abonnement Unibet Coolblue
pi_170446414

pi_170446468
OP mag wel weer aangepast worden met UFC 211 poster erin.
pi_170446563
arielhelwani twitterde op zondag 23-04-2017 om 19:49:16 .Also on #themmahour: @PearlGonzalez and @AaronPicoUSA. 10 guests and you. Can't wait! See you tomorrow. reageer retweet
Dern mist weer het gewicht nu bij een ADCC toernooi en trekt zich terug. :)

http://mmaimports.com/201(...)aight-missed-weight/

quote:
99s.gif Op maandag 24 april 2017 00:30 schreef Kerftminister het volgende:
Ja euh... dat kan ik niet.
pi_170447080
quote:
99s.gif Op maandag 24 april 2017 00:30 schreef Kerftminister het volgende:
@hooidraad _O_ _O_ _O_
pi_170447085
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 00:39 schreef Nober het volgende:
arielhelwani twitterde op zondag 23-04-2017 om 19:49:16 .Also on #themmahour: @PearlGonzalez and @AaronPicoUSA. 10 guests and you. Can't wait! See you tomorrow. reageer retweet
Dern mist weer het gewicht nu bij een ADCC toernooi en trekt zich terug. :)

http://mmaimports.com/201(...)aight-missed-weight/

[..]

Ja euh... dat kan ik niet.
Raging al :D
pi_170450602
quote:
99s.gif Op maandag 24 april 2017 00:25 schreef Kerftminister het volgende:
Barberena was juist lekker man. Nick Diaz-achtig. Iemand lekker vol KO slaan terwijl je aan het trash talken bent.
Haha, dat was lachen inderdaad. Beiden de handjes meerdere keren omhoog van 'whut?! whut?!' en dan klap!

Beeld: (taunting was al een tijdje aan de gang voor dit filmpje begint)

https://twitter.com/ufc/status/855922069028065280/video/1
pi_170459601

1 p.m. -- Al Iaquinta will discuss his impressive win over Diego Sanchez this weekend.

1:25 p.m. -- Chris Weidman will reflect on his controversial loss to Gegard Mousasi at UFC 210.

1:45 p.m. -- Rafael dos Anjos will preview his UFC welterweight debut against Tarec Saffiedine on June 17.

2:05 p.m. -- Holly Holm will look ahead to her June 17 main event against Bethe Correia.

2:25 p.m. -- Blue-chip prospect Aaron Pico will preview his Bellator MMA debut against Zach Freeman on June 24.

2:45 p.m. -- Pearl Gonzalez will reflect on her unsuccessful UFC debut earlier this month at UFC 210.

3:05 p.m. -- Conor McGregor's manager Audie Attar will discuss the potential Floyd Mayweather fight and much more involving his clients.

3:30 p.m. -- Mike Perry will talk about his brutal knockout of Jake Ellenberger on Saturday.

3:50 p.m. -- Frank Mir will talk about his recent two-year suspension from USADA.

4:10 p.m. -- Robert Whittaker will reflect on his victory over Ronaldo "Jacare" Souza last weekend.

4:30 p.m. -- Bellator light heavyweight champion Phil Davis will update us on what's next for him.

Plus, we'll answer your #themmahour questions throughout the show on anything and everything going on in the MMA world.
pi_170460186
I'm not gonna suck up to them, I gonna do it my way.

I should be buying houses on water, I'm fighting, they're not. It's fucking ridiculous!

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 02:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Raging al :D
"I didn't get a bonus, fuck them!"

- Al Iaquinta.

[ Bericht 44% gewijzigd door Nober op 24-04-2017 19:23:23 ]
  maandag 24 april 2017 @ 19:37:26 #9
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_170460886
Al tegen Dana: "Shut the fuck up, you are not a fighter. Go fuck yourself"

:D
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_170462148
Tering die Dandois :')

https://streamable.com/5hc46

Daarom skip ik WMMA.
pi_170463521
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:28 schreef Nober het volgende:

Daarom skip ik WMMA.
Haar standup is hilarisch. Daarmee kan je toch niet aankomen in de ring zou je denken ook al is het WMMA. Blijkbaar wel.
  maandag 24 april 2017 @ 22:46:18 #12
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_170466212
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:54 schreef Nober het volgende:

1 p.m. -- Al Iaquinta will discuss his impressive win over Diego Sanchez this weekend.

1:25 p.m. -- Chris Weidman will reflect on his controversial loss to Gegard Mousasi at UFC 210.

1:45 p.m. -- Rafael dos Anjos will preview his UFC welterweight debut against Tarec Saffiedine on June 17.

2:05 p.m. -- Holly Holm will look ahead to her June 17 main event against Bethe Correia.

2:25 p.m. -- Blue-chip prospect Aaron Pico will preview his Bellator MMA debut against Zach Freeman on June 24.

2:45 p.m. -- Pearl Gonzalez will reflect on her unsuccessful UFC debut earlier this month at UFC 210.

3:05 p.m. -- Conor McGregor's manager Audie Attar will discuss the potential Floyd Mayweather fight and much more involving his clients.

3:30 p.m. -- Mike Perry will talk about his brutal knockout of Jake Ellenberger on Saturday.

3:50 p.m. -- Frank Mir will talk about his recent two-year suspension from USADA.

4:10 p.m. -- Robert Whittaker will reflect on his victory over Ronaldo "Jacare" Souza last weekend.

4:30 p.m. -- Bellator light heavyweight champion Phil Davis will update us on what's next for him.

Plus, we'll answer your #themmahour questions throughout the show on anything and everything going on in the MMA world.
Chris weidman lulde wel onzin
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 24 april 2017 @ 22:55:52 #13
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_170466498
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:28 schreef Nober het volgende:

Daarom skip ik WMMA.
Ze houdt haar kin wel goed omhoog.
Bedankt Hans.
pi_170468633
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 22:46 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Chris weidman lulde wel onzin
Ik dacht even dat hij ook gewoon fair zou zijn in hoe het is gelopen, maar terwijl Mousasi zich als een gentleman uitliet is Weidman wat in een zure slachtofferrol gegaan waarbij hij zegt dat Moose zelf ook wist dat Moose vet aan het verliezen was en hijzelf totaal niet rocked was door de stoten... en van die knieen een beetje slechts haha. En dan ook nog liegen tegen z'n zoon over wie er heeft gewonnen :P
pi_170468644
Wel simpel om alle WMMA daaronder te scharen, ook in de mannen fights komen wel belabberde fights/technieken voor. Er waren een paar mooie fights op deze kaart, al had ik verwacht dat Swanson zou finishen, kin van Artem is topnotch.

Veel zin in de volgende kaart, dat wordt weer een spektakel!
pi_170468690
The situation on Saturday just exacerbated bad feelings that were already still lingering for Iaquinta, and while the sport of mixed martial arts remains his foremost passion, Iaquinta admitted that his experience at UFC Fight Night 108 only made him more jaded with the politics of the UFC.

"If anything, I hate that even more now," Iaquinta said Monday on The MMA Hour. "Just not winning the bonuses, I don't know. I don't know whether they didn't give it to me because I didn't deserve it, or whether they didn't give it to me to kind of shaft me, because they said in the past that I wasn't eligible to win bonuses and maybe they're just sticking it to me. The whole bonus thing is just ridiculous. The fact that they're giving $50,000 bonuses, it's like their little way to control everybody.

"I don't understand how everyone just thinks that's normal," Iaquinta added. "Fifty-thousand dollar bonus -- a bonus is like a little something extra. Fifty-thousand dollars is like three times some of these guys' pay. That's not a bonus. That's like life-changing stuff. And oh, it looks great. But guess what? That's their little way to control you. You've got to suck up to the man. You suck up to the man, you get on the mic, you thank Joe Silva, 'thank you guys, you guys are the best, thank you Dana White, thank you Lorenzo Fertitta,' and those are the guys who get the bonuses. So it's their little way. Like, 'kiss my ass and I'll give you a little scrap.'

"But I don't have to do that anymore. I don't care. I took time out of my life to set myself up to where I don't have to suck up to anybody, and I can do it my way. And if I want to fight again, I'll fight. And if not, I'm not the guy who's kissing up to the UFC.

"I don't fight for the UFC," Iaquinta continued. "I fight for myself, I fight for my team, my family. The UFC has done nothing. They've done nothing for me. They freakin' left me high and dry. I had to beg them for freakin' knee surgery."

Iaquinta spoke extensively last year about his struggle with the UFC over his knee surgery, which ultimately kept Iaquinta sidelined for most of 2016, and his failed contract negotiations with the UFC, which led Iaquinta to withdraw from a Nov. 2016 contest against Thiago Alves at UFC 205 and turn his focus solely onto his blossoming real estate business.

And while Iaquinta returned to fight for the promotion this past weekend in Nashville, his distaste with the way the UFC has treated him was still very much on his mind.

"What I would like is to just be financially set to where, if I get hurt and I'm out for two years, I don't have to worry about teaching private lessons to pay my mortgage," Iaquinta said.

"Is that crazy? I'm a professional freakin' athlete who just was on TV, FOX Sports 1 co-main event, and $50,000 is what I walk away with? Are you kidding me?

"Dana White has done a lot for this sport, but he's not gotten one injury from this sport. And for him to say, 'the best part of UFC Brooklyn was the flight home' -- you're on a private jet, bro. Shut the f*ck up. You're on a private jet. Most people, that would be the highlight of their life. Forget the night. You're on a private jet, of course it's the highlight of your night. Two guys are fighting in a cage, getting hurt. Jim Miller probably couldn't [walk]. Who was the leg kicks, someone was getting their f*cking leg kicked in? [White] owes an apology to all those motherf*ckers. That's some bullsh*t. Shut your f*cking mouth."

Iaquinta was referring to comments made by White in the aftermath of UFC 208. In a post-fight recap uploaded by the UFC, White criticized the event and said that his favorite part was "the plane ride home."

White's comments were not well received by Iaquinta, who renewed his calls for the formation of a UFC fighters union. Iaquinta also said he would be happy to talk to someone within the UFC to address his grievances, but thus far had not been offered the opportunity.

"That would be nice, but I don't think they want to hear what I have to say," Iaquinta said. "I'd love to talk to someone. ... I have a lot of good input. A lot of the fighters have a lot of good input, but they don't listen. No one's asked me. No one's asked my teammates anything. No one's asked us. Who's running this? Why are we just nothing?

"The fighters have to have a voice in something, even just something like the weigh-ins. The morning weigh-ins, some guys love it, some guys don't. Like, what? It should be up to the fighters. In some way, in some capacity, there's gotta be someone asking, 'how do you feel? How do you feel after a morning weigh-in? How does it feel to cut weight all night and then hold your weight and weigh-in in the morning and get a certain amount of time to recover? Rehydration, these things, stuff like that. The fighters, we need to be heard. It's gotta be our time now.

"I don't want to be that guy, but we need to do something," Iaquinta added. "What are we doing? This is dumb. They want the Reebok sponsorship because they want to be like the NFL, but they don't want to be like the NFL because there's no union, but you can't even ask them about a union because they go right around the question. Ask Dana White about a union. He'll come with the same answer every time. 'Oh, well they can't unionize because they're independent contractors.' Right around it. Why doesn't he talk about it? He's doing an interview with Megan Olivi, I guarantee they don't talk about that. He's done everything for the sport, now it's time to do something for the fighters."

Iaquinta said he had two fights remaining on his current UFC deal, although he admitted that it was "probable" fight fans won't see him for awhile due to his issues with his employer -- an unfortunate outcome for a 29-year-old fighter who may very well be one of the best in the world at 155 pounds.

But, ultimately, Iaquinta indicated that he simply can't toe the company line when he sees what is going on around him.

"I think Dana White is the one who should be pushing (for a fighters union)," Iaquinta said. "It's not going to be great for them, but he should be the one pushing for it.

"Their whole thing with the Reebok deal is, 'it's like an investment for the future.' Alright, so invest in the future and get this union going. Help the fighters, and you know what, we could work with the Reebok deal. We could make it so that everyone is happy. But shove a piece of paper in my face, you say 'sign this or you're getting released,' I want to say f*ck you. That's not how you do things. That's not the right way. It's gotta be done right, and the Reebok deal could be good in some way.

"There would be a way to make me happy, to make us (happy). Are the rest of the fighters not seeing this? I don't understand how they just take it up the ass all the time. It's f*cking bullsh*t. It really is. For what we do, f*ck man, (Jake) Ellenberger got elbowed (on Saturday), he was unconscious for a while and I was like, 'f*ck, I don't even want to fight. Do I even want to do this?' I almost left the f*cking arena, I was like f*ck this. And [White] is going to say that 'the best part is the ride home.' Shut the f*ck up. Are you kidding me? Go f*ck yourself. Don't ever talk about a fighter like that. You're not a fighter. You don't do it. You don't know. All those guys."

Al _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:50 schreef GetRektCya het volgende:
Wel simpel om alle WMMA daaronder te scharen, ook in de mannen fights komen wel belabberde fights/technieken voor. Er waren een paar mooie fights op deze kaart, al had ik verwacht dat Swanson zou finishen, kin van Artem is topnotch.

Veel zin in de volgende kaart, dat wordt weer een spektakel!
8 divisies voor mannen (500 vechters?), 2 divisies voor vrouwen (70 vechters?).

Hopelijk gaan er een hoop vrouwen naar de 125 divisie van Bellator.

[ Bericht 50% gewijzigd door Nober op 25-04-2017 01:06:37 ]
  dinsdag 25 april 2017 @ 02:16:14 #17
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170469143
Bellator 180:

Light Heavyweight -- Chael Sonnen vs Wanderlei Silva
Heavyweight -- Fedor Emelianenko vs. Matt Mitrione
Light Heavyweight -- Phil Davis (c) vs Ryan Bader
Lightweight -- Michael Chandler (c) vs Brent Primus
Welterweight -- Douglas Lima (c) vs Lorenz Larkin
Lightweight -- Aaron Pico vs Zach Freeman
Featherweight -- James Gallagher vs Chinzo Machida
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:15:27 #18
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170471902
wat is er loos met Mike perry? hij praat 3x zo langzaam als een normaal mens
pi_170478908
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 02:16 schreef THEFXR het volgende:
Bellator NYC:
Light Heavyweight -- Chael Sonnen vs Wanderlei Silva
Heavyweight -- Fedor Emelianenko vs. Matt Mitrione
Lightweight -- Michael Chandler (c) vs Brent Primus
Welterweight -- Douglas Lima (c) vs Lorenz Larkin
Lightweight -- Aaron Pico vs Zach Freeman

Bellator 180:
Light Heavyweight -- Phil Davis (c) vs Ryan Bader
Featherweight -- James Gallagher vs Chinzo Machida
Fixed.

Volgende maand in Londen met MacDonald vs Daley en Page vs Derek Anderson.
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:29:48 #20
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170479544
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:59 schreef Nober het volgende:

[..]

Fixed.

Volgende maand in Londen met MacDonald vs Daley en Page vs Derek Anderson.
zo, een LHW title fight op de spike prelims :D
pi_170479568
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:15 schreef THEFXR het volgende:
wat is er loos met Mike perry? hij praat 3x zo langzaam als een normaal mens
Accepteer het Platinum Goat geschenk voor wat het is.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_170488351
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:31 schreef McNulty het volgende:

[..]

Accepteer het Platinum Goat geschenk voor wat het is.
hier sluit ik mij bij aan, War Platinum.
pi_170524358
Nick diaz not in fight shape.

pi_170525257
19:00

[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 27-04-2017 19:02:49 ]
pi_170526519
Mooie video over de subtiele aspecten van floyd mayweather's spel.

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_170527198
Bisping vs Romero at UFC 213?

Ze hebben nog geen main event...

quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:28 schreef McNulty het volgende:
Mooie video over de subtiele aspecten van floyd mayweather's spel.

Flikker op met je boksen in een MMA topic.
pi_170528096
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:52 schreef Nober het volgende:
Bisping vs Romero at UFC 213?

Ze hebben nog geen main event...

[..]

Flikker op met je boksen in een MMA topic.
rustig, het is niet zo probleem omdat conor met hem wil boksen
  donderdag 27 april 2017 @ 20:57:34 #30
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_170529037
Mmm... Volg McGregor al sinds zijn Cage Rage tijd op instagram.... Alleen kan ik hem de laatste tijd steeds minder uitstaan.
nec cito nec tarde
pi_170535808

quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

rustig, het is niet zo probleem omdat conor met hem wil boksen
Conor is geen MMA'er meer, die doet namelijk niet aan titel(s) verdedigen. Fuck him.

[ Bericht 21% gewijzigd door Nober op 28-04-2017 02:46:46 ]
pi_170549422
IT'S HAPPENING *O*

And new transgender UFC champion of the worldddddddddddd _O_
pi_170550278
'De Randamie stopt er mee'
pi_170555495
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:22 schreef Nober het volgende:
'De Randamie stopt er mee'
Wut
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_170557305
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:26 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Wut
UFC women’s featherweight champ Germaine de Randamie isn’t retiring, according to her manager, but she is dealing with some issues behind the scenes.

“She’s got things going on at home and stuff going on at police academy,” Brian Butler-Au of Suckerpunch Entertainment today told MMAjunkie. “The UFC’s aware of it, and we are working through it. That’s all I can say at the moment.”

De Randamie (7-3 MMA, 4-1 UFC) works as a police officer in the Netherlands and has yet to announce whether she’ll be able to defend her title against Cristiane Justino (17-1 MMA, 2-0 UFC) at UFC 214, which takes place July 29 at Honda Center in Anaheim, Calif.

http://mmajunkie.com/2017(...)mie-retirement-rumor
  zaterdag 29 april 2017 @ 10:46:29 #36
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170559873
GSP is ready :D
pi_170561254
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 10:46 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
GSP was out for 3+ years but he always stayed training at the gym.

Rogan :')
pi_170561473
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 10:46 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Haha! En dit is nog wel tijdens een photoshoot, dat wordt wat photoshop nadien.

Opzich zie je nog wel zijn buikspieren en lijkt de bolling meer achter de buikspieren te zitten, zoals je ook vaak ziet bij de prof bodybuilders...

pi_170609283
The MMA Hour

19:00 -- Former UFC bantamweight champion Dominick Cruz will stop by to talk life after the belt.

19:25 -- Former UFC title challenger Valérie Létourneau will discuss recently signing with Bellator.

19:45 -- Artem Lobov will reflect on last week's main event loss to Cub Swanson.

20:05 -- James Gallagher will preview his Bellator 180 fight against Chinzo Machida.

20:25 -- TJ Dillashaw will discuss his coaching stint on TUF 25 and upcoming title fight against Cody Garbrandt.

20:45 -- Invicta featherweight champion Megan Anderson will update us on her future.

21:10 -- Former boxing champion Antonio Tarver will stop by to discuss a whole host of topics.

21:30 -- Anderson Silva will stop by to update us on when he'll be fighting again and more.

21:50 -- We'll answer your #themmahour questions on anything and everything going on in the MMA world.

[ Bericht 11% gewijzigd door Nober op 01-05-2017 19:31:58 ]
  maandag 1 mei 2017 @ 15:23:46 #40
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170609618
mousasi_mma twitterde op maandag 01-05-2017 om 12:41:47 What's up, Singapore!? Excited to see all my fans this week in Singapore and Manila. @ufc https://t.co/grWyd5f8lh reageer retweet
  maandag 1 mei 2017 @ 16:05:06 #41
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170610464
pi_170634299
Dillashaw traint met Terence Crawford (WBC, WBO, The Ring World Champion) en Vasyl Lomachenko (WBO World Champion) terwijl Antonio Tarver ook MMA'ers gaat trainen bij de Blackzilians/Glenn Robinson.

Boxing is taking over!
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:52:07 #43
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170638763
  dinsdag 2 mei 2017 @ 22:09:33 #44
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_170643198
Silva by murder. Fedor by eyepoke.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:06:04 #45
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_170656773
Ik ben benieuwd...

arielhelwani twitterde op woensdag 03-05-2017 om 14:00:21 Link for today's special ep. of #themmahour w/ Nate Diaz at 4 pm ET / 1 pm PT / 9 pm GMT -- https://t.co/yLGv519XWe https://t.co/Ez4SxXlRKC reageer retweet
pi_170658743
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:06 schreef Haunter het volgende:
Ik ben benieuwd...

arielhelwani twitterde op woensdag 03-05-2017 om 14:00:21 Link for today's special ep. of #themmahour w/ Nate Diaz at 4 pm ET / 1 pm PT / 9 pm GMT -- https://t.co/yLGv519XWe https://t.co/Ez4SxXlRKC reageer retweet
Want?

Diaz vecht alleen tegen McGregor maar die is gaan boksen dus beide zijn gestopt met MMA.
  woensdag 3 mei 2017 @ 18:11:50 #47
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170660773
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 16:31 schreef Nober het volgende:

[..]

Want?

Diaz vecht alleen tegen McGregor maar die is gaan boksen dus beide zijn gestopt met MMA.
Nate Diaz vs Woodley :P
  woensdag 3 mei 2017 @ 18:13:25 #48
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170660814
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:06 schreef Haunter het volgende:
Ik ben benieuwd...

22.00 uur

22.00 uur

[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 03-05-2017 20:43:59 ]
  woensdag 3 mei 2017 @ 19:54:07 #49
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170664848
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 18:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Nate Diaz vs Woodley :P
Maia and Masvidal can fuck my ass, how about that motherfuckers?
  FOK!fotograaf woensdag 3 mei 2017 @ 20:26:00 #51
364681 over_hedge
pi_170665261
Laat maar
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_170672678
UFC 211: Dmitry Poberezhets out, Rashad Coulter in
UFC 213: Pettis vs Miller

francis_ngannou twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 16:39:33 I'm officially move to Las Vegas and get ready for the next level #thepredator https://t.co/Qawx61d3on reageer retweet
pi_170677503
Nog een vrouwen gewichtsklasse erbij. _O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_170683060

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Al tegen Dana: "Shut the fuck up, you are not a fighter. Go fuck yourself"

:D
Ga je naar UFC 213/International Fight Week?

[ Bericht 37% gewijzigd door Nober op 04-05-2017 15:30:06 ]
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:39:51 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_170683744
quote:
Nope, dit jaar sla ik over ;(
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:41:01 #56
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170690639
quote:
nou, die poster is weer een meesterwerk :')
pi_170691480
Ze bewaren Overeem dus niet voor Rotterdam. Is hij daar 'te duur' en/of hoog geranked voor? Moet Struve het event gaan dragen
pi_170697184

ALIAQUINTA twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 00:29:55 @UFC cut me you sissys reageer retweet

quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
Ze bewaren Overeem dus niet voor Rotterdam. Is hij daar 'te duur' en/of hoog geranked voor? Moet Struve het event gaan dragen
Als een guest fighter zoals Mousasi vorig jaar, ik verwacht in ieder geval De Randamie vs Cyborg.

[ Bericht 19% gewijzigd door Nober op 05-05-2017 02:43:33 ]
  vrijdag 5 mei 2017 @ 03:18:35 #59
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170697364
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 02:01 schreef Nober het volgende:

ALIAQUINTA twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 00:29:55 @UFC cut me you sissys reageer retweet

[ afbeelding ]

[..]

Als een guest fighter zoals Mousasi vorig jaar, ik verwacht in ieder geval De Randamie vs Cyborg.
no way, dat er een title fight in Rotterdam gaat plaatsvinden. komt echt zelden voor, zijn altijd op PPV's.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 04:32:31 #60
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_170697411
Jessamyn Duke :9~
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 5 mei 2017 @ 08:49:40 #61
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_170698350
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 02:01 schreef Nober het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Reem is idd gewoon te duur. Kerel verdient bijna een miljoen per gevecht. Vorige keer moest zijn contract verlengt worden en toen heeft hij het daarin laten opnemen dat hij in Rotterdam zou vechten. Realistisch gezien zijn de kosten voor Reem in Nederland gewoon te hoog voor de UFC.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_170706182
Waarom gaat Moose niet naar heavyweight?
Zou hij dan niet meer geld krijgen dan wat ie nu krijgt per gevecht?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  vrijdag 5 mei 2017 @ 16:20:17 #63
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170707691
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Omdat hij 1.88m is, een gezonde middellengte vechter. Die gaat niet zomaar twee gewichtsklassen omhoog.
pi_170710683
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 04:32 schreef superniger het volgende:
Doe mij maar Daisy.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 21:22:43 #65
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_170713816
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 16:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Omdat hij 1.88m is, een gezonde middellengte vechter. Die gaat niet zomaar twee lengte gewichtsklassen omhoog.
;)
nec cito nec tarde
  vrijdag 5 mei 2017 @ 21:24:36 #66
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_170713866
quote:
Jessamyn Duke

:')
nec cito nec tarde
pi_170718648
UFC 211 heeft 14 partijen (record?).
0:00-2:00 Early Prelims
2:00-4:00 Prelims
4:00-7:00 PPV

Dat ga ik niet live kijken.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 01:26:39 #68
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170719234
“Well I figured, I was like,’ S**t, man. The next person that beat the dude that’s next in line would be Nate.’ So it had absolutely nothing to do with management and it had nothing to do with the f**king money either. I get paid either way and I get paid good. These dudes want to f**king make it soft and be like, ‘Oh money fight, money fight. This and that money fight.’ Yeah that’s cool. The money will come to you, you’ve just got to keep winning. You’ve gotta keep putting in the time but these b**ches want to fight like one time and then go and retire. I understand it. You’re a p**sy, don’t worry about it. You don’t like to fight. You’re in the wrong sport. Go try tennis.

“This is a man’s sport. I fight. I like to have job security. Give me somebody in front of me that wants to have their ass beat. Give me somebody that wants to go in there and test their wit against me. I thought this was the UFC and we’re supposed to be the best and toughest fighters in the world. Point and proven, Khabib, McGregor, and Nate Diaz are a bunch of bitches. It’s all fake for them.”

’m realizing that this division is full of b**ches and I can’t help that. So I’m gonna find work wherever I’ve got to go. . .

“I’m down to deliver ass-whoopings any day and I’ve been calling out the top guys and even calling out the lesser guys and there’s no bites. These motherf**kers are soft. The only people that I see that are willing to fight for the interim title are the guys that are in like the top 30. These dudes who are like number one, two, literally they f**kin’ disappeared. What are you gonna do if you have the division at a halt? I put this division at a halt, put it that way. I worked my ass up so far up into this division that I became a glitch.”

“Give me that title. Give me that title! Where’s that belt that’s mine? F**k you, Conor. F**k you, Conor. F**k you, Nate. You bunch of b**ches. You guys are holding hands in the f**king locker room. . .

“I’m tired of the leprechaun. I’m tired of these fake-ass dudes. Let some real fighters up in the division. . . I want to fight. I want to work for something and earn it, how about that? When’s the last time somebody actually worked for something and earned it instead of talked their way f**king to it?

“The UFC can only hide me for so long because I’m gonna have that b**ch one way or another. That belt’s gonna be mine. You want to give me another fight, I’m ready for it. You want to give me another interim title fight, that’s fine.”
pi_170719447
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 01:26 schreef THEFXR het volgende:
“Well I figured, I was like,’ S**t, man. The next person that beat the dude that’s next in line would be Nate.’ So it had absolutely nothing to do with management and it had nothing to do with the f**king money either. I get paid either way and I get paid good. These dudes want to f**king make it soft and be like, ‘Oh money fight, money fight. This and that money fight.’ Yeah that’s cool. The money will come to you, you’ve just got to keep winning. You’ve gotta keep putting in the time but these b**ches want to fight like one time and then go and retire. I understand it. You’re a p**sy, don’t worry about it. You don’t like to fight. You’re in the wrong sport. Go try tennis.

“This is a man’s sport. I fight. I like to have job security. Give me somebody in front of me that wants to have their ass beat. Give me somebody that wants to go in there and test their wit against me. I thought this was the UFC and we’re supposed to be the best and toughest fighters in the world. Point and proven, Khabib, McGregor, and Nate Diaz are a bunch of bitches. It’s all fake for them.”

’m realizing that this division is full of b**ches and I can’t help that. So I’m gonna find work wherever I’ve got to go. . .

“I’m down to deliver ass-whoopings any day and I’ve been calling out the top guys and even calling out the lesser guys and there’s no bites. These motherf**kers are soft. The only people that I see that are willing to fight for the interim title are the guys that are in like the top 30. These dudes who are like number one, two, literally they f**kin’ disappeared. What are you gonna do if you have the division at a halt? I put this division at a halt, put it that way. I worked my ass up so far up into this division that I became a glitch.”

“Give me that title. Give me that title! Where’s that belt that’s mine? F**k you, Conor. F**k you, Conor. F**k you, Nate. You bunch of b**ches. You guys are holding hands in the f**king locker room. . .

“I’m tired of the leprechaun. I’m tired of these fake-ass dudes. Let some real fighters up in the division. . . I want to fight. I want to work for something and earn it, how about that? When’s the last time somebody actually worked for something and earned it instead of talked their way f**king to it?

“The UFC can only hide me for so long because I’m gonna have that b**ch one way or another. That belt’s gonna be mine. You want to give me another fight, I’m ready for it. You want to give me another interim title fight, that’s fine.”
Tony ?
MMA is not a crime !
pi_170719516
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 01:26 schreef THEFXR het volgende:
-
Ferguson vs Nurmagomedov in september, komt goed. Rustig blijven.
  FOK!fotograaf zaterdag 6 mei 2017 @ 02:17:27 #71
364681 over_hedge
pi_170719892
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 21:24 schreef irish.joe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:50:44 #72
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170725774
Was het internet streaming al illegaal?

Kodi CRACKDOWN - European court rules streaming on a Kodi Box is ILLEGAL
http://www.express.co.uk/(...)n-European-Court-Ban
pi_170728501

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:50 schreef THEFXR het volgende:
Was het internet streaming al illegaal?

Kodi CRACKDOWN - European court rules streaming on a Kodi Box is ILLEGAL
http://www.express.co.uk/(...)n-European-Court-Ban
/care
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:17:10 #74
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_170731727
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 15:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Moose kan wel LHW. Is hij ook wat meer buffed, maar denk dat hij prima zit bij MW.

Bisping v Moose in Rdam plx. Of gaan ze nog een jaartje wachten op bisping GSP? Waar heeft GSP eigenlijk een titleshot aan verdient?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_170733364
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:17 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Moose kan wel LHW. Is hij ook wat meer buffed, maar denk dat hij prima zit bij MW.

Bisping v Moose in Rdam plx. Of gaan ze nog een jaartje wachten op bisping GSP? Waar heeft GSP eigenlijk een titleshot aan verdient?
Het zal me niet verbazen als Bisping na GSP tegen BJ Penn wil, want legend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
  zaterdag 6 mei 2017 @ 21:47:08 #76
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170733865
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Het zal me niet verbazen als Bisping na GSP tegen BJ Penn wil, want legend.
Rashad zit nu op middleweight, rematch tegen hem zie ik Bisping ook wel vragen.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 22:37:22 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_170734865
quote:
Heb je het over haar gelekte fotos? :')
pi_170735074
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Rashad zit nu op middleweight, rematch tegen hem zie ik Bisping ook wel vragen.
En na Evans tegen Chuck Liddell in een super fight..
  zondag 7 mei 2017 @ 03:08:03 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170737960
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Heb je het over haar gelekte fotos? :')
gatver, net een jongen en paddleton ook
http://thefappeningblog.com/
  zondag 7 mei 2017 @ 08:31:08 #80
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170738589
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 03:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gatver, net een jongen en paddleton ook
http://thefappeningblog.com/
Ach, een stuk curvier dan Angela Magana :')
  zondag 7 mei 2017 @ 10:22:14 #81
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_170739476
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 02:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

nec cito nec tarde
pi_170775588

19:00 -- Former UFC middleweight champion Luke Rockhold will stop by to talk about what's next for him.

19:25 -- Former WSOF lightweight champion Justin Gaethje will discuss recently signing with UFC.

19:45 -- Anthony Pettis will preview his UFC 213 fight against Jim Miller.

20:00 -- MMA agent Malki Kawa will talk about his successful transition to football and other news regarding his clients.

20:25 -- Hall of Famer Matt Hughes will discuss life after parting ways with the UFC.

20:45 -- Bantamweight prospect Aspen Ladd will talk about her UFC debut in July against Jessica Eye.

21:05 -- We'll recap the week that was in MMA and discuss other MMA news.

22:10 -- Kelvin Gastelum will talk about his recent suspension and what's next for him.

We'll also answer your #themmahour questions on anything and everything going on in the MMA world.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nober op 08-05-2017 18:26:05 ]
pi_170776602
Die Justin gaat altijd tot het gaethje jongens
pi_170780351
Rockhold ook al niet blij.

GET YOUR SHIT TOGETHER UFC!!

[ Bericht 53% gewijzigd door Nober op 08-05-2017 19:42:39 ]
pi_170786389
UFC lijkt dus Rockhold - Mousasi te willen, maar dat is het laatste dat Rockhold wil (tenzij interim belt). Nog liever Whittaker, move naar (L)HW of andere organisatie, staken, whatever.
  maandag 8 mei 2017 @ 22:10:20 #86
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170786768
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2017 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
UFC lijkt dus Rockhold - Mousasi te willen, maar dat is het laatste dat Rockhold wil (tenzij interim belt). Nog liever Whittaker, move naar (L)HW of andere organisatie, staken, whatever.
heeft totaal geen zin voor Moose, want die komt van een win af en rockhold van een loss
pi_170786957
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 22:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

heeft totaal geen zin voor Moose, want die komt van een win af en rockhold van een loss
Moose leek dat juist wel te zien zitten als ik dat gesprek tussen Rockhold en Ariel mag geloven. Tja, en GSP, Romero, Rockhold en zelfs Whittaker lijken toch hoger in de pikorde te staan.
  maandag 8 mei 2017 @ 22:22:15 #88
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170787123
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 22:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Moose leek dat juist wel te zien zitten als ik dat gesprek tussen Rockhold en Ariel mag geloven. Tja, en GSP, Romero, Rockhold en zelfs Whittaker lijken toch hoger in de pikorde te staan.
ik dacht dat Moose juist voor de belt ging en niet voor deze softe fights
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:43:32 #89
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170801794
Jessamyn Duke's pussy

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 17:11:09 #90
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_170802557
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:43 schreef THEFXR het volgende:
Jessamyn Duke's pussy

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast :')
pi_170804842

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:43 schreef THEFXR het volgende:
Jessamyn Duke's pussy

SPOILER
Wat is dat voor tekst(?)tattoo?
  dinsdag 9 mei 2017 @ 21:17:54 #92
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170810347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:49 schreef Nober het volgende:

[..]

Wat is dat voor tekst(?)tattoo?
iedereen is er nog zoekende naar
pi_170813982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 21:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

iedereen is er nog zoekende naar
Kwestie van tijd nu.

AllorodiMare twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 22:02:25 @jessamynduke What's the text of your tattoos? reageer retweet
  dinsdag 9 mei 2017 @ 22:12:50 #94
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170814391
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:06 schreef Nober het volgende:

[..]

Kwestie van tijd nu.

AllorodiMare twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 22:02:25 @jessamynduke What's the text of your tattoos? reageer retweet
"welcome to the octagon"
pi_170821725
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 22:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik dacht dat Moose juist voor de belt ging en niet voor deze softe fights
Nee Moose is de enige die gewoon wil vechten, aldus Rockhold.

Die divisie is wel fucked-up. Zelfs als Moose van Rockhold zou winnen is hij pas op z'n best de derde die aan de beurt komt (na GSP in november? december? en half jaartje daarna Romero). Heb je nog kans dat ze Silva er tussendoor gooien :'). Als Moose wil blijven vechten moet hij in de tussentijd zowel Rockhold als Whittaker (of Silva, als hij mazzel heeft, maar dat doet de UFC denk ik niet) verslaan; odds op een dubbele win zijn dan niet fantastisch.
  woensdag 10 mei 2017 @ 11:20:55 #96
109614 Haunter
Frusciantastic
  woensdag 10 mei 2017 @ 16:05:54 #97
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170829932
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee Moose is de enige die gewoon wil vechten, aldus Rockhold.

Die divisie is wel fucked-up. Zelfs als Moose van Rockhold zou winnen is hij pas op z'n best de derde die aan de beurt komt (na GSP in november? december? en half jaartje daarna Romero). Heb je nog kans dat ze Silva er tussendoor gooien :'). Als Moose wil blijven vechten moet hij in de tussentijd zowel Rockhold als Whittaker (of Silva, als hij mazzel heeft, maar dat doet de UFC denk ik niet) verslaan; odds op een dubbele win zijn dan niet fantastisch.
Op dit moment weet ik niet of Moose een nieuw contract heeft, mocht dat zou zijn, hoop ik dat hij voor max 3 fights heeft getekend. Anders zit hij weer vast aan een lang UFC contract en kan hij niet weg als hij geen titleshot krijgt.
  woensdag 10 mei 2017 @ 16:10:10 #98
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170830008
breaking news.
CagePagesFS twitterde op woensdag 10-05-2017 om 12:47:54 REPORT: Gokhan Saki is rumoured to have signed a four-fight #UFC deal https://t.co/5IcxounnOq (@RyanCagePages) reageer retweet
pi_170830342
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:10 schreef THEFXR het volgende:
breaking news.
CagePagesFS twitterde op woensdag 10-05-2017 om 12:47:54 REPORT: Gokhan Saki is rumoured to have signed a four-fight #UFC deal https://t.co/5IcxounnOq (@RyanCagePages) reageer retweet
Dat is inderdaad breaking, dat Turkse olieworstelen moet je niet onderschatten. Saki gaat de titel pakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 10-05-2017 16:55:03 ]
pi_170841703
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:27 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat is inderdaad breaking, dat Turkse olieworstelen moet je niet onderschatten. Saki gaat de titel pakken.
in welke klasse? LHW of MW
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
pi_170841709
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 23:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

in welke klasse? LHW of MW
LHW en HW, als het al waar is. :')
pi_170841746
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 23:37 schreef Nober het volgende:

[..]

LHW en HW, als het al waar is. :')
Just what division Saki plans on competing in will be up for debate as he’s a very small Heavyweight and not the largest Light Heavyweight, either. Safe bets would be Light Heavyweight and potentially Middleweight if he can manage his weight effectively.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
  FOK!fotograaf donderdag 11 mei 2017 @ 00:53:29 #106
364681 over_hedge
pi_170842517
Kunnen we weer lekker hype voor jones voor een gevecht wat toch niet doorgaat
pi_170842822
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 00:53 schreef over_hedge het volgende:
Kunnen we weer lekker hype voor jones voor een gevecht wat toch niet doorgaat
Zoals Cejudo vs Pettis

arielhelwani twitterde op donderdag 11-05-2017 om 01:44:00 Breaking: Saturday’s Sergio Pettis vs. Henry Cejudo flyweight fight has been canceled, per multiple sources. Details coming to @mmafighting. reageer retweet
a hand injury has forced Cejudo out of the fight, which was slated to take place on the pay-per-view main card.

Pettis will receive his show money if he successfully makes weight Friday morning, sources say.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nober op 11-05-2017 01:57:18 ]
  donderdag 11 mei 2017 @ 03:11:01 #108
147172 THEFXR
Alpha Bear
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:58:00 #109
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_170844400
Dana cancelt Bisping tegen GSP. Romero krijgt een title shot.

http://www.foxsports.com/(...)xt-title-shot-051117

[ Bericht 20% gewijzigd door Haunter op 11-05-2017 10:36:24 ]
pi_170848805
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:58 schreef Haunter het volgende:

Mooi nu Conor nog even strippen of z'n titel laten verdedigen.
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:50:19 #111
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_170849157
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:31 schreef Nober het volgende:

[..]

Precies!
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:09:36 #112
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170849621
quote:

*O*
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:40:02 #113
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_170850295
Eindelijk, een matchup waar ik naar uitkeek.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  FOK!fotograaf donderdag 11 mei 2017 @ 14:50:37 #114
364681 over_hedge
pi_170851920
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:31 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat zie ik ze dan weer minder snel doen. Veel te bang dat hij dan zegt: Oke doei dan vecht ik toch nooit meer voor de ufc
pi_170852430
MMAFighting twitterde op donderdag 11-05-2017 om 00:33:12 Knee injury forces Michael Page out of next week's Bellator 179 event — https://t.co/rSiXRiklNb reageer retweet
MVP :')

MMAFighting twitterde op donderdag 11-05-2017 om 15:30:07 Joseph Benavidez out, Tim Elliott in against Ben Nguyen at UFC Auckland (@shaunalshatti) https://t.co/JiATMuaPMb https://t.co/AkOoLgpMGs reageer retweet
Auckland, waar je zin in hebt. Goed gedaan Benavidez!

quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 14:50 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat zie ik ze dan weer minder snel doen. Veel te bang dat hij dan zegt: Oke doei dan vecht ik toch nooit meer voor de ufc
Oke doei. UFC heeft genoeg vechters onder contract. Hypen ze gewoon weer iemand anders.

[ Bericht 18% gewijzigd door Nober op 11-05-2017 15:35:06 ]
  FOK!fotograaf donderdag 11 mei 2017 @ 15:23:29 #116
364681 over_hedge
pi_170852598
pi_170852979
quote:
En hoe is het met de spoorloos verdwenen Germaine?
pi_170853061
quote:

Eindelijk een logische beslissing. Goed dat de vechters er een punt van gemaakt hebben. Nu hopen op Moose - Rockhold om te bepalen wie de nieuwe #1 contender wordt (maar zou me niets verbazen als dat Rockhold - Whittaker wordt).
pi_170853190
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Eindelijk een logische beslissing. Goed dat de vechters er een punt van gemaakt hebben. Nu hopen op Moose - Rockhold om te bepalen wie de nieuwe #1 contender wordt (maar zou me niets verbazen als dat Rockhold - Whittaker wordt).
Are you alright buddy? Luke was knocked the fuck out, it obviously hasn't sunk in yet.

Mousasi vs Whittaker als title contender op dezelfde PPV, waarschijnlijk UFC 214.
pi_170853401
quote:

Halleluja
pi_170853433
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:48 schreef Nober het volgende:

[..]

Are you alright buddy? Luke was knocked the fuck out, it obviously hasn't sunk in yet.

Mousasi vs Whittaker als title contender op dezelfde PPV, waarschijnlijk UFC 214.
Hangt er een beetje van of Romero of Bisping wint. Als Bisping wint heb je een punt, als Romero wint is Rockhold gewoon in de mix hoor. Staat hoger op de ranking en veel beter marketable.
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:59:23 #122
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170855082
quote:
tja, FOX NL heeft na vorige jaar ook niks meer van de UFC uitgezonden.
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:00:03 #123
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170855095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:48 schreef Nober het volgende:

[..]

ik wist niet dat Moose een nieuw contract had??
pi_170856600
DALLAS – Friday’s early and official UFC 211 fighter weigh-ins, which kick off at 10 a.m. ET (7 a.m. PT).

Morgen 16:00-18:00. :)

23:30 Summer Kickoff Press Conference

WHO:
Dana White - UFC President
Claudia Gadelha - No. 1 UFC strawweight contender
Karolina Kowalkiewicz - No. 2 UFC strawweight contender
Holly Holm - No. 5 UFC bantamweight contender
Bethe Correia - No. 11 UFC bantamweight contender
Michael Chiesa - No. 7 UFC lightweight contender
Kevin Lee - No. 11 UFC lightweight contender
Cody Garbrandt - UFC bantamweight champion
TJ Dillashaw - No. 2 UFC bantamweight contender

+Jones? Cormier? Bisping? Romero? Overeem? Werdum? Lawler? Cerrone? Nunes? Shevchenko?

1:00 Official Weight Announcements

quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik wist niet dat Moose een nieuw contract had??
Officieel nog niet nee. Hij is wel op promotie tour voor de UFC.
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:10:06 #125
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170856699

pi_170882324
Nelson vs Ponzinibbio main event in Glasgow. :')

vs. Michel Quinones

LIVE

[ Bericht 52% gewijzigd door Nober op 12-05-2017 15:59:30 ]
  vrijdag 12 mei 2017 @ 16:34:41 #128
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_170884291
Nog even over Mousasi en z'n onderhandelingen:

quote:
Mousasi: Well, I haven’t signed it yet. It takes three months to be able to see what’s in the free market, and what my real value is. At this point, I want to sign with the UFC, and UFC wants to sign me. So it’s all - it all comes down to the negotiations, and what the offer will be. So we both - UFC wants to sign and I want to sign. I’m waiting for the contract and I want to fight in September in Holland. So that’s what’s next for me.
https://www.sportskeeda.c(...)ew-ufc-contract-more
pi_170884607
Food poisoning, die UFC vechters weten de hapjes wel uit te kiezen... Of noemen ze elke buikgriep een food poisoning
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:08:18 #130
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_170884924
Chris Weidman en Kelvin Gastelum tegen elkaar op 25 juli aldus Ariel Helwani.
pi_170885081
MAIN CARD (4:00)
(246) Stipe Miocic vs. Junior Dos Santos (245)
(115) Joanna Jedrzejczyk vs. Jéssica Andrade (114.5)
(170.5) Demian Maia vs. Jorge Masvidal (171)
(145.5) Frankie Edgar vs. Yair Rodriguez (146)
(185) Krzysztof Jotko vs. David Branch (185)

PRELIMINARY CARD (2:00)
(156) Eddie Alvarez vs. Dustin Poirier (156)
(146) Chas Skelly vs. Jason Knight (146)
(OUT) Jared Gordon vs. Michel Quinones (145.5)
(156) James Vick vs. Marco Polo Reyes (154)

PRELIMINARY CARD (0:15)
(115) Jessica Aguilar vs. Cortney Casey (116)
(250) Chase Sherman vs. Rashad Coulter (241)
(145.5) Gabriel Benitez vs. Enrique Barzola (146)
(204.5) Joachim Christensen vs. Gadzhimurad Antigulov (204)

23:30

[ Bericht 93% gewijzigd door Nober op 12-05-2017 18:01:00 ]
pi_170888840
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:16 schreef Nober het volgende:
CARD
Dat wordt wel echt een latertje om live te kijken...
pi_170890900
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 20:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Dat wordt wel echt een latertje om live te kijken...
Dat zijn de normale tijden.

19:00 Pacific Time
22:00 Eastern Time
04:00 bij ons ;(
  vrijdag 12 mei 2017 @ 21:38:55 #134
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_170891095
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Om 04:30 ben ik vast wel op tijd voor Yair tegen Frankie, toch?
pi_170891578
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:38 schreef Haunter het volgende:

[..]

Om 04:30 ben ik vast wel op tijd voor Yair tegen Frankie, toch?
Ja maar dan mis je Jotko.
pi_170891709
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Ah dan was ik in de war met toen de klok in de US al verzet was en hier nog niet waardoor alles een uurtje eerder was. Nu is het wel een echte challenge ipv vergelijkbaar met een lange stapavond :)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 22:19:12 #137
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170892563
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:02 schreef Nober het volgende:
Nelson vs Ponzinibbio main event in Glasgow. :')

[ afbeelding ]

vs. Michel Quinones

LIVE
tja 14 fights en er vallen er minimaal 2 uit, best logisch
  vrijdag 12 mei 2017 @ 22:25:16 #138
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170892735
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:34 schreef Haunter het volgende:
Nog even over Mousasi en z'n onderhandelingen:

[..]

https://www.sportskeeda.c(...)ew-ufc-contract-more
pure tegenstellingen, ik zeg dat de ufc hem te weinig bied.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 23:04:53 #139
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170893821
Cody vs TJ is off
cody injured
  vrijdag 12 mei 2017 @ 23:41:44 #140
147172 THEFXR
Alpha Bear
  vrijdag 12 mei 2017 @ 23:47:03 #141
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170894869
lol, DC on fire! :D :D :D
  zaterdag 13 mei 2017 @ 00:02:48 #142
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170895125
whoa, chiesa ging ballistic toen lee over zijn mommy ging praten :D :D :D _O- _O- _O- _O- _O-
  zaterdag 13 mei 2017 @ 00:04:04 #143
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170895151
PROcast twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 00:01:03 The HATE is real. @dc_mma just went after @JonnyBones backstage. #UFC214 is gonna be ?. via @MikeMav22 on #PROcast https://t.co/GWrhLnPPAX reageer retweet
  zaterdag 13 mei 2017 @ 00:22:47 #144
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_170895478
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 00:02 schreef THEFXR het volgende:
whoa, chiesa ging ballistic toen lee over zijn mommy ging praten :D :D :D _O- _O- _O- _O- _O-
Complete kortsluiting :D Gevoelige snaar geraakt in ieder geval _O-
  zaterdag 13 mei 2017 @ 00:34:36 #145
147172 THEFXR
Alpha Bear
  zaterdag 13 mei 2017 @ 00:39:00 #146
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170895807
Cyborg vs cat zingano
  zaterdag 13 mei 2017 @ 00:47:04 #147
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_170895980
Ik weet niet of dit fake is of niet (het schijnt op z'n persoonlijke Facebook te staan):

zaterdag 13 mei 2017 @ 01:23:12 #148
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170896576
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 00:47 schreef Haunter het volgende:
Ik weet niet of dit fake is of niet (het schijnt op z'n persoonlijke Facebook te staan):

[ afbeelding ]
had ik al gepost.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 01:23:23 #149
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170896581
  zaterdag 13 mei 2017 @ 01:26:44 #150
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170896629
  zaterdag 13 mei 2017 @ 13:46:13 #153
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170903101
Mighty Mouse vs TJ zou echt een leuk gevecht zijn! Ik denk wel dat het verstandig is voor Mighty Mouse om dat gevecht op Bantamweight te doen. Als je TJ een title shot geeft, riskeer je heel veel tegen iemand die echt heel erg goed is.

Als je op Bantamweight vecht, riskeer je je streak van 9 verdedigingen niet, en als je wel verliest heb je het ingebakken excuus dat je een gewichtsklasse omhoog bent gegaan. Lijkt me een win-win voor Mighty Mouse.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 13:57:40 #154
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170903385
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 13:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mighty Mouse vs TJ zou echt een leuk gevecht zijn! Ik denk wel dat het verstandig is voor Mighty Mouse om dat gevecht op Bantamweight te doen. Als je TJ een title shot geeft, riskeer je heel veel tegen iemand die echt heel erg goed is.

Als je op Bantamweight vecht, riskeer je je streak van 9 verdedigingen niet, en als je wel verliest heb je het ingebakken excuus dat je een gewichtsklasse omhoog bent gegaan. Lijkt me een win-win voor Mighty Mouse.
en volgens Dana zou het toch op 125 zijn, want tj wil zijn streak stoppen
pi_170903429
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 13:46 schreef Splackavellie02 het volgende:

Denk dat Johnson alleen een gewichtsklasse hoger gaat vechten als hij er een belt mee kan winnen.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 14:03:32 #156
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170903528
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Denk dat Johnson alleen een gewichtsklasse hoger gaat vechten als hij er een belt mee kan winnen.
Dat zou goed kunnen. Zou niet verstandig zijn. Johnson blijft klagen over zijn salaris. Dan moet hij ook money fights pakken als de kans daar is. En TJ is voor hem een money fight.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 13:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en volgens Dana zou het toch op 125 zijn, want tj wil zijn streak stoppen
Dat snap ik heel goed. Voor TJ is dat weer een win-win. Als hij van Johnson wint, kan hij daarna tegen Cody om McGregor te evenaren. Als hij verliest, is de bad blood tussen hem en Cody genoeg om alsnog een title shot te krijgen.
pi_170905040
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 14:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen. Zou niet verstandig zijn. Johnson blijft klagen over zijn salaris. Dan moet hij ook money fights pakken als de kans daar is. En TJ is voor hem een money fight.

[..]

Dat snap ik heel goed. Voor TJ is dat weer een win-win. Als hij van Johnson wint, kan hij daarna tegen Cody om McGregor te evenaren. Als hij verliest, is de bad blood tussen hem en Cody genoeg om alsnog een title shot te krijgen.
UFC 213 heeft nu maar een titelgevecht dus moet er nog een bij, Johnson vs TJ of Woodley vs Maia/Masvidal.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 15:22:45 #158
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170905342
het gaat vannacht niet door, UFC is getroffen door die wereldwijde uitbraak van die ransom software :'(
pi_170905707

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 15:22 schreef THEFXR het volgende:
het gaat vannacht niet door, UFC is getroffen door die wereldwijde uitbraak van die ransom software :'(
Bron?

[ Bericht 17% gewijzigd door Nober op 13-05-2017 18:46:16 ]
pi_170909734
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 15:22 schreef THEFXR het volgende:
pi_170909782

0:30, 2:00, 4:00.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 19:50:08 #162
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170910612
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

vond het toch wel goed en logisch klinken
  zaterdag 13 mei 2017 @ 20:01:48 #163
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170910866
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:00 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

0:30, 2:00, 4:00.
Nu zijn de foto's op die posters nooit flatterend maar Antigulov is volgens mij wel een keer vergeten z'n neus recht te laten zetten na een klap
pi_170917174
Was eigenlijk niet de bedoeling maar deze kaart ziet er net iets te stacked uit om niet te gaan kijken :@
Play hard, go pro.
  zondag 14 mei 2017 @ 00:43:56 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170926613
Live
  zondag 14 mei 2017 @ 00:46:01 #167
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_170926686
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:43 schreef THEFXR het volgende:
Live
BAM jongen! Eerst submission is binnen. Véél submissions vandaag
pi_170926974
Heb ik al een partij gemist?
  zondag 14 mei 2017 @ 01:03:05 #169
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_170927223
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:55 schreef 3rr0r het volgende:
Heb ik al een partij gemist?
Jup, 2e begint nu
pi_170927290
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 01:03 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Jup, 2e begint nu
Christensen gewonnen?
  zondag 14 mei 2017 @ 01:06:51 #171
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_170927327
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 01:05 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Christensen gewonnen?
Bijna ;)
pi_170927798
Bijna KO at the bell
  zondag 14 mei 2017 @ 01:38:43 #173
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170927946
nu mannelijke wijven
  zondag 14 mei 2017 @ 01:42:13 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170927994
die brunette zit goed in de roze nagellak :')
pi_170928025
Die doet een De Randamie-tje
  zondag 14 mei 2017 @ 01:45:27 #176
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170928036
  zondag 14 mei 2017 @ 01:56:30 #177
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170928175
casey is wel een mepper
pi_170928257
ACE:
9b435eae2c922d45cfa38c85c8f94c524593948b

quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 01:38 schreef THEFXR het volgende:
nu mannelijke wijven
Wat is er aan de hand met de grootste WMMA fan?
pi_170928288
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 02:02 schreef Nober het volgende:
ACE:
9b435eae2c922d45cfa38c85c8f94c524593948b

[..]

Wat is er aan de hand met de grootste WMMA fan?
Als ze een lange short, tshirt en muts dragen wordt ie er niet heet van natuurlijk
pi_170928370
Rechter mis en daar ga je, boem
pi_170928371
Marco Polo Reyes, tsja... dat zag je aankomen.
  zondag 14 mei 2017 @ 02:10:51 #182
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170928379
beatdown!
pi_170928405
Maar nu gaat het beginnen met de HW Gasfest galore. _O_
pi_170928683
Hehe Sherman The Lumberjack
pi_170928723
Lachen!
pi_170928742
Lawler won ooit van Manhoef ondanks de legkicks.
pi_170928752
Dat leek wel Kimbo vs Dada 2.0 net :')
Play hard, go pro.
  zondag 14 mei 2017 @ 02:46:23 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170928774
slordig amateur gevecht, ja
  zondag 14 mei 2017 @ 02:49:01 #189
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170928797
mummy 8)7 _O-
pi_170928853
Skelly vs Knight

FOR THE TRAILER PARK CHAMPIONSHIP OF THE WORLD
  zondag 14 mei 2017 @ 03:00:21 #191
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170928888
wel weer veel reclame en promo's
pi_170928956
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:00 schreef THEFXR het volgende:
wel weer veel reclame en promo's
Hopelijk niet tijdens de PPV.

Henri Hooft er ook weer bij.
pi_170929010
Zijn het nieuwe refs vandaag ofzo? 2e keer late stoppage al en ik heb deze gast nog nooit gezien. Daarna laat hij Skelly nog omvallen ook :')
Play hard, go pro.
  zondag 14 mei 2017 @ 03:16:38 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929014
man, man, DC, hij moet dit dat doen
pi_170929019

quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:16 schreef Aethereal het volgende:
Zijn het nieuwe refs vandaag ofzo? 2e keer late stoppage al en ik heb deze gast nog nooit gezien. Daarna laat hij Skelly nog omvallen ook :')
De commissie wijst de refs aan dus per staat verschillend. Hopelijk straks wel Big John.
  zondag 14 mei 2017 @ 03:19:25 #196
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929031
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:16 schreef Aethereal het volgende:
is in Texas, dat is zoiezo a shit commissie
  zondag 14 mei 2017 @ 03:20:16 #197
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929039
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:17 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

De commissie wijst de refs aan dus per staat verschillend. Hopelijk straks wel Big John.
wat is hier mis mee, een moeder die haar zoontje een hug geeft
pi_170929057
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat is hier mis mee, een moeder die haar zoontje een hug geeft
Het is moederdag, moet ik nou alles uitleggen? :')

Weet jij de refs voor de PPV? Is weer eens nergens te vinden.
  zondag 14 mei 2017 @ 03:23:35 #199
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929059
lol gastelum, eerst weight missen en cowboy naaien en nu 6 mnd geschorst, gast doet of er niks aan de hand is :') :') :')
  zondag 14 mei 2017 @ 03:24:40 #200
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929067
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Het is moederdag, moet ik nou alles uitleggen? :')

Weet jij de refs voor de PPV? Is weer eens nergens te vinden.
moederdag?? who cares
pi_170929080
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:23 schreef THEFXR het volgende:
lol gastelum, eerst weight missen en cowboy naaien en nu 6 mnd geschorst, gast doet of er niks aan de hand is :') :') :')
90 dagen anders hadden ze Weidman vs Gastelum niet in juli gedaan. Wiet is toch geen Performance Enhancer.
  zondag 14 mei 2017 @ 03:31:17 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929095
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:27 schreef Nober het volgende:

[..]

90 dagen anders hadden ze Weidman vs Gastelum niet in juli gedaan. Wiet is toch geen Performance Enhancer.
90 dagen brazil commissie en 6 mnd USADA

quote:
May 11, 2017

USADA announced today that UFC® athlete, Kelvin Gastelum of Huntington Beach, Calif., has tested positive for a prohibited substance and accepted a six-month sanction for his anti-doping policy violation.

Gastelum, 25, tested positive for Carboxy-THC, the pharmacologically-active metabolite of marijuana and/or hashish, above the decision limit of 180 ng/mL, stemming from an in-competition sample collected on March 11, 2017, at the UFC Fight Night event in Fortaleza, Brazil. Marijuana and hashish are in the class of Cannabinoids and prohibited in-competition under the UFC Anti-Doping Policy, which has adopted the World Anti-Doping Agency (WADA) Prohibited List.

Cannabinoids are listed as Specified Substances on the WADA Prohibited List. Under the UFC Anti-Doping Policy, the standard sanction for an anti-doping policy violation involving a Specified Substance is a one-year period of ineligibility, which may be reduced depending on the athlete's degree of fault.

Gastelum accepted a six-month period of ineligibility, which began on March 11, 2017, the date of sample collection. Based on Gastelum's successful completion of a USADA approved drug awareness and management program, his period of ineligibility was reduced by three months and is now scheduled to expire on June 10, 2017.

Because the UFC Fight Night event in Fortaleza was sanctioned by the Comissao Atletica Brasileira de MMA (CABMMA), Gastelum's positive test also falls under the jurisdiction of the Brazilian MMA Sports Court, which has the authority to independently adjudicate the case in accordance with CABMMA's rules and regulations. Following the reduction to a three-month period of ineligibility, Gastelum's sanction under the UFC Anti-Doping Policy is now identical in length to the period of ineligibility imposed by the Brazilian MMA Sports Court on May 7, 2017.

Pursuant to the UFC Anti-Doping Policy, all UFC athletes serving a period of ineligibility for an anti-doping policy violation are required to remain in the USADA registered testing pool and make themselves available for testing in order to receive credit for time completed under his or her sanction. Furthermore, if an athlete retires during his or her period of ineligibility, the athlete's sanction will be tolled until such time the athlete notifies USADA of his or her return from retirement and once again makes him or herself available for no-advance-notice, out-of-competition testing.
pi_170929125
Hup Dustin!
  zondag 14 mei 2017 @ 03:38:28 #204
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929131
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:37 schreef Nober het volgende:
Hup Dustin!
is dit die gast met glazen kin?
pi_170929138
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is dit die gast met glazen kin?
Beter dan dat schreeuwwijf van Eddie. :r
pi_170929155
Vraag me af of Eddie het gaat redden tot het einde..
Play hard, go pro.
pi_170929166
Eddiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee
pi_170929177
Weer deze knie shit
pi_170929181
We hebben weer een knie. :')
  zondag 14 mei 2017 @ 03:49:20 #210
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929182
wat nu?????
pi_170929184
Jammer, was net een lekkere brawl
pi_170929185
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:49 schreef THEFXR het volgende:
wat nu?????
DQ win Dustin 'The Diamond' Poirier.
pi_170929187
Maar in Texas gelden de oude regels nog? Wat een gekloot zeg., gelukkig vecht Overeem nu niet..
Play hard, go pro.
  zondag 14 mei 2017 @ 03:51:09 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929189
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:50 schreef Aethereal het volgende:
Maar in Texas gelden de oude regels nog?
niemand weet die shit
pi_170929192
Accidental knee, was dus allemaal per ongeluk.
  zondag 14 mei 2017 @ 03:52:22 #216
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929197
NC!
pi_170929206
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

niemand weet die shit
MMA zit nog ergens in 1920, niemand weet wat.
  zondag 14 mei 2017 @ 03:57:26 #218
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929220
man, man, wat een fouten weer, herb zit er weer helemaal naast, was gewoon illegaal dus DQ
  zondag 14 mei 2017 @ 03:58:04 #219
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929224
mooi gevecht en eindigt zo klote
pi_170929230
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:57 schreef THEFXR het volgende:
man, man, wat een fouten weer, herb zit er weer helemaal naast, was gewoon illegaal dus DQ
Deangod _O_

superniger vindt dit leuk.
  zondag 14 mei 2017 @ 04:02:14 #221
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929239
nu 15 min pauze
pi_170929266
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:02 schreef THEFXR het volgende:
nu 15 min pauze
Branch loopt nu de zaal in.
pi_170929293
Lekker knuffelen. :r
pi_170929319
Zo, deze partij ook uit de weg
pi_170929323
Hopen dat Edgar Yair de pan uit sloopt.
  zondag 14 mei 2017 @ 04:38:25 #226
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929325
niet zo super
  zondag 14 mei 2017 @ 04:39:03 #227
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929326
man, man, 3 rondes vechten en ze zien eruit of ze cardio hebben gedaan
pi_170929328
  zondag 14 mei 2017 @ 04:40:55 #229
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929334
dikke pettis :')
cowboy was vroeger actief op twitter, maar dat is ook gestopt, the hype has ended, was ook niet op die summer presser, maar wel weer veel meiden gevechten
  zondag 14 mei 2017 @ 04:42:34 #230
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929336
ik heb veel bt sport reclame
  zondag 14 mei 2017 @ 04:48:06 #231
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929345
Yair is lang voor 145
pi_170929348
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:48 schreef THEFXR het volgende:
Yair is lang voor 145
Vick en Chiesa ook voor 155.
  zondag 14 mei 2017 @ 04:49:05 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929350
kut promo's, kom op vechten
pi_170929353
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:49 schreef THEFXR het volgende:
kut promo's, kom op vechten
Is Yair de nieuwe 145 Conor?
  zondag 14 mei 2017 @ 04:50:56 #235
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929358
4:50 en het 2de gevecht begint pas.
pi_170929361
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:50 schreef THEFXR het volgende:
4:50 en het 2de gevecht begint pas.
Nog 2 uurtjes.
  zondag 14 mei 2017 @ 04:52:52 #237
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929365
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:51 schreef Nober het volgende:

[..]

Nog 2 uurtjes.
denk wel meer tenzij JDS finished in R2
pi_170929375
Damn haha... gezicht aardig messed up
pi_170929377
pi_170929384

I can see.
pi_170929393
Oogjes dicht snaveltjes toe voor Yair
pi_170929394
arielhelwani twitterde op zondag 14-05-2017 om 05:11:37 Retired matchmaker Joe Silva will be inducted into the HOF this year. reageer retweet
  zondag 14 mei 2017 @ 05:17:25 #243
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929398
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:12 schreef 3rr0r het volgende:
Oogjes dicht snaveltjes toe voor Yair
die hoeft niet op moederdag te verschijnen, zijn moeder herkent hem toch niet.
pi_170929399
Doet Masvidal een Whittaker?
pi_170929403
Nice
  zondag 14 mei 2017 @ 05:40:08 #246
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929416
saai gevecht
pi_170929417
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:40 schreef THEFXR het volgende:
saai gevecht
Als Masvidal maar wint aldus de UFC.
  zondag 14 mei 2017 @ 05:42:04 #248
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929420
maia it is
pi_170929422

Maakt geen kans tegen Woodley?
  zondag 14 mei 2017 @ 05:45:57 #250
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929426
Dana loog dat hij een titleshot heeft, eerst nog maar eens zien of dat gebeurt.
pi_170929427
Van al die submissions die Tazmaniac voorspelde komt niet veel terecht
  zondag 14 mei 2017 @ 05:46:44 #252
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929428
nu promo's en 5 rondes Joanna.
pi_170929430
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:46 schreef THEFXR het volgende:
nu promo's en 5 rondes Joanna.
Joanna gaat KO.
pi_170929431
BS decision

Lekker stallen richting een title shot _O_

Gooi mn hele bankrekening op Woodley, Maia 0 kans om te winnen.
pi_170929434

And new?
  zondag 14 mei 2017 @ 05:57:07 #256
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929436
dikkere armen dan kerels
pi_170929438
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:57 schreef THEFXR het volgende:
dikkere armen dan kerels
Joanna gaat KO. _O_
pi_170929439
Jacob Montalvo? Dean doet main event. _O-
  zondag 14 mei 2017 @ 06:20:07 #259
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929454
joanna is fast
pi_170929459
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 06:20 schreef THEFXR het volgende:
joanna is fast
Moet echt een gewichtsklasse omhoog.
pi_170929465
Tsja.

jedigoodman twitterde op zondag 14-05-2017 om 06:29:01 Rogan says Joanna Champion is one of the most technical strikers ever in mma, but is she once in a lifetime in human history? #UFC #UFC211 reageer retweet
  zondag 14 mei 2017 @ 06:38:55 #262
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170929471
aaah, een huwelijksaanzoek *;
pi_170929487
Beter dan Joshua vs Klitschko en Verhoeven vs Hari?
pi_170929494

UFC 213: Miocic vs Ngannou

I love it.
  zondag 14 mei 2017 @ 09:45:24 #265
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_170930442
quote:
Bitch- tits Lee wordt toch gewoon wer gedropt als een mofo....

nec cito nec tarde
pi_170933078
Zie Lee niet winnen nee van Chiesa. Hele matige striking.

Miocic wel heel erg goed zeg, tering. Hopen dat die tegen Cain mag.
  zondag 14 mei 2017 @ 13:18:50 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_170933579
quote:
7s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:46 schreef 3rr0r het volgende:
Van al die submissions die Tazmaniac voorspelde komt niet veel terecht
Zeg dat. Maar wel een mooi event :)
  zondag 14 mei 2017 @ 13:47:04 #268
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_170934115
quote:
99s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:43 schreef Kerftminister het volgende:
Zie Lee niet winnen nee van Chiesa. Hele matige striking.

Miocic wel heel erg goed zeg, tering. Hopen dat die tegen Cain mag.
Ik ben bang dat JDS een "off-switch chin" heeft opgelopen in zijn afgelopen veldslagen.

Waarin JDS nu nog maar goed geraakt hoeft te worden en zijn knieën begeven. (Waar hij in het verleden door kon blijven gaan in zombie- mode)
nec cito nec tarde
  zondag 14 mei 2017 @ 14:56:18 #269
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_170936356
Miocic is wel een baas hoor. _O_
Bedankt Hans.
  zondag 14 mei 2017 @ 18:17:52 #270
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170942488
quote:
Doe maar in het bokstopic dit is MMA.

[ Bericht 12% gewijzigd door Nober op 14-05-2017 19:06:56 ]
pi_170951891
Nober wel volgehouden :D Mijn oogjes toch dicht gevallen tijdens de vrouwenpartij, dichter dan Yair's.

Andrade bleef maar komen heh, harde meid na al die klappen.
Het ei dat ik met Pasen niet kon vinden bleek dus bij Joanna verstopt te zijn.
Stipe best wel een baas.
pi_170952730
Nu weer 2 weken wachten tot het volgende event, 2 events in 5 weken is toch vrij karig moet ik zeggen.
MMA is not a crime !
pi_170952738
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 02:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

@hooidraad _O_ _O_ _O_

Zal weer even een nieuwe maken.
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_170952777
It's the medical marijuana industry in Canada. He's planning on making a grow facility. Also says why he left the UFC.

Baas _O_
  maandag 15 mei 2017 @ 06:24:40 #276
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170952990
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 02:36 schreef Nober het volgende:
It's the medical marijuana industry in Canada. He's planning on making a grow facility. Also says why he left the UFC.

Baas _O_
Doe maar in het wiet topic. Dit is MMA.
pi_170953102
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 06:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Doe maar in het wiet topic. Dit is MMA.
pi_170953556
Sooow aan het terugkijken, Poirier - Alvarez wat een episch gevecht :D. Zieke anticlimax zeg :{. Respect voor hoe Poirier zich na het gevecht opstelde. Maar hij had het wel gewoon af moeten maken natuurlijk.
  maandag 15 mei 2017 @ 13:35:24 #279
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170958362
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sooow aan het terugkijken, Poirier - Alvarez wat een episch gevecht :D. Zieke anticlimax zeg :{. Respect voor hoe Poirier zich na het gevecht opstelde. Maar hij had het wel gewoon af moeten maken natuurlijk.
wat respect?? je weet ook dat hij protest heeft ingediend bij de commissie en de W wil hebben??
  maandag 15 mei 2017 @ 14:03:48 #280
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170958864
De winst van Miocic is denk ik niet zo goed voor Overeem en Werdum, beide hebben al vrij duidelijk van hem verloren in de 1e ronde. Jammer dat die partij zo snel voorbij was trouwens.

Maia wint met hangen en (niet) wurgen. Ik dacht zelf dat Masvidal meer schade had gedaan, maar het was heel close. Ik denk niet dat Maia gaat winnen van Woodley.

Edgars liet zien wat ik al vermoedde, de ground game van Yair is nog heel matig. Edgars mag hopen dat Hollaway wint, want tegen Aldo voor de 3e keer lijkt mij wat snel en niet echt interessant.

JJ wint uiteindelijk vrij simpel van mini-Nunez, maar wat een kracht in dat kleine meisje zeg. En JJ was technisch echt goed.
  maandag 15 mei 2017 @ 14:05:39 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170958884
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:03 schreef escalatie het volgende:
De winst van Miocic is denk ik niet zo goed voor Overeem en Werdum, beide hebben al vrij duidelijk van hem verloren in de 1e ronde. Jammer dat die partij zo snel voorbij was trouwens.

Maia wint met hangen en (niet) wurgen. Ik dacht zelf dat Masvidal meer schade had gedaan, maar het was heel close. Ik denk niet dat Maia gaat winnen van Woodley.

Edgars liet zien wat ik al vermoedde, de ground game van Yair is nog heel matig. Edgars mag hopen dat Hollaway wint, want tegen Aldo voor de 3e keer lijkt mij wat snel en niet echt interessant.

JJ wint uiteindelijk vrij simpel van mini-Nunez, maar wat een kracht in dat kleine meisje zeg. En JJ was technisch echt goed.
ik zie maia vs woodley nog niet als een done deal, niemand wil 5 rondes hangen zien
  maandag 15 mei 2017 @ 14:34:28 #282
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170959262
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zie maia vs woodley nog niet als een done deal, niemand wil 5 rondes hangen zien
Alleen Conor en GSP zouden in theorie nog kunnen voordringen. Je hoorde Dana "You got it" zeggen, dus ik zou als Maia net zolang wachten tot ie hem krijgt en niet een ander gevecht meer accepteren (tenzij hij echt het geld nodig heeft...).
pi_170961811
19:00 -- UFC strawweight champion Joanna Jędrzejczyk will look back on her win over Jessica Andrade and discuss what's next for her.

19:25 -- Heavyweight Francis Ngannou will share his thoughts on the UFC 211 heavyweight title fight and talk about his future plans.

19:45 -- UFC welterweight champion Tyron Woodley will talk about Demian Maia's win over Jorge Masvidal at UFC 211 and discuss what's next for him.

20:05 -- Rory MacDonald will preview his Bellator debut on Friday against Paul Daley.

20:25 -- Joanne Calderwood will look ahead to her July fight against Cynthia Calvillo.

20:45 -- Michael Chiesa will discuss the incident with Kevin Lee at Friday's Summer Kickoff press conference and more.

21:05 -- Referee Herb Dean will talk about the controversial ending of the Eddie Alvarez vs. Dustin Poirier fight at UFC 211 and more.

21:25 -- We'll recap the week that was in MMA and discuss other MMA news.

21:55 -- Henry Cejudo will discuss the injury that forced him out of UFC 211 just days before the event.

22:15 -- Cleveland Cavaliers point guard Deron Williams will talk about his love of MMA and his new gym in Dallas, Fortis MMA.

We'll also answer your #themmahour questions on anything and everything going on in the MMA world.

quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 02:03 schreef LacosteUnited het volgende:
Nu weer 2 weken wachten tot het volgende event, 2 events in 5 weken is toch vrij karig moet ik zeggen.
Bellator 179 in Londen met MacDonald!!
  maandag 15 mei 2017 @ 19:27:58 #285
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_170965454
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Het is dat de planning helaas wat anders is verlopen, anders had ik deze week in een hotel tegenover het stadion gezeten. Waarschijnlijk was ik dan wel even gebleven. ;)
nec cito nec tarde
  maandag 15 mei 2017 @ 19:40:05 #286
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170965915
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:34 schreef escalatie het volgende:

[..]

Alleen Conor en GSP zouden in theorie nog kunnen voordringen. Je hoorde Dana "You got it" zeggen, dus ik zou als Maia net zolang wachten tot ie hem krijgt en niet een ander gevecht meer accepteren (tenzij hij echt het geld nodig heeft...).
Hij heeft al lange tijd geen gevecht meer geaccepteerd omdat hij vond dat ie een shot moest krijgen. Dana's woord verandert heel erg vaak. zoals Ronda vs Tate III
  maandag 15 mei 2017 @ 19:41:05 #287
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170965968
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:40 schreef Nober het volgende:
19:00 -- UFC strawweight champion Joanna Jędrzejczyk will look back on her win over Jessica Andrade and discuss what's next for her.

19:25 -- Heavyweight Francis Ngannou will share his thoughts on the UFC 211 heavyweight title fight and talk about his future plans.

19:45 -- UFC welterweight champion Tyron Woodley will talk whine about racism all the time just like all his earlier appearances.

20:05 -- Rory MacDonald will preview his Bellator debut on Friday against Paul Daley.

20:25 -- Joanne Calderwood will look ahead to her July fight against Cynthia Calvillo.

20:45 -- Michael Chiesa will discuss the incident with Kevin Lee at Friday's Summer Kickoff press conference and more.

21:05 -- Referee Herb Dean will talk about the controversial ending of the Eddie Alvarez vs. Dustin Poirier fight at UFC 211 and more.

21:25 -- We'll recap the week that was in MMA and discuss other MMA news.

21:55 -- Henry Cejudo will discuss the injury that forced him out of UFC 211 just days before the event.

22:15 -- Cleveland Cavaliers point guard Deron Williams will talk about his love of MMA and his new gym in Dallas, Fortis MMA.

[..]

maandag 15 mei 2017 @ 19:49:59 #288
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_170966324
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:03 schreef escalatie het volgende:

Maia wint met hangen en (niet) wurgen.
Nice pun :D
  maandag 15 mei 2017 @ 20:45:15 #289
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170968277
MikeBohnMMA twitterde op maandag 15-05-2017 om 19:20:48 Dana White says GSP's comeback will likely be at 170. Demian Maia needs few months off. Woodley surveying options. See where this is going? reageer retweet
  maandag 15 mei 2017 @ 20:51:53 #290
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170968498
pi_170970528
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 06:38 schreef THEFXR het volgende:
aaah, een huwelijksaanzoek *;
Torres en Pennington ook al. :')
  maandag 15 mei 2017 @ 22:58:20 #292
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170976693
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat respect?? je weet ook dat hij protest heeft ingediend bij de commissie en de W wil hebben??
Dat wist ik op dat moment niet nee, wilde geen nieuws lezen tot ik het gezien had. Lijkt me ook terecht toch, was meermaals illegaal wat Alvarez deed? Maar vond het wel netjes dat hij tekeer ging tegen het publiek om voor Eddie op te komen. Je hebt het zakelijke en het sportieve he.
pi_171015537
BREAKING: Aldo nog niet geblesseerd

PPV zonder titelgevecht zou ik de UFC wel gunnen.
  woensdag 17 mei 2017 @ 22:30:17 #296
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_171015939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:17 schreef Nober het volgende:
BREAKING: Aldo nog niet geblesseerd

Nog niet inderdaad :P
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:46:46 #297
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171018234
and bisping is a ducker.
kom op met die interim belt!
http://www.mmamania.com/2(...)eorges-st-pierre-mma
pi_171022106
McGregor heeft zijn contract voor de bokswedstrijd tussen hem en Mayweather getekend. Nu Mayweather nog.

Maar goed, McGregor heeft echt 0 kans. Heb het idee dat ie het allemaal voor z'n portemonnee doet en dat lukt hem aardig.
pi_171022348
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:01 schreef Luppie0110 het volgende:
McGregor heeft zijn contract voor de bokswedstrijd tussen hem en Mayweather getekend. Nu Mayweather nog.

Maar goed, McGregor heeft echt 0 kans. Heb het idee dat ie het allemaal voor z'n portemonnee doet en dat lukt hem aardig.
Dat en omdat het een adrenaline junkie is die liever jager dan prooi is.

Met een beetje pech krijgen we nog een rematch ook, omdat 'ie denkt dat hij het net als tegen Diaz kan omdraaien.
pi_171030649
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat en omdat het een adrenaline junkie is die liever jager dan prooi is.

Met een beetje pech krijgen we nog een rematch ook, omdat 'ie denkt dat hij het net als tegen Diaz kan omdraaien.
Ja natuurlijk willen ze een rematch als de eerste keer 150+ miljoen oplevert. Conor komt niet meer terug.
pi_171030654
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')