Gelredome is meer neergezet voor evenementen, dan voor het voetbal. En dat loopt goed, volgens mijquote:Op zondag 23 april 2017 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar die spelen niet in een stadion boven hun stand met een selectie die niet op eigen natuurlijke inkomsten is gebaseerd.
Grappig want ik ben 2 keer naar Feyenoord - Vitesse geweest, maar daar had ik mijn CC niet voor nodig.quote:Op zondag 23 april 2017 16:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vitesse beschouwde zelfs de bekerwestijds tegen ons als risciowedstrijd..
Het gaat nu over Vitesse - Feyenoord, niet Feyenoord - Vitesse.quote:Op zondag 23 april 2017 16:09 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Grappig want ik ben 2 keer naar Feyenoord - Vitesse geweest, maar daar had ik mijn CC niet voor nodig.
Maar dan nog, hoe kom je aan die kaarten?quote:Op zondag 23 april 2017 16:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het gaat nu over Vitesse - Feyenoord, niet Feyenoord - Vitesse.
Helemaal niet grappig. Ik heb nog gebeld waarom ik met m'n account geen kaart kon kopen en dat was het antwoord. Flutclub.quote:Op zondag 23 april 2017 16:09 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Grappig want ik ben 2 keer naar Feyenoord - Vitesse geweest, maar daar had ik mijn CC niet voor nodig.
Oftewel de thuisspelende club bepaalt of het een risicowedstrijd is?quote:Op zondag 23 april 2017 16:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het gaat nu over Vitesse - Feyenoord, niet Feyenoord - Vitesse.
Excuses aanvaard ouwe. Alvast gefeliciteerd btw, jullie gaan kampioen worden. Lekker man.quote:Op zondag 23 april 2017 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een slechte grap, sorry...
Collega's, vrienden, familie die daar woont, CC's bestellen op naam vd burenquote:Op zondag 23 april 2017 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar dan nog, hoe kom je aan die kaarten?
Ja, i.c.m. de burgemeester / lokale driehoek.quote:Op zondag 23 april 2017 16:11 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Oftewel de thuisspelende club bepaalt of het een risicowedstrijd is?
NP & dank, maar er is nog niets zeker.quote:Op zondag 23 april 2017 16:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Excuses aanvaard ouwe. Alvast gefeliciteerd btw, jullie gaan kampioen worden. Lekker man.
Standaard verhaal dusquote:Op zondag 23 april 2017 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Collega's, vrienden, familie die daar woont, CC's bestellen op naam vd buren
Nogal ja.quote:
Nogal een verschil, roterdam of arnhem.quote:Op zondag 23 april 2017 16:11 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Oftewel de thuisspelende club bepaalt of het een risicowedstrijd is?
Zon fantastische geweldige geniale voetballer volgens velen hier.quote:
Ook nog nooit zo drukquote:Op zondag 23 april 2017 16:16 schreef exile79 het volgende:
Het is nog nooit zo gezellig geweest daar.
Toch is het middenveld met Vilhena altijd de baas over dat van de tegenstander.quote:Op zondag 23 april 2017 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zon fantastische geweldige geniale voetballer volgens velen hier.
Domme postbode met een prima basistechniek. Wel belangrijk met zn loopvermogen en afjagen.
Dat trauma zit diep zegquote:Op zondag 23 april 2017 16:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
NP & dank, maar er is nog niets zeker.
[..]
Standaard verhaal dus
Ideale wedstrijd voor hem. Veel ruimte achterin bij de tegenstander en niemand die hem afjaagt.quote:Op zondag 23 april 2017 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zon fantastische geweldige geniale voetballer volgens velen hier.
Domme postbode met een prima basistechniek. Wel belangrijk met zn loopvermogen en afjagen.
Zeg ook niet dat hij niet heel belangrijk is. Ik vind het alleen geen geweldenaar die het in het buitenland ver gaat schoppen.quote:Op zondag 23 april 2017 16:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch is het middenveld met Vilhena altijd de baas over dat van de tegenstander.
Trauma zit idd heel erg diepquote:Op zondag 23 april 2017 16:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat trauma zit diep zegik was als ik jou was alvast toetertjes gaan kopen man. Jullie pakken hem gewoon.
Ik ben al blij als we spelers hebben die in Nederland goed genoeg zijn.quote:Op zondag 23 april 2017 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat hij niet heel belangrijk is. Ik vind het alleen geen geweldenaar die het in het buitenland ver gaat schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |