?
Bubblesquote:
alsof ik aan het plukken ben op een gitaar met een grassprietje tussen mijn tandenquote:
Op de veranda in je schommelstoel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
alsof ik aan het plukken ben op een gitaar met een grassprietje tussen mijn tanden
banjo's erbij, en natuurlijk een dubbeloopsquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de veranda in je schommelstoel.
uit je blues collectie?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:24 schreef DevFreak het volgende:
Rarara, waar zou ik deze vandaan hebben?
Geen idee?quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:24 schreef DevFreak het volgende:
Rarara, waar zou ik deze vandaan hebben?
Om het plaatje compleet te maken nog wat Tumbleweeds en een ouwe benzinepomp.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
banjo's erbij, en natuurlijk een dubbeloops
Railroad Tycoon, was een tof spelquote:
Dat zegt me zoals gebruikelijk weer eens geen drol, maar het is wél een lekker nummer.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om het plaatje compleet te maken nog wat Tumbleweeds en een ouwe benzinepomp.
Je bent te oud, Luckyquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zegt me zoals gebruikelijk weer eens geen drol, maar het is wél een lekker nummer.
Dat klopt, alleen het spelletje knikkeren zegt me vaag wat en iets met een tol.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bent te oud, Lucky![]()
Railroad Tycoon was wel een tof spel indeedee
met zo'n pet en een korte broekquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen het spelletje knikkeren zegt me vaag wat en iets met een tol.
Ik spreek nog over de DOS versie, zelfs mijn vader speelde Railroad Tycoon op die ouwe 8088 met CGA-schermquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:34 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb het zelf nooit echt intensief gespeeld, maar van de muziek was ik gelijk gek
Dat dan ook weer nietquote:
Binnen zitten is ook wel het devies, het is dramatisch qua weer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, zei het ook al, een drukte van belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |