Is Jacco zat van haar???quote:
van mij hoeft ie niet qeg, heb ik betere kandidaten...maar, t zou wel een stunt zijn...quote:Op maandag 24 april 2017 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als Jessie gaat hang ik hier de vlag uit
Batsbak kickt anders op styliste spelen bij dit soort dingen.. was niet bij Britt weg te slaan toenquote:
Blijven hopenquote:Op maandag 24 april 2017 13:32 schreef freaky40 het volgende:
TT: wel goed script, maar gaat niet gebeuren...
Hij stoorde zich behoorlijk aan Kaquote:
Alleen TV waardig als hij met boot vertrekt, ik ben @team Jessiequote:Op maandag 24 april 2017 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als Jessie gaat hang ik hier de vlag uit
Nee.quote:Op maandag 24 april 2017 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat we op het verkeerde spoor zijn gezet en gaat Rene naar huis................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je slaat (weer) een stukje overquote:Op maandag 24 april 2017 13:33 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Euh, wat heeft dat nu weer met halve zinnen uitspreken te maken?????
dat bats er met haar kont niet tussen die lui heeft zitten draaien, solliciteren voor ook een shoot. Of zou ze toch stiekem weten dat ze butt ugly isquote:Op maandag 24 april 2017 13:33 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Batsbak kickt anders op styliste spelen bij dit soort dingen.. was niet bij Britt weg te slaan toen
maar wellicht niet op tv deze shoot dus daarom Bats ook niet aanwezig
OT
Ze motten ook ineens heel snel wegwezen zeg
Dat dus...en ik wil een Bil wel zien gaan flippen en de poort uit zien kruipen.quote:Op maandag 24 april 2017 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goed beschouwd is Jessie's rol uitgespeeld net al vele andere daar, hij heeft net zo veel recht om te vertrekken
Bats zat er in het begin zeker wel bij. Interessant te doenquote:Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat bats er met haar kont niet tussen die lui heeft zitten draaien, solliciteren voor ook een shoot. Of zou ze toch stiekem weten dat ze butt ugly is
Misschien lees je het zelf (weer) helemaal niet goed......quote:Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Je slaat (weer) een stukje over
Dat de inwoners haar, volgens jou zo goed begrijpen oid
ik heb eerder het gevoel dat er van te voren is aangegeven dat ze zich er niet mee mocht bemoeien. Bij After Eden shoot was het echt beschamend...quote:Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat bats er met haar kont niet tussen die lui heeft zitten draaien, solliciteren voor ook een shoot. Of zou ze toch stiekem weten dat ze butt ugly is
dan heeft ze me niet teleurgesteldquote:Op maandag 24 april 2017 13:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bats zat er in het begin zeker wel bij. Interessant te doen
Hahaquote:Op maandag 24 april 2017 13:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Misschien lees je het zelf (weer) helemaal niet goed......
die gaat op bas na waarschijnlijk door iedereen compleet genegeerd wordenquote:Op maandag 24 april 2017 13:38 schreef kkka3 het volgende:
Juf Beau valt straks ook in het bekende gat als ze haar "macht" kwijt is
wordt een bankzitter of bedligger...quote:Op maandag 24 april 2017 13:38 schreef kkka3 het volgende:
Juf Beau valt straks ook in het bekende gat als ze haar "macht" kwijt is
quote:Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ramona moest weer even shinen tijdens het centraal .....
wat een vreselijk mens. Ze heeft PIJN!!!! Ga de poort uit toneelspeelster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
op "mute" vind ik Bats helemaal niet zo lelijk...zelfs die neus vind ik wel markant...alleen dr beentjes zijn wel errrug knokig maar ja, daar kan ze ook nix aan doen...Tis een beetje jammer van haar negatieve gekte maar ook dat is toch een soort ziekte...best sneu toch...quote:Op maandag 24 april 2017 13:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bats zat er in het begin zeker wel bij. Interessant te doen
Dat was Jeroen zijn laatste wensquote:Op maandag 24 april 2017 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
Stemming aan tafel.. da's weer nieuw
Ah, even aanzwengelenquote:
Nee jammer genoeg niet, ik zat ook al op te lettenquote:Op maandag 24 april 2017 13:40 schreef Charmian het volgende:
hoorde bats dat ´ik zie je liever liggen´
Ze is ook ziekquote:Op maandag 24 april 2017 13:39 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
op "mute" vind ik Bats helemaal niet zo lelijk...zelfs die neus vind ik wel markant...alleen dr beentjes zijn wel errrug knokig maar ja, daar kan ze ook nix aan doen...Tis een beetje jammer van haar negatieve gekte maar ook dat is toch een soort ziekte...best sneu toch...
quote:
X1000quote:Op maandag 24 april 2017 13:42 schreef StruisVogelt het volgende:
![]()
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Wat was zijn voorspelling deze keer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |