SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nee, maar ik val meteen voor die tekstquote:
Doet me een beetje denken aan die foute dance-act uit de 90s: E-rotic. Met liedje als Max, Don't Have Sex With Your Ex.quote:Op zondag 23 april 2017 15:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar ik val meteen voor die tekst
Laters!quote:Op zondag 23 april 2017 15:42 schreef peaceman het volgende:
Hey Dev, bedankt voor de tunes, moet nou ff wat anders gaan doen. Tot de volgende keer!
Okay!quote:Op zondag 23 april 2017 15:44 schreef livelink het volgende:
Ik moet ook de deur uit. Dank je wel DevFreak. Ik hoor je vanavond misschien nog!
Verlengd tot 16:40 uurquote:Op zondag 23 april 2017 16:04 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ja doe maar een half uurtje langer, ik wil zo nog even weg
Je hoort de laatste klanken van DevFreakquote:Op zondag 23 april 2017 16:33 schreef knokkels het volgende:
Oeh! Mis ik gewoon epische muziek?
*ch00ns in*
Ik zag hetquote:Op zondag 23 april 2017 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hoort de laatste klanken van DevFreak(nog 7 minuten)
quote:Programma van vandaag
15:00 - 16:40 DJ DevFreak - Afternoon Blues
18:30 - 19:00 DJ DevFreak - Blues in the evening
Wordt een kort showtje van een half uur. Maar alles beter dan niksquote:Op zondag 23 april 2017 16:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Maar gelukkig vanavond weer
Naja misschien dat ik m alsnog extend naar half 8 ...quote:Op zondag 23 april 2017 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt een kort showtje van een half uur. Maar alles beter dan niks
Bluesgodquote:Op zondag 23 april 2017 16:36 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Naja misschien dat ik m alsnog extend naar half 8 ...ik zie wel joh
Jij kunt ook wel goed opvullen toch? Maar het is mij om het even hoorquote:Op zondag 23 april 2017 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Had u nog gedraaid willen hebben, heer Knokkels? Of zal ik het gat tot 18:30 uur opvullen?
[..]
Je aangewaaide Radio49 familie, of die fysieke familie?quote:Op zondag 23 april 2017 16:37 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Haha
Ik vraag me af of de rest van het gezin het daar zo mee eens is![]()
Oké, dan ga ik dat doenquote:Op zondag 23 april 2017 16:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij kunt ook wel goed opvullen toch? Maar het is mij om het even hoor
Mijn bloedverwantenquote:Op zondag 23 april 2017 16:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je aangewaaide Radio49 familie, of die fysieke familie?
Erg okeequote:
quote:Programma van vandaag
16:45 - 18:30 DJ11 - Tussen DevFreak en DevFreak
18:30 - 19:00 DJ DevFreak - Blues in the evening
quote:
Is gebeurdquote:Op zondag 23 april 2017 16:41 schreef DevFreak het volgende:
Ghehe, je moet die titel veranderen naar:
DJ DevFreak - The God of Blues
Perfecte articulatie. Niks meer van over in Nederland...quote:Op zondag 23 april 2017 16:43 schreef knokkels het volgende:
Willeke Alberti![]()
Wel een immens heldere stem.
Omdat je die niet hebt gemaakt of niet aan iemand hebt gevraagd om ze te maken?quote:Op zondag 23 april 2017 16:47 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Wacht waarom heb ik nog geen eigen jingles
Oké, succesquote:Op zondag 23 april 2017 16:48 schreef DevFreak het volgende:
ik ga heel even uittjunen
moet even wat muziek opnemen hier
Omdat ik nog geen aanvraag gehad hebquote:Op zondag 23 april 2017 16:47 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Wacht waarom heb ik nog geen eigen jingles
Cool, als je dat zou willen maken voor me zou dat tof zijn!quote:Op zondag 23 april 2017 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen aanvraag gehad heb
Je mist wel Hozier nu...quote:Op zondag 23 april 2017 16:53 schreef DevFreak het volgende:
ik ben hier alvast blues aan het opnemen voor vanavond
Ik moet natuurlijk wel een toplijstje hebben voor vanavondquote:
Moet je zeker doenquote:Op zondag 23 april 2017 17:01 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel een toplijstje hebben voor vanavond
Ik ga alleen wel wat reclame maken in MUZ hoor
Nu dat andere nummer van Euzen? The Great Escape?quote:Op zondag 23 april 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geen volledig gevulde show. Suggesties / verzoekjes zijn dus welkom
Hierna een stem die jij wel leuk vindtquote:Op zondag 23 april 2017 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu dat andere nummer van Euzen? The Great Escape?
De clip daarvan is in de stijl van die film uit 1902; Trip to the moon.Of van Metropolis uit 1927.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 april 2017 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna een stem die jij wel leuk vindt
quote:Op zondag 23 april 2017 17:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ietsvan Bjork misschien?Die"o" lukt me ff niet
Metropolisquote:Op zondag 23 april 2017 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu dat andere nummer van Euzen? The Great Escape?
De clip daarvan is in de stijl van die film uit 1902; Trip to the moon.Of van Metropolis uit 1927.
[ afbeelding ]
"oquote:Op zondag 23 april 2017 17:06 schreef Rafeiro het volgende:
Sowieso 2quote:Op zondag 23 april 2017 17:07 schreef DevFreak het volgende:
is er ooit een echte Radio49 meet geweest eigenlijk?
Oké, goed ideequote:Op zondag 23 april 2017 17:06 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2017 17:07 schreef Rafeiro het volgende:
En Theo Thee, watlasik, ben je mensensmokkelaar geworden?
Die is met puntjes, moet toch met streep erdoorquote:Op zondag 23 april 2017 17:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
"o
Alleen dan eerst de " intypen en dan ipv een spatie meteen de o
Meerdere van de radio an sich, maar vooral voordat het deze naam kreeg.quote:Op zondag 23 april 2017 17:07 schreef DevFreak het volgende:
is er ooit een echte Radio49 meet geweest eigenlijk?
Begin juni!quote:Op zondag 23 april 2017 17:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tof dat ze er is, blijft ze nog even?
CTRL+Alt+Lquote:Op zondag 23 april 2017 17:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die is met puntjes, moet toch met streep erdoor
quote:Op zondag 23 april 2017 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Meerdere van de radio an sich, maar vooral voordat het deze naam kreeg.
Verder soms wat bbq's en dergelijke.
quote:
Ik heb net een nummer gedraaid met haar stemquote:Op zondag 23 april 2017 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker he!
Ow en iets van Fever Ray misschien?
If I had a heart
Coconut
Concrete walls
Kies moar!
Hehehe sure!quote:Op zondag 23 april 2017 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb net een nummer gedraaid met haar stemIk zal straks even kijken
Innrásquote:Op zondag 23 april 2017 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks.... Wat voor soort muziek is het? En heb je een titel?
Ja, iemand liet de naam Susanne Sundfør vallen. En aangezien ik Röyksopp al had gedraaid, bleven alleen nog haar solonummers overquote:
Heeft te maken met UTF-8 codering.quote:Op zondag 23 april 2017 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar de mp3-tags worden altijd een soepzooitje.
de Fogel is strong in this onequote:Op zondag 23 april 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, iemand liet de naam Susanne Sundfør vallen. En aangezien ik Röyksopp al had gedraaid, bleven alleen nog haar solonummers over
Ik moest even denken wanneer ik hem ook weer had gehoord, en inderdaad.. Rond die tijdquote:
Luckyquote:
Eej knok! Had een partijtje ruzie met VLC zoals gewoonlijk, maar het werkt weer.quote:
Mooiquote:Op zondag 23 april 2017 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg 11, dat nummer kende ik niet, maar is meteen favoriet. Null - Dhash dus.
Dat zou bijzonder fijn zijn.quote:Op zondag 23 april 2017 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MooiIk zal m'n gedachten er eens over laten gaan of ik nog meer van dat soort muziek heb / weet.
Vandaar ook Foobar natuurlijkquote:Op zondag 23 april 2017 17:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej knok! Had een partijtje ruzie met VLC zoals gewoonlijk, maar het werkt weer.
Nàh, dat is zo'n wazig ding. Alleen de naam al. En als alles meteen werkt is er niets te klagen.quote:
Alles werkt ook meteen met Foobarquote:Op zondag 23 april 2017 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, dat is zo'n wazig ding. Alleen de naam al. En als alles meteen werkt is er niets te klagen.
support: 0quote:
Eej Raf!quote:Op zondag 23 april 2017 17:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb Exaile nu als speler, niet zo tof als Winamp, maar die is er niet voor linux
apt-get XMMSquote:Op zondag 23 april 2017 17:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb Exaile nu als speler, niet zo tof als Winamp, maar die is er niet voor linux
XMMSquote:
Linuxquote:
oww... welke distro heb u?quote:Op zondag 23 april 2017 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Package 'xmms' has no installation candidate
Dan zal ik het wel weer zeggen.quote:Op zondag 23 april 2017 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de nieuwe single van Hurts. Ze nemen steeds meer afstand van hun oorspronkelijke sound. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, maar ik wil de track toch even laten horen.
Mint is volgens mij van de core van Ubuntu?quote:
Kniesoor: checkquote:Op zondag 23 april 2017 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Intro van dat nummer ging even mis. Moest het nummer opnieuw starten. Kniesoor die erop let
Yup.quote:Op zondag 23 april 2017 17:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mint is volgens mij van de core van Ubuntu?
quote:Op zondag 23 april 2017 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Intro van dat nummer ging even mis. Moest het nummer opnieuw starten. Kniesoor die erop let
In een donker verleden had ik hem oookquote:Op zondag 23 april 2017 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat op de cd-single(Ik heb er trouwens twee)
Dit had je dus niet moeten zeggen....quote:Op zondag 23 april 2017 17:59 schreef knokkels het volgende:
Begin heeft wel iets weg van star wars march
Hmm, nee, maar wél lekker.quote:Op zondag 23 april 2017 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Poging om iets te draaien dat nog een beetje bij Dash van Null in de buurt komt
Het werkt nog steeds hequote:Op zondag 23 april 2017 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit had je dus niet moeten zeggen....Want nu moet ik een bepaald nummer weer horen....
Doet u goed.quote:Op zondag 23 april 2017 18:02 schreef DevFreak het volgende:
MUZ / The God of Blues - Vanaf 18:30 op Radio 49!
Even luisteraars lokken
Over de volgende plaat zeg ik gewoon dat het jouw schuld is dat ik 'm weer draai.quote:Op zondag 23 april 2017 18:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het werkt nog steeds he
subliminale boodschappen ditdatalles
Deze vind ik ook leuk.quote:Op zondag 23 april 2017 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lastig om zo snel iets te vindenHeb zo nog een paar tracks die je mogelijk wel leuk vindt.
Alleen werken de links op de website van R49 (nog steeds) niet...quote:Op zondag 23 april 2017 18:02 schreef DevFreak het volgende:
MUZ / The God of Blues - Vanaf 18:30 op Radio 49!
Even luisteraars lokken
Hier wel.quote:Op zondag 23 april 2017 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen werken de links op de website van R49 niet...
quote:Op zondag 23 april 2017 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen werken de links op de website van R49 (nog steeds) niet...
L2B, weet jouw tijgertje daar nog een truc voor misschien?
hier ook alle 5 hoorquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over de volgende plaat zeg ik gewoon dat het jouw schuld is dat ik 'm weer draai.
Moest normaal gesproken de luisterlink plakken in VLC, aanklikken en 'openen met' werkte bij mij nooit. Nu werkt die methode niet meer en moet ik het juist aanklikken. Geen idee hoe het kwam/komt of hoe je het op moet lossen met andere players.quote:
oh dan moet je hem ingedrukt houden, opslaan als en vervolgens openen met een speler (of vanuit)quote:
Ik heb het over listen via de browser, de meest simpele manier.quote:Op zondag 23 april 2017 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moest normaal gesproken de luisterlink plakken in VLC, aanklikken en 'openen met' werkte bij mij nooit. Nu werkt die methode niet meer en moet ik het juist aanklikken. Geen idee hoe het kwam/komt of hoe je het op moet lossen met andere players.
Ik ook.quote:Op zondag 23 april 2017 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het over listen via de browser, de meest simpele manier.
http://www.radio49.nl/listen.pls dus...
Op een iPad.quote:Op zondag 23 april 2017 18:08 schreef DevFreak het volgende:
[..]
oh dan moet je hem ingedrukt houden, opslaan als en vervolgens openen met een speler (of vanuit)
Probeer deze eens?quote:
Er wordt gewoon niks geladen in de browser, die blijft niks doen...quote:Op zondag 23 april 2017 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg je een melding dat ie de invoer niet kon openen?
Eigenschappen van *.pls, openen met ..quote:Op zondag 23 april 2017 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moest normaal gesproken de luisterlink plakken in VLC, aanklikken en 'openen met' werkte bij mij nooit. Nu werkt die methode niet meer en moet ik het juist aanklikken. Geen idee hoe het kwam/komt of hoe je het op moet lossen met andere players.
Wellicht omdat de Flash ondersteuning steeds minder is. Weet niet.quote:Op zondag 23 april 2017 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt gewoon niks geladen in de browser, die blijft niks doen...
quote:Op zondag 23 april 2017 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een Jam & Spoon-connectie voor L2B
Ik gok op de DDoS beveiliger.quote:Op zondag 23 april 2017 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wellicht omdat de Flash ondersteuning steeds minder is. Weet niet.
quote:
Die zit op de website en niet op de stream, toch?quote:Op zondag 23 april 2017 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op de DDoS beveiliger.
Daarvoor werkte het wel...
Moet je ook gewoon overstappen op Android.quote:
Ze hebben het tempo er behoorlijk in zitten.quote:Op zondag 23 april 2017 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]De single-versie van Yesterday, When I Was Mad van de Pet Shop Boys (die je nu hoort) is hevig geïnspireerd op de Jam & Spoon remix van dat nummer. Diverse elementen zitten erin verwerkt.
Misschien juist daarom? Dat die DDOS beveiliger als grensbewaking werkt en dan gaat iedereen inloggen bij het starten van een show, dat ie dat ziet als een DDOSquote:Op zondag 23 april 2017 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zit op de website en niet op de stream, toch?
Bij MadMaster is dat niet alleen yesterday. Ook de andere dagen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]De single-versie van Yesterday, When I Was Mad van de Pet Shop Boys (die je nu hoort) is hevig geïnspireerd op de Jam & Spoon remix van dat nummer. Diverse elementen zitten erin verwerkt.
Klopt. Is denk ik ook wel de snelste PSB-single ooit.quote:Op zondag 23 april 2017 18:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben het tempo er behoorlijk in zitten.
Yesterday, When I Was MadMasterquote:Op zondag 23 april 2017 18:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij MadMaster is dat niet alleen yesterday. Ook de andere dagen.
Je moet eerst door de beveiliger heen voordat je kan luisteren ja, dat vergat ik even.quote:Op zondag 23 april 2017 18:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien juist daarom? Dat die DDOS beveiliger als grensbewaking werkt en dan gaat iedereen inloggen bij het starten van een show, dat ie dat ziet als een DDOS
Bedenk me dat ook nog maar een minuutje geleden hoor. Klinkt wel plausibel op zich.quote:Op zondag 23 april 2017 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je moet eerst door de beveiliger heen voordat je kan luisteren ja, dat vergat ik even.Wazig allemaal.
Wel eens eerder gedraaid jaquote:Op zondag 23 april 2017 18:18 schreef knokkels het volgende:
Fryars![]()
Heb je die vaker gedraaid, of ben jij in mijn verleden gestapt, onbewust?
Ik heb geen idee hoe het precies zit, maar de stream opent niet sindsdien, dacht ik...quote:Op zondag 23 april 2017 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zit op de website en niet op de stream, toch?
Dank weer, heer 11!quote:Op zondag 23 april 2017 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
De show zit er bijna weer op. Bedankt voor het luisteren. Veel plezier zo met DevFreak
Ik moet niks, ik gebruik zelf Xiia.quote:Op zondag 23 april 2017 18:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon overstappen op Android.![]()
Of een iTunes alternative zoeken.
Ah checkquote:Op zondag 23 april 2017 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet niks, ik gebruik zelf Xiia.
Maar het gaat om de promo van DevFreak, waarin staat dat je via de website kan luisteren..
even checkenquote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef DevFreak het volgende:
Heeft iemand eigenlijk die oude radio 49 jingles nog?
ik had een paar jaar geleden een paar jingles gehad die gemaakt waren voor hierquote:
Die van Knetter?quote:Op zondag 23 april 2017 18:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik had een paar jaar geleden een paar jingles gehad die gemaakt waren voor hier
maar die worden niet meer gebruikt blijkbaar
Ik ben er nog hoorquote:Op zondag 23 april 2017 18:31 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook net klaar met alles en weer ingetuned voor een half uurtje blues.
Wel jammer dat ik jou heb moeten missen, Elfletterig.
mwoeha hahah hahahahahahahahaquote:Op zondag 23 april 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
Dat lachje aan het einde, met die delay erachter... waar ken ik dat ook alweer van?
Symph moet ze nog wel hebben.quote:Op zondag 23 april 2017 18:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik had een paar jaar geleden een paar jingles gehad die gemaakt waren voor hier
maar die worden niet meer gebruikt blijkbaar
geen idee, zou ik hem nog een keer moeten horenquote:Op zondag 23 april 2017 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt uit een of ander nummer...
Gebeurt mij nou nooitquote:Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef DevFreak het volgende:
konden jullie dat horen?![]()
ging niet helemaal goed
Viel mij niet opquote:Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef DevFreak het volgende:
konden jullie dat horen?![]()
ging niet helemaal goed
mij ook niet overigensquote:
Inderdaadquote:Op zondag 23 april 2017 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan kun je natuurlijk niet na een half uur ophouden, dat is duidelijk....
Ja is goedquote:Op zondag 23 april 2017 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
DevFreak, doet es reageren. Wil je verlengen?
quote:Op zondag 23 april 2017 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
En precies op het moment dat ik de post verstuur, krijg ik een DM
DevFreak gaat door tot 19:30 uur
Ik ben aan het luisteren én aan het koken tegelijk.quote:Op zondag 23 april 2017 18:57 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja is goed
Sorry hoor ik kan nooit echt twee dingen tegelijk doen
quote:Op zondag 23 april 2017 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Laptop van boven rukken en aan de versterker hangen.
Jazekerquote:Op zondag 23 april 2017 19:07 schreef knokkels het volgende:
George Thorogood and the Destroyers, zit die nog in de toekomst?
Het lijkt te helpen, maar normaal ligt het aan de opname / mp3 zelf, of aan het te hard zetten van je volume.quote:Op zondag 23 april 2017 19:14 schreef DevFreak het volgende:
ik hoorde via DM dat ie vervelend zat te doen, dus ik heb hem even opnieuw verbonden
quote:
mastervolume toch?quote:Op zondag 23 april 2017 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt te helpen, maar normaal ligt het aan de opname / mp3 zelf, of aan het te hard zetten van je volume.
Ik ga zo ook eens even wat eten bereiden.quote:Op zondag 23 april 2017 19:27 schreef knokkels het volgende:
Hmm, in 11 minuten klaar met koken. Ging best snel
Van blues werk je harder.quote:Op zondag 23 april 2017 19:27 schreef knokkels het volgende:
Hmm, in 11 minuten klaar met koken. Ging best snel
eet smakelijkquote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga zo ook eens even wat eten bereiden.
DevFreak, bedankt voor de dubbel-show vandaag.
quote:Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Van blues werk je harder.
Vraag maar in Afrika.
quote:
Ik wil zo ook nog wel even hoorquote:
Oeh, de iconische, authentieke no kneed Lucky2Bastard Pizza?quote:Op zondag 23 april 2017 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pizza kan bijna uit de oven en de laptop hangt inmiddels aan de versterker.
quote:Op zondag 23 april 2017 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pizza kan bijna uit de oven en de laptop hangt inmiddels aan de versterker.
quote:Op zondag 23 april 2017 19:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, de iconische, authentieke no kneed Lucky2Bastard Pizza?
quote:
Hide yo women and chiquote:
Die laatsten kunnen de kelder i... oh wacht..quote:
in plaats van de avondklokquote:
Dat weet ik ook nooitquote:Op zondag 23 april 2017 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die laatsten kunnen de kelder i... oh wacht..![]()
Ben benieuwd waar je nu weer mee komt. Muziek technisch gezien, bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |