Geen rocket sience nee, maar voor Blind wel moeilijk genoeg om te begrijpen kennelijkquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jan Mulder
ik word zo moe van die man.
Wat Koeman verder uitlegt is natuurlijk geen rocket science.
twitter:Rondo twitterde op zondag 23-04-2017 om 20:27:05BREAKING | Volgens @jackvangelder is het voor 99 procent zeker dat Henk ten Cate bondscoach van Oranje wordt. https://t.co/l7lZdt0Paj reageer retweet
Al lang gestopt???quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:51 schreef Caland het volgende:
Als Hansie een beetje zelfrespect had dan was hij allang opgestopt. Maar die man is alle realiteitszin kwijt, dat is al decennialang bekend. Nog niet heel lang geleden huurden bedrijven hem in voor een lezing als ze iemand wilden uitlachen en nu is hij technisch directeur van de KNVB
Blind begrijpt wel meer niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geen rocket sience nee, maar voor Blind wel moeilijk genoeg om te begrijpen kennelijk
We zetten de rel vrolijk voortquote:De KNVB komt binnenkort met een uitleg waarom Henk ten Cate niet de nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal is geworden. Dat laat technisch directeur Hans van Breukelen weten. De KNVB is momenteel in onderhandeling met Dick Advocaat.
"Op het moment dat we een nieuwe bondscoach gaan presenteren gaan we het allemaal uitleggen", zei Van Breukelen bij aankomst bij De Kuip. De technisch directeur van de KNVB is aanwezig bij de bekerfinale AZ-Vitesse.
Van Breukelen wil verder niet ingaan op vragen over het bondscoachschap. Of het verhaal van Ten Cate klopt houdt hij open. De voormalig coach van Ajax liet zelf een week geleden doorschemeren de nieuwe bondscoach te zullen worden, maar haakte vervolgens toch af toen Van Breukelen om meer bedenktijd vroeg.
Door alle verwarring die is ontstaan, werd Van Breukelen de voorbije dagen bestookt met vragen om uitleg. "Ik begrijp dat je dat wil weten, maar ik vertel het als het moment daar geschikt voor is. Dus als we een persconferentie geven", zei Van Breukelen tegen verslaggever Joep Schreuder.
Wanneer de KNVB de nieuwe bondscoach gaat presenteren, is nog niet bekend. Of dat dinsdag is, wil Van Breukelen niet zeggen. "Jullie weten telkens meer dan ik", laat hij weten.
Bron: NOS
Eerder Belgie in 2003 tot 2009 ofzo. België in de jaren 90 was nog (redelijk) Goed. We haalden het WK van 94 en 98 enquote:Op maandag 24 april 2017 05:45 schreef TLC het volgende:
Het Nederlands voetbal is nu net zo'n zooitje als het Belgische voetbal in de jaren 90
Daarom loop het best goed nu er voornamelijk voetballers zitten in het dagelijks bestuur van Ajax?quote:Op zondag 30 april 2017 23:07 schreef MakkieR het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat Hans van Breukelen niet in staat is de kandidaten goed te begeleiden naar het uiteindelijke benoeming tot het bondscoachschap. Ik bedoel dat ik een gebrek voel aan bestuurlijke ervaring als simpele voetballers geplaatst worden op cruciale posities binnen de KNVB.
dat tendens zie je vaker verschijnen zo ook destijds bij het Ajax bestuur, waar niks anders dan ellende uit voortvloeide tussen oud voetballers, trainers die proberen hun bestuurlijke baan zo goed mogelijk uit te voeren. ( ruzie tussen Johan Cruijff, Louis van Gaal, Edgar Davids en ander oud spelers die erbij waren betrokken )
Met saaie en intelligente bestuurdersleden die geen voetballer zijn, was een fiasco als deze tussen Ten Cate en Dick Advocaat nooit gebeurd. Zij weten met hun kennis, hoe je een onderhandelingsproces moet ondergaan. Voetballers daarentegen zijn alleen maar egotrippers, ze willen kosten wat het kost geen imagoschade leiden. Van Breukelen heeft hier ook last van. Anders had hij allang zijn consequenties getrokken.
Dus je zegt wanneer Hans van Breukelen begeleid zou worden, dat hij als oud voetballer/keeper een goede technische directeur is? Ik krijg vooral het gevoel dat deze heren voor de leeuwen worden gegooid, persoonlijk veel te betrokken en veel te snel van de toren razen, dat de deal rond is. Een eigenaardig trekje wat je veel bij voetballers/trainers ziet, jezelf rijk rekenen voordat de gong heeft geklonken. Het zijn dan vaak de zaakwaarnemers, adviseurs en bestuursleden die voetballers/trainers in bescherming moeten nemen voor ze de fout ingaan. Daar zijn voorbeelden in legio van te vinden dat een voetballer voor zijn beurt spreekt. Ik zie ingewikkelde posities als technisch directeur vaak als een valkuil voor voetballers, Natuurlijk als het goed gaat is er geen vuiltje aan de lucht, vraag is hoe deze lieden functioneren onder crisis situaties. Dan komt vaak de ondeskundigheid van voetballers naar boven waaien.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarom loop het best goed nu er voornamelijk voetballers zitten in het dagelijks bestuur van Ajax?
Je moet alleen dat soort mensen goed begeleiden. Van der Sar is/wordt nog heel erg begeleid in zijn functioneren waardoor hij geen rare fouten maakt. Overmars is gewoon goed in wat hij doet aangezien hij ook een zakenman is.
Voor voetbal inhoudelijke functies moet je een oud voetballer hebben, maar wel 1 die begeleid wordt aan de bestuurlijke kant of daar al erg mee bekend is.
Die denkt alleen maar aan geldquote:Op maandag 1 mei 2017 11:23 schreef Komakie het volgende:
Hoe zou Advocaat eigenlijk over deze hele soap denken?
.
Verdient hij bij Fenerbache niet meer???quote:
Ja dat zeg ikquote:Op maandag 1 mei 2017 18:29 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus je zegt wanneer Hans van Breukelen begeleid zou worden, dat hij als oud voetballer/keeper een goede technische directeur is? Ik krijg vooral het gevoel dat deze heren voor de leeuwen worden gegooid, persoonlijk veel te betrokken en veel te snel van de toren razen, dat de deal rond is. Een eigenaardig trekje wat je veel bij voetballers/trainers ziet, jezelf rijk rekenen voordat de gong heeft geklonken. Het zijn dan vaak de zaakwaarnemers, adviseurs en bestuursleden die voetballers/trainers in bescherming moeten nemen voor ze de fout ingaan. Daar zijn voorbeelden in legio van te vinden dat een voetballer voor zijn beurt spreekt. Ik zie ingewikkelde posities als technisch directeur vaak als een valkuil voor voetballers, Natuurlijk als het goed gaat is er geen vuiltje aan de lucht, vraag is hoe deze lieden functioneren onder crisis situaties. Dan komt vaak de ondeskundigheid van voetballers naar boven waaien.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:15 schreef daniela_007 het volgende:
Gaat Preud'homme stoppen bij Club Brugge? Kan KNVB hem niet halen ipv Advocaat?
Tot novemberquote:Op maandag 8 mei 2017 00:13 schreef AFCNiels het volgende:
En het is rond. #INDICKIEWETRUST
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/nederlan(...)at-en-knvb~ac4142a8/
`quote:
Ik kan me voorstellen dat nu niemand wil omdat kwalificatie nogal onwaarschijnlijk is en dat (onterecht) als een smet op je cv zal worden gezien.quote:Op maandag 8 mei 2017 11:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Jep.
Waarschijnlijk omdat ze niets beters kunnen vinden ofzo.
Of als iemand die het ultieme eruit moet halen om het wk te halen en daarna weer iemand die aan een elftal gaat werken.
Alleen wie het dan weer moet gaan worden....
Als je nu al niemand kunt vinden, kun je dat over een jaar volgens mij ook niet.
Dat is wel zo.quote:Op maandag 8 mei 2017 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat nu niemand wil omdat kwalificatie nogal onwaarschijnlijk is en dat (onterecht) als een smet op je cv zal worden gezien.
Dat probleem is volgend jaar weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |