Maar je had de laatste post niet.quote:Op zondag 23 april 2017 01:10 schreef skysherrif het volgende:
Jammer, ik had "Demain krijgen we Le Pen"
Weet ik, maar ik wou graag remlof ea sarren met le pen in de TT en een fotootje van haar in de OP. Jouw TT daarmee kapen nam ik dan maar even voor liefquote:
Mislukt dus.quote:Op zondag 23 april 2017 01:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wou graag remlof ea sarren met le pen in de TT en een fotootje van haar in de OP. Jouw TT daarmee kapen nam ik dan maar even voor lief
Klopkoek is het met je eens.quote:Op zondag 23 april 2017 01:20 schreef LelijKnap het volgende:
Nee maar serieus waar is de ophef? In een tijd van austerity, hoge werkloosheid en diepe polarisatie lijkt het de fransman verstandig om een bankier (van Rothschild nota bene) als president te kiezen? Denkt er überhaupt nog wel iemand na daar?
Nou ben ik geen fan van Macron en wel van Trump, maar hij is ook geen politicus.quote:
Wilde vanavond gaan kijken, maar Andere Tijden was erg interessant en daarna heb ik de Eredivisie gekeken. Nog niet dus.quote:Op zondag 23 april 2017 01:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je al een van de koreaanse films gezien trouwens
Zit natuurlijk wel een verschil in trump die met relatief nagenoeg hetzelfde aantal stemmen won, of 1 zetel op miljoenen stemmen van UKIP.quote:Op zondag 23 april 2017 01:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar, hollandia, ik kan er dus van uit gaan dat je vindt dat Trump onterecht president is geworden of telt het onrecht pas als het om politici in je eigen straatje gaat?
Hehehehequote:Op zondag 23 april 2017 01:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar, hollandia, ik kan er dus van uit gaan dat je vindt dat Trump onterecht president is geworden of telt het onrecht pas als het om politici in je eigen straatje gaat?
Dit.quote:Op zondag 23 april 2017 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een verschil in trump die met relatief nagenoeg hetzelfde aantal stemmen won, of 1 zetel op miljoenen stemmen van UKIP.
Aan de andere kant waren regels gewoon van te voren duidelijk en is er niets misgegaan, dus niets te klagen.
Ik klaag niet hoor, maar ik denk dat als iemand een systematiek aan de kaak stelt, omdat toevallig politici er nadeel van hadden die in zijn/haar straatje passen het wel goed is om even verder te kijken om te bepalen of het om de systematiek of de politiek gaat.quote:Op zondag 23 april 2017 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een verschil in trump die met relatief nagenoeg hetzelfde aantal stemmen won, of 1 zetel op miljoenen stemmen van UKIP.
Aan de andere kant waren regels gewoon van te voren duidelijk en is er niets misgegaan, dus niets te klagen.
Wie heeft het over kunnen?quote:Op zondag 23 april 2017 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou een bankier geen president kunnen worden
Had het ook niet over jou met klagen, vind gewoon niet dat je achteraf moet klagen in het algemeen als de regels duidelijk en bekend zijn, zorgen dat je campagne er op afgestemd is.quote:Op zondag 23 april 2017 01:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik klaag niet hoor, maar ik denk dat als iemand een systematiek aan de kaak stelt, omdat toevallig politici er nadeel van hadden die in zijn/haar straatje passen het wel goed is om even verder te kijken om te bepalen of het om de systematiek of de politiek gaat.
quote:Op zondag 23 april 2017 01:28 schreef skysherrif het volgende:
Even seizoen 1 nog maar eens terugkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat blijft het toch een enorm vette serie, geef het eens een kans![]()
Was jij niet diegene welke een user van nazi praktijken deed beschuldigen/betichten?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom moet het mogelijk worden dergelijke landen gewoon uit de EU te schoppen.
Ik denk dat Macron en Schulz daar wel voor te porren zijn.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kots alleen op nazi's zoals jij. Opzouten.
Ik heb zo een vermoeden dat de Dijs een gat in de lucht zou springen als de Nederlander dat zou zijn, dan zou de economie hoog toeren maken vermoed ik?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel een Fransoos, dus per definitie spilzuchtig, laks en lui.
Aldus de Dijs.
Die hebben ze hier en hadden ze hier al voor de EU, ze willen waarschijnlijk meer kopers om hun producten aan te slijten, dan is de wereld te klein om hun hals vol te krijgen, misschien de ruimte verkennen?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen wil welvaart toch? De EU is daarvoor een enorme katalysator.
remlof is lid van de "iedereen die het niet met mij eens is, is een nazi" clubquote:Op zondag 23 april 2017 01:49 schreef john2406 het volgende:Was jij niet diegene welke een user van nazi praktijken deed beschuldigen/betichten?
quote:Anyone Who Disagrees With Me Is a Nazi
Goedemorgen. Was jij nou laatst van een dak gevallen of verwar ik je dan met iemand anders?quote:
Ja, wij hebben ook andere tijden gekeken, helaas was ik zo moe dat ik op de bank in slaap vielquote:Op zondag 23 april 2017 01:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wilde vanavond gaan kijken, maar Andere Tijden was erg interessant en daarna heb ik de Eredivisie gekeken. Nog niet dus.
En toen kwam je erachter dat het zondag is en je niet hoeft.quote:
Ik weet dat t zondag is. En dat ik moet werken.quote:Op zondag 23 april 2017 07:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En toen kwam je erachter dat het zondag is en je niet hoeft.
Sterkte gewenst dan.quote:Op zondag 23 april 2017 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat t zondag is. En dat ik moet werken.
Je werkt in de zorg?quote:Op zondag 23 april 2017 07:45 schreef Samzz het volgende:
Thanks.
Leuk joh, werkwekeb van zes dagen. Lekker overuren schrijven die ik nooit terug ga zien.
Tsja, in de horeca mag je inderdaad ook flink overuren draaien. Lijkt me overigens ook een vreselijke sector om in te werken (naar mijn smaak iets te veel oppervlakkige lui).quote:
Ik werk niet in de horeca.quote:Op zondag 23 april 2017 09:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, in de horeca mag je inderdaad ook flink overuren draaien. Lijkt me overigens ook een vreselijke sector om in te werken (naar mijn smaak iets te veel oppervlakkige lui).
Nee. Ik werk in t toerisme. Vakantiewoningverhuur.quote:Op zondag 23 april 2017 09:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent dan reisleider of iets dergelijks?
Aan Duitsers voornamelijk.quote:Op zondag 23 april 2017 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik werk in t toerisme. Vakantiewoningverhuur.
Die vinden wij altijd wel "gezellig". Maar klopt dat beeld ook?quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik werk in t toerisme. Vakantiewoningverhuur.
Gewoon lekker werken op zondag en psv ajax/ luik bastenaken luik missen genotquote:Op zondag 23 april 2017 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat t zondag is. En dat ik moet werken.
je zou maar 10 punten achter feyenoord staanquote:Op zondag 23 april 2017 09:00 schreef Friek_ het volgende:
Vanmiddag maar PSV - Ajax in de kroeg kieken.
Ze stonden wel een keer 10 doelpunten achter op PSV, inderdaad.quote:Op zondag 23 april 2017 09:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je zou maar 10 punten achter feyenoord staan
Ik vind het ook een uitstekend blad. Maar volgens dhr. B. Appel moeten ze dood.quote:Op zondag 23 april 2017 10:06 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ontvang ik komende weken gratis wat edities van de Groene.
Mooi.
Je begrijpt dat dit gedrag je niet dichter bij je MSc-titel brengt?quote:Op zondag 23 april 2017 10:32 schreef Kaas- het volgende:
Mehh moeilijke kater en slechts 4,5 uur op bed kunnen liggen
Hehe, hier ook een kort nachtjequote:Op zondag 23 april 2017 10:32 schreef Kaas- het volgende:
Mehh moeilijke kater en slechts 4,5 uur op bed kunnen liggen
Ryon heeft hier zijn licht al over laten schijnen.quote:Op zondag 23 april 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
NWS / VVD, Rechterhand van Rutte rijk over lijken!
Onze vriend
Laat me raden, die verdedigt toevallig de VVD'er?quote:Op zondag 23 april 2017 11:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ryon heeft hier zijn licht al over laten schijnen.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 23 april 2017 11:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat me raden, die verdedigt toevallig de VVD'er?
Vervolgens vakkundig gefileerd door Tchock. Dat dient er ook bij verteld te worden. Petje af hoe hij de redenaties van R. kon volgen en weerleggen. Ryon heeft er duidelijk veel verstand van maar hoe hij die kennis gebruikt zou ik "gekleurd" (oranje met blauwtinten) noemen. Het is i.i.g. geen onafhankelijke verslaggeving.quote:Op zondag 23 april 2017 11:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ryon heeft hier zijn licht al over laten schijnen.
Ah, Loek Hermans duikt ook weer op in het verhaal.quote:Op zondag 23 april 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
NWS / VVD, Rechterhand van Rutte rijk over lijken!
Onze vriend
[ afbeelding ]
Louis Marie Lucien Henri Alphonse Hermans. Zo'n ambitieuze naamgeving is de goden verzoeken zo blijkt. Ouders let op! Of zal het ook in dat beruchte Limbo netwerk zitten?quote:Op zondag 23 april 2017 11:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, Loek Hermans duikt ook weer op in het verhaal.
Verschrikkelijk figuur.quote:Op zondag 23 april 2017 11:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, Loek Hermans duikt ook weer op in het verhaal.
Flikker op man. Zometeen moet ik bij Lille in de file staan voor paspoortcontrolequote:
Nou ja zeg. Vrijheid van mening niet toegestaan bij jou?quote:
Correct, die optie hebben we geprobeerd met extreemrechts en is geen succes. Je gaat maar lekker kankeren in NWS.quote:Op zondag 23 april 2017 11:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Vrijheid van mening niet toegestaan bij jou?
Of Melenchon.quote:Op zondag 23 april 2017 11:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Flikker op man. Zometeen moet ik bij Lille in de file staan voor paspoortcontrole
Hoop echt dat de Fransen zo veel lef en verstand hebben om iig Macron door te laten gaan naar de tweede ronde.
Neuhhhquote:Op zondag 23 april 2017 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, die optie hebben we geprobeerd met extreemrechts en is geen succes. Je gaat maar lekker kankeren in NWS.
Dat is waar het om draait inderdaad: zaken van levensbelang. De rest is bijzaak.quote:Op zondag 23 april 2017 11:53 schreef Falco het volgende:
Zometeen moet ik bij Lille in de file staan voor paspoortcontrole
Ze zouden kunnen beginnen door meer te zingen. Dan hebben ze misschien voor de rest geen tijd. Het zou een betere en tevens muzikalere wereld opleveren.quote:
Toch stemmen meer mensen op die club dan op enige andere partij. Zegt ook wel iets over Nederlanders.quote:Op zondag 23 april 2017 11:58 schreef Friek_ het volgende:
Henry Keizer - de man die moest letten op de integriteitsschendingen van de VVD'ers, blijkt zelf ook niet helemaal zuivere koffie. Je verwacht het niet bij de VVD.
Het is inderdaad best wonderbaarlijk dat het nog steeds de grootste partij is na zoveel misstanden.quote:Op zondag 23 april 2017 12:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Toch stemmen meer mensen op die club dan op enige andere partij. Zegt ook wel iets over Nederlanders.
Liever de VVD als grootste dan het CDA, zoals vroeger bijna altijd het geval was.quote:Op zondag 23 april 2017 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad best wonderbaarlijk dat het nog steeds de grootste partij is na zoveel misstanden.
Zou het niet zo kunnen zijn dat de meeste stemmers zoiets stiekem diep in hun hart ook willen? Een beetje sjoemelen in de wereld van het geld? Stukje zelfverrijking maar dan zo dat niemand het merkt?quote:Op zondag 23 april 2017 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad best wonderbaarlijk dat het nog steeds de grootste partij is na zoveel misstanden.
Geen idee, volgens mij eerder simpelweg een diepgewortelde politieke voorkeur die ongevoelig is voor allerlei schandalen.quote:Op zondag 23 april 2017 12:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat de meeste stemmers zoiets stiekem diep in hun hart ook willen? Een beetje sjoemelen in de wereld van het geld? Stukje zelfverrijking maar dan zo dat niemand het merkt?
Ja, dat zou kunnen. Een rotsvast diep verankerd (haast blind..) vertrouwen dat los staat van de realiteit en waan van de dag. Net als religie eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2017 12:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij eerder simpelweg een diepgewortelde politieke voorkeur die ongevoelig is voor allerlei schandalen.
Bijzonder topicje wel.quote:Op zondag 23 april 2017 12:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hallo. Ik kreeg zojuist melding dat internetgebruikers huillie doen over fictieve misstanden.
Vond ie ook nog iets van het recept? Als ik eens een zeer grote keuken mag gebruiken dan zou ik wel eens een poging willen wagen. Het aardige vind ik dat het hem blijkbaar wel boeit wat men over hem zegt. Al zijn dat maar een stel nutteloze D66'ers en een belijdend lid der ultralinkse vleugel die dat doen.quote:Op zondag 23 april 2017 12:35 schreef Ryon het volgende:
Oh, ik kreeg een belletje van Henry dat in mijn deel van het internet er weer over hem gevloekt werd.
Niet gelezen. Sorry.quote:Op zondag 23 april 2017 12:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Vond ie ook nog iets van het recept? Als ik eens een zeer grote keuken mag gebruiken dan zou ik wel eens een poging willen wagen. Het aardige vind ik dat het hem blijkbaar wel boeit wat men over hem zegt. Al zijn dat maar een stel nutteloze D66'ers en een belijdend lid der ultralinkse vleugel die dat doen.
We zitten helaas al aan ons grafmongolenquotum, probeer het later nog eens.quote:Op zondag 23 april 2017 11:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Vrijheid van mening niet toegestaan bij jou?
Ik kan er wel om lachen, om die verongelijkte flauwigheid.quote:
Rezania heeft al de correcte reactie gegeven.quote:Op zondag 23 april 2017 12:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bijzonder topicje wel.
GC / waar zijn joden de schuld van?
Eens met de analyse van Juup.quote:Op zondag 23 april 2017 13:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Rezania heeft al de correcte reactie gegeven.
Dandybluequote:Op zondag 23 april 2017 12:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bijzonder topicje wel.
GC / waar zijn joden de schuld van?
Idd, laat die alcoholist lekker voor lul staan met zijn kuttopics.quote:Op zondag 23 april 2017 13:08 schreef Friek_ het volgende:
Alweer een kwaliteitstopic gesloten door Reya.
Inderdaad. Fok! draait op de input van alcoholisten.quote:Op zondag 23 april 2017 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Idd, laat die alcoholist lekker voor lul staan met zijn kuttopics.
Dank, ik ben ook blij met mijn toevoeging hier.quote:Op zondag 23 april 2017 13:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Fok! draait op de input van alcoholisten.
Ik ben al een weekje nuchter. Althans, een week niet voldoende gedronken om er iets van te merken.quote:Op zondag 23 april 2017 13:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Fok! draait op de input van alcoholisten.
Dan wordt het wel weer tijd.quote:Op zondag 23 april 2017 13:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik ben al een weekje nuchter. Althans, een week niet voldoende gedronken om er iets van te merken.
Jij solliciteert naar een rechtse directe?quote:Op zondag 23 april 2017 13:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
We zitten helaas al aan ons grafmongolenquotum, probeer het later nog eens.
Ga gewoon weg met je adoratie voor extreem rechts.quote:Op zondag 23 april 2017 13:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar een rechtse directe?
Want dat is verboden?quote:Op zondag 23 april 2017 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga gewoon weg met je adoratie voor extreem rechts.
Je ziet in die hoek inderdaad wel vaker agressieproblemen om het gebrek aan hersencapaciteit te compenseren.quote:Op zondag 23 april 2017 13:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar een rechtse directe?
Was er geen enkele Rotterdamse eenmanszaak die ook iets lekkers in de aanbieding had?quote:Op zondag 23 april 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
Ff wat broodjes hamburger bij de Subway besteld als ontbijt. Zal wel tijdens de eerste helft van Feyenoord bezorgd worden.
Subway is duur en vies.quote:Op zondag 23 april 2017 14:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was er geen enkele Rotterdamse eenmanszaak die ook iets lekkers in de aanbieding had?
Kan niet.quote:Op zondag 23 april 2017 14:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik hoop dat zowel Feyenoord als Vitesse verliezen.
Wat nu als er 22 rode kaarten worden uitgedeeld?quote:
Kan ook niet, bij vier rode kaarten voor een team wint de andere ploeg.quote:Op zondag 23 april 2017 14:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wat nu als er 22 rode kaarten worden uitgedeeld?
Als een team minder dan acht spelers overhoudt wordt de wedstrijd gestaakt.quote:Op zondag 23 april 2017 14:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wat nu als er 22 rode kaarten worden uitgedeeld?
Hmm.. lastig dit.quote:Op zondag 23 april 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ook niet, bij vier rode kaarten voor een team wint de andere ploeg.
Gele kaarten kunnen geen kwaad, alleen een directe rode kaart zorgt ervoor dat een speler niet mag spelen in de bekerfinale.quote:Op zondag 23 april 2017 14:41 schreef Tchock het volgende:
Vitesse gaat dit sowieso verliezen. Fraser heeft zijn ploeg opgedragen om tegenstanders vooral te laten lopen en geen kaart te riskeren. Met die instelling win je in geen 100 jaar van Feyenoord natuurlijk.
Twee gele toch wel?quote:Op zondag 23 april 2017 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Gele kaarten kunnen geen kwaad, alleen een directe rode kaart zorgt ervoor dat een speler niet mag spelen in de bekerfinale.
Je doet wel een beetje vaag over het aantal.quote:Op zondag 23 april 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
Ff wat broodjes hamburger bij de Subway besteld als ontbijt. Zal wel tijdens de eerste helft van Feyenoord bezorgd worden.
Twee in één wedstrijd. Niet één in een eerdere wedstrijd en de tweede vandaag.quote:
Men behoort dan tot de "kleine jongens" die het moeten hebben van wat ze er mee kunnen. Op louter lengte schieten zij tekort.quote:Op zondag 23 april 2017 14:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
30cm is wel erg kort, objectief gezien.
Ik denk altijd dat dat een germanisme is. Riskant is het mooiere woord hiervoor.quote:
Geen touw aan vast te knopen, die regels omtrent schorsing. Maar thanks.quote:Op zondag 23 april 2017 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Twee in één wedstrijd. Niet één in een eerdere wedstrijd en de tweede vandaag.
Nee, alleen een directe rode kaart in de competitie heeft consequenties voor de beker.
Heeft iemand al This is Sparta geschreeuwd?quote:
Nee, ze spelen bagger.quote:Op zondag 23 april 2017 14:59 schreef Monolith het volgende:
Dat Vitesse kan er niet zo heel veel van.
Laten gewoon twee man lopen bij die goal. Ze spelen ongeveer op 30%.quote:Op zondag 23 april 2017 14:59 schreef Monolith het volgende:
Dat Vitesse kan er niet zo heel veel van.
Het voelt ook echt als een walk in the park. Wel erg eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2017 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten gewoon twee man lopen bij die goal. Ze spelen ongeveer op 30%.
Vitesse heeft niets te winnen met deze wedstrijd. Alle focus ligt op de bekerfinale van volgende week.quote:Op zondag 23 april 2017 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het voelt ook echt als een walk in the park. Wel erg eigenlijk.
Wel logisch. Voor Vitesse is die finale het belangrijkste moment in de clubgeschiedenis haast, wat zal ze de titelrace boeien. Feyenoord walst er volkomen overheen inderdaad.quote:Op zondag 23 april 2017 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het voelt ook echt als een walk in the park. Wel erg eigenlijk.
Gewoon slim countervoetbal spelen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel logisch. Voor Vitesse is die finale het belangrijkste moment in de clubgeschiedenis haast, wat zal ze de titelrace boeien. Feyenoord walst er volkomen overheen inderdaad.
Terwijl riskant het D woord is voor risicovol.quote:Op zondag 23 april 2017 14:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat dat een germanisme is. Riskant is het mooiere woord hiervoor.
Trouwens respect voor jouw posts in de zaak "Henry". Je lijkt de enige te zijn die e.e.a. werkelijk doorziet. Heb je nog nieuwe inzichten of staat het hoofd daar niet naar met alle voetballerij?quote:Op zondag 23 april 2017 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel logisch. Voor Vitesse is die finale het belangrijkste moment in de clubgeschiedenis haast, wat zal ze de titelrace boeien. Feyenoord walst er volkomen overheen inderdaad.
Samen met NEC hopelijk.quote:Op zondag 23 april 2017 15:05 schreef Tchock het volgende:
Go Ahead gaat in Amsterdam degraderen over twee weken hihi.
Is dit sarcastisch?quote:Op zondag 23 april 2017 15:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Trouwens respect voor jouw posts in de zaak "Henry". Je lijkt de enige te zijn die e.e.a. werkelijk doorziet. Heb je nog nieuwe inzichten of staat het hoofd daar niet naar met alle voetballerij?
Oh wacht, ze zijn al bezigquote:
Ik weet dat het niet zo is maar het zou wel zo moeten zijn. Omdat "riskant" 10 keer zo elegant is als "risicovol". Verder is het geen zaak van levensbelang natuurlijk.quote:Op zondag 23 april 2017 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Terwijl riskant het D woord is voor risicovol.
Zonde toch? Vind het altijd wel een leuke club.quote:Op zondag 23 april 2017 15:05 schreef Tchock het volgende:
Go Ahead gaat in Amsterdam degraderen over twee weken hihi.
Nee, in het geheel niet. Ik vond het indrukwekkend. Je was de enige die nog een beetje serieus tegengas kon geven aan de labyrintische verslaggeving van Ryon.quote:Op zondag 23 april 2017 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?Anders bedankt voor het compliment.
Beetje supporters in het uitvak aanvallen, super leuk. Van mij mogen ze in de Jupiler wegrotten.quote:Op zondag 23 april 2017 15:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonde toch? Vind het altijd wel een leuke club.
Zometeen PSV - Ajax, dus we zijn nog wel even bezig.quote:
Ohquote:Op zondag 23 april 2017 15:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee, in het geheel niet. Ik vond het indrukwekkend. Je was de enige die nog een beetje serieus tegengas kon geven aan de labyrintische verslaggeving van Ryon.
Als PSV straks wint zijn de laatste twee speelrondes niet eens meer spannend.quote:Op zondag 23 april 2017 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe nog even de lat er bij, voor de vorm.
Voor mij hangt dat af van ADO en niet van PSV.quote:Op zondag 23 april 2017 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als PSV straks wint zijn de laatste twee speelrondes niet eens meer spannend.
Zwolle is wel veilig joh.quote:Op zondag 23 april 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij hangt dat af van ADO en niet van PSV.
Als Sparta wint is het verschil één punt, terwijl wij nog tegen Heerenveen en PSV spelen. Ik houd mijn hart echt vast. De Jupiler League is zó kut joh.quote:
Ik had gehoopt dat Vitesse wat meer weerstand zou bieden voor de vorm.quote:Op zondag 23 april 2017 15:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht tegen dit sterrenensemble?
Worden de seizoenskaarten wel veel goedkoperquote:Op zondag 23 april 2017 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Sparta wint is het verschil één punt, terwijl wij nog tegen Heerenveen en PSV spelen. Ik houd mijn hart echt vast. De Jupiler League is zó kut joh.
Toen was je al 20, ik hoop voor je dat je je nog iets kunt herinneren van die tijd.quote:Op zondag 23 april 2017 15:30 schreef remlof het volgende:
Maar goed, ik weet nauwelijks meer hoe dat voelt als je team in de eerste divisie speelt, dat heeft Vitesse immers niet meer gedaan sinds 1989.
Wedstrijden soms niet eens live te zien, lege stadions in grafdorpen, waanzinnig slecht voetbal en misschien 3 of 4 leuke wedstrijden per jaar. En dan tegenwoordig ook nog die verschrikkelijke jeugdteams.quote:
Iets, ik was net 19. Maar toen speelde vooral Oranje natuurlijk.quote:Op zondag 23 april 2017 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen was je al 20, ik hoop voor je dat je je nog iets kunt herinneren van die tijd.
Je bedrijf heeft er weer een klant bij, trouwens.quote:Op zondag 23 april 2017 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets, ik was net 19. Maar toen speelde vooral Oranje natuurlijk.
Ah, als ik vandaag had moeten werken was ik je wel tegengekomen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bedrijf heeft er weer een klant bij, trouwens.
Luie hond is het ook he.quote:Op zondag 23 april 2017 15:13 schreef Kowloon het volgende:
Kaas post in dit café hetzelfde als in het Feijenoordtopic.
Doet hij wel vaker.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:47 schreef Kaas- het volgende:
Haha, wat een ontzettende eindbaas in deze IC Direct. We rijden Rotterdam binnen en die kerel roept keihard om van "Ja mensen ik heb een leuke verrassing voor jullie! We rijden nu binnen in het enige echte Rotterdammm!! JOEHOEEEE JAAAAA!!!!!". Haha wat chill.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:47 schreef Kaas- het volgende:
Haha, wat een ontzettende eindbaas in deze IC Direct. We rijden Rotterdam binnen en die kerel roept keihard om van "Ja mensen ik heb een leuke verrassing voor jullie! We rijden nu binnen in het enige echte Rotterdammm!! JOEHOEEEE JAAAAA!!!!!". Haha wat chill.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:48 schreef Kaas- het volgende:
Mooi speurwerk.quote:
Een hoop Vitessefans zijn ook fan van Feyenoord. En Vitesse heeft niets te verliezen met deze match, dus...quote:Op zondag 23 april 2017 16:17 schreef Tchock het volgende:
Er zitten werkelijk meer Feyenoorders dan fans van Vitesse in dat stadion.
Gefeli Kaas-.quote:Op zondag 23 april 2017 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Haha. Je zou iemand maar stalken op een internetforum.
Zo speciaal en interessant ben ik dus.
Zat je te kijken? Op een gegeven moment zong het uitvak naar de Feyenoorders in de thuisvakken om te gaan staan en dat deed vervolgens echt een idioot deel van het stadion. Dat zijn echt geen Vitessefans hoor, of anders zijn het een soort fans wat ik echt niet begrijp.quote:Op zondag 23 april 2017 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Een hoop Vitessefans zijn ook fan van Feyenoord. En Vitesse heeft niets te verliezen met deze match, dus...
Het geeft wel de m.i. wat dubieuze modus operandi aan van hoe jij het forum bespeelt. Zeg dan meteen dat je lid van het Rotterdam promotieteam bent.quote:Op zondag 23 april 2017 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Haha. Je zou iemand maar stalken op een internetforum.
Zo speciaal en interessant ben ik dus.
Ik ken er genoeg in Klarendal die een Vitesse- en een Feyenoordvlag voor het raam hebben hangen.quote:Op zondag 23 april 2017 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zat je te kijken? Op een gegeven moment zong het uitvak naar de Feyenoorders in de thuisvakken om te gaan staan en dat deed vervolgens echt een idioot deel van het stadion. Dat zijn echt geen Vitessefans hoor, of anders zijn het een soort fans wat ik echt niet begrijp.
Dan zal #psvaja wel gelijkspel worden.quote:Op zondag 23 april 2017 16:27 schreef Kaas- het volgende:
Tot nu toe eindigde elk potje van het Eredivisieweekend in een overwinning.
Want als bedelaars geen geld hebben gaan ze gewoon in een hoekje zitten om te sterven ipv te stelen en te beroven?quote:Op zondag 23 april 2017 16:31 schreef Kaas- het volgende:
VVD Amsterdam wil bedelaars hun geld afpakken, omdat de stad daar veiliger van wordt. Wat chill.
je moet juist vvders hun geld afpakkenquote:Op zondag 23 april 2017 16:31 schreef Kaas- het volgende:
VVD Amsterdam wil bedelaars hun geld afpakken, omdat de stad daar veiliger van wordt. Wat chill.
Maar 20 goals in acht wedstrijden is wel een erg karig gemiddelde.quote:Op zondag 23 april 2017 16:27 schreef Kaas- het volgende:
Tot nu toe eindigde elk potje van het Eredivisieweekend in een overwinning.
Heb gisteravond voor het eerst in m'n leven een Baudet-stemmer gesproken.quote:Op zondag 23 april 2017 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet juist vvders hun geld afpakken
Zoiets. Ryon zal het straks wel verdedigen.quote:Op zondag 23 april 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Want als bedelaars geen geld hebben gaan ze gewoon in een hoekje zitten om te sterven ipv te stelen en te beroven?
Zozo eindelijk je bubbel eens verlaten?quote:Op zondag 23 april 2017 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb gisteravond voor het eerst in m'n leven een Baudet-stemmer gesproken.
Voelde je je niet smerig na een gesprek met een echte fascist?quote:Op zondag 23 april 2017 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb gisteravond voor het eerst in m'n leven een Baudet-stemmer gesproken.
Blijkbaar. Was een hetero in een gaybar trouwens.quote:Op zondag 23 april 2017 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zozo eindelijk je bubbel eens verlaten?
Wij democraten zijn zeer ruimdenkendquote:Op zondag 23 april 2017 16:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijkbaar. Was een hetero in een gaybar trouwens.
Link? Zoiets speelde ook in België, ik las er laatst een artikel over. Daar was de redenatie dat het om profs gaat die eigenlijk geen bedelaar zijn en dat de écht zielige mensen werden gespaard, ofzoiets.quote:Op zondag 23 april 2017 16:31 schreef Kaas- het volgende:
Mevrouw Poot wil ze "aanpakken" analoog aan de "pluk ze" wetgeving. Ik moet bekennen dat ik hier een (half) stijfje van kreeg. Het gaat helaas niet meer zo hard op een bepaalde leeftijd. Maar zeer doortastend gedrag is het natuurlijk wel. Hulde voor mevrouw Poot.quote:Op zondag 23 april 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Want als bedelaars geen geld hebben gaan ze gewoon in een hoekje zitten om te sterven ipv te stelen en te beroven?
En het worden er ook meer, heb ik het idee. Laatst drie op mijn metroritje van 6 minuten. En ook geen moeite doen, gewoon flyers uitdelen met wat je nodig hebt.quote:Op zondag 23 april 2017 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
Mij valt wel op dat bedelaars steeds agressiever worden. Je achterna schreeuwen, blijven vragen als je nee zegt. En het worden er steeds meer
Paar jaar terug kende ik de meeste in den Haag wel
Wel nogal in het kader van het onbeperkte schransen zo te lezen. Pas hier mee op.quote:Op zondag 23 april 2017 16:42 schreef Kaas- het volgende:
Nog even snel douchen en dan tweede keer eten bestellen en PSV-Ajax zien. Mooi uitbrakdagje.
Of ze lopen rond met 'stem SP-posters'.quote:Op zondag 23 april 2017 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
Mij valt wel op dat bedelaars steeds agressiever worden. Je achterna schreeuwen, blijven vragen als je nee zegt. En het worden er steeds meer
Paar jaar terug kende ik de meeste in den Haag wel
vervelendste is als je zit te eten bij McDonald's en ze komen binnen bedelenquote:Op zondag 23 april 2017 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
En het worden er ook meer, heb ik het idee. Laatst drie op mijn metroritje van 6 minuten. En ook geen moeite doen, gewoon flyers uitdelen met wat je nodig hebt.
First world problems. Verdomd vervelend inderdaad zoals dat onze levens verstoort. Daar wil mevrouw Poot dus iets aan doen. Gewoon hun geld afnemen en moet jij eens zien hoe dat uitwerkt.quote:Op zondag 23 april 2017 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vervelendste is als je zit te eten bij McDonald's en ze komen binnen bedelen
Dat geldt ook voor een internetstoring maar daarom is 't nog wel vervelend.quote:Op zondag 23 april 2017 16:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
First world problems. Verdomd vervelend inderdaad zoals dat onze levens verstoort.
bedelen is ook in tweede en derde wereld erg vervelendquote:Op zondag 23 april 2017 16:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
First world problems. Verdomd vervelend inderdaad zoals dat onze levens verstoort.
Zeker. Maar ik denk niet dat mevrouw Poot's plannen daar iets aan gaan verbeteren.quote:Op zondag 23 april 2017 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor een internetstoring maar daarom is 't nog wel vervelend.
Het is inderdaad vrij vervelend om bij McDonald's te moeten eten.quote:Op zondag 23 april 2017 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vervelendste is als je zit te eten bij McDonald's en ze komen binnen bedelen
Van de tweede wereld is niet veel meer over. Alleen Noord-Korea eigenlijk. En Cuba misschien.quote:Op zondag 23 april 2017 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedelen is ook in tweede en derde wereld erg vervelend
ik vind het echt héérlijk! Heb zo'n zin me daar nu vol te gaan eten maar ben donderdag ook al geweestquote:Op zondag 23 april 2017 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij vervelend om bij McDonald's te moeten eten.
Men doet dat ook vaak vrijwillig.quote:Op zondag 23 april 2017 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja.quote:
Doe normaal gek.quote:Op zondag 23 april 2017 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Richolio ga je wel eens naar De Unie?quote:Op zondag 23 april 2017 16:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja.
We zitten er net een jaartje in, godverdomme.
Het wordt in ieder geval spannend voor mij, in het slechtste geval wordt Feyenoord geen kampioen en degradeert Sparta
Ik hoop dat GAE en NEC degraderen. Dan kan Sparta blijven.quote:Op zondag 23 april 2017 16:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja.
We zitten er net een jaartje in, godverdomme.
Het wordt in ieder geval spannend voor mij, in het slechtste geval wordt Feyenoord geen kampioen en degradeert Sparta
Nou ja, het is een gaytent maar je vindt dat toch niet zo heel erg en ik vond dat vannacht echt een van de beste stapnachten die ik in jaren had in Rotterdam. Was met alleen maar hetero's en die vonden het ook allemaal geweldig. Is er gewoon tot in de ochtend vol aan, de sfeer is werkelijk perfect, iedereen danst en je hebt alleen maar chille muziek.quote:
Yup, vind ik ook. Prima muziek en relaxte sfeer.quote:Op zondag 23 april 2017 17:03 schreef richolio het volgende:
Ik was gister nog bij Locus en Stalles. Stalles blijft toch wel mijn favo kroeg van de stad denk ik
Theoretisch gezien wel. Theoretisch gezien kan zelfs GAE er nog in blijven. Maar realistisch gezien gaat GAE er direct uit, en van Roda-NEC-Sparta gaan er twee nacompetitie spelen. Momenteel staan Sparta en NEC op de rode plekken met Roda daar twee punten voor.quote:Op zondag 23 april 2017 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat GAE en NEC degraderen. Dan kan Sparta blijven.
Maar goed, moeten ze wel een beetje hun best doen in de nacompetitie natuurlijk. Of kunnen ze die nog ontlopen?
Oh nicequote:Op zondag 23 april 2017 17:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, het is een gaytent maar je vindt dat toch niet zo heel erg en ik vond dat vannacht echt een van de beste stapnachten die ik in jaren had in Rotterdam. Was met alleen maar hetero's en die vonden het ook allemaal geweldig. Is er gewoon tot in de ochtend vol aan, de sfeer is werkelijk perfect, iedereen danst en je hebt alleen maar chille muziek.
En Locus en Stalles zijn altijd top inderdaad. De Unie is op loopafstand van Stalles trouwens, dus het zal wel de zoveelste keer zijn geweest dat we elkaar onbewust tegenkwamen. Was daarvoor immers ook in Sijf en De Witte Aap.
Eens. Gisteren aan de Leckere Paulus gezeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Muziek is inderdaad altijd top daarquote:Op zondag 23 april 2017 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, vind ik ook. Prima muziek en relaxte sfeer.
Daar ga ik eigenlijk nooit meer naartoe, terwijl ik er enkele jaren terug regelmatig kwam. Maar gauw weer eens doen. Maar dan tijdens CL-voetbal of zo.quote:Op zondag 23 april 2017 17:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh niceGa ik zeker onthouden dan. Dat laatste had ik ook vannacht, maar dan bij Paddy Murphy's
Gek genoeg nooit geweest op een zaterdagnacht, maar dat was dus ook écht heel leuk. Chille vibe, leuke mensen en de muziek was ook echt top.
Maar nice, dan ga ik de Unie een keer voorstellen aan mijn vrienden.
Dat laatste inderdaad, zal vast wel zijn gebeurd
Je kan ook nog een beetje poolen boven. Maar beneden is wel gezellig zitten. Ik ging vroeger altijd naar Rotown maar sinds een aantal jaar heeft Stalles mijn voorkeur aangezien daar een leukere sfeer hangt. 's Zomers ook prima te doen op het terras trouwens.quote:
Zeker, je kan er ook redelijk eten trouwens. In Stalles zijn de pizza's ook niet heel goor trouwens.quote:Op zondag 23 april 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:
Kan je ook buiten concertjes om naar Rotown dan?
quote:Op zondag 23 april 2017 17:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Eens. Gisteren aan de Leckere Paulus gezeten.Beetje jammer dat er altijd zo weinig stouts / porters op Nederlandse bierkaarten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Had ik nooit door joh. Kwam er alleen voor kleine evenementjes.quote:Op zondag 23 april 2017 17:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeker, je kan er ook redelijk eten trouwens. In Stalles zijn de pizza's ook niet heel goor trouwens.
In Rotterdam op de chille plekken redelijk veel.quote:Op zondag 23 april 2017 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er altijd zo weinig stouts / porters op Nederlandse bierkaarten staan.
Ik heb geen ideequote:
Twee inderdaad. Vandaag de eerste ronde en 7 mei de tweede ronde met de twee kandidaten die vandaag de meeste stemmen halen.quote:Op zondag 23 april 2017 17:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeDacht dat het vandaag allemaal duidelijk zou worden maar zie dat het pas ronde 1 is.
Ah oke, thanks.quote:Op zondag 23 april 2017 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee inderdaad. Vandaag de eerste ronde en 7 mei de tweede ronde met de twee kandidaten die vandaag de meeste stemmen halen.
Ik bekeek die van stalles net even, maar daar ontbraken ze.quote:Op zondag 23 april 2017 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Rotterdam op de chille plekken redelijk veel.
Vroeger had je Nighttown nog. Dat was tenminste een goed poppodium. Ben nog naar een concert van Jeff Buckley daar geweest. Rotown is eigenlijk net te klein.quote:Op zondag 23 april 2017 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bekeek die van stalles net even, maar daar ontbraken ze.
Enige ervaring met het uitgaansleven in Rotterdam zijn wat concertjes in de Rotown verder.
Lekker beroofd worden op je date.quote:Op zondag 23 april 2017 17:31 schreef Friek_ het volgende:
Nou, voor het eerst in m'n leven betaald voor een datingsite. Het zal me benieuwen.
Heel groot is het niet inderdaad, maar dat heeft ook wel zo zijn charme vind ik.quote:Op zondag 23 april 2017 17:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Vroeger had je Nighttown nog. Dat was tenminste een goed poppodium. Ben nog naar een concert van Jeff Buckley daar geweest. Rotown is eigenlijk net te klein.
Jazzcafé Dizzy is tof.quote:Op zondag 23 april 2017 17:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Vroeger had je Nighttown nog. Dat was tenminste een goed poppodium. Ben nog naar een concert van Jeff Buckley daar geweest. Rotown is eigenlijk net te klein.
gewoon Tinder johquote:Op zondag 23 april 2017 17:31 schreef Friek_ het volgende:
Nou, voor het eerst in m'n leven betaald voor een datingsite. Het zal me benieuwen.
Ik vind Vera in Groningen een fijn formaat hebben. Net groot genoeg voor de wat meer gevestigde artiesten. Aardig wat concertjes daar meegemaakt.quote:Op zondag 23 april 2017 17:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heel groot is het niet inderdaad, maar dat heeft ook wel zo zijn charme vind ik.
Liever vele kleinere poppodia dan enkel Ziggo Domes en megalomane complexen als Tivoli Vredenburg.
Dank voor je bijdrage aan mijn salaris.quote:Op zondag 23 april 2017 17:31 schreef Friek_ het volgende:
Apart hoe wij veel van dezelfde tenten bezoeken.quote:Op zondag 23 april 2017 17:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind Vera in Groningen een fijn formaat hebben. Net groot genoeg voor de wat meer gevestigde artiesten. Aardig wat concertjes daar meegemaakt.
Nu het weer lekker weer wordt vind ik het ook leuk dat Biergarten weer open is, daar is het ook wel chillquote:Op zondag 23 april 2017 17:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Je kan ook nog een beetje poolen boven. Maar beneden is wel gezellig zitten. Ik ging vroeger altijd naar Rotown maar sinds een aantal jaar heeft Stalles mijn voorkeur aangezien daar een leukere sfeer hangt. 's Zomers ook prima te doen op het terras trouwens.
quote:Op zondag 23 april 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:
Kan je ook buiten concertjes om naar Rotown dan?
Ik vind het eigenlijk gewoon een nazihoer.quote:Op zondag 23 april 2017 17:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Le pen lijkt eigenlijk wel beetje op marga van praag. Vandaar dat ik steeds een Jeugdjournaal vibe bij haar heb.
Vera is een prima zaaltje inderdaad.quote:Op zondag 23 april 2017 17:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind Vera in Groningen een fijn formaat hebben. Net groot genoeg voor de wat meer gevestigde artiesten. Aardig wat concertjes daar meegemaakt.
Vermoord worden op Facebook live.quote:
Je bent iig consequent in je haatquote:Op zondag 23 april 2017 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk gewoon een nazihoer.
Klopt.quote:Op zondag 23 april 2017 17:41 schreef richolio het volgende:
Maar deze eerste ronde is toch wel al enigszins bepalend? Als Le Pen doorgaat dan wint ze sowieso niet (en dus wint de andere kandidaat) en als Macron doorgaat is de kans redelijk groot dat hij wint. Lijkt me
We leven in tijden dat niets meer vasstaat.quote:Op zondag 23 april 2017 17:41 schreef richolio het volgende:
Maar deze eerste ronde is toch wel al enigszins bepalend? Als Le Pen doorgaat dan wint ze sowieso niet (en dus wint de andere kandidaat) en als Macron doorgaat is de kans redelijk groot dat hij wint. Lijkt me
dat zou wel aantonen hoe seksistisch Frankrijk is. #imwithherquote:Op zondag 23 april 2017 17:41 schreef richolio het volgende:
Als Macron en Le Pen doorgaan dan lijkt het wel redelijk beslist ja. Maar als Fillon bijvoorbeeld met Le Pen doorgaat moet ik het nog maar zien. Die wordt zo gehaat dat je dan weer een soort Clinton/Trump-scenario kunt krijgen. En Melechon is anti-EU, dus als die met Le Pen doorgaat zijn de poppen sowieso aan het dansen.quote:Op zondag 23 april 2017 17:41 schreef richolio het volgende:
Ik snap dat dit stoer is en een vorm van humor. Toch vind ik het niet kunnen. Doe je dit nou "zomaar" of zit er een bedoeling achter? En waarom zij wel en de spelers van Schalke niet?quote:Op zondag 23 april 2017 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk gewoon een nazihoer.
Ik heb geen enkel respect voor fascisten.quote:Op zondag 23 april 2017 17:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik snap dat dit stoer is en een vorm van humor. Toch vind ik het niet kunnen. Doe je dit nou "zomaar" of zit er een bedoeling achter?
Ik wil geen discussie over mevrouw Van Praag starten. Maar die karakterisering lijkt me toch iets te sterk.quote:Op zondag 23 april 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel respect voor fascisten.
Het is een smerige xenofoob die heel Europa naar de verdoemenis zal helpen als ze wint.quote:Op zondag 23 april 2017 17:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik wil geen discussie over mevrouw Van Praag starten. Maar die karakterisering lijkt me toch iets te sterk.
nuja, ook Hollande werd gekozen op een erg voruitstrevend links reform programma:quote:Op zondag 23 april 2017 17:44 schreef Tchock het volgende:
En Melechon is anti-EU, dus als die met Le Pen doorgaat zijn de poppen sowieso aan het dansen.
Vermoed dat ze dan wild om zich heen gaan slaan, ik zou het immers ook doen!quote:Op zondag 23 april 2017 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet juist vvders hun geld afpakken
Geen geringe opgave voor zo'n fragiele vrouw. We zullen ervan horen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een smerige xenofoob die heel Europa naar de verdoemenis zal helpen als ze wint.
Zo goed, zeikerd?
Kan ook niet als men zelf op dezelfde lijn liggen doet!quote:Op zondag 23 april 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ook niet iets dat loopt en kwaakt als een eend geen eend durven noemen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Geen geringe opgave voor zo'n fragiele vrouw. We zullen ervan horen.
Ik heb trouwens ook een hekel aan "facisten" maar dan dient het wel als zodanig herkenbaar te zijn. Je kunt niet zomaar iedereen gaan uitschelden voor "nazihoer". Dan is het einde zoek.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 april 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op zondag 23 april 2017 18:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar iedereen gaan uitschelden voor "nazihoer". Dan is het einde zoek.
Ik denk dat een ieder eentje is als men ze laten doet?quote:Op zondag 23 april 2017 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Le Pen, Wilders en Baudet zijn gewoon fascisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |