Eigenlijk wel, maar ze kunnen in ieder geval niet meer winnenquote:Op maandag 24 april 2017 21:54 schreef babette21 het volgende:
Toedeloei:W
(Al was het voor het programma natuurlijk leuker ze nog even te houden)
Dat is een geruststelling ja, ze hadden het niet verdiend (zeker niet na die actie vandaag). Geldt ook voor die studentjes, hoewel om andere redenen.quote:Op maandag 24 april 2017 21:55 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ze kunnen in ieder geval niet meer winnen
Had ze gesierd als ze die amulet aan de agentes hadden gegevenquote:Op maandag 24 april 2017 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat is een geruststelling ja, ze hadden het niet verdiend (zeker niet na die actie vandaag). Geldt ook voor die studentjes, hoewel om andere redenen.
Ja, dat heb ik nou ook nog geen enkele aflevering voorbij zien komen. Volgens mij allemaal doorgestoken kaart.quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:08 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die euro per dag?
Hoezo zou dat niet OK zijn, het is hun auto nietquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:28 schreef Meke het volgende:
JAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Maar tóch dacht ik ergens: t was ook niet helemaal okee van die politieagentes om zomaar erbij te zitten in de autoNeemt niet weg dat ik Awa nog steeds een naar, naar mens vind
Ik in Chrome en Firefox ook niet, zelfs een normale site maken kunnen Belgen niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:05 schreef amaranta het volgende:
???
http://www.ja.be/entertai(...)r-awa-en-august.html
Je moet ook doorbladeren naar pag 2 en 3.
Ik kan mobiel het filmpje niet bekijken...
Ik heb net ook (mobiel) Chrome geprobeerd.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik in Chrome en Firefox ook niet, zelfs een normale site maken kunnen Belgen niet.
Filmpje lukt hier ook niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik in Chrome en Firefox ook niet, zelfs een normale site maken kunnen Belgen niet.
Heb je het bijbehorende filmpje kunnen bekijken?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Plotwending.
In de extra video die Q2 gepost heeft, en die je via deze link kunt bekijken, zien we de laatste momenten van Awa en August in Vietnam. Hand in hand – wat had je gedacht? – lopen ze naar hun hotelkamer waar Awa zich als een kind op een pakje chips stort. August zit er wat beteuterd bij en vraagt deze keer niet om kusjes.
Tijd om hen nooit meer op ons televisiescherm te zien, dachten wij. We zullen ze niet missen. Maar dan, in de laatste seconde, eindigt het filmpje met een klop op de deur van een onbekende hand. Natuurlijk was dit einde te mooi geweest om waar te zijn. Wat heeft de productie in petto voor de twee? Ze krijgen toch geen tweede kans om weer in het spel te komen? Dit is in ieder geval geen goed nieuws, we voelen het aan ons water.
Nee ook niet.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je het bijbehorende filmpje kunnen bekijken?
Dat is een ander filmpje, gewoon het stukje waarin ze af zijn gevallen, maar verder niksquote:Op woensdag 26 april 2017 11:16 schreef potjecreme het volgende:
Dan maar eens bij net5 kijken.
http://www.net5.nl/progra(...)de-afvallers-en-huh/
Dat werkt hier ook niet optimaal en het filmpje komt bij mij niet.
quote:Op woensdag 26 april 2017 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is een ander filmpje, gewoon het stukje waarin ze af zijn gevallen, maar verder niks
klopt maar bij de omschrijving staat ACHTER DE SCHERMEN: DE AFVALLERS. EN... HUH?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is een ander filmpje, gewoon het stukje waarin ze af zijn gevallen, maar verder niks
Die doet het!!quote:Op woensdag 26 april 2017 11:16 schreef potjecreme het volgende:
Dan maar eens bij net5 kijken.
http://www.net5.nl/progra(...)de-afvallers-en-huh/
Dat werkt hier ook niet optimaal en het filmpje komt bij mij niet.
Jawel, nog verder scrollen. En dan kiezen voor alle video'squote:Op woensdag 26 april 2017 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2017 11:15 schreef heywoodu het volgende:
Die twee die terugkomen zou echt verschrikkelijk zijn
wut?? Nee toch weg is weg vooral die tweequote:Op woensdag 26 april 2017 11:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je het bijbehorende filmpje kunnen bekijken?
Nouja, het was wel een lift die al door een ander koppel geregeld was. Soort ongeschreven regel dat je dan even overlegt ofzo?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet OK zijn, het is hun auto niet![]()
Die tassen uit de auto gooien, dat kan écht niet. Zo ontzettend heerlijk dat die arrogante teringtrollen eruit zijn![]()
Mwah, dat vind ik wel meevallenquote:Op donderdag 27 april 2017 14:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, het was wel een lift die al door een ander koppel geregeld was. Soort ongeschreven regel dat je dan even overlegt ofzo?
Dus dit. Is over de jaren ook echt wel vaker gebeurd. Zorgen dat je dicht bij de deur zit, en als het je echt niet bevalt zelf uitstappen... maar aan elkaars spullen zitten is, net als elkaar fysiek dwarszitten, echt een no go.quote:Op donderdag 27 april 2017 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik wel meevallen
Ze hebben niet de lift geregeld waarna iemand anders gelijk profiteerde ofzo. Koppel twee had die lift net zo goed geregeld, alleen zat koppel één er toevallig al in. Al neemt de eigenaar/chauffeur van zo'n busje alle vijf koppels tegelijk mee, boeiend, hij is de enige die daar ook maar iets over te zeggen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |