Eigenlijk wel, maar ze kunnen in ieder geval niet meer winnenquote:Op maandag 24 april 2017 21:54 schreef babette21 het volgende:
Toedeloei:W
(Al was het voor het programma natuurlijk leuker ze nog even te houden)
Dat is een geruststelling ja, ze hadden het niet verdiend (zeker niet na die actie vandaag). Geldt ook voor die studentjes, hoewel om andere redenen.quote:Op maandag 24 april 2017 21:55 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ze kunnen in ieder geval niet meer winnen
Had ze gesierd als ze die amulet aan de agentes hadden gegevenquote:Op maandag 24 april 2017 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat is een geruststelling ja, ze hadden het niet verdiend (zeker niet na die actie vandaag). Geldt ook voor die studentjes, hoewel om andere redenen.
Ja, dat heb ik nou ook nog geen enkele aflevering voorbij zien komen. Volgens mij allemaal doorgestoken kaart.quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:08 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die euro per dag?
Hoezo zou dat niet OK zijn, het is hun auto nietquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:28 schreef Meke het volgende:
JAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Maar tóch dacht ik ergens: t was ook niet helemaal okee van die politieagentes om zomaar erbij te zitten in de autoNeemt niet weg dat ik Awa nog steeds een naar, naar mens vind
Ik in Chrome en Firefox ook niet, zelfs een normale site maken kunnen Belgen niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:05 schreef amaranta het volgende:
???
http://www.ja.be/entertai(...)r-awa-en-august.html
Je moet ook doorbladeren naar pag 2 en 3.
Ik kan mobiel het filmpje niet bekijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |