Ideale wedstrijd voor hem. Veel ruimte achterin bij de tegenstander en niemand die hem afjaagt.quote:Op zondag 23 april 2017 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zon fantastische geweldige geniale voetballer volgens velen hier.
Domme postbode met een prima basistechniek. Wel belangrijk met zn loopvermogen en afjagen.
Zeg ook niet dat hij niet heel belangrijk is. Ik vind het alleen geen geweldenaar die het in het buitenland ver gaat schoppen.quote:Op zondag 23 april 2017 16:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch is het middenveld met Vilhena altijd de baas over dat van de tegenstander.
Trauma zit idd heel erg diepquote:Op zondag 23 april 2017 16:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat trauma zit diep zegik was als ik jou was alvast toetertjes gaan kopen man. Jullie pakken hem gewoon.
Ik ben al blij als we spelers hebben die in Nederland goed genoeg zijn.quote:Op zondag 23 april 2017 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat hij niet heel belangrijk is. Ik vind het alleen geen geweldenaar die het in het buitenland ver gaat schoppen.
Dit dusquote:Op zondag 23 april 2017 16:18 schreef Wicky15 het volgende:
Nu Ajax punten verspelen en dan vanavond lekker ontspannen kijken naar Real-Barca
Dat was mn punt dan ook niet.quote:Op zondag 23 april 2017 16:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben al blij als we spelers hebben die in Nederland goed genoeg zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hequote:Op zondag 23 april 2017 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jørgensenheld en zijn shirt aan dat jochie geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |