quote:Op zondag 23 april 2017 15:22 schreef Haringkop het volgende:
Goed hoor al die beperkende regels voor de kaartverkoop. Het heeft nog nooit zo vol met Feyenoorders gezeten
Mja, snap ook wel dat hij trots is op z'n vader als tiener.quote:Op zondag 23 april 2017 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat ouders dan niet zeggen: 'Doe maar een ander nummer.'
Jep, ook omdat ook de tussenstand bij Sparta - ADO den Haag momenteel voor ons gunstig uitvalt.quote:Op zondag 23 april 2017 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij dat scenario, Excelsior kampioenswedstrijd... Toch?
Nice, "thuis" kampioen worden lijkt me wel watquote:Op zondag 23 april 2017 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jep, ook omdat ook de tussenstand bij Sparta - ADO den Haag momenteel voor ons gunstig uitvalt.
Het is alleen maar cringeworthy imo.quote:Op zondag 23 april 2017 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, snap ook wel dat hij trots is op z'n vader als tiener.Was alleen beetje verliefd op zichzelf.
Je hebt aandelen hartmedicatie?quote:Op zondag 23 april 2017 15:25 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb liever een gelijkspel in Eindhoven. Nog niet offcieel kampioen bij Excelsior, maar wel onbezorgd die laatste thuiswedstrijd in gaan
Nee, winst psv, gewoon nog relaxter de laatste 2 wedstrijden ingaan.quote:Op zondag 23 april 2017 15:25 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb liever een gelijkspel in Eindhoven. Nog niet offcieel kampioen bij Excelsior, maar wel onbezorgd die laatste thuiswedstrijd in gaan
Is allebei in Rotterdam dus op zich maakt het niet uit. Kun je ook na die pot op Kralingen mooi langs de weg als ze terug gaan naar de Kuip naar de bus juichen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:25 schreef hhh38 het volgende:
Da's toch veel mooier?quote:Op zondag 23 april 2017 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is allebei in Rotterdam dus op zich maakt het niet uit. Kun je ook na die pot op Kralingen mooi langs de weg als ze terug gaan naar de Kuip naar de bus juichen.
Zou het mooiste zijn inderdaad.quote:Op zondag 23 april 2017 15:25 schreef hhh38 het volgende:
kut jaquote:
Nee man in de kuip kampioen worden.quote:
Ik zou het wel mooi vinden als heel dat grasveld tussen Woudestein en de Erasmus Universiteit vol staat met tienduizenden Feyenoorders.quote:
Gewoon lopend naar de Coolsingel danquote:Op zondag 23 april 2017 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beide heeft wel wat... Historische busreis terug, of in eigen huis kampioen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |