Misschien een beetje de zenuwen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 23 april 2017 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik klonk wel wat vlak, moet ik bekennen.Maar voor de eerste keer enzo..
![]()
Je hoort het over 6 minuten
quote:Op zondag 23 april 2017 21:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een hele zin in 10 sec haal ik nooit.
Nee in 10 seconden een blaadje met teksten doorlezen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een hele zin in 10 sec haal ik nooit.
Daar doe ik al langer over.quote:Op zondag 23 april 2017 21:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee in 10 seconden een blaadje met teksten doorlezen.
Zenuwen, checkquote:Op zondag 23 april 2017 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien een beetje de zenuwen. Ben benieuwd.
Deze heb ik al jaaaaaaaaaaaaren niet gehoord. Marushaquote:
toen ik nog 17 was. Die tijd vliegtquote:
Zelfde hier. Leuk om weer eens te horen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze heb ik al jaaaaaaaaaaaaren niet gehoord. Marushaende rrrrrrrrraaaaaaawwwwwwwwwwwwrrrrrrrr
Jij hebt Muis al, jij bent bezetquote:Op zondag 23 april 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfde hier. Leuk om weer eens te horen.
Succes morgenquote:Op zondag 23 april 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Good-byee....![]()
Bedankt voor het draaien, Knokkels. Iedereen een fijne avond nog.
Thanks, 11! Van hetzelfde.quote:Op zondag 23 april 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Good-byee....![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Maar je hebt dus 150 euro moeten betalen om 6 minuten iets in te spreken en afgewezen te worden?
Dat eerste gedeelte van Mars vond ik erg leuk klinken.quote:Op zondag 23 april 2017 21:59 schreef knokkels het volgende:
Die van Dokter Bob vond ik leuk om te doen. En Mars Planets.. Ik begon te kwijlen bij de gedachte aan een Mars![]()
En die Dorcas reclame was ook leuk om te doen
quote:Op zondag 23 april 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Good-byee....![]()
quote:
Alstuwelbeleeftquote:
Op de terugweg kwam ik nog in een shoot van FHM, heb ze meteen mijn gegevens overhandigdquote:Op zondag 23 april 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
De tweede tekst was wel duidelijk het beste, ja.
Dat klonk professioneel. Lijkt me zeker iets waar je verder mee kan gaan. (maar dan wordt 150 euro per uur wel prijzig)
Doe maar een biertjequote:Op zondag 23 april 2017 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even mijn vaatwassertje van drinken voorzien.
Zal goedkomen, bedankt!quote:Op zondag 23 april 2017 22:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Knokkels![]()
En Elfletterig, veel succes morgen!
Kloptquote:Op zondag 23 april 2017 22:01 schreef knokkels het volgende:
Succes morgen Elf, dan begin je aan je nieuwe avontuur?
quote:Op zondag 23 april 2017 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even mijn vaatwassertje van drinken voorzien.
Bij jou is het niet Jesus is My Hot Rod, maar Muis Is Mijn Vaatwassertje?quote:
quote:
Ik stem voorquote:
Zo iets ja.quote:Op zondag 23 april 2017 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Bij jou is het niet Jesus is My Hot Rod, maar Muis Is Mijn Vaatwassertje?
Natuurlijk welquote:
Controller moet nog aangesloten worden en ik moet een verdieping hoger draaien. Gaat 'm nie worden nie.quote:
nawwwquote:Op zondag 23 april 2017 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Controller moet nog aangesloten worden en ik moet een verdieping hoger draaien. Gaat 'm nie worden nie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |