Na rust 1-2 en dan 3 hartaanvallen verder 1-3quote:
Als je KPN hebt kan je gratis kijken op tv.quote:Op zondag 23 april 2017 15:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga helemaal niet op in de wedstrijd door de walgelijke klotestream die ik heb
Iemand een goede in DM?
Ik heb 1080p stream in China.quote:Op zondag 23 april 2017 15:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga helemaal niet op in de wedstrijd door de walgelijke klotestream die ik heb
Iemand een goede in DM?
Nog niet gebeurd dusquote:Op zondag 23 april 2017 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb 1080p stream in China.Daar worden ze opgewonden als Zhang Yuning de bal raakt.
Ik heb ziggoquote:Op zondag 23 april 2017 15:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je KPN hebt kan je gratis kijken op tv.
Bingo: Competitievervalsing / het kan eigenlijk niet / oneerlijk / schandequote:Op zondag 23 april 2017 15:10 schreef exile79 het volgende:
Vanavond in Studio Jood lekker doodanalyseren hoe slecht Vitesse is.
Helemaal mooi wordt het als ajax ook nog eens verliestquote:Op zondag 23 april 2017 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bingo: Competitievervalsing / het kan eigenlijk niet / oneerlijk / schande
Dan gaat de hele uitzending over deze wedstrijd en dan 5 minuten over psv-ajaxquote:Op zondag 23 april 2017 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helemaal mooi wordt het als ajax ook nog eens verliest
Zó blij dat hij speeltquote:Op zondag 23 april 2017 15:11 schreef Merkie het volgende:
Ik zie Jorgensen redelijk vaak sprintduels winnen. Echt gek.
Lijkt me idd realistisch... Ik ben benieuwdquote:Op zondag 23 april 2017 15:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan gaat de hele uitzending over deze wedstrijd en dan 5 minuten over psv-ajax
Speelde vroeger op de flank, dus heeft meer snelheid/behendigheid dan doorsnee kopsterke spits.quote:Op zondag 23 april 2017 15:11 schreef Merkie het volgende:
Ik zie Jorgensen redelijk vaak sprintduels winnen. Echt gek.
Zo ziet hij er niet uit.quote:Op zondag 23 april 2017 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Speelde vroeger op de flank, dus heeft meer snelheid/behendigheid dan doorsnee kopsterke spits.
dat is trucjes willen doen, omdat ze soms denken dat ze Cristiano Ronaldo of Lionel Messi zijnquote:Op zondag 23 april 2017 15:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel wat te laconiek af en toe nu.Al die hakjes.
In oude videos is hij iets slanker. Heeft denk ik flink gekrachthonkt.quote:
Ja, irritant. Leer mij Feyenoord kennen, 60e minuut 1-2 en vervolgens halfuur billenknijpen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat krijg je als de tegenstand te zwak is, dan word je gemakzuchtig.quote:Op zondag 23 april 2017 15:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
En wat speelde hij dan?quote:Op zondag 23 april 2017 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Altijd bij muziekavond optreden. Volgens mij hield hij erg van zichzelf.
In ieder geval is deze 0-2 ruststand te mager qua kansen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, irritant. Leer mij Feyenoord kennen, 60e minuut 1-2 en vervolgens halfuur billenknijpen.
Little Green Bag. En stiekem vind ik dat wel een goed nummer want soundtrack van Reservoir Dogs.quote:
Het zou me niets verbazen als er meer Feyenoord, dan Vitesse, supporters aanwezig zijnquote:Op zondag 23 april 2017 15:16 schreef exile79 het volgende:
Maar hé, geen relletjes op de tribunes. #topbeleid
Vitesse speelt ook lekker agressief.quote:Op zondag 23 april 2017 15:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord speelt gewoon net als tegen utrecht agressief.
Dit wedstrijdbeeld heb ik al een stuk 25 keer gezien deze competitie
Niet geblesseerd rakenquote:Op zondag 23 april 2017 15:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit had echt al 0-4 kunnen zijn, geen idee wat Vitesse aan het doen is
En geen rode kaarten krijgenquote:
50% Feyenoord-fansquote:Op zondag 23 april 2017 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als er meer Feyenoord, dan Vitesse, supporters aanwezig zijn
quote:Op zondag 23 april 2017 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
50% Feyenoord-fans
10% Vitesse-fans
40% FC Blauwe Stoeltjes
Het is wel vreemd dat ouders dan niet zeggen: 'Doe maar een ander nummer.'quote:Op zondag 23 april 2017 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Little Green Bag. En stiekem vind ik dat wel een goed nummer want soundtrack van Reservoir Dogs.
Edit: Dacht ik. Het is alweer 10 jaar geleden ofzo.
Vriend, dan worden we HE LE MAAL POCOLOCO PARA KNETTERGEKquote:Op zondag 23 april 2017 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks PSV nog winnen en het weekend is geslaagd.
Bij dat scenario, Excelsior kampioenswedstrijd... Toch?quote:Op zondag 23 april 2017 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend, dan worden we HE LE MAAL POCOLOCO PARA KNETTERGEK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |