SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Hierna kippenvel in negatieve zin...quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna kippenvel in negatieve zin...
Hoewel de muziekstijl je wel aanspreekt, gok ik....
quote:
Nee, staat niet gepland... - maar we gaan wel de sfeer van late 70s disco in.... - en dat is niet voor niks...quote:
quote:
Het is nog de extended versie ook, geniet ervan..quote:
mij maak je wel blij met discoquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Het is nog de extended versie ook, geniet ervan..
Goed voorteken voor wat hierna komt, trouwens.....
dit nummer kan niet lang genoegquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Het is nog de extended versie ook, geniet ervan..
Goed voorteken voor wat hierna komt, trouwens.....
Dat is wat lastig.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig stelt tevreden vast dat het aantal luisteraars niet is gehalveerd
+1 scherpquote:
Geniaal nummerquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Met dat hoge baslijntje klinkt het nog vetter, vind ik
Zo is dat!quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig stelt tevreden vast dat het aantal luisteraars niet is gehalveerd
Luckyquote:
Die ken ik dan weer niet en heb ik ook niet bij de handquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:36 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm Jose Nunez - Bilingual, wel een passende voor hierna
Echt waar? Jammer zegquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet en heb ik ook niet bij de hand
eeeeeeev'ning Meltingquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net in Drenthe aangekomen, eindelijk even eruit en muziek luisteren.
Gezien de huidige omstandigheden best wel uitmuntend. Er zit dan ook een tijgertje tegenover me.quote:
Lucky.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gezien de huidige omstandigheden best wel uitmuntend. Er zit dan ook een tijgertje tegenover me.
Even een zijspoor, maar schreef men vroegâh niet gewoon Drente?quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net in Drenthe aangekomen, eindelijk even eruit en muziek luisteren.
We zijn er net, volgens mij is alles oké.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky.
Hoe is het in het Drentse land?
Je bent in Wildlands momenteel?quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gezien de huidige omstandigheden best wel uitmuntend. Er zit dan ook een tijgertje tegenover me.
Vanaf 1487 zijn ze daar vanaf gestapt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even een zijspoor, maar schreef men vroegâh niet gewoon Drente?
quote:
quote:
Hmmm, ik zou zweren dat ik vroeger op school 'Drente' heb geleerd.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanaf 1487 zijn ze daar vanaf gestapt.
Muisquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarvoor zit ze weer net iets te ver weg.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarvoor zit ze weer net iets te ver weg.
de glazengooier, bedoel je die? Volgens mij dacht hij dat hij op een Jiddische bruiloft wasquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van onze streamhoer uit Den Helder
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van onze streamhoer uit Den Helder
Ik zei ook al meteen 'Mazzeltov'...quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de glazengooier, bedoel je die? Volgens mij dacht hij dat hij op een Jiddische bruiloft was
Ik breng geluk overal waar ik kom.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de glazengooier, bedoel je die? Volgens mij dacht hij dat hij op een Jiddische bruiloft was
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik zou zweren dat ik vroeger op school 'Drente' heb geleerd.
Met Assen en de verkeerstuin...
Eye of the tiger?quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk zou ik hier "Single-Bilingual" van de Pet Shop Boys achteraan moeten draaien, maar jullie hebben geluk: die tijd heb ik niet meer
De volgende is voor L2B. Dus dan weet je wel hoe laat het is...
Dank u!quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk zou ik hier "Single-Bilingual" van de Pet Shop Boys achteraan moeten draaien, maar jullie hebben geluk: die tijd heb ik niet meer
De volgende is voor L2B. Dus dan weet je wel hoe laat het is...
echt he, koud 5 minuten binnen en de scherven waren een feitquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei ook al meteen 'Mazzeltov'...
Ik ben er ook niet achteraan gegaan. Waren wel geweldige pullen overigensquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dan was hij nog jaloers dat hij geen Amstel pul mee naar huis kreeg, en ik wel.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
echt he, koud 5 minuten binnen en de scherven waren een feit
quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM heeft dat altijd, weet ik sinds gisteren.
Zegt ze...
goed geregeldquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dan was hij nog jaloers dat hij geen Amstel pul mee naar huis kreeg, en ik wel.
Ook alleen maar omdat we moesten gaan.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet achteraan gegaan. Waren wel geweldige pullen overigens
Zeker. Bestaat nog niet zo lang. En komt nu bij de verzameling.quote:
Waarbij een nog volle pul in 2 seconden geleegd werd.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat we moesten gaan.
knokkels was verder te druk met mijn nicht te versierenquote:Op zaterdag 22 april 2017 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat we moesten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |