SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Goedenavondquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed avondje voor Kid Creole op Radio 49...
Hierna weer Youngr?
Geen probleem.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Sorry dat ik zo abrupt kwam binnenvallen in het topic.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Als je bruine basterdsuiker niet goed bewaart, verandert het in een soort betonblok...
Nog iets langer laten liggen en je kan het op de Dam als bolletjes bruin verkopen...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Als je bruine basterdsuiker niet goed bewaart, verandert het in een soort betonblok...
Klopt...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
En als je het niet goed afsluit, heb je een hele colonne mieren in je keukenkastjequote:Op zaterdag 22 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog iets langer laten liggen en je kan het op de Dam als bolletjes bruin verkopen...
Je had een polonaise van mieren?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
En als je het niet goed afsluit, heb je een hele colonne mieren in je keukenkastje
Heb je hem ook weer...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je had een polonaise van mieren?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Livelinkquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
En als je het niet goed afsluit, heb je een hele colonne mieren in je keukenkastje
Ah, was je er ook wel?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dit moet haast wel Modern Talking zijn...
Dit is een vrij accurate weergave van wat ik aantrof ja. Vanaf de grond tot aan het keukenkastje. En na het plaatsen van een mierenlokdoosje namen ze dezelfde weg weer terug.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is een vrij accurate weergave van wat ik aantrof ja. Vanaf de grond tot aan het keukenkastje. En na het plaatsen van een mierenlokdoosje namen ze dezelfde weg weer terug.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie de volgende nog kennen.
Ik heb liever mieren dan muizenquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Livelink
Ik woon 1 hoog. Ik zie hier gelukkig nooit mieren. Helaas sinds kort wel muizen. Nu vind ik die ene Muis van Radio 49 leuk, maar andere muizen toch wat minder. Inmiddels muizenvallen gezet. En m'n broer komt nog langs met van dat spul om gaten te dichten.
Ik kende hem nog wel. Was toch ook een songfestivalliedje?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie de volgende nog kennen.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende hem nog wel. Was toch ook een songfestivalliedje?
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen bestond Joegoslavie nog, waarvoor hij hiermee het songfestival won...
neuh, oud huis, ongetwijfeld? Daar kunnen muizen makkelijk gedijenquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb liever mieren dan muizen![]()
Maar muizen heb ik ook gehad. Op een gegeven moment voelden ze zich zo thuis dat ze gewoon op het aanrecht bleven zitten als we de keuken binnenkwamen. Eerst hebben we nog muisvriendelijke vallen gebruikt. Twee stuks en elke dag zaten ze allebei vol. En dan fietsten wij met de muizen naar het maisveld om ze los te laten. Volgens mij waren die muizen eerder weer thuis dan wij. Uiteindelijk waren we het zat en hebben we gif gestrooid. Dat hielp wel moet ik zeggen.
En nu hebben jullie vast het idee dat het een vieze bende is in ons huis
Koffieprut ftwquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
neuh, oud huis, ongetwijfeld? Daar kunnen muizen makkelijk gedijen
Met z'n verbouwde harses.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
we hebben hem een paar jaar geleden nog op bospop zien optreden.
Dat wel, maar optreden was goed.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met z'n verbouwde harses.
Wat een creep is het geworden...
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met z'n verbouwde harses.
Wat een creep is het geworden...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Damn...
Ik had op basis van die gitaar eerst Duane Eddy ingetikt, totdat ik die stem hoorde...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Phil Collins - I Wish It Would Rain Down
...hoop ik
en drummerquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Verguisd, maar best wel geniaal als songwriter...
Nog even volhouden, wat meer uptempo songs er in gooien...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:16 schreef Melting het volgende:
Pfff.... vermoeidheid slaat toe. 2 nachten van minder dan 6 uur gehad.
Dat uurtje van vanmiddag slapen heeft ook niet echt geholpen.
Dat is ook weinig slaap... Nog 40 minuutjes!quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:16 schreef Melting het volgende:
Pfff.... vermoeidheid slaat toe. 2 nachten van minder dan 6 uur gehad.
Dat uurtje van vanmiddag slapen heeft ook niet echt geholpen.
Ik ga het die 3 kwartier nog wel volhouden.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even volhouden, wat meer uptempo songs er in gooien...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook weinig slaap... Nog 40 minuutjes!
Ik heb 'm live gezien en die roffel tijdens In The Air Tonight op een drumkit die net daarvoor omhoog uit het podium kwam was tof...quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm live gezien en die roffel tijdens In The Air Tonight op een drumkit die net daarvoor omhoog uit het podium kwam was tof...
Absoluut mee eens.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Verguisd, maar best wel geniaal als songwriter...
Dat moment van die roffel naderde en Phil drentelde een trap op op het podium.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:20 schreef ToT het volgende:
Bij deze verwacht ik steeds dat ze "Surfin'surfin', wind surfin'surfin': gaan zingen!
Volgens mij zijn er meerdere uitvoeringen van.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:23 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer in een andere versie.
Nee, echt niet.... Een acceptabele versie, maar verder gewoon een slap aftreksel van dit meesterwerk van ABBA. Niks origineels mee gedaan; gewoon letterlijk gecoverd. En ook nog niet al te best gezongen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Blancmange - The Day Before You Came
Mooiere versie dan het origineel...
Absoluut niet mee eens, maar dat had ik al gezegd...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, echt niet.... Een acceptabele versie, maar verder gewoon een slap aftreksel van dit meesterwerk van ABBA. Niks origineels mee gedaan; gewoon letterlijk gecoverd. En ook nog niet al te best gezongen.
Deze, van ABBA daarentegen:
die ken ik niet. Ik ken alleen deze versie.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Die ken ik niet, volgens mij.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Let's agree to disagree. (En dat is in dit geval nogal een understatementquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens, maar dat had ik al gezegd...
dallasquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:28 schreef livelink het volgende:
Ook een mooi tijdsbeeld in dit nummer. Dallas en Marilyn French. Over een paar jaar weet niemand meer wat dat is.
Ik heb sowieso een zwak voor Blancmange...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Let's agree to disagree. (En dat is in dit geval nogal een understatement)
Feministische schrijfster. Ik heb nog wel eens wat van haar gelezenquote:
Ow dat is zij van Nicci French?quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Feministische schrijfster. Ik heb nog wel eens wat van haar gelezen
Ik niet specifiek, dus dat zal ons verschil in perceptie verklaren. Ik heb trouwens ook niet veel met covers die precies zo klinken als het origineel. Ik hoor liever covers waarbij de artiest iets creatiefs met het originele nummer doet. Ook die voorkeur beïnvloedt sterk mijn mening.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een zwak voor Blancmange...
Nee, dat is een hele andere French. Ook geen familie.quote:
okay. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is een hele andere French. Ook geen familie.
En dan heb je ook een Nicki French, die in de jaren 90 een hit had met een dance-cover van Total Eclipse Of The Heart...quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan heb je ook een Nicki French, die in de jaren 90 een hit had met een dance-cover van Total Eclipse Of The Heart...
quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
Ik geloof niet dat ik deze ooit eerder gehoord heb.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
Ik geloof niet dat ik deze ooit eerder gehoord heb.
Valt best mee dus.quote:
Die periode in hun nadagen waarover we het hebben gehad...quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
5 weken in de Top 40
22 hoogste notering
1976
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |