SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Goedenavondquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed avondje voor Kid Creole op Radio 49...
Hierna weer Youngr?
Geen probleem.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Sorry dat ik zo abrupt kwam binnenvallen in het topic.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Als je bruine basterdsuiker niet goed bewaart, verandert het in een soort betonblok...
Nog iets langer laten liggen en je kan het op de Dam als bolletjes bruin verkopen...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Als je bruine basterdsuiker niet goed bewaart, verandert het in een soort betonblok...
Klopt...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
En als je het niet goed afsluit, heb je een hele colonne mieren in je keukenkastjequote:Op zaterdag 22 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog iets langer laten liggen en je kan het op de Dam als bolletjes bruin verkopen...
Je had een polonaise van mieren?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
En als je het niet goed afsluit, heb je een hele colonne mieren in je keukenkastje
Heb je hem ook weer...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je had een polonaise van mieren?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Livelinkquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
En als je het niet goed afsluit, heb je een hele colonne mieren in je keukenkastje
Ah, was je er ook wel?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dit moet haast wel Modern Talking zijn...
Dit is een vrij accurate weergave van wat ik aantrof ja. Vanaf de grond tot aan het keukenkastje. En na het plaatsen van een mierenlokdoosje namen ze dezelfde weg weer terug.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is een vrij accurate weergave van wat ik aantrof ja. Vanaf de grond tot aan het keukenkastje. En na het plaatsen van een mierenlokdoosje namen ze dezelfde weg weer terug.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie de volgende nog kennen.
Ik heb liever mieren dan muizenquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Livelink
Ik woon 1 hoog. Ik zie hier gelukkig nooit mieren. Helaas sinds kort wel muizen. Nu vind ik die ene Muis van Radio 49 leuk, maar andere muizen toch wat minder. Inmiddels muizenvallen gezet. En m'n broer komt nog langs met van dat spul om gaten te dichten.
Ik kende hem nog wel. Was toch ook een songfestivalliedje?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie de volgende nog kennen.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende hem nog wel. Was toch ook een songfestivalliedje?
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen bestond Joegoslavie nog, waarvoor hij hiermee het songfestival won...
neuh, oud huis, ongetwijfeld? Daar kunnen muizen makkelijk gedijenquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb liever mieren dan muizen![]()
Maar muizen heb ik ook gehad. Op een gegeven moment voelden ze zich zo thuis dat ze gewoon op het aanrecht bleven zitten als we de keuken binnenkwamen. Eerst hebben we nog muisvriendelijke vallen gebruikt. Twee stuks en elke dag zaten ze allebei vol. En dan fietsten wij met de muizen naar het maisveld om ze los te laten. Volgens mij waren die muizen eerder weer thuis dan wij. Uiteindelijk waren we het zat en hebben we gif gestrooid. Dat hielp wel moet ik zeggen.
En nu hebben jullie vast het idee dat het een vieze bende is in ons huis
Koffieprut ftwquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
neuh, oud huis, ongetwijfeld? Daar kunnen muizen makkelijk gedijen
Met z'n verbouwde harses.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
we hebben hem een paar jaar geleden nog op bospop zien optreden.
Dat wel, maar optreden was goed.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met z'n verbouwde harses.
Wat een creep is het geworden...
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met z'n verbouwde harses.
Wat een creep is het geworden...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Damn...
Ik had op basis van die gitaar eerst Duane Eddy ingetikt, totdat ik die stem hoorde...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Phil Collins - I Wish It Would Rain Down
...hoop ik
en drummerquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Verguisd, maar best wel geniaal als songwriter...
Nog even volhouden, wat meer uptempo songs er in gooien...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:16 schreef Melting het volgende:
Pfff.... vermoeidheid slaat toe. 2 nachten van minder dan 6 uur gehad.
Dat uurtje van vanmiddag slapen heeft ook niet echt geholpen.
Dat is ook weinig slaap... Nog 40 minuutjes!quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:16 schreef Melting het volgende:
Ik ga het die 3 kwartier nog wel volhouden.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even volhouden, wat meer uptempo songs er in gooien...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook weinig slaap... Nog 40 minuutjes!
Ik heb 'm live gezien en die roffel tijdens In The Air Tonight op een drumkit die net daarvoor omhoog uit het podium kwam was tof...quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm live gezien en die roffel tijdens In The Air Tonight op een drumkit die net daarvoor omhoog uit het podium kwam was tof...
Absoluut mee eens.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Verguisd, maar best wel geniaal als songwriter...
Dat moment van die roffel naderde en Phil drentelde een trap op op het podium.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:20 schreef ToT het volgende:
Bij deze verwacht ik steeds dat ze "Surfin'surfin', wind surfin'surfin': gaan zingen!
Volgens mij zijn er meerdere uitvoeringen van.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:23 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer in een andere versie.
Nee, echt niet.... Een acceptabele versie, maar verder gewoon een slap aftreksel van dit meesterwerk van ABBA. Niks origineels mee gedaan; gewoon letterlijk gecoverd. En ook nog niet al te best gezongen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Blancmange - The Day Before You Came
Mooiere versie dan het origineel...
Absoluut niet mee eens, maar dat had ik al gezegd...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, echt niet.... Een acceptabele versie, maar verder gewoon een slap aftreksel van dit meesterwerk van ABBA. Niks origineels mee gedaan; gewoon letterlijk gecoverd. En ook nog niet al te best gezongen.
Deze, van ABBA daarentegen:
die ken ik niet. Ik ken alleen deze versie.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Die ken ik niet, volgens mij.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Let's agree to disagree. (En dat is in dit geval nogal een understatementquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens, maar dat had ik al gezegd...
dallasquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:28 schreef livelink het volgende:
Ook een mooi tijdsbeeld in dit nummer. Dallas en Marilyn French. Over een paar jaar weet niemand meer wat dat is.
Ik heb sowieso een zwak voor Blancmange...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Let's agree to disagree. (En dat is in dit geval nogal een understatement)
Feministische schrijfster. Ik heb nog wel eens wat van haar gelezenquote:
Ow dat is zij van Nicci French?quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Feministische schrijfster. Ik heb nog wel eens wat van haar gelezen
Ik niet specifiek, dus dat zal ons verschil in perceptie verklaren. Ik heb trouwens ook niet veel met covers die precies zo klinken als het origineel. Ik hoor liever covers waarbij de artiest iets creatiefs met het originele nummer doet. Ook die voorkeur beïnvloedt sterk mijn mening.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een zwak voor Blancmange...
Nee, dat is een hele andere French. Ook geen familie.quote:
okay. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is een hele andere French. Ook geen familie.
En dan heb je ook een Nicki French, die in de jaren 90 een hit had met een dance-cover van Total Eclipse Of The Heart...quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan heb je ook een Nicki French, die in de jaren 90 een hit had met een dance-cover van Total Eclipse Of The Heart...
quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
Ik geloof niet dat ik deze ooit eerder gehoord heb.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
Ik geloof niet dat ik deze ooit eerder gehoord heb.
Valt best mee dus.quote:
Die periode in hun nadagen waarover we het hebben gehad...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
5 weken in de Top 40
22 hoogste notering
1976
Is inderdaad geen mega hit geweest.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die periode in hun nadagen waarover we het hebben gehad...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:37 schreef chufi het volgende:
Deze ken ik wel maar weet echt niet wie het zijn
Ook Harry Belafontequote:Op zaterdag 22 april 2017 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
19 weken in de Top 40
2 hoogste notering
1969
Dat dacht ik wel....quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, had het anders niet geweten...
quote:
quote:
Dat kan ik vanaf hier niet zien.quote:
Het is dan ook al een oud liedje...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
just me zit er ook voor iets tussen, zie ik.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dan ook al een oud liedje...
Yes Sir, They CAN boogiequote:
Ze liet zich ombouwen tot man?quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:44 schreef MadMaster het volgende:
En waar werd voorvrouw Debbie Jenner door bekend?
dansen?quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Deze toch wel?quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor weer de nodige muziek die ik nog niet kende...
Die heeft volgens mij nog ergens anders in gezongen. Al weet ik zo niet meer waar.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:44 schreef MadMaster het volgende:
had ik het toch een beetje goed.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze danste voor Lipps Inc met Funky Town waar geen videoclip voor was...
Ze heeft op een gegeven moment wel een andere groep Pins gekregen...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij nog ergens anders in gezongen. Al weet ik zo niet meer waar.
Ah okquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze danste voor Lipps Inc met Funky Town waar geen videoclip voor was...
Ah.... misschien dat ik haar daar van ken.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft op een gegeven moment wel een andere groep Pins gekregen...
Dat was Candle KendallKendle nou ja iets in die geest iigquote:
Beste kinquote:
Dat was Bruce Jenner. Maar je kwam in de buurt.quote:
10-kamp Olympisch Goud in 19??quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Brucequote:Op zaterdag 22 april 2017 22:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was Candle KendallKendle nou ja iets in die geest iig
Oww... alrightquote:
ik ook niet. Ben ook niet echt onder de indruk moet ik zeggen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:16 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:55 schreef knokkels het volgende:
Zanger Rinus komt bij Sail Den Helder.
Holy crap
aha dan snap ik het...quote:
Doen ze goed daar .. Gelijk veel volkquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:55 schreef knokkels het volgende:
Holy crap
Ik wil heel graag mijn bed in, ja...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
aha dan snap ik het...
iemand anders die wil? zo niet, dan wil ik wel
Als -ie het zelf maar opruimtquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:55 schreef knokkels het volgende:
Holy crap
Ik snap echt niet dat die man nog optredens heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:55 schreef knokkels het volgende:
Holy crap
Ik wil je wel inroosteren, maar ik ga zo even wat tv-programma's terugkijken die ik vanavond heb laten schietenquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
aha dan snap ik het...
iemand anders die wil? zo niet, dan wil ik wel
De Josti Band heeft dat ook.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat die man optredens heeft.
ow als er niemand gaat luisteren, heeft het weinig zin he?!quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil je wel inroosteren, maar ik ga zo even wat tv-programma's terugkijken die ik vanavond heb laten schieten
Ik snap niet dat iemand op het lumineuze idee komt hem te boeken.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat die man nog optredens heeft.
Omdat Johnny junior dan misschien wel komt opdagenquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Josti Band heeft dat ook.
Mongolen op het podium zijn hip...
Ik luister nog wel even hoorquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow als er niemand gaat luisteren, heeft het weinig zin he?!
Dat vind ik toch iets anders, maar ik snap je wel.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg!quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry, maar na 23.00 uur luister ik zelden...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zijn nu 11 luisteraars, dus je hebt best kans dat er 7-8 blijven.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik er ook mee.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand op het lumineuze idee komt hem te boeken.
als je wilt..maar dan vanaf 10 over... kan ik ff wat voorbereidenquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil je wel inroosteren, maar ik ga zo even wat tv-programma's terugkijken die ik vanavond heb laten schieten
Niet teveel TV kijken, een hoop is niet waar...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Johnny junior dan misschien wel komt opdagen
Ikzapp meestal door bij dat soort programmasquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet teveel TV kijken, een hoop is niet waar...
En dan blijven steken bij de reclames want die mag je niet doorspoelen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting! En welterusten![]()
Fijn dat je het voor ons nog even volgehouden hebt.
Dank.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Bedankt voor het draaien en slaap lekker Melting.
Oh?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar stond geen woord Spaans tussen op spaans na dan
thanks.. al is het volgens mij 31, maar dat zijn detailsquote:
goede titel welquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:04 schreef peaceman het volgende:
ik weet in elk geval zeker dat knokkels blij is met track 1
Heh, ja bepaalde typfouten maak ik heel vaak!quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je typt gewoon te snel, ToT. En ik te traag.
quote:
Zie ik niet in de agenda staan.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
thanks.. al is het volgens mij 31, maar dat zijn details
Dit is die visquote:
Ja maar peaceman is nog niet begonnenquote:
Oh?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar peaceman is nog niet begonnen
dat zeker!quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:09 schreef livelink het volgende:
Het had zomaar een nummer van Peaceman kunnen zijn
Laten we peaceman maar van het rooster kwakken.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:09 schreef livelink het volgende:
Gup maakt me met deze trouwens ook wel blij
Ik wist dat ik er maar kort van kon genietenquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laten we peaceman maar van het rooster kwakken.Oh, te laat.
Peaceman maakt mij blij met dit nummerquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:09 schreef livelink het volgende:
Gup maakt me met deze trouwens ook wel blij
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist dat ik er maar kort van kon genieten
calm down your heart, don't beat so fastquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laten we peaceman maar van het rooster kwakken.Oh, te laat.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
calm down your heart, don't beat so fast
ontdekt door knokkelsquote:
oh dat is hierna wel weer verdwenen... wel voor jou een radiohead nummer ingepland..quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
Ik kom een beetje in de loungesferen met dit nummer.
quote:
Wolfsheim heeft veel leuksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |