SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
quote:
Planning, zeer zeldenquote:Op zondag 23 april 2017 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
En de TT.
[..]
Nooit een planning gehad met draaien?
quote:Op zondag 23 april 2017 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Planning, zeer zelden![]()
Gisteren heb ik wel 1 minuut over een playlist gedaan
Ik zorg vaak wel dat ik genoeg muziek heb klaarstaan voor de tijd die ik moet vullen. Maar het gebeurt steeds vaker dat ik tijdens de show afwijk van de geplande lijst. Zelfs vandaag heb ik nog niet alles gedraaid dat ik voor gisteren had klaargezetquote:Op zondag 23 april 2017 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Planning, zeer zelden![]()
Gisteren heb ik wel 1 minuut over een playlist gedaan
Ik had tijd over. Ofzoquote:
Lekker van alles en nog wat, genreoverschrijdend dit dat allesquote:Op zondag 23 april 2017 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Juist die spontane veranderingen in een show maken het vaak nóg leuker om te luisteren.
Krijg net een verse bak van muis. Knok met chronisch koffiegebrek. Dat kan toch niet goed komen tijdens het draaien.quote:Op zondag 23 april 2017 20:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker van alles en nog wat, genreoverschrijdend dit dat alles![]()
Hmmmmmmmm ik heb nog maar 2 kopjes koffie op. Ze waren welliswaar lekker...maarreeeee
quote:Op zondag 23 april 2017 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Staat er nog een microfoon open, of lijkt dat zo?
Hij verzorgt gewoon real-time geluidseffecten tijdens de show.quote:Op zondag 23 april 2017 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is knok, die zet 'm volgens mij niet eens meer dicht.
Ik ben aan het kijken of ik eens een hoorspel kan doenquote:Op zondag 23 april 2017 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Staat er nog een microfoon open, of lijkt dat zo?
Met zo'n grindpad en zo?quote:Op zondag 23 april 2017 20:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken of ik eens een hoorspel kan doen![]()
quote:
Na een tijdje klinkt mijn geluid weer wat doffer, ga ik er met de AGC mee spelen. Is nog wat hit & miss af en toequote:Op zondag 23 april 2017 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook op de koptelefoon klinkt het behoorlijk 'ahum' dof en door de bassen.
Nu was het een koffiemalerquote:
Dat staat de AGC bij mij al jarenquote:
Trademark dingetje enzoquote:Op zondag 23 april 2017 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het stuitert weer lekker alle kanten op
Ik heb wel een AGC preset die redelijk dichtbij mijn voorkeur komt, maar ik krijg hem nét niet goedquote:
Dan zou het ook wel eens kunnen zijn dat jouw voorkeur (diepe/lage bassen) niet geheel overeen komt met de voorkeur van een luisteraar?quote:Op zondag 23 april 2017 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb wel een AGC preset die redelijk dichtbij mijn voorkeur komt, maar ik krijg hem nét niet goed
Die diepe lage bassen wil ik juist iets subtieler hebben, met iets meer hoge tonen.quote:Op zondag 23 april 2017 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zou het ook wel eens kunnen zijn dat jouw voorkeur (diepe/lage bassen) niet geheel overeen komt met de voorkeur van een luisteraar?
Dit is toevallig ook Orbital.quote:Op zondag 23 april 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan de remix die Orbital heeft gemaakt van Bedtime Stories van Madonna.
Dat zag ikquote:Op zondag 23 april 2017 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit is toevallig ook Orbital.
Orbital
Brucequote:
quote:
Waar haalt hij ze vandaan? Maar erg leukquote:
Oh?quote:Op zondag 23 april 2017 20:38 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik speel weer het: Connect the words ding
reds, whitesquote:
Die eerste comment:quote:
Nee, de stoffige archieven van DJ Knokkelsquote:Op zondag 23 april 2017 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
Dusty archives? Sloeg dat op Stoffig Lenteveld?
dammit, nu moet ik er echt eens werk van gaan makenquote:Op zondag 23 april 2017 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik verheug me al op de show vanuit je dusty archives
Aha, daar had je het over.quote:Op zondag 23 april 2017 20:45 schreef knokkels het volgende:
Van die dingen die je anders nooit zou draaien. Ligt helemaal aan welk woord je aan het zoeken bent
Ik nietquote:Op zondag 23 april 2017 20:46 schreef knokkels het volgende:
Wie is er eigenlijk bekend met het fenomeen chaphop?
Haal wel vaker Chinees.quote:Op zondag 23 april 2017 20:46 schreef knokkels het volgende:
Wie is er eigenlijk bekend met het fenomeen chaphop?
een beetje een engelse take, tounge in cheek, niet echt serieus, op hiphop.quote:
quote:
Ook boeiendquote:Op zondag 23 april 2017 20:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, de stoffige archieven van DJ Knokkels
Nachtrust? Wasda?quote:Op zondag 23 april 2017 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook boeiend
* Elfletterig heeft wel wat last van een after dinner dip en korte nachtrust afgelopen nacht
Zal ff een stift voor je pakken, brb.quote:Op zondag 23 april 2017 20:54 schreef knokkels het volgende:
@ TT, is dat niet gebiedende wijs, aldus houdT uw dochters binnen?
Oh ja, Empire state of mind inderdaadquote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was het ehm, eentje uit deze lijst?![]()
28 Thousand Days
A Woman's Worth
Back to Life
Better You, Better Me
Blended Family (What You Do For Love)
Brand New Me
Diary
Doesn't Mean Anything
Empire State Of Mind (Part II) Broken Down
Fallin'
Fire We Make
Girl Can't Be Herself
Girl On Fire
Go Ahead
Hallelujah
Holy War
How Come You Don't Call Me
If I Ain't Got You
In Common
It's On Again
Jane Doe
Lessons Learned
Like You'll Never See Me Again
Limitedless
Listen To Your Heart
Love Is Blind
New Day
No One
Not Even The King
One Thing
Power
Prelude to a Kiss
Put It In A Love Song
Queen of the Field
She Don't Really Care_1 Luv
Speechless
Superwoman
Tears Always Win
Teenage Love Affair
Tell You Something (Nana's Reprise)
That's What's Up
That's When I Knew
The Thing About Love
Try Sleeping With a Broken Heart
Un-thinkable (I'm Ready)
We Are Here
When It's All Over
You Don't Know My Name
Zebras and Airplanes
Uh, doe mij die maarquote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was het ehm, eentje uit deze lijst?![]()
28 Thousand Days
A Woman's Worth
<knip>
You Don't Know My Name
Zebras and Airplanes
quote:Op zondag 23 april 2017 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer mixen met het origineel.
Ja nog een uurtje, dan kannut weerquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 21:00 schreef livelink het volgende:
Als Sting het niet zingt blijkt dit ineens best een leuk nummer te zijn.
Houdt met een T is ouderwets Nederlands. Net zoals ze vroeger zeiden: Helpt het Rode Kruis helpen.quote:Op zondag 23 april 2017 20:54 schreef knokkels het volgende:
@ TT, is dat niet gebiedende wijs, aldus houdT uw dochters binnen?
quote:Op zondag 23 april 2017 21:00 schreef livelink het volgende:
Als Sting het niet zingt blijkt dit ineens best een leuk nummer te zijn.
Ik vind het origineel mooier. En jij, 11?quote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Er is ook nog een andere Englishman In New York
Ja, maar jij bent de moderne onder ons. Wij zijn nog ouderwetsch ingesteld.quote:Op zondag 23 april 2017 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Houdt met een T is ouderwets Nederlands. Net zoals ze vroeger zeiden: Helpt het Rode Kruis helpen.
Tegenwoordig is het gewoon: Word lid, Loop naar de maan, Koop dit product, Houd uw dochters binnen.
Godley & Creamquote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Er is ook nog een andere Englishman In New York
Heb ik ook wel hoorquote:Op zondag 23 april 2017 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht even dat het de Huilende Rappers waren.
Ditquote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent de moderne onder ons. Wij zijn nog ouderwetsch ingesteld.
Leerde ze volgens mij kennen via een show die jij draaide.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit
Deze post is te danken aan de ponskaarten
Een goed nummer is een goed nummer. Ik vind zowel het origineel als de cover prima te pruimen. Ik doelde trouwens op een ander nummer met dezelfde titel, namelijk van Godley & Creme.quote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het origineel mooier. En jij, 11?
Loop naar de maan? Weet je hoelang ik daarmee bezig ben?quote:Op zondag 23 april 2017 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Houdt met een T is ouderwets Nederlands. Net zoals ze vroeger zeiden: Helpt het Rode Kruis helpen.
Tegenwoordig is het gewoon: Word lid, Loop naar de maan, Koop dit product, Houd uw dochters binnen.
Dat laatste had ik door toen ik het muis zag posten.quote:Op zondag 23 april 2017 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een goed nummer is een goed nummer. Ik vind zowel het origineel als de cover prima te pruimen. Ik doelde trouwens op een ander nummer met dezelfde titel, namelijk van Godley & Creme.
Ik was tekstschrijver van beroepquote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent de moderne onder ons. Wij zijn nog ouderwetsch ingesteld.
Kort, want zo gauw je er lucht van krijgt dat ze daar geen koffie hebben, maak je meteen rechtsomkeert.quote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Loop naar de maan? Weet je hoelang ik daarmee bezig ben?
quote:Op zondag 23 april 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kort, want zo gauw je er lucht van krijgt dat ze daar geen koffie hebben, maak je meteen rechtsomkeert.
Denk dat ie naar de maan is.quote:Op zondag 23 april 2017 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik ben de Connect-the-Word-link een beetje kwijt geloof ik. Of is het meer een vrije associatie?
Ah die koffie smaakt daar toch naar nietsquote:Op zondag 23 april 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kort, want zo gauw je er lucht van krijgt dat ze daar geen koffie hebben, maak je meteen rechtsomkeert.
Geluidsloos malen!quote:Op zondag 23 april 2017 21:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah die koffie smaakt daar toch naar niets![]()
Professor, Professionalquote:Op zondag 23 april 2017 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik ben de Connect-the-Word-link een beetje kwijt geloof ik. Of is het meer een vrije associatie?
quote:
Daar zijn oplossingen voorquote:Op zondag 23 april 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
Ik zie nu al dat ik niet uitkom met mijn muziek![]()
What. Else. Is. New
Oh, nu heb je ineens een planning?quote:Op zondag 23 april 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
Ik zie nu al dat ik niet uitkom met mijn muziek![]()
What. Else. Is. New
Da's dan ook weer waarquote:
quote:21:55 - 23:55 DJ L2B - live on air
Ik begin pas te plannen in mijn show.quote:Op zondag 23 april 2017 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, nu heb je ineens een planning?
Dat is te lezen ja.quote:Op zondag 23 april 2017 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik begin pas te plannen in mijn show.
Ahhh for old time's sakequote:
quote:
Nu red ik het nog steeds netquote:
Zit je te infiltreren in de show van Knokkels?quote:Op zondag 23 april 2017 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe maak je Kings Of Leon leuk?
Laat het door Röyksopp remixen
Mijn rider:quote:Op zondag 23 april 2017 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DJ knokkels, voor al uw feesten en partijen.
Ook dat is natuurlijk aan te passenquote:Op zondag 23 april 2017 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu red ik het nog steeds net
* knokkels verwijdert laatste nummer en zet einddeuntje erin
quote:Op zondag 23 april 2017 21:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn rider:
Koffie
Dropballetjes
Koffie
Caramel
Koffie
Chocolade
Koffie
Heb ik helemaal zelluf bedacht.quote:Op zondag 23 april 2017 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit je te infiltreren in de show van Knokkels?
Het gaat tegenwoordig gewoon vanzelf.quote:Op zondag 23 april 2017 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit je te infiltreren in de show van Knokkels?
Men kan nooit genoeg koffie drinken. Tenzij men Melting, DoeDezeMaar of Peaceman isquote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Aan cafeïne en suiker geen gebrek.
quote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat tegenwoordig gewoon vanzelf.
Ik heb ook nog wel Immortal Technique hoorquote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig gewoon vanzelf.Ik heb niks aangevraagd. Knokkels is gewoon aan het borduren. Hiervoor My Immortal, nu The Immortals.
Voordat ik zelf DJ was, heette ik hier The Requestinatorquote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb ik helemaal zelluf bedacht.![]()
En Elf infiltreert noooooooooit in mijn shows hoor.
Iedereen mag dat
Als Vout maar koffie drinkt dan.quote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Men kan nooit genoeg koffie drinken. Tenzij men Melting, DoeDezeMaar of Peaceman is
Ook echt precies tegelijkertijdquote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb ik helemaal zelluf bedacht.![]()
Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig gewoon vanzelf.![]()
Ben al aan mijn 4e naam bezig.quote:Op zondag 23 april 2017 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voordat ik zelf DJ was, heette ik hier The Requestinator![]()
waar je mee omgaat, wordt je mee besmetquote:Op zondag 23 april 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Jullie zitten toch wel verdacht op één lijn anders
Obstinaat mannetjequote:
Knokkels heeft gewoon smaak.quote:Op zondag 23 april 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Jullie zitten toch wel verdacht op één lijn anders
Ik kan goede koffie wel waarderen ja.quote:
Ja, fadeout en wegquote:Op zondag 23 april 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het einde van deze remix... echt absurd
Dat is nu ongeveer hoop ik?quote:Op zondag 23 april 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Wel lékker absurd.quote:Op zondag 23 april 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
studiotijd mag ook wel wat kostenquote:
Deed je daar dan?quote:Op zondag 23 april 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
studiotijd mag ook wel wat kosten![]()
Ik betaalde 150 euro, maar eigenlijk was het 300 euro.
Kortingen, nooit verkeerd
Ik denk dat Röyksopp gewoon hun eigen studio heeft...quote:Op zondag 23 april 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Per minuut/uur/dag/week ?quote:Op zondag 23 april 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan was het bier op.quote:Op zondag 23 april 2017 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Röyksopp gewoon hun eigen studio heeft...
sorryquote:
Een voicecasting als voiceoverquote:
quote:
Per uur, was bij de Keizersgracht/Leidsestraat. Leuk studiootje in een grachtenpandquote:
Ja vinnikookquote:Op zondag 23 april 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar.... ze hoorden jou toch te betalen!
Ze moesten wel weten wat voor vlees ze in de kuip hadden, de studiohuur moet ook betaald worden, de soundengineer die ingehuurd was.quote:
Behalve een afwijzing? Een drietal dingen waar ik op moet oefenen.quote:
1: Meer koffie drinkenquote:Op zondag 23 april 2017 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Behalve een afwijzing? Een drietal dingen waar ik op moet oefenen.
Eens.quote:Op zondag 23 april 2017 21:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Hier had die Fatboy beter af kunnen blijven.
Iets minder klinken alsof je het opleest, iets betere dictie en nog ietsquote:Op zondag 23 april 2017 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1: Meer koffie drinken
2: Meer koffie drinken
3: Meer koffie drinken
Blijven oefenenquote:Op zondag 23 april 2017 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iets minder klinken alsof je het opleest, iets betere dictie en nog iets
quote:Op zondag 23 april 2017 21:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Hier had die Fatboy beter af kunnen blijven.
Ik ben ook wel van plan een tweede keer te gaan. Of een derde keerquote:Op zondag 23 april 2017 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blijven oefenenJe hebt er zeker de stem voor.
Goed dub ritme zoeken en dan rappen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest een papiertje met tekst vasthouden, in 10 seconden het eea doorlezen, het oplezen in de mic, en daarbij anderhalve zin vooruit lezen. Best lastig nogquote:Op zondag 23 april 2017 21:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Goed dub ritme zoeken en dan rappen.
Wat een gelul. Je hebt gewoon een goede radiostem. En wat nou als je toevallig voorleest op de radio? Dáár hebben ze zeker niet van terug!quote:Op zondag 23 april 2017 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een hele zin in 10 sec haal ik nooit.quote:Op zondag 23 april 2017 21:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest een papiertje met tekst vasthouden, in 10 seconden het eea doorlezen, het oplezen in de mic, en daarbij anderhalve zin vooruit lezen. Best lastig nog![]()
Ik klonk wel wat vlak, moet ik bekennen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je hebt gewoon een goede radiostem. En wat nou als je toevallig voorleest op de radio? Dáár hebben ze zeker niet van terug!
Misschien een beetje de zenuwen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 23 april 2017 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik klonk wel wat vlak, moet ik bekennen.Maar voor de eerste keer enzo..
![]()
Je hoort het over 6 minuten
quote:Op zondag 23 april 2017 21:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een hele zin in 10 sec haal ik nooit.
Nee in 10 seconden een blaadje met teksten doorlezen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een hele zin in 10 sec haal ik nooit.
Daar doe ik al langer over.quote:Op zondag 23 april 2017 21:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee in 10 seconden een blaadje met teksten doorlezen.
Zenuwen, checkquote:Op zondag 23 april 2017 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien een beetje de zenuwen. Ben benieuwd.
Deze heb ik al jaaaaaaaaaaaaren niet gehoord. Marushaquote:
toen ik nog 17 was. Die tijd vliegtquote:
Zelfde hier. Leuk om weer eens te horen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze heb ik al jaaaaaaaaaaaaren niet gehoord. Marushaende rrrrrrrrraaaaaaawwwwwwwwwwwwrrrrrrrr
Jij hebt Muis al, jij bent bezetquote:Op zondag 23 april 2017 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfde hier. Leuk om weer eens te horen.
Succes morgenquote:Op zondag 23 april 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Good-byee....![]()
Bedankt voor het draaien, Knokkels. Iedereen een fijne avond nog.
Thanks, 11! Van hetzelfde.quote:Op zondag 23 april 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Good-byee....![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Maar je hebt dus 150 euro moeten betalen om 6 minuten iets in te spreken en afgewezen te worden?
Dat eerste gedeelte van Mars vond ik erg leuk klinken.quote:Op zondag 23 april 2017 21:59 schreef knokkels het volgende:
Die van Dokter Bob vond ik leuk om te doen. En Mars Planets.. Ik begon te kwijlen bij de gedachte aan een Mars![]()
En die Dorcas reclame was ook leuk om te doen
quote:Op zondag 23 april 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Good-byee....![]()
quote:
Alstuwelbeleeftquote:
Op de terugweg kwam ik nog in een shoot van FHM, heb ze meteen mijn gegevens overhandigdquote:Op zondag 23 april 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
De tweede tekst was wel duidelijk het beste, ja.
Dat klonk professioneel. Lijkt me zeker iets waar je verder mee kan gaan. (maar dan wordt 150 euro per uur wel prijzig)
Doe maar een biertjequote:Op zondag 23 april 2017 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even mijn vaatwassertje van drinken voorzien.
Zal goedkomen, bedankt!quote:Op zondag 23 april 2017 22:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Knokkels![]()
En Elfletterig, veel succes morgen!
Kloptquote:Op zondag 23 april 2017 22:01 schreef knokkels het volgende:
Succes morgen Elf, dan begin je aan je nieuwe avontuur?
quote:Op zondag 23 april 2017 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even mijn vaatwassertje van drinken voorzien.
Bij jou is het niet Jesus is My Hot Rod, maar Muis Is Mijn Vaatwassertje?quote:
quote:
Ik stem voorquote:
Zo iets ja.quote:Op zondag 23 april 2017 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Bij jou is het niet Jesus is My Hot Rod, maar Muis Is Mijn Vaatwassertje?
Natuurlijk welquote:
Controller moet nog aangesloten worden en ik moet een verdieping hoger draaien. Gaat 'm nie worden nie.quote:
nawwwquote:Op zondag 23 april 2017 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Controller moet nog aangesloten worden en ik moet een verdieping hoger draaien. Gaat 'm nie worden nie.
Nope, daar ziet het inderdaad naar uit, maar daar hebben wij hopelijk weer mazzel bij.quote:Op zondag 23 april 2017 22:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Koningsdag wordt weer niks buiten.
Dat is de juiste vraagquote:Op zondag 23 april 2017 22:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Waarom is Knokkels al zo snel gestopt eik?
Ja, bizar snel voor knok.quote:Op zondag 23 april 2017 22:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Géén idee.. ijdele hoop dat we Lucky ch00ns zouden krijgenquote:Op zondag 23 april 2017 22:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Die zegt toch alleen maar blub blub blubquote:
Gup heeft dan ook mijn timbre niet in zijn stem. Zo monotoon en digitaalquote:
Nee hoor, je kan er ook verzoekjes indienen.quote:Op zondag 23 april 2017 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zegt toch alleen maar blub blub blub
quote:Op zondag 23 april 2017 22:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gup heeft dan ook mijn timbre niet in zijn stem. Zo monotoon en digitaal
Die lijst is zo lang.quote:Op zondag 23 april 2017 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan er ook verzoekjes indienen.
Nee, dat schiet bij jouw stijl ook niet echt op. Je zou op zijn hoogt kunnen melden dat je er eentje aan het draaien bent.quote:Op zondag 23 april 2017 22:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik draai sets, ben geen radio DJ, zou niet weten wat er tussendoor te lullen.
Want dat is niet duidelijk op dat momentquote:Op zondag 23 april 2017 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat schiet bij jouw stijl ook niet echt op. Je zou op zijn hoogt kunnen melden dat je er eentje aan het draaien bent.
Meer zo een ding wat je aan kan steken.quote:Op zondag 23 april 2017 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Want dat is niet duidelijk op dat moment
Daar zijn die tags toch voor?quote:Op zondag 23 april 2017 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Want dat is niet duidelijk op dat moment
Ja tochquote:
quote:
Tunedquote:Op zondag 23 april 2017 22:56 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, daar heeft Piet mij voor![]()
Tevens goedenavond luitjes
Aha! Helleuh.quote:Op zondag 23 april 2017 22:56 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Fawlty Towers.quote:Op zondag 23 april 2017 22:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig.
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op zondag 23 april 2017 22:56 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die draait 11 toch al.quote:Op zondag 23 april 2017 22:59 schreef Tuned22 het volgende:
Maar wááááááár zijn de PSB gebleven in de lijst
Ja maar niet jouw privedeuntjes, ingeleid door jouw zwoele stemquote:
Graag gedaanquote:
Het is mijn moeder haar favoriete muziek.quote:Op zondag 23 april 2017 23:00 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Huilen is voor jou te laat gaf een vage error![]()
Vandaar maar een andere (ze zijn allemaal niet om aan te horen dus wat maakt het uit he)
Whuuuuut..??quote:Op zondag 23 april 2017 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar niet jouw privedeuntjes, ingeleid door jouw zwoele stem
quote:
Kan alsnog!quote:Op zondag 23 april 2017 23:05 schreef knokkels het volgende:
[..]! Realisatie: Ik heb vandaag helemaal geen VNV Nation gedraaid
quote:Op zondag 23 april 2017 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk dan, die exploderende koppies!
quote:
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:
Forum Opties | |