gquote:Op zondag 23 april 2017 17:57 schreef Ferdii het volgende:
Aflasten en 3-0 regelementeerde overwinning g Ajax![]()
Koert ben jij het?quote:Op zondag 23 april 2017 17:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ajacieden zien het kampioenschap in rook opgaan
quote:Op zondag 23 april 2017 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rokbommetje, Rokbommetje, hij zei rrrrokbommetje.
quote:Op zondag 23 april 2017 17:56 schreef Zorro het volgende:
Donkere wolken boven de kampioensaspiraties van ajax.
Hihahoquote:Op zondag 23 april 2017 17:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ajacieden zien het kampioenschap in rook opgaan
Maarja, nu al je laatste wissel gebruiken terwijl je die aan het eind nog hard nodig kan hebben.quote:
heb wel een foto vanaf de Zolder maar valt meequote:Op zondag 23 april 2017 17:57 schreef Rabieluh het volgende:
Zijn er al gifs? Klinkt goed op de radio.
Cremeren moet weer leuk worden.quote:Op zondag 23 april 2017 17:59 schreef Zorro het volgende:
Maar we hebben dus geen nieuwe paus begrijp ik.
Hallo Diederik Smit.quote:Op zondag 23 april 2017 17:59 schreef Zorro het volgende:
Maar we hebben dus geen nieuwe paus begrijp ik.
Gegoogled. Spijt van.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou deze wedstrijd willen omschrijven als super, echt gewoon helemaal super.
Kut
(Lol)
Ben je doof?quote:Op zondag 23 april 2017 18:01 schreef Bronson_ het volgende:
De lampjes staan voor maar je hoort ze niet 🤔
Wie hoor je dan?quote:Op zondag 23 april 2017 18:01 schreef Bronson_ het volgende:
jaquote:Op zondag 23 april 2017 18:01 schreef Coco. het volgende:
Zijn dit nu de nummers 2 en 3 van de Eredivisie?
Ach mensen zijn een beetje verwend omdat Ajax de laatste wedstrijden leuk voetbalt, voor die wedstrijden was het ook al heel vaak kut.quote:Op zondag 23 april 2017 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou deze wedstrijd willen omschrijven als super, echt gewoon helemaal super.
Kut
(Lol)
De koploper steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:Op zondag 23 april 2017 18:01 schreef Coco. het volgende:
Zijn dit nu de nummers 2 en 3 van de Eredivisie?
Lampen hoor je alleen als ze knappen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:01 schreef Bronson_ het volgende:
Dan kan PSV nog wel leuk spelen tegen een moe Ajax maar die kloten ook maar wat aan.quote:Op zondag 23 april 2017 18:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach mensen zijn een beetje verwend omdat Ajax de laatste wedstrijden leuk voetbalt, voor die wedstrijden was het ook al heel vaak kut.
Geen gif, wel ditquote:Op zondag 23 april 2017 17:57 schreef Rabieluh het volgende:
Zijn er al gifs? Klinkt goed op de radio.
Die vinden sowieso niks leukquote:
Deze vond ik leukquote:Op zondag 23 april 2017 18:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
De koploper steekt er met kop en schouders bovenuit.
volgens mij stonden ze afgelopen donderdag gewoon 3-0 achter hoor..tis maar wat jij leuk noemt.quote:Op zondag 23 april 2017 18:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach mensen zijn een beetje verwend omdat Ajax de laatste wedstrijden leuk voetbalt, voor die wedstrijden was het ook al heel vaak kut.
TRquote:Op zondag 23 april 2017 18:05 schreef PSVCL het volgende:
Gas erop man
Ze vragen weer om een 1-1 door achteruit te lopen....
wordtquote:Op zondag 23 april 2017 18:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Tijd dat de 2-0 valt, ik weet niet wie of hoe, maar word wel tijd.
Vier.quote:
Wegloper.quote:Op zondag 23 april 2017 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zet deze drama uit. Ga wel Zelda doen. Veel plezier met deze bagger nog jongens.
Dat is een leuk spel voor kinderen, veel plezierquote:Op zondag 23 april 2017 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zet deze drama uit. Ga wel Zelda doen. Veel plezier met deze bagger nog jongens.
Zeldaquote:Op zondag 23 april 2017 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wanneer is GL wel blij dan?quote:Op zondag 23 april 2017 18:11 schreef WethouderHekking het volgende:
Groenlinks Eindhoven is niet blij met al die luchtvervuiling.
Wat ben jij een dom varken.quote:Op zondag 23 april 2017 18:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is een leuk spel voor kinderen, veel plezier
Weddenschap verloren?quote:Op zondag 23 april 2017 18:13 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb nog redelijk lang een UI van Siem de Jong gehad
En Siem die van Ajax, nu die van PSV, er is dus ook nog hoop voor jou.quote:Op zondag 23 april 2017 18:13 schreef Kopsterk het volgende:
Hier volg ik even helemaal niets vanquote:Op zondag 23 april 2017 18:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
En Siem die van Ajax, nu die van PSV, er is dus ook nog hoop voor jou.
Dit vindt echt he-le-maal niemand interessant.quote:Op zondag 23 april 2017 18:13 schreef Kopsterk het volgende:
Hij krijgt er anders toch behoorlijk wat aandacht meequote:Op zondag 23 april 2017 18:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit vindt echt he-le-maal niemand interessant.
Idd, heerlijk ditquote:Op zondag 23 april 2017 18:15 schreef Buitendam het volgende:
Leo doet niet eens meer zijn best om zijn frustratie te verbergen.
Dat ze die gast er niet uittrappen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:15 schreef Buitendam het volgende:
Begin tweede helft noemde hij de wissel van PSV ook niet, terwijl hij die van ajax helemaal wetenschappelijk ging onderbouwenquote:Op zondag 23 april 2017 18:15 schreef Buitendam het volgende:
Dat die gast een wedstrijd van Ajax mag doen van Foxquote:Op zondag 23 april 2017 18:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Begin tweede helft noemde hij de wissel van PSV ook niet, terwijl hij die van ajax helemaal wetenschappelijk ging onderbouwen
Bijna alle presentatoren van Fox zijn voor ajaxquote:Op zondag 23 april 2017 18:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat die gast een wedstrijd van Ajax mag doen van Fox
quote:Op zondag 23 april 2017 18:19 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe oud is die voorhoede van ajax???12??
De meeste mods op VBL ook.quote:Op zondag 23 april 2017 18:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bijna alle presentatoren van Fox zijn voor ajax
Ohja, die goal zou ik nog even bekijkenquote:Op zondag 23 april 2017 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De mooiste wedstrijd van dit weekend speelde zich vanmiddag om 14.30 af op Spangen.
Nog gefeliciteerd met de handhavingquote:Op zondag 23 april 2017 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De mooiste wedstrijd van dit weekend speelde zich vanmiddag om 14.30 af op Spangen.
Zou best kunnen, heb hem niet gezienquote:Op zondag 23 april 2017 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is in ieder geval de goal van de week.quote:Op zondag 23 april 2017 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohja, die goal zou ik nog even bekijken
Zoiets vernam ik jaquote:Op zondag 23 april 2017 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval de goal van de week.
El Khayati is de naam
ha dje daar serieus over nagedachtquote:Op zondag 23 april 2017 18:19 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit Ajax de EL gaat winnen.
Ajax wordt gevaarlijker, zeg jij. Mwoah.quote:Op zondag 23 april 2017 18:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beter dan ontzettend slecht is nog steeds beter, of doelde je op Neres?
Waarom word jij geen mod, met je frontpage ervaring moet dat goed komen.quote:
Oh god ben jij er ook weer met je gigantische eihoofdquote:Op zondag 23 april 2017 18:21 schreef RvLaak het volgende:
Commentator maar wensen en hopen dat een PSV'er geel heeft gekregen
Ik zoek hem wel even op op foxiequote:Op zondag 23 april 2017 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot de samenvatting van de NOS straks.
quote:ze spelen nog tegen 2 ouwe ploegjes van me
0 doelpunten uit 34 vrije trappenquote:
DIE KLOTE COMMENTATOR GEILT OP AJAX ZE ZIJN ALTIJD VOOR AJAXquote:Op zondag 23 april 2017 18:21 schreef RvLaak het volgende:
Commentator maar wensen en hopen dat een PSV'er geel heeft gekregen
Ik ben niet transfervrij en vbl kan mijn salaris niet betalen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom word jij geen mod, met je frontpage ervaring moet dat goed komen.
doe is rustig aanquote:Op zondag 23 april 2017 18:23 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
DIE KLOTE COMMENTATOR GEILT OP AJAX ZE ZIJN ALTIJD VOOR AJAX
Groetjes alle Feyenoorders.
Oh? Ik mocht gewoon het salaris invullenquote:Op zondag 23 april 2017 18:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben niet transfervrij en vbl kan mijn salaris niet betalen.
bijnaquote:
Die gaat voor meer dan 12 weg straksquote:Op zondag 23 april 2017 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Davidje Neres is geen 12 miljoen waard
Mazzelen langs Lyon,quote:Op zondag 23 april 2017 18:19 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit Ajax de EL gaat winnen.
Huh?quote:
12 eieren ?quote:Op zondag 23 april 2017 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat voor meer dan 12 weg straks
Bijna 17 jaar.quote:
Ja, maar jij bent ook de Messi onder de mods.quote:Op zondag 23 april 2017 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh? Ik mocht gewoon het salaris invullen
Ziyech ook niet.quote:Op zondag 23 april 2017 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Davidje Neres is geen 12 miljoen waard
Ze zitten nog wel in de EL he.quote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We mogen het bijna zingen vriend. Bijna
HELEMAAL NIETS IN....quote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na de eerste wedstrijd tegen Lyon mogen we het meest leuke lied weer inzetten in het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En terechtquote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord gaat het kampioenschap vieren alsof ze de CL hebben gewonnen.
Gelukkig hebben ze in Rotterdam ervaring met het heropbouwen van een stad.quote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef Coco. het volgende:
Lyon kunnen ze denk ik nog net hebben.quote:Op zondag 23 april 2017 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, de competitie kunnen ze nu laten schieten.
Gebaseerd op één leuke pot tegen Schalke.quote:Op zondag 23 april 2017 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze voorspelling komt heel dicht bijquote:Op zondag 23 april 2017 16:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Op een of andere manier denk ik dat PSV met 1-0 wint
Nee hoor, gebaseerd op de EL die altijd KNOTSGEK is.quote:Op zondag 23 april 2017 18:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Gebaseerd op één leuke pot tegen Schalke.
Ja maar dat is logisch aangezien de afgelopen 23 jaar Ajax net zo vaak de CL heeft gewonnen als Feyenoord het kampioenschapquote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef Coco. het volgende:
Leuker nog; Jan Jood is daar voor de interviewsquote:Op zondag 23 april 2017 18:29 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik kijk uit naar het eindsignaal, dat ze allemaal verslagen op het veld liggen
Dan hopelijk wel Siem die hem maaktquote:Op zondag 23 april 2017 18:29 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop op de 2-0, gewoon om de reactie van Driessen.
hehequote:Op zondag 23 april 2017 18:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze in Rotterdam ervaring met het heropbouwen van een stad.
Mooi hoorquote:Op zondag 23 april 2017 18:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuker nog; Jan Jood is daar voor de interviews
El Khayatiquote:Op zondag 23 april 2017 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn er vandaag spelers die een voldaan ende verdienen?
Baas.quote:Op zondag 23 april 2017 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!!!!!!
ik geloof er niet meer in dat ajax nog 2x scoort...
ik wil de eerste zijn
ik ga alvast naar de coolsingel en neem een duik in het hofplein
ik wil gewoon de eerste zijn
snappen jullie dat?????
NEE.....schijt aan
[ afbeelding ]
Voor die thuiswedstrijd tegen Lyon hebben ze toch geen competitiewedstrijd meer. Er tussenin alleen thuis tegen Go Ahead die ze sowieso wel zouden winnen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, rood voor Kluivert, natrappenquote:Op zondag 23 april 2017 18:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Teringblom dat is gewoon rood voor Locadia
Eerder rood voor Kluivertquote:Op zondag 23 april 2017 18:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Teringblom dat is gewoon rood voor Locadia
Het gaat om de punten.quote:Op zondag 23 april 2017 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een verschrikkelijke tweede helft verder.
Cliché dit.quote:
Allebei verdienen roodquote:
IEDEREEN ONVOLDOENDE!quote:
quote:
Achja, tegen Heracles thuis trapte hij hem vanaf een vergelijkbare positie op de latquote:
Waarvoor Locadia? In de herhaling duidelijk te zien dat Locadia zijn handen thuis houd en Kluivert niet aanraakt waar Kluivert wel zijn handen om Locadia heen heeft na het natrappen. Kluivert rood.quote:Op zondag 23 april 2017 18:32 schreef Keyos het volgende:
Dat is gewoon rood voor Kluivert en Locadia.
Rood wit is onze gloriequote:
Hier gaat de KNJB niks aan doen. Ook de media zal dit niet 100 keer uitlichten zoals ze bij Feyenoord wel altijd doen. Bah.quote:Op zondag 23 april 2017 18:33 schreef RvLaak het volgende:
Het natrappen van Kluivert... Volgens mij is dat niet beoordeeld door Blom... Mooi moment voor de KNVB om te laten zien welke straf daar bij hoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik begrijp eigenlijk niet waarom, na de overwinning van Feyenoord op Vitesse was het kampioenschap toch al niet meer haalbaar. Alsof Feyenoord punten ging verspelen tegen Excelsior en Heraclesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |