SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door heywoodu op 27-04-2017 12:44:58 ]The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Sowieso na de finish vlag.quote:Op maandag 24 april 2017 20:22 schreef Mani89 het volgende:
In welke ronde gaat Max Verstappen dit keer uitvallen?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik verneem net dat zowel Assen als Zandvoort een licencie heeft aangevraagd voor F1.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)p-richting-Formule-1
Ik ga maar een B&B beginnen denk ik
Qua investeerders wordt het lastig ja. De enige optie die ik kan bedenken is dat Heineken het misschien als prestigeproject ziet naast hun sponsoring op de baanborden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aangezien alle reclameuitingen rond baan van Liberty Global is vraag ik me af hoe de investeerders het dan willen terugverdienen. Ik vrees dat dit niet gaat lukken
Ik zie het als een lange termijn investering. Het bedrijf achter de Formule 1 maakt winst en dat is het rendement voor Liberty. Dat gaat om honderden miljoenen per jaar en dan heb je na x jaar de investering terugverdiend.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aangezien alle reclameuitingen rond baan van Liberty Global is vraag ik me af hoe de investeerders het dan willen terugverdienen. Ik vrees dat dit niet gaat lukken
Maar het gaat om het renoveren van F1-circuit + alle randzaken eromheen. Liberty gaat dat niet betalen lijkt me. Dat moet uit het bedrijfsleven + overheid komen. Maar zij kunnen er wel centen in stoppen maar als ze geen reclameuitingen (behalve Heineken dan) hebben krijgen ze er ook niets voor...quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie het als een lange termijn investering. Het bedrijf achter de Formule 1 maakt winst en dat is het rendement voor Liberty. Dat gaat om honderden miljoenen per jaar en dan heb je na x jaar de investering terugverdiend.
Je kunt nog wel naamsponsor worden toch?quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar het gaat om het renoveren van F1-circuit + alle randzaken eromheen. Liberty gaat dat niet betalen lijkt me. Dat moet uit het bedrijfsleven + overheid komen. Maar zij kunnen er wel centen in stoppen maar als ze geen reclameuitingen (behalve Heineken dan) hebben krijgen ze er ook niets voor...
Assen zou voor mij beter kunnen, hoef ik niet zo ver te reizenquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik verneem net dat zowel Assen als Zandvoort een licencie heeft aangevraagd voor F1.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)p-richting-Formule-1
Ik ga maar een B&B beginnen denk ik
Ah, ik dacht dat je het over Liberty zelf had.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar het gaat om het renoveren van F1-circuit + alle randzaken eromheen. Liberty gaat dat niet betalen lijkt me. Dat moet uit het bedrijfsleven + overheid komen. Maar zij kunnen er wel centen in stoppen maar als ze geen reclameuitingen (behalve Heineken dan) hebben krijgen ze er ook niets voor...
Ik denk dat Assen sowieso een beetje voor ligt kwa infrastructuur. Die investeringen zijn net allemaal gedaan. Een eigen afrit bijvoorbeeld en andere toegangswegen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Assen zou voor mij beter kunnen, hoef ik niet zo ver te reizen
het circuit in Assen is veel en veel te smal voor de Formule 1.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat Assen sowieso een beetje voor ligt kwa infrastructuur. Die investeringen zijn net allemaal gedaan. Een eigen afrit bijvoorbeeld en andere toegangswegen.
Van mij persoonlijk hoeft er geen F1 in Nederland maar als het gebeurt dan in Assen graag, aangezien het circuit mijn achtertuin is.
Niet overdrijven hoor.. ik heb het even opgezochtquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het circuit in Assen is veel en veel te smal voor de Formule 1.
.....
Kloptquote:Op dinsdag 25 april 2017 12:07 schreef nils7 het volgende:
Voor Assen liggen die plannen allang klaar om het te verbreden en te verbouwen....
Feit dat het al zo lang klaar ligt, moet toch een belletje doen rinkelen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:07 schreef nils7 het volgende:
Voor Assen liggen die plannen allang klaar om het te verbreden en te verbouwen....
Er was nieuws ja!quote:
Weinig kans, de STR staat daarvoor veel te ver naar achteren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:21 schreef Floriz87 het volgende:
Gaat Kvyat Vettel weer van de baan rammen?
Vettel spint in de kwalificatie, zet daardoor geen tijd neer in Q3 en mag vanaf P10 starten. Kvyat start vanaf P8 en wordt in de eerste bocht door Vettel van de baan afgedruktquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Weinig kans, de STR staat daarvoor veel te ver naar achteren.
Hopelijk word het Zandvoort en word er serieus werk van gemaakt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik verneem net dat zowel Assen als Zandvoort een licencie heeft aangevraagd voor F1.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)p-richting-Formule-1
Ik ga maar een B&B beginnen denk ik
Dat kan alleen als het rijk er zich serieus mee gaat bemoeien, alleen al voor de ontsluiting en de bereikbaarheid van het circuit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hopelijk word het Zandvoort en word er serieus werk van gemaakt.
Maak er één aanquote:Op dinsdag 25 april 2017 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nu we zo'n mooi forum hebben moet dat kansloze gehoop ook maar naar een apart topic.
Ik voorzie een toename van vacatures.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat kan alleen als het rijk er zich serieus mee gaat bemoeien, alleen al voor de ontsluiting en de bereikbaarheid van het circuit.
Ik acht de kans 123 ook niet zo groot, maar als de gemeente, provincie en ProRail wel oren naar het idee hebben wordt die kans alleen maar groter.quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:02 schreef Beach het volgende:
Denken dat het rijk daar ook maar iets in gaat steken
Fijn dat je dit gepost hebt, ik stond op het punt hetzelfde te doen. Je verwoordt het precies goedquote:Op dinsdag 25 april 2017 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Een race in Nederland heeft echt geen enkele toegevoegde waarde voor het land.
Het is niet alsof er geld over is van een oliesjiek die van gekkigheid niet weet wat hij met zijn geld moet en daarnaast moet Nederland het ook helemaal niet van het toerisme hebben. Hier overheidsgeld inpompen is wat mij betreft echt verspilling van belastinggeld.
Hoe leuk ik het persoonlijk ook zou vinden, als burger zou ik er helemaal niet blij van worden als dit doorgang zou vinden.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:32 schreef Floriz87 het volgende:
http://www.bonhams.com/au(...)ist&length=10&page=1
![]()
Schaal 1:1
Met 300+ over de A2quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:32 schreef Floriz87 het volgende:
http://www.bonhams.com/au(...)ist&length=10&page=1
![]()
Schaal 1:1
F1 / Het grote schaalmodellen topicquote:Op dinsdag 25 april 2017 15:32 schreef Floriz87 het volgende:
http://www.bonhams.com/au(...)ist&length=10&page=1
![]()
Schaal 1:1
De wagen waarin Piquet zijn laatste zege (Canada 1991) behaalde en waarmee Schumacher zijn eerste punten wist te halen (nadat ze Roberto Moreno voor de Duitser hadden ingeruild).quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:32 schreef Floriz87 het volgende:
http://www.bonhams.com/au(...)ist&length=10&page=1
![]()
Schaal 1:1
Gek, dit zou nou net een prestigeproject zijn waar ik minder moeite mee zou hebben dan, ik noem maar even een zijstraat, de HSL of zoiets. Normaal gezien is het rijk koning in geld over de balk smijten.....quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Een race in Nederland heeft echt geen enkele toegevoegde waarde voor het land.
Het is niet alsof er geld over is van een oliesjiek die van gekkigheid niet weet wat hij met zijn geld moet en daarnaast moet Nederland het ook helemaal niet van het toerisme hebben. Hier overheidsgeld inpompen is wat mij betreft echt verspilling van belastinggeld.
Hoe leuk ik het persoonlijk ook zou vinden, als burger zou ik er helemaal niet blij van worden als dit doorgang zou vinden.
In welk opzicht is de Formule 1 anders dan voetbal? Daar worden ook miljoenen ingestopt voor politie en toezicht elk weekend. Plus dat de overheid ook zo vaak een bid plaatst om een EK te organiseren. Van zo'n toernooi heb je 3 weken profijt. Met een beetje geluk hebben we nog +/- 15 jaar profijt van Verstappen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Een race in Nederland heeft echt geen enkele toegevoegde waarde voor het land.
Het is niet alsof er geld over is van een oliesjiek die van gekkigheid niet weet wat hij met zijn geld moet en daarnaast moet Nederland het ook helemaal niet van het toerisme hebben. Hier overheidsgeld inpompen is wat mij betreft echt verspilling van belastinggeld.
Hoe leuk ik het persoonlijk ook zou vinden, als burger zou ik er helemaal niet blij van worden als dit doorgang zou vinden.
"Maar dat is anders"quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:40 schreef Justevo het volgende:
[..]
In welk opzicht is de Formule 1 anders dan voetbal? Daar worden ook miljoenen ingestopt voor politie en toezicht elk weekend. Plus dat de overheid ook zo vaak een bid plaatst om een EK te organiseren. Van zo'n toernooi heb je 3 weken profijt. Met een beetje geluk hebben we nog +/- 15 jaar profijt van Verstappen.
Bijnaquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Jaarlijks honderden zo niet duizenden evenementen verspreid over de leagues tegenover één enkel weekend. Het is dat ik geen tijd heb (of de behoefte) om de berekening te maken, maar ik gok zo maar dat een F1 hosten, 1 weekendje, je bijna net zoveel kost als een jaar lang voorzieningen voor de Eredivisie
Maar het zal toch ook een hoop opleveren?quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Jaarlijks honderden zo niet duizenden evenementen verspreid over de leagues tegenover één enkel weekend. Het is dat ik geen tijd heb (of de behoefte) om de berekening te maken, maar ik gok zo maar dat een F1 hosten, 1 weekendje, je bijna net zoveel kost als een jaar lang voorzieningen voor de Eredivisie
F1 race; ongeveer 100 miljoen. Uitzendrechten eredivisie samenvattingen NOS alleen al 70 miljoen.quote:
Er zijn veel GPs die verlies draaien, voor zover ik weet, en dat zijn niet alleen de Baku's en Bahreins.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar het zal toch ook een hoop opleveren?
Hongarije waar ze toch niet echt barsten van het geld of gloreren in topcoureurs organiseert al jaren een Grand Prix.
Zal ook met de lege tribunes te maken hebben.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn veel GPs die verlies draaien, voor zover ik weet, en dat zijn niet alleen de Baku's en Bahreins.
F1 race 100 miljoen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 race; ongeveer 100 miljoen. Uitzendrechten eredivisie samenvattingen NOS alleen al 70 miljoen.
Er hangt veel meer met voetbalpromotie en support samen. F1 is leuk, en karten ook voor jongeren, maar het blijft een elitesport waar men best wat geld voor moet hebben. Met voetbalsupport en promotie krijg je lįdingen kinderen en jonge mensen als het even meezit op de been en in beweging, uit alle lagen van de bevolking. Ik heb liever dat de overheid ladingen geld in voetbal stopt dan in F1, zeker als je kijkt wat je er voor terug krijgt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zal ook met de lege tribunes te maken hebben.
Zolang Max meedoet ben je gegarandeert van ramvolle tribunes. Tevens kan een thuis grand prix met een topcoureur uit eigen land, de autosport een boost geven. Voor veel mensen blijft de Formule 1 een ver van m'n bed show, en met een GP in Nederland breng je het een flink stuk dichterbij.
Het hele pakket. En dat circuit is een eenmalige investering, dus moet je niet meetellen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
F1 race 100 miljoen?
Wat krijg je voor die 100 miljoen? Of ben je die alleen al kwijt om er 1 te mogen organiseren?
Ayrton Senna was ook geen miljonairszoon toch?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er hangt veel meer met voetbalpromotie en support samen. F1 is leuk, en karten ook voor jongeren, maar het blijft een elitesport waar men best wat geld voor moet hebben. Met voetbalsupport en promotie krijg je lįdingen kinderen en jonge mensen als het even meezit op de been en in beweging, uit alle lagen van de bevolking. Ik heb liever dat de overheid ladingen geld in voetbal stopt dan in F1, zeker als je kijkt wat je er voor terug krijgt.
Soms. Ja. Voetbal kan ook met een blikje op straat, of een tennisbal. En het gaat niet om 'de top', het gaat om in beweging brengen, plezier, gezondheid, welzijn, ontwikkeling, dat soort zaken. Daar is voetbal véle malen beter in dan F1/autosport.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ayrton Senna was ook geen miljonairszoon toch?
Voor iedere individuele sport moeten ouders 1000-en Euro's op jaarbasis uittrekken om hun kind misschien naar de top te brengen. Dat is dus niet alleen met autosport.
Karten kost een hoop knaken, maar soms kun je met sponsors nog wat goed maken.
Maar wat kan het opleveren?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het hele pakket. En dat circuit is een eenmalige investering, dus moet je niet meetellen.
Karten is laagdrempeliger dan je denkt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Soms. Ja. Voetbal kan ook met een blikje op straat, of een tennisbal. En het gaat niet om 'de top', het gaat om in beweging brengen, plezier, gezondheid, welzijn, ontwikkeling, dat soort zaken.
Je verkijkt je een beetje op wat veel mensen kśnnen besteden om hun kind op een sport te doen. Zoals ik al zei: het promoten en supporten van voetbal brengt kinderen en jonge mensen in beweging, kan met een tennisbal en een blikje of een goedkope voetbal op een veldje met vrienden, in de sloppenwijken van Braziliė wordt ook gevoetbald dat het een lieve lust is, in een uithoeken van prachtwijken in Nederland ook. Die rijden niet in karts, hebben geen geld om een tweedehands kart te betalen, enzovoorts, enzovoorts. Maargoedquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Karten is laagdrempeliger dan je denkt.
Indoorkarten om te beginnen, tweedehands kart en zelf sleutelen. Het is echt geen elitesport.
Ik ken er anders wel een paar die er mee gestopt zijn omdat ze het niet meer konden betalen. Als je een beetje succes wil hebben kost dat al snel enkele tienduizenden euro's per jaar.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Karten is laagdrempeliger dan je denkt.
Indoorkarten om te beginnen, tweedehands kart en zelf sleutelen. Het is echt geen elitesport.
Als ze in Brazilie zo weinig te besteden hebben, waarom zijn er door de jaren heen dan zoveel Braziliaanse racetalenten?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je verkijkt je een beetje op wat veel mensen kśnnen besteden om hun kind op een sport te doen. Zoals ik al zei: het promoten en supporten van voetbal brengt kinderen en jonge mensen in beweging, kan met een tennisbal en een blikje of een goedkope voetbal op een veldje met vrienden, in de sloppenwijken van Braziliė wordt ook gevoetbald dat het een lieve lust is, in een uithoeken van prachtwijken in Nederland ook. Die rijden niet in karts, hebben geen geld om een tweedehands kart te betalen, enzovoorts, enzovoorts. Maargoedik ga maar weer 's door met werken
![]()
![]()
Senna was wel een miljonairs zoon en karten op niveau is toch wel prijzigquote:Op dinsdag 25 april 2017 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ayrton Senna was ook geen miljonairszoon toch?
Voor iedere individuele sport moeten ouders 1000-en Euro's op jaarbasis uittrekken om hun kind misschien naar de top te brengen. Dat is dus niet alleen met autosport.
Karten kost een hoop knaken, maar soms kun je met sponsors nog wat goed maken.
En dat geldt net zo goed voor sporten als tennis en turnen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ken er anders wel een paar die er mee gestopt zijn omdat ze het niet meer konden betalen. Als je een beetje succes wil hebben kost dat al snel enkele tienduizenden euro's per jaar.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Het gaat om wat de staat zou moeten investeren tov een seizoen Eredivisie, en dat is gewoon ruimschoots minder.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat kan het opleveren?
Reclames, toegangskaarten, extra omzet in bijv. horeca etc.
Ik zeg niet dat het op zeker rendabel zou zijn, maar het zou best kunnen.
Serieus niet?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:50 schreef Nattekat het volgende:
En er is geen enkele buitenbaan in de randstad, dat is toch eigenlijk ook van de zotte?
Je werpt zo een gigantische drempel op, want er moet uitgeweken worden naar Lelystad als eerste open kartbaan.
Jij bent af.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Daarom vind ik geld dat geinvesteerd wordt in voetbal
Dat zijn geen kansenwijken. Net zoals mongolen geen mensen met mogelijkheden zijn.quote:
Boehoe.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij bent af.
Voor straf deze week zonder F1 kijken naar je kamer.
Nee achteraf lopen janken helpt niet. Geen F1 voor jou dit weekend jongedame!quote:
Ik heb dit weekend én voetbal, én F1quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee achteraf lopen janken helpt niet. Geen F1 voor jou dit weekend jongedame!
Ja weet ik waar die hooligans allemaal zitten. Er zal vast wel een topic of forum zijn hier op FOK!quote:
Is Strijen niet dichterbij?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:50 schreef Nattekat het volgende:
En er is geen enkele buitenbaan in de randstad, dat is toch eigenlijk ook van de zotte?
Je werpt zo een gigantische drempel op, want er moet uitgeweken worden naar Lelystad als eerste open kartbaan.
Ik ken er twee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Serieus niet?
Hier in brabant heb je er wel een aantal.
Strijen is een soort golfclub. Buitenstaanders moeten flink in de buidel tasten en je moet een eigen kart meenemen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is Strijen niet dichterbij?
[..]
Ik ken er twee.
Maar volgens mij heb je niet zoveel outdoor kartbanen in Nederland. Hooguit een stuk of 10.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zijn geen kansenwijken. Net zoals mongolen geen mensen met mogelijkheden zijn.
Sowieso Berghem en Veldhoven (of valt die onder Eindhoven)?quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is Strijen niet dichterbij?
[..]
Ik ken er twee.
Maar volgens mij heb je niet zoveel outdoor kartbanen in Nederland. Hooguit een stuk of 10.
Vergis je niet, Strijen is toch een behoorlijk circuit waar veel kart races gereden worden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Strijen is een soort golfclub. Buitenstaanders moeten flink in de buidel tasten en je moet een eigen kart meenemen.
Die ja. Als je tenminste De Landsard bedoelt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sowieso Berghem en Veldhoven (of valt die onder Eindhoven)?
Op veel andere banen kan je gewoon een kart van de kartbaan zelf gebruiken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Vergis je niet, Strijen is toch een behoorlijk circuit waar veel kart races gereden worden.
Dat men een eigen kart moet meenemen is ook op andere outdoor banen zo, na het betalen van 40 euro voor een dagkaart kun je de hele dag karten.
Huren bedoel je, voor hoeveel?quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op veel andere banen kan je gewoon een kart van de kartbaan zelf gebruiken.
Ja die ja, lang geleden dat ik daar ben geweest.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die ja. Als je tenminste De Landsard bedoelt.
en dat is voor een heat, natuurlijk leuk voor wie geen kart heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:24 schreef Nattekat het volgende:
14,50¤ voor 10 minuten in Lelystad.
Driebergen was 20¤ als ik het me goed kan herinneren.
Precies. Zo begint iedereen en het is veel laagdrempeliger.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
en dat is voor een heat, natuurlijk leuk voor wie geen kart heeft.
Ik weet niet hoe duur de karts tegenwoordig zijn maar vroeger was het best goed te behappen, mede geholpen door PdB dat wel.
2e hands beginnen ze rond de 500 Euro, tot 2500 Euro schat ik.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
en dat is voor een heat, natuurlijk leuk voor wie geen kart heeft.
Ik weet niet hoe duur de karts tegenwoordig zijn maar vroeger was het best goed te behappen, mede geholpen door PdB dat wel.
Dat vind ik net zo belachelijk. Gemeentelijke belastingen die omhoog gaan om de lokale grastrappers te sponsorenquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:40 schreef Justevo het volgende:
[..]
In welk opzicht is de Formule 1 anders dan voetbal? Daar worden ook miljoenen ingestopt voor politie en toezicht elk weekend. Plus dat de overheid ook zo vaak een bid plaatst om een EK te organiseren. Van zo'n toernooi heb je 3 weken profijt. Met een beetje geluk hebben we nog +/- 15 jaar profijt van Verstappen.
Benieuwd met welke oplossing ze gaan komen ervoorquote:In het overleg dat de F1 Strategy Group en Commission vandaag (donderdag) hadden in Parijs, is naast enkele technische en sportieve reglementen ook een nieuwe regel geļmplementeerd voor de fans. Vanaf de Grand Prix van Spanje, die over tweeėnhalve week plaatsvindt, moeten de rijdersnamen en de startnummers beter te zien zijn op de wagens van de coureurs.
"De teams hebben te horen gekregen dat zij vanaf het raceweekend in Barcelona (12 tot en met 14 mei 2017) middels sportieve reglementen verplicht zijn om ervoor te zorgen dat de namen van de rijders en de startnummers duidelijker zichtbaar zijn op de bolides", valt er in een statement van de F1 Strategy Group en Commission te lezen, die op de officiėle site van autosportbond FIA is gepubliceerd.
Vanaf 2014 rijden coureurs met een vast startnummer: voorheen was het nummer verbonden aan de stand van het voorgaande constructeurskampioenschap. De enige uitzondering op de regel was de titelhouder: deze kreeg te allen tijde het startnummer één. Tegenwoordig kan de wereldkampioen optioneel met startnummer één rijden, de enige coureur die daar onder de huidige regelgeving tot dusver voor heeft gekozen was Sebastian Vettel in 2014
F1 / Vrijdag overleg over omstreden T-wingquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:13 schreef SnowOokami het volgende:
Nu.nl meldt dat de vin en t-wing verdwijnen in 2018:
http://www.nu.nl/formule-(...)-2018-formule-1.html
Pfff, heb alleen deze pagina altijd openquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / Omstreden haaienvin en T-wing verdwijnen in 2018 uit Formule 1
Je hebt een heel forum, gebruik hem dan ook
Die kunnen wel meer roepen. Je kunt beter zeggen dat de FIA het meldtquote:Op dinsdag 25 april 2017 22:13 schreef SnowOokami het volgende:
Nu.nl meldt dat de vin en t-wing verdwijnen in 2018:
www.nu.nl/formule-1/46477(...)-2018-formule-1.html
Lol, deze reactie heeft m'n dag nu al gemaaktquote:Op woensdag 26 april 2017 01:40 schreef twiFight het volgende:
Volgende week in het nieuws: "Max Verstappen eet een boterham."
Reacties op Fok:
"MAXGOD"
"Wat een baas"
"Alleen Senna en Schumacher konden boterhammen eten"
Wat heeft hij op zijn boterham ?quote:Op woensdag 26 april 2017 01:40 schreef twiFight het volgende:
Volgende week in het nieuws: "Max Verstappen eet een boterham."
Reacties op Fok:
"MAXGOD"
"Wat een baas"
"Alleen Senna en Schumacher konden boterhammen eten"
Onzin. Alleen Senna kon dat. En Max nu dus. Schumacher had gewoon een goede kok die dat netjes vooor hem ik stukjes sneed en de korstjes er af, dat noem ik geen boterhammen eten. Schumacherquote:Op woensdag 26 april 2017 01:40 schreef twiFight het volgende:
Volgende week in het nieuws: "Max Verstappen eet een boterham."
Reacties op Fok:
"MAXGOD"
"Wat een baas"
"Alleen Senna en Schumacher konden boterhammen eten"
Als Senna niet in dat korstje was gestikt, dan had niemand het nu nog over zijn boterhammen eet-skills gehad.quote:Op woensdag 26 april 2017 08:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onzin. Alleen Senna kon dat. En Max nu dus. Schumacher had gewoon een goede kok die dat netjes vooor hem ik stukjes sneed en de korstjes er af, dat noem ik geen boterhammen eten. Schumacher
Verschrikkelijk dat tijdelijke forum, nu staat alle info verspreid. Het was hier juist zo lekker centraal, maar uiteraard wordt ook dat weer verknalt op fok...quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / Omstreden haaienvin en T-wing verdwijnen in 2018 uit Formule 1
Je hebt een heel forum, gebruik hem dan ook
Inderdaad, met dezelfde groep posters over 8 topics gaan posten. Dit gaat weer helemaal nergens over.quote:Op woensdag 26 april 2017 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat tijdelijke forum, nu staat alle info verspreid. Het was hier juist zo lekker centraal, maar uiteraard wordt ook dat weer verknalt op fok...
Nu.nl is een site waar studentjes nieuws knippen en plakken incl spelvauten en verkeerde plaatjes. Die bedrijven geen journalistiek oid.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:13 schreef SnowOokami het volgende:
Nu.nl meldt dat de vin en t-wing verdwijnen in 2018:
http://www.nu.nl/formule-(...)-2018-formule-1.html
Ik had nog gekeken of het op de frontpage stond hier... maar daar stond het nietquote:Op woensdag 26 april 2017 09:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu.nl is een site waar studentjes nieuws knippen en plakken incl spelvauten en verkeerde plaatjes. Die bedrijven geen journalistiek oid.
Net zoals al het nieuws van fok dusquote:Op woensdag 26 april 2017 09:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu.nl is een site waar studentjes nieuws knippen en plakken incl spelvauten en verkeerde plaatjes. Die bedrijven geen journalistiek oid.
quote:A meeting between the F1 Strategy Group and F1 Commission was held on Tuesday in Paris to discuss various talking points about the sport of Formula One and the regulations for the 2018 season. So, what were the main talking points and changes that we can expect to see in the sport?
There may be some tweaks in store for the team liveries, as the group aims to improve the driver identification for fans. Formula One cars don't have particularly big numbers painting on the car compared to other motorsport. Teams were told during the meeting that FIA will be enforcing regulations designed to improve the clarity of driver numbers and names. The regulations will be enforced from the Spanish Grand Prix onward.
There will also be a change to the way that the strategy group meetings are organized. Teams that are not members in the F1 Strategy Group will still be able to send a representative to the meeting. This gives access to the discussions and improves the transparency within the sport.
As for the changes to the 2018 regulations, there are quite a few. T-wings and shark fins will be phased out, as the teams agreed to change the regulation boxes near the engine cover, which will greatly limit the use of these aerodynamic practices. In addition, the FIA will start measuring oil consumption to ensure that the teams aren't fueling the cars with oil. The teams will also only be allowed to use one type of oil per Grand Prix. And if there is a red flag stoppages during a race, it has been decided that the cars will restart the race from a standing start, rather than a safety car period.
Perhaps the most notable decision for the 2018 season is that the FIA have decided to ditch the Halo head protection concept. Instead the sport will be using the Shield concept, originally introduced at the Chinese Grand Prix. The concept is a clear screen, limiting the impact on driver visibility, while also preserving the aesthetics of the cars.
Introduction for the head protection system is still on track for the 2018 season, with the FIA planning to conduct many more track tests with the new Shield concept.
+1quote:Op woensdag 26 april 2017 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat tijdelijke forum, nu staat alle info verspreid. Het was hier juist zo lekker centraal, maar uiteraard wordt ook dat weer verknalt op fok...
Een forum voor F1 is niet zo erg. Maar aparte topics openen voor nieuwsberichten die ook op de FP staan en gewoon met een link in het nieuwtjestopic gepost had kunnen worden vind ik een beetje overdreven.quote:Op woensdag 26 april 2017 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat tijdelijke forum, nu staat alle info verspreid. Het was hier juist zo lekker centraal, maar uiteraard wordt ook dat weer verknalt op fok...
Het is ook niet zo handig, zeker als er geen draagvlak voor is. Het is niet zoals met voetbal ofzo...quote:Op woensdag 26 april 2017 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat tijdelijke forum, nu staat alle info verspreid. Het was hier juist zo lekker centraal, maar uiteraard wordt ook dat weer verknalt op fok...
Dat wordt dus definitief?quote:Instead the sport will be using the Shield concept, originally introduced at the Chinese Grand Prix
Wacht even, is dat die halve voorruit of wat? Gaat die er nu dus komen komend jaar?quote:
Deze dus waarschijnlijk, al zal die ook nog wel tot in den treure getest moeten worden:quote:Op woensdag 26 april 2017 11:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wacht even, is dat die halve voorruit of wat? Gaat die er nu dus komen komend jaar?
Vind het ook kut met dt. Je ziet ook dat dit het enige topic is wat loopt. Hele forum is overbodig.quote:Op woensdag 26 april 2017 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat tijdelijke forum, nu staat alle info verspreid. Het was hier juist zo lekker centraal, maar uiteraard wordt ook dat weer verknalt op fok...
Eens. Snap ook niet dat dit (op z'n minst) niet even wordt voorgelegd aan de gebruikers.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind het ook kut met dt. Je ziet ook dat dit het enige topic is wat loopt. Hele forum is overbodig.
alles beter dan de Halo..quote:Op woensdag 26 april 2017 11:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wacht even, is dat die halve voorruit of wat? Gaat die er nu dus komen komend jaar?
QFT, zou niet de eerste keer zijn dat een apart subforum een actieve userbase om zeep helpt.quote:Op woensdag 26 april 2017 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat tijdelijke forum, nu staat alle info verspreid. Het was hier juist zo lekker centraal, maar uiteraard wordt ook dat weer verknalt op fok...
Ja daar zijn we zelf bij he.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
QFT, zou niet de eerste keer zijn dat een apart subforum een actieve userbase om zeep helpt.
Het is heel simpel, ik gebruik MyAT om m'n topics bij te houden en niet de subfora. Als er niet genoeg content in dit topic is dan vallen mensen vanzelf weg/gaan minder posten.quote:
HET IS RACEWEEK ER IS ALTIJD GENOEG CONTENT IN RACEWEEK!!!!!quote:Op woensdag 26 april 2017 13:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is heel simpel, ik gebruik MyAT om m'n topics bij te houden en niet de subfora. Als er niet genoeg content in dit topic is dan vallen mensen vanzelf weg/gaan minder posten.
In dit topic ja.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
HET IS RACEWEEK ER IS ALTIJD GENOEG CONTENT IN RACEWEEK!!!!!
Nee in een van al die andere topics natuurlijk die je dan weer niet kan vindenquote:
Wiens idee was het eigenlijk?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Het forum was dan ook het idee van een user die hier nooit postte, en nog steeds niet in het forum post
http://www.fia.com/events(...)iming-information-28quote:Op woensdag 26 april 2017 13:47 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer weten we wie morgen bij de persco zit?![]()
Vanavond pas of wanneer wordt dat doorgaans bekendgemaakt?
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:43 schreef AMDB het volgende:
Misschien een apart Toro Rosso subforum voor de Max fans maken?
Iemand die we niet eens kennen en hier nog nooit hebben gezien, heeft deze beslissing gemaakt?quote:
Vraag een tijdelijk forum aan, al mag dat misschien niet omdat je hier ook daadwerkelijk wel eens postquote:Op woensdag 26 april 2017 15:10 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Ben je al gepromoveerd? Of moet ik voor deze vraag een apart topic openen?
Het voorstel gedaan.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Iemand die we niet eens kennen en hier nog nooit hebben gezien, heeft deze beslissing gemaakt?
Jaquote:
Lijkt me vrij zinvolquote:Of moet ik voor deze vraag een apart topic openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |