Is Jacco zat van haar???quote:
van mij hoeft ie niet qeg, heb ik betere kandidaten...maar, t zou wel een stunt zijn...quote:Op maandag 24 april 2017 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als Jessie gaat hang ik hier de vlag uit
Batsbak kickt anders op styliste spelen bij dit soort dingen.. was niet bij Britt weg te slaan toenquote:
Blijven hopenquote:Op maandag 24 april 2017 13:32 schreef freaky40 het volgende:
TT: wel goed script, maar gaat niet gebeuren...
Hij stoorde zich behoorlijk aan Kaquote:
Alleen TV waardig als hij met boot vertrekt, ik ben @team Jessiequote:Op maandag 24 april 2017 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als Jessie gaat hang ik hier de vlag uit
Nee.quote:Op maandag 24 april 2017 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat we op het verkeerde spoor zijn gezet en gaat Rene naar huis................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je slaat (weer) een stukje overquote:Op maandag 24 april 2017 13:33 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Euh, wat heeft dat nu weer met halve zinnen uitspreken te maken?????
dat bats er met haar kont niet tussen die lui heeft zitten draaien, solliciteren voor ook een shoot. Of zou ze toch stiekem weten dat ze butt ugly isquote:Op maandag 24 april 2017 13:33 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Batsbak kickt anders op styliste spelen bij dit soort dingen.. was niet bij Britt weg te slaan toen
maar wellicht niet op tv deze shoot dus daarom Bats ook niet aanwezig
OT
Ze motten ook ineens heel snel wegwezen zeg
Dat dus...en ik wil een Bil wel zien gaan flippen en de poort uit zien kruipen.quote:Op maandag 24 april 2017 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goed beschouwd is Jessie's rol uitgespeeld net al vele andere daar, hij heeft net zo veel recht om te vertrekken
Bats zat er in het begin zeker wel bij. Interessant te doenquote:Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat bats er met haar kont niet tussen die lui heeft zitten draaien, solliciteren voor ook een shoot. Of zou ze toch stiekem weten dat ze butt ugly is
Misschien lees je het zelf (weer) helemaal niet goed......quote:Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Je slaat (weer) een stukje over
Dat de inwoners haar, volgens jou zo goed begrijpen oid
ik heb eerder het gevoel dat er van te voren is aangegeven dat ze zich er niet mee mocht bemoeien. Bij After Eden shoot was het echt beschamend...quote:Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat bats er met haar kont niet tussen die lui heeft zitten draaien, solliciteren voor ook een shoot. Of zou ze toch stiekem weten dat ze butt ugly is
dan heeft ze me niet teleurgesteldquote:Op maandag 24 april 2017 13:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bats zat er in het begin zeker wel bij. Interessant te doen
Hahaquote:Op maandag 24 april 2017 13:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Misschien lees je het zelf (weer) helemaal niet goed......
die gaat op bas na waarschijnlijk door iedereen compleet genegeerd wordenquote:Op maandag 24 april 2017 13:38 schreef kkka3 het volgende:
Juf Beau valt straks ook in het bekende gat als ze haar "macht" kwijt is
wordt een bankzitter of bedligger...quote:Op maandag 24 april 2017 13:38 schreef kkka3 het volgende:
Juf Beau valt straks ook in het bekende gat als ze haar "macht" kwijt is
quote:Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ramona moest weer even shinen tijdens het centraal .....
wat een vreselijk mens. Ze heeft PIJN!!!! Ga de poort uit toneelspeelster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
op "mute" vind ik Bats helemaal niet zo lelijk...zelfs die neus vind ik wel markant...alleen dr beentjes zijn wel errrug knokig maar ja, daar kan ze ook nix aan doen...Tis een beetje jammer van haar negatieve gekte maar ook dat is toch een soort ziekte...best sneu toch...quote:Op maandag 24 april 2017 13:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bats zat er in het begin zeker wel bij. Interessant te doen
Dat was Jeroen zijn laatste wensquote:Op maandag 24 april 2017 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
Stemming aan tafel.. da's weer nieuw
Ah, even aanzwengelenquote:
Nee jammer genoeg niet, ik zat ook al op te lettenquote:Op maandag 24 april 2017 13:40 schreef Charmian het volgende:
hoorde bats dat ´ik zie je liever liggen´
Ze is ook ziekquote:Op maandag 24 april 2017 13:39 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
op "mute" vind ik Bats helemaal niet zo lelijk...zelfs die neus vind ik wel markant...alleen dr beentjes zijn wel errrug knokig maar ja, daar kan ze ook nix aan doen...Tis een beetje jammer van haar negatieve gekte maar ook dat is toch een soort ziekte...best sneu toch...
quote:
X1000quote:Op maandag 24 april 2017 13:42 schreef StruisVogelt het volgende:
![]()
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Wat was zijn voorspelling deze keer?quote:
Nooit!quote:Op maandag 24 april 2017 13:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
geef nou je onzinnige voorspellingen eens toe.. .zou je sieren
Jeroen mag Eva nog batsen
[ [url= https://i.gyazo.com/27543(...)ec73b.png]afbeelding[/url] ]
Bas kijkt nooit blij, tenzij er iemand op zijn bek valt.quote:
quote:
Gaat alsnog, nu zijn holmaatje weg is.quote:Op maandag 24 april 2017 13:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Freaky40 voorspelde weer eens stellig dat Jeroen weg moest
Die hell is voor de streamertjesquote:Op maandag 24 april 2017 13:45 schreef Flow3r het volgende:
Zielige trut wil ' positiviteit' in utopa, Ik wil CHAOS![]()
Heaven or HELL was het toch?
Wanneer komt die hell dan
nu een van robquote:Op maandag 24 april 2017 13:45 schreef Tengano het volgende:
Weer het verhaal van de banaan dus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 april 2017 13:46 schreef zodeju het volgende:
De bewoners zijn er schijtziek van dat Jeroen niet gekozen is.![]()
![]()
![]()
Dat dusquote:
quote:Op maandag 24 april 2017 13:46 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
Pakte hem laatst ook op een bewering en toen ontkende hij dat hij dat gezegd had. Echt een lachertje.quote:Op maandag 24 april 2017 13:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Freaky40 voorspelde weer eens stellig dat Jeroen weg moest
Die wordt door Jessie weg gepestquote:Op maandag 24 april 2017 13:46 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
Smoel houden!quote:Op maandag 24 april 2017 13:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pakte hem laatst ook op een bewering en toen ontkende hij dat hij dat gezegd had. Echt een lachertje.
Ben er ook blij meequote:Op maandag 24 april 2017 13:45 schreef pullup het volgende:
Ik ben er blij om![]()
Snap die grafstemming hier niet nu
Ag ja je moet wat zeggen om je faal te verdoezelenquote:Op maandag 24 april 2017 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat alsnog, nu zijn holmaatje weg is.
Faal? Je weet niet waar je het over hebt, roep dat tegen de Febo, die vinden blijkbaar dat Rob klaar is daar.quote:Op maandag 24 april 2017 13:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ag ja je moet wat zeggen om je faal te verdoezelen
laten we kappen met kijkenquote:Op maandag 24 april 2017 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Nu gaan we nog jaren tosti en bats sessies tegemoet, dit was de laatste kans
Echt hequote:Op maandag 24 april 2017 13:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pakte hem laatst ook op een bewering en toen ontkende hij dat hij dat gezegd had. Echt een lachertje.
quote:Op maandag 24 april 2017 13:45 schreef japie1971 het volgende:
[..]
100% jeroen was zijn voorspelling
En 100% R2 blijven
Echt he.........die doodse stilte die bijna niet te onderbreken was....quote:Op maandag 24 april 2017 13:47 schreef puzziepie het volgende:
Ze hadden er allemaal op gerekend dat Jeroen weg zou worden gestemd
En tegen anderen zeggen dat ze dom lullenquote:Op maandag 24 april 2017 13:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bas wilde dat Jes zou blijven, dus die is blijquote:Op maandag 24 april 2017 13:48 schreef zodeju het volgende:
heerlijk dat Beau niks heeft laten doorschemeren over het vertrek van Rob.
Zag Bas zijn gezicht. Stond op onweer.
jij was anders 100% overtuigd van je feit dat Jeroen klaar was volgens de febo...quote:Op maandag 24 april 2017 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Faal? Je weet niet waar je het over hebt, roep dat tegen de Febo, die vinden blijkbaar dat Rob klaar is daar.
Vreselijk tochquote:Op maandag 24 april 2017 13:49 schreef Flow3r het volgende:
Bil tegen Rob : je weet dat ik gek op je ben he?
WAT EEN LEUGENACHTIG WIJF IS HET TOCH BAH!@!@
Rob heeft zelf aangegeven naar huis te willen las ik gisteren hierquote:Op maandag 24 april 2017 13:48 schreef Gooddeal het volgende:
Rob is zo blij, dit stond al langer vast volgens mij.
Nee dombo!quote:Op maandag 24 april 2017 13:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
jij was anders 100% overtuigd van je feit dat Jeroen klaar was volgens de febo...
is het nu echt zo moeilijk om te zeggen dat je het compleet mis had?
O ja de pannenkoeken op de markt, verder hebben ze geen etenquote:Op maandag 24 april 2017 13:49 schreef DeKenau het volgende:
Ze gaan hem missen , ze moeten nu zelf pannenkoeken bakken
Ik heb het over jou faal dat je het weer eens is een keeer mis had zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 24 april 2017 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Faal? Je weet niet waar je het over hebt, roep dat tegen de Febo, die vinden blijkbaar dat Rob klaar is daar.
Rob krijgt zo zijn 50.000 euro terugquote:Op maandag 24 april 2017 13:48 schreef Gooddeal het volgende:
Rob is zo blij, dit stond al langer vast volgens mij.
Nee,Jeroen moest weg van hem.....en niet Rob.quote:Op maandag 24 april 2017 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bas wilde dat Jes zou blijven, dus die is blij
Rob denkt gewoon ze wilde me kwijt dus stem maar op mijquote:
quote:Op maandag 24 april 2017 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
Gaan we er een gezellige tijd van maken? ... Aldus Addergebroed die Jeroen zowat wel dood wilde hebben![]()
Wat een fucking huichelaar die Boyd
[ afbeelding ]
Je zou bij elke leugen van haar 220 op moeten zettenquote:Op maandag 24 april 2017 13:49 schreef Flow3r het volgende:
Bil tegen Rob : je weet dat ik gek op je ben he?
WAT EEN LEUGENACHTIG WIJF IS HET TOCH BAH!@!@
Ik zei het gisteren al, Rob laat zich niet weg sturenquote:Op maandag 24 april 2017 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rob heeft zelf aangegeven naar huis te willen las ik gisteren hier
Dus dat.quote:Op maandag 24 april 2017 13:52 schreef sjampoeh het volgende:
persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan
vette pech voor zijn vriendin.... die ineens uit het niets komtquote:Op maandag 24 april 2017 13:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Rob moet thuis even uitleggen dat hij toch geen miljonair is
Boequote:Op maandag 24 april 2017 13:52 schreef sjampoeh het volgende:
persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan
Die heeft op deze manier de beste keus gemaakt.quote:Op maandag 24 april 2017 13:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Rob denkt gewoon ze wilde me kwijt dus stem maar op mij
Bro?quote:Op maandag 24 april 2017 13:53 schreef japie1971 het volgende:
[..]
volgens mij begon jij met schelden bro....
Toch mooi he, weken lopen kronkelen om maatjes te krijgen die samen met het kronkeltrio Jes naar huis zouden stemmen.................nu gaat hij zelfquote:Op maandag 24 april 2017 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Der Fuhrer geht nach hause..............
HATSAAAAAAAAAquote:
hij lijkt me gayquote:Op maandag 24 april 2017 13:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Tja zal hij weten wat hij daar mee moet ?
neukertjequote:
Hij is waarschijnlijk in zijn laatste leugen nog niet gestikt, die man is onverbeterlijk...(even Jeroen ermee pesten, die heeft het toch al zo zwaar. Hoeveelste dag is het nu al, zonder seks, voor dat jochie?)quote:Op maandag 24 april 2017 13:53 schreef japie1971 het volgende:
[..]
vette pech voor zijn vriendin.... die ineens uit het niets komt
quote:Op maandag 24 april 2017 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe op, ik probeer die geluiden uit de gym uit mijn gedachten te bannen.
quote:Op maandag 24 april 2017 13:55 schreef Dexter1 het volgende:
Rob heeft een vriendin
Ja die ligt waarschijnlijk in de vriezer
hoe oud is Jeroen? 25? 25 * 365 dusquote:Op maandag 24 april 2017 13:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk in zijn laatste leugen nog niet gestikt, die man is onverbeterlijk...(even Jeroen ermee pesten, die heeft het toch al zo zwaar. Hoeveelste dag is het nu al, zonder seks, voor dat jochie?)
Gewoon een afgang.......................quote:Op maandag 24 april 2017 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch mooi he, weken lopen kronkelen om maatjes te krijgen die samen met het kronkeltrio Jes naar huis zouden stemmen.................nu gaat hij zelf
als dat zo is dan is t al helemaaaaal duidelijk dat rob gewoon een contract voor 3 of 4 maanden had...doorgestoken kaart weer!quote:
Heb je er al een beeld bij..................quote:Op maandag 24 april 2017 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 april 2017 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je er al een beeld bij..................
quote:Op maandag 24 april 2017 13:55 schreef Dexter1 het volgende:
Rob heeft een vriendin
Ja die ligt waarschijnlijk what a life 😍👌🏼
Zou zo maar waar kunnen zijnquote:Op maandag 24 april 2017 13:56 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
als dat zo is dan is t al helemaaaaal duidelijk dat rob gewoon een contract voor 3 of 4 maanden had...doorgestoken kaart weer!
Die zal inmiddels wel leeggelopen zijnquote:Op maandag 24 april 2017 13:53 schreef japie1971 het volgende:
[..]
hij had een vriendin zei hij net....
HATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik had liever die sopgeluiden uit de boot uit mijn gedachte gewistquote:Op maandag 24 april 2017 13:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Lekker voor je...quote:Op maandag 24 april 2017 13:58 schreef mario390 het volgende:
alles gemist godverdamte scheise ,maar kann niemand vroeger zeggen wanneer de fotoshoot is
Die was een uurtje geledenquote:Op maandag 24 april 2017 13:58 schreef mario390 het volgende:
alles gemist godverdamte scheise ,maar kann niemand vroeger zeggen wanneer de fotoshoot is
was toch aangegeven dat deze om 10.00 was?quote:Op maandag 24 april 2017 13:58 schreef mario390 het volgende:
Vergeet de bekers niet , en als hij echt een vriendin heeft dan heeft hij in Utopia niet het achterste van ze tong laten zien , een geheimzinnig mannetje is het geweest dusquote:Op maandag 24 april 2017 13:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Hij kan in ieder geval terugkijken op een geslaagd utopia.. sporten me.. euh koffiebone... ehm motivatie speech... ehhhhhhhhh
weest ik nietquote:Op maandag 24 april 2017 13:59 schreef japie1971 het volgende:
[..]
was toch aangegeven dat deze om 10.00 was?
Hou op zegquote:Op maandag 24 april 2017 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had liever die sopgeluiden uit de boot uit mijn gedachte gewist
Persoonlijkheidswissel in 3,2,1...quote:Op maandag 24 april 2017 13:58 schreef mario390 het volgende:
we hebben Du aangeroeffenquote:Op maandag 24 april 2017 13:58 schreef mario390 het volgende:
Zolang Billy zich de queen van utopia waant zal de negativiteit blijven heersenquote:Op maandag 24 april 2017 13:59 schreef LLgetikt het volgende:
Het zou er een stuk positiever aan toe gaan
of blijft de negativiteit heersen?
ja en weer terug naar saaie kut streamsquote:Op maandag 24 april 2017 13:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
In ieder geval de grootste hypocriete, leugenachtige, stokende smeerlap eruit.
Eerder tegen je baas zeggen dat je naar huis wil om mooie meisjes te kunnen zien .quote:Op maandag 24 april 2017 13:58 schreef mario390 het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2017 14:00 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
we hebben Du aangeroeffen
Swansieeeeeeeeeeeee .. aufwageh ..schone Ass koeken
[ afbeelding ]
gluurverlofquote:Op maandag 24 april 2017 14:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Eerder tegen je baas zeggen dat je naar huis wil om mooie meisjes te kunnen zien .
[..]
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op maandag 24 april 2017 14:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zolang Billy zich de queen van utopia waant zal de negativiteit blijven heersen
[..]
[ afbeelding ]
als Rob thuis net zo'n lul is als in Utopia dan heeft ie geeeeen vriendin en gooit ie zich voor zn eigen trein!quote:Op maandag 24 april 2017 13:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
Vergeet de bekers niet , en als hij echt een vriendin heeft dan heeft hij in Utopia niet het achterste van ze tong laten zien , een geheimzinnig mannetje is het geweest dus
Gelukkig maar drie lettersquote:
ja zu blöd dat waanneer de fotoshoot is ik middag eten moetquote:Op maandag 24 april 2017 14:00 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er blijft genoeg om te ergeren...Maar voor deze enge man ben ik teruggekeerd naar de Cos en ik ben blij...Met zijn fascistische ideeenquote:Op maandag 24 april 2017 14:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja en weer terug naar saaie kut streams
Juistquote:Op maandag 24 april 2017 14:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja en weer terug naar saaie kut streams
ben selfs mijn baasquote:Op maandag 24 april 2017 14:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Eerder tegen je baas zeggen dat je naar huis wil om mooie meisjes te kunnen zien .
Please notquote:Op maandag 24 april 2017 14:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Rob gaat streamen
Kom hier praten Rob!
HATSAAAAA
HATSSSSAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 24 april 2017 14:03 schreef Tengano het volgende:
Rob gaat streamen
mss komt ie wel in de COS![]()
![]()
CAPSCOSquote:Op maandag 24 april 2017 14:03 schreef Tengano het volgende:
Rob gaat streamen
![]()
Nog geen enkele ex Utopiaan hier zien posten na afloop. Dat waren nog eens andere tijden bij DGK.quote:Op maandag 24 april 2017 14:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Rob gaat streamen
Kom hier praten Rob!
HATSAAAAA
quote:Op maandag 24 april 2017 14:03 schreef Tengano het volgende:
Rob gaat streamen
![]()
Mag niet hé..staat in zijn contract.....quote:Op maandag 24 april 2017 14:03 schreef Tengano het volgende:
Rob gaat streamen
![]()
Weis ich nicht ?quote:Op maandag 24 april 2017 14:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was zaterdag vanaf 8 - 10 met demi?
owquote:Op maandag 24 april 2017 14:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag niet hé..staat in zijn contract.....
3 jaar lang niet
Het vrijwillige vertrek van Britt, Tamlyn en Gina zullen wel iets roet in het eten gegooid hebben van zijn scenario, Rob deed er nl alles aan om maar zo gluiperig mogelijk in de picture te blijven voor de eerstvolgende exitbank.. maar hij moest wachten op die anderen vrijwillig vertrokken..maar nu lukt het dan toch op het nippertjequote:Op maandag 24 april 2017 13:56 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
als dat zo is dan is t al helemaaaaal duidelijk dat rob gewoon een contract voor 3 of 4 maanden had...doorgestoken kaart weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |