SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Hierna kippenvel in negatieve zin...quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna kippenvel in negatieve zin...
Hoewel de muziekstijl je wel aanspreekt, gok ik....
quote:
Nee, staat niet gepland... - maar we gaan wel de sfeer van late 70s disco in.... - en dat is niet voor niks...quote:
quote:
Het is nog de extended versie ook, geniet ervan..quote:
mij maak je wel blij met discoquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Het is nog de extended versie ook, geniet ervan..
Goed voorteken voor wat hierna komt, trouwens.....
dit nummer kan niet lang genoegquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Het is nog de extended versie ook, geniet ervan..
Goed voorteken voor wat hierna komt, trouwens.....
Dat is wat lastig.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig stelt tevreden vast dat het aantal luisteraars niet is gehalveerd
+1 scherpquote:
Geniaal nummerquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Met dat hoge baslijntje klinkt het nog vetter, vind ik
Zo is dat!quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig stelt tevreden vast dat het aantal luisteraars niet is gehalveerd
Luckyquote:
Die ken ik dan weer niet en heb ik ook niet bij de handquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:36 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm Jose Nunez - Bilingual, wel een passende voor hierna
Echt waar? Jammer zegquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet en heb ik ook niet bij de hand
eeeeeeev'ning Meltingquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net in Drenthe aangekomen, eindelijk even eruit en muziek luisteren.
Gezien de huidige omstandigheden best wel uitmuntend. Er zit dan ook een tijgertje tegenover me.quote:
Lucky.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gezien de huidige omstandigheden best wel uitmuntend. Er zit dan ook een tijgertje tegenover me.
Even een zijspoor, maar schreef men vroegâh niet gewoon Drente?quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net in Drenthe aangekomen, eindelijk even eruit en muziek luisteren.
We zijn er net, volgens mij is alles oké.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky.
Hoe is het in het Drentse land?
Je bent in Wildlands momenteel?quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gezien de huidige omstandigheden best wel uitmuntend. Er zit dan ook een tijgertje tegenover me.
Vanaf 1487 zijn ze daar vanaf gestapt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even een zijspoor, maar schreef men vroegâh niet gewoon Drente?
quote:
quote:
Hmmm, ik zou zweren dat ik vroeger op school 'Drente' heb geleerd.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanaf 1487 zijn ze daar vanaf gestapt.
Muisquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarvoor zit ze weer net iets te ver weg.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarvoor zit ze weer net iets te ver weg.
de glazengooier, bedoel je die? Volgens mij dacht hij dat hij op een Jiddische bruiloft wasquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van onze streamhoer uit Den Helder
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van onze streamhoer uit Den Helder
Ik zei ook al meteen 'Mazzeltov'...quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de glazengooier, bedoel je die? Volgens mij dacht hij dat hij op een Jiddische bruiloft was
Ik breng geluk overal waar ik kom.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de glazengooier, bedoel je die? Volgens mij dacht hij dat hij op een Jiddische bruiloft was
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik zou zweren dat ik vroeger op school 'Drente' heb geleerd.
Met Assen en de verkeerstuin...
Eye of the tiger?quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk zou ik hier "Single-Bilingual" van de Pet Shop Boys achteraan moeten draaien, maar jullie hebben geluk: die tijd heb ik niet meer
De volgende is voor L2B. Dus dan weet je wel hoe laat het is...
Dank u!quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk zou ik hier "Single-Bilingual" van de Pet Shop Boys achteraan moeten draaien, maar jullie hebben geluk: die tijd heb ik niet meer
De volgende is voor L2B. Dus dan weet je wel hoe laat het is...
echt he, koud 5 minuten binnen en de scherven waren een feitquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei ook al meteen 'Mazzeltov'...
Ik ben er ook niet achteraan gegaan. Waren wel geweldige pullen overigensquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dan was hij nog jaloers dat hij geen Amstel pul mee naar huis kreeg, en ik wel.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
echt he, koud 5 minuten binnen en de scherven waren een feit
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM heeft dat altijd, weet ik sinds gisteren.
Zegt ze...
goed geregeldquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dan was hij nog jaloers dat hij geen Amstel pul mee naar huis kreeg, en ik wel.
Ook alleen maar omdat we moesten gaan.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet achteraan gegaan. Waren wel geweldige pullen overigens
Zeker. Bestaat nog niet zo lang. En komt nu bij de verzameling.quote:
Waarbij een nog volle pul in 2 seconden geleegd werd.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat we moesten gaan.
knokkels was verder te druk met mijn nicht te versierenquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat we moesten gaan.
Jam & Spoon uiteraard. Oorspronkelijk had ik trouwens de single-versie van Yesterday, When I Was Mad (incl. elementen uit Jam & Spoon remix) klaarstaan, maar die paste niet meer in de flowquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
knokkels was verder te druk met mijn nicht te versieren
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zeg wijselijk nietsquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM heeft dat altijd, weet ik sinds gisteren.
Zegt ze...
Dat zegt niets, het resultaat telt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze danste met een ander, you do the math
Ik heb knokkels eenzaam en alleen richting trein gebracht...quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat zegt niets, het resultaat telt.
ze heeft jaren geleden mannen afgezworenquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat zegt niets, het resultaat telt.
Knokkels maakt dus nog alle kans...quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze heeft jaren geleden mannen afgezworen
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knokkels maakt dus nog alle kans...
Ik geen zangers uit IJsland.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
De show eindigt zo op een ongebruikelijke plek: in IJsland. Met een nieuw nummer van een getalenteerde zanger uit het land van Björk en geisers.
Wat denk je, top, of flop?quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
De show eindigt zo op een ongebruikelijke plek: in IJsland. Met een nieuw nummer van een getalenteerde zanger uit het land van Björk en geisers.
Muis.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort komt de nieuwe blue ray van Kraftwerk uit.
Heb alleen niet zo'n apparaat (wie wel?)...
Ikkequote:Op zaterdag 22 april 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knokkels maakt dus nog alle kans...
wij wel, maar de afstandsbediening is kennelijk niet meeverhuisdquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Top. Niet in termen van hitparade-succes, maar wel gewoon in termen van kwaliteit. De man, Ásgeir, is een groot talent.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien had:
[ afbeelding ]
Stuk of 3 wel.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
PR praatje, versieren.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Beetje Moby stijl wel. deels klassiek. Mooi.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Top. Niet in termen van hitparade-succes, maar wel gewoon in termen van kwaliteit. De man, Ásgeir, is een groot talent.
Ik wilde bijna mee gaan touwtje springen zelfs...quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien had:
[ afbeelding ]
Je kent er drie! Minstens.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Twee, herstel: Drie mensen met een blue ray speler hier al.
Ik ken werkelijk niemand met zo'n ding...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde bijna mee gaan touwtje springen zelfs...
Echt zo'n luisternummer dat je meerdere keren moet horen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje Moby stijl wel. deels klassiek. Mooi.
Gewoon mijn innerlijke student channelenquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarbij een nog volle pul in 2 seconden geleegd werd.
Ik vind het knap...
In 2 PC's zit een brander en dan nog een gewone.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Twee, herstel: Drie mensen met een blue ray speler hier al.
Ik ken werkelijk niemand met zo'n ding...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt zo'n luisternummer dat je meerdere keren moet horen.
just me zat ook in de autoquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb knokkels eenzaam en alleen richting trein gebracht...
yup, zei ik ook net. Toen er mensen om wat dansbaardere muziek gingen vragen zette de ene serveester uit wanhoop Gerard Joling aan. Volgens mij stond de tent binnen een paar tellen in de fik, mijn ogen schoten echt vuurquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Shit, dit stond gisteren in de playlist...
D I S C O...
Gerard Joling.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, zei ik ook net. Toen er mensen om wat dansbaardere muziek gingen vragen zette de ene serveester uit wanhoop Gerard Joling aan. Volgens mij stond de tent binnen een paar tellen in de fik, mijn ogen schoten echt vuur
Ik kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in de auto bij mij, niet bij jou in de trein...
ja hoor, zo klinkt ze ook op de cd met Mark Knopflerquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt helemaal niet als Emmie Loe...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dat leek een gepersonaliseerde oproep
Wat schaft de pot?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert fijne muziek en gaat ondertussen eens wat eten. Hoog tijd...,
Ik heb besloten om voor pannekoeken te gaan (waarbij ik de tussen-n weiger te schrijven, ondanks dat er dan zo'n kloterig rood streepje onder het woord komt te staan)quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb besloten om voor pannekoeken te gaan (waarbij ik de tussen-n weiger te schrijven, ondanks dat er dan zo'n kloterig rood streepje onder het woord komt te staan)
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw tracks zijn toch nog lastiger dan die van mij vorige week...
Nee, geen wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het is geen wedstrijd hoor.
En Soul II Soul was toch wel erg bekend.
Geen idee.... kan er zo niets van vinden.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Harpo niet ook een merk toiletverfrisser of zo?
Dan ben ik abuis...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.... kan er zo niets van vinden.
Ja, wrijf het er nog maar een keer inquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen wedstrijd.
Ik had BZN vorige week als bekende band...
Trauma opgelopen?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar een keer in
Ik heb dat niet ervaren als een les, meer als een te volgen commando...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat heb ik je nou gisteren geleerd? Repeat after me: je hebt gelijk, altijd
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat heb ik je nou gisteren geleerd? Repeat after me: je hebt gelijk, altijd
Zolang jij The Hoff draait, mag ik dat...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar een keer in
Die is ook fijn.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
En toch heb ik deze liever van The Everly Brothers
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"You get a toilet brush, you get a toilet brush aaaaaand you get a toilet brush"
Ik wist haast niks. Eén keer band en titel goed, en één of twee keer alleen een bandnaam of titel.quote:
Aldus de huishoudster van Oprah?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"You get a toilet brush, you get a toilet brush aaaaaand you get a toilet brush"
elleuquote:
Zie dm.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij moet mij nog even iets sturen hè?
Die associatie heb ik nooit begrepen.quote:
Het nummer kwam rond kerst uit...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Die associatie heb ik nooit begrepen.
Zag net dat hij in Januari in de top 40 kwam.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het nummer kwam rond kerst uit...
Vol gaas dus...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ipad hangt aan de oplader, ik type om een hoekje en klik ernaast, zat op een site voor gaas: kippengaas, schapengaas, volieregaas, ze hebbn het allemaal
Donkere dagen, vredesliedje en zo.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zag net dat hij in Januari in de top 40 kwam.
Dus ja... als je het zo bekijkt.
goede reis en heel veel plezier!quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Hier gaat het licht zachtjes dimmen...
Paar uurtjes slapen en dan bella Italia![]()
Ariefietsdetsie en bedankt voor de Musica
En tot over 2 weken
Goede reis!quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:39 schreef Symphonic het volgende:
En tot over 2 weken
Heel veel plezier en hopelijk mooi weer!quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:39 schreef Symphonic het volgende:
En tot over 2 weken
Als ik dat had geweten....quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:39 schreef Symphonic het volgende:
En tot over 2 weken
Wie zijn hun klonen dan?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen show van Melting zonder dit viertal of hun klonen
Veel plezier en doe de pizza de groetenquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:39 schreef Symphonic het volgende:
En tot over 2 weken
Sally Carr, toert nog met de band...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is die zangeres? Gewoon maar iemand of iemand die naderhand solo is gegaan?
De bezetting bestond uit zangeres Sally Carr (28 maart 1945) een voormalig kapster, Ken Andrew (drums) en de broers Eric (basgitaar) en Ian McCredie (gitaar).quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is die zangeres? Gewoon maar iemand of iemand die naderhand solo is gegaan?
Dat jij dat zo ophoest.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sally Carr, toert nog met de band...
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sally Carr, toert nog met de band...
Klinkt me bekend in de oren, die stem.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
De bezetting bestond uit zangeres Sally Carr (28 maart 1945) een voormalig kapster, Ken Andrew (drums) en de broers Eric (basgitaar) en Ian McCredie (gitaar).
Ik heb haar een paar jaar geleden nog zien optreden tijdens zo'n Golden Oldies concert met o.a. Smokie, Dave Edmunds, Alvin Stardust en The Sweet...quote:
Al gauw zagen de mannen in dat Sally geknipt was voor de rol van zangeresquote:De bezetting bestond uit zangeres Sally Carr (28 maart 1945) een voormalig kapster...
quote:
Let op de spelling van de naam.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Let op de spelling van de naam.
[ afbeelding ]
Ah.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
brotherhood of man, buck's fizz
Dat zag iedereen...quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Al gauw zagen de mannen in dat Sally geknipt was voor de rol van zangeres...
Ik wist dat het anders was dan je zou denken.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Let op de spelling van de naam.
[ afbeelding ]
Yazoo, toch?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:46 schreef MadMaster het volgende:
En het origineel van dit nummer is van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |